Zomertransfers 2011

Alles over (mogelijke) transfers bij STVV

Moderator: stvvilvoorde

Gebruikersavatar
stvvilvoorde
Berichten: 4184
Lid geworden op: 19 okt 2010, 11:07

Re: Zomertransfers

Bericht door stvvilvoorde »

Ik vrees als ge voor die extra spelers van Anderlecht kiest (Chavarria & Losada), dat ge dan met twee uitgeleende spelers zit die volgend jaar weer voor niks weg zijn.
Losada heeft nog één jaar contract bij Anderlecht, die zie ik dan na een goed seizoen eerder terug naar een dikkere ploeg trekken ipv bij te tekenen voor een nog zwaarder contract dan hij nu al heeft.
Chavarria heeft Anderlecht vorige zomer 1.5M gekost, ik geloof nooit dat ze die definitief erbij geven. Hoogstens een uitleenbeurt.
voetballiefhebber
Berichten: 2693
Lid geworden op: 29 okt 2010, 18:18

Re: Zomertransfers

Bericht door voetballiefhebber »

Scandic schreef:
Ik geef geen kritiek op het beleid van STVV hoor. Eigen jeugd kansen geven is een goed idee. Buitenlanders moeten echt een meerwaarde zijn en dat zie je in België niet altijd. Heb geen idee hoe het er met de jeugd van STVV voorstaat, misschien morgen na de beloftenmatch tegen Genk al een beter beeld.

Vergelijk zelf te veel met Scandinavië en buitenlandse spelers daar en dan vallen me veel verschillen op.
Ik heb uit zeer goede bron vernomen dat de STVV-jeugd maar bestaat uit een kern van 17 spelers om iedereen aan de bak te laten komen. Is dat in Genk ook zo?
Gebruikersavatar
Kan Harie
Berichten: 187
Lid geworden op: 01 feb 2011, 00:02
Supporter van: STVV

Re: Zomertransfers

Bericht door Kan Harie »

Cremasco schreef:http://www.sporza.be/cm/sporza/voetbal/ ... anderlecht

Ik kies liever voor Anderlecht als dat de deal is, daarmee zijn al veel van uw problemen opgelost. Als die lonen dan toch nog hoog liggen compenseer je dit dan met het geld dat je nog voor hem bovenop krijgt.
We gaan zowiezo toch aan ons geld moeten gaan, willen we niet opnieuw in hetzelfde straatje terecht komen. Gisteren weer de onmondigheid voor doel gezien. Mutombo legt ze panklaar, alleen is daar geen spits die nog net voor de doelman opdaagt.
Zwakste mannen gisteren waren voor mij Deferm, Schouterden en Delorge. Die mannen kunnen te weinig brengen op de posities waar ze spelen. Daar hebben we meer techniek nodig. Ik begrijp niet goed waarom Guido Dufer afneemt. Hij was goed bezig.

Voor mij blijven prioritair nog :
Een stevige spits of 2, een nr 10, een linkshalf én Castro. Met Losada, Chavarria is dit bijna voor de helft opgelost. Volders moet maar beseffen dat men geen risico's kan nemen.
Ja inderdaad die Dufer zet begreep ik ook niet goed. En dan achteraf zeggen dat hij de toeristen er tijdens de rust heeft af gehaald? hmm Schouterden bleef thans staan...
Gebruikersavatar
Luc
Berichten: 1204
Lid geworden op: 29 sep 2010, 12:55

Re: Zomertransfers

Bericht door Luc »

Kan Harie schreef:
Cremasco schreef:http://www.sporza.be/cm/sporza/voetbal/ ... anderlecht

Ik kies liever voor Anderlecht als dat de deal is, daarmee zijn al veel van uw problemen opgelost. Als die lonen dan toch nog hoog liggen compenseer je dit dan met het geld dat je nog voor hem bovenop krijgt.
We gaan zowiezo toch aan ons geld moeten gaan, willen we niet opnieuw in hetzelfde straatje terecht komen. Gisteren weer de onmondigheid voor doel gezien. Mutombo legt ze panklaar, alleen is daar geen spits die nog net voor de doelman opdaagt.
Zwakste mannen gisteren waren voor mij Deferm, Schouterden en Delorge. Die mannen kunnen te weinig brengen op de posities waar ze spelen. Daar hebben we meer techniek nodig. Ik begrijp niet goed waarom Guido Dufer afneemt. Hij was goed bezig.

Voor mij blijven prioritair nog :
Een stevige spits of 2, een nr 10, een linkshalf én Castro. Met Losada, Chavarria is dit bijna voor de helft opgelost. Volders moet maar beseffen dat men geen risico's kan nemen.
Ja inderdaad die Dufer zet begreep ik ook niet goed. En dan achteraf zeggen dat hij de toeristen er tijdens de rust heeft af gehaald? hmm Schouterden bleef thans staan...
Toerist/vriendje Schouterden blijft al een gans seizoen staan ...
Gebruikersavatar
Jacques
Berichten: 6730
Lid geworden op: 10 okt 2010, 14:09

Re: Zomertransfers

Bericht door Jacques »

Johan Bamps schreef:
Scandic schreef:
Johan Bamps schreef:STVV heeft een akkoord met Standard over Odoi!

http://www.vandaag.be/sport/65286_stvv- ... -odoi.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Roland gelooft precies nog echt in Sinterklaas...
Misschen een zet om de prijs voor Odoi wat op te drijven?
Zou niet slecht zijn. Lucien weet toch dat Odoi niet naar Standard wil, maar hij zal het waarschijnlijk niet erg vinden om ons te helpen zijn Brusselse rivalen nog wat extra centen uit de zakken te kloppen. Soms moet je een stroman hebben om de prijs omhoog te jagen, 't is niet dat we hier iets nieuws zouden uitvinden en als het is om die eikels van Anderlecht ne kl**t af te trekken en onszelf financieel te verbeteren, kan ik het alleen maar toejuichen.

Wat ik me wel al een hele tijd afvraag, is wat Defour zoal verteld heeft tegen Odoi. Het lijkt me niet dat Odoi een gebrek aan zelfvertrouwen heeft en de concurrentie met Opare niet zou durven aangaan, dus vind ik het maar raar dat hij zo pertinent 'nee' zegt tegen Standard, goed wetende dat één van zijn vrienden er zit. Die vriend (Defour dus) zal dan toch ook weinig lovende woorden gebruikt hebben lijkt me.

Soit, anderzijds snap ik Odoi ook niet goed in zijn transferbeslommeringen. In de winter wou hij nog absoluut naar de non-club Lokeren die binnen een jaartje of 2 (lees: als Maes, De Ceulaer, Maric, Tshimanga, De Bock en De Pauw weggekocht zijn) weer op hetzelfde niveau als ons staat. Als ik hem was, zou ik ofwel zelf iets meer doordacht aan carrièreplanning doen ofwel een andere makelaar nemen, want het lijkt me niet dat die gast er iets van kent of (erger) het die iets zou kunnen schelen dat Odoi sportief ver raakt.
Overdrijven is een kunst
Gebruikersavatar
Cremasco
Berichten: 2674
Lid geworden op: 29 sep 2010, 00:18
Supporter van: STVV

Re: Zomertransfers

Bericht door Cremasco »

Wat me opvalt is dat net die ploegen, die gerunt worden door een zakenman, hun TV-rechten afzonderlijk verkopen : GBA, STVV, Charleroi, Standard en Lierse. Die mannen laten zich niet zomaar doen. Ik durf wedden dat Lambrecht ook meedeed als Lokeren in PO2 zat
Johan Bamps
Berichten: 565
Lid geworden op: 15 dec 2010, 14:11

Re: Zomertransfers

Bericht door Johan Bamps »

Rd zei net in een interview op TVL dat het bod van Anderlecht op Odoi ruim onvoldoende was. Op de vraag of hij er andere spelers wilde bij betrekken, zei hij dat dat niet de bedoeling is.
Gebruikersavatar
stvvilvoorde
Berichten: 4184
Lid geworden op: 19 okt 2010, 11:07

Re: Zomertransfers

Bericht door stvvilvoorde »

Kapers op de kust voor losada.

Ook Beerschot heeft gesproken met de Argentijn.
Losada heeft nog wel een contract voor één jaar bij Anderlecht, maar de gesprekken waren heel positief. Alles hangt af van de plannen die Anderlecht met Losada heeft. Voor paars-wit zou een definitieve transfer van de dribbelvaardige Argentijn de beste oplossing zijn. Zo vangt Anderlecht nog een transfersom en is het verlost van een zwaar contract.

bron voetbalkrant.com
panter
Berichten: 570
Lid geworden op: 05 dec 2010, 18:53

Re: Zomertransfers

Bericht door panter »

denken jullie nu echt dat hier spelers van het gehalte losada gaan komen!! :headbang:
Aanvallend stellen wij 0,0 voor maar buiten links of rechts een afdanker komt er niks meer bij!!!
Denken jullie nu dat roland plots gaat veranderen ?
Gebruikersavatar
Dries Herbots
Berichten: 631
Lid geworden op: 10 okt 2010, 16:45
Locatie: Velm

Re: Zomertransfers

Bericht door Dries Herbots »

Jacques schreef:
Johan Bamps schreef:
Scandic schreef:
Johan Bamps schreef:STVV heeft een akkoord met Standard over Odoi!

http://www.vandaag.be/sport/65286_stvv- ... -odoi.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Roland gelooft precies nog echt in Sinterklaas...
Misschen een zet om de prijs voor Odoi wat op te drijven?
Zou niet slecht zijn. Lucien weet toch dat Odoi niet naar Standard wil, maar hij zal het waarschijnlijk niet erg vinden om ons te helpen zijn Brusselse rivalen nog wat extra centen uit de zakken te kloppen. Soms moet je een stroman hebben om de prijs omhoog te jagen, 't is niet dat we hier iets nieuws zouden uitvinden en als het is om die eikels van Anderlecht ne kl**t af te trekken en onszelf financieel te verbeteren, kan ik het alleen maar toejuichen.

Wat ik me wel al een hele tijd afvraag, is wat Defour zoal verteld heeft tegen Odoi. Het lijkt me niet dat Odoi een gebrek aan zelfvertrouwen heeft en de concurrentie met Opare niet zou durven aangaan, dus vind ik het maar raar dat hij zo pertinent 'nee' zegt tegen Standard, goed wetende dat één van zijn vrienden er zit. Die vriend (Defour dus) zal dan toch ook weinig lovende woorden gebruikt hebben lijkt me.

Soit, anderzijds snap ik Odoi ook niet goed in zijn transferbeslommeringen. In de winter wou hij nog absoluut naar de non-club Lokeren die binnen een jaartje of 2 (lees: als Maes, De Ceulaer, Maric, Tshimanga, De Bock en De Pauw weggekocht zijn) weer op hetzelfde niveau als ons staat. Als ik hem was, zou ik ofwel zelf iets meer doordacht aan carrièreplanning doen ofwel een andere makelaar nemen, want het lijkt me niet dat die gast er iets van kent of (erger) het die iets zou kunnen schelen dat Odoi sportief ver raakt.


Welke makelaar wel? Cruz mag weg bij Beerschot waarom is niet proberen?
@Panter
Hoop doet leven zeker?
K.STVV speelt op Staaien.
Ozzy
Berichten: 440
Lid geworden op: 28 sep 2010, 22:35

Re: Zomertransfers

Bericht door Ozzy »

Het spelletje tussen STVV en Anderlecht is begonnen.
Eerste reactie van Anderlecht om hem bij Beerschot te stallen.
Business noemen ze zoiets. En de supporters maar bang afwachten.
Gebruikersavatar
Jacques
Berichten: 6730
Lid geworden op: 10 okt 2010, 14:09

Re: Zomertransfers

Bericht door Jacques »

Tja, het lijkt erop dat deze transfer, net als die van Simon vorig jaar, ook weer een tijdje zou kunnen aanslepen.

Belangrijk dat we het hoofd koel houden en niet meteen overstag gaan als ze in Brussel gaan bluffen.
Overdrijven is een kunst
Gebruikersavatar
Cremasco
Berichten: 2674
Lid geworden op: 29 sep 2010, 00:18
Supporter van: STVV

Re: Zomertransfers

Bericht door Cremasco »

IK denk hoe langer dat het duurt, hoe minder keuze op de markt en hoe meer RD eraan zal denken om met het geld van Odoi een put wat te dempen en weinig in te halen.
Als je dit hoort is zelfs Iandoli nog niet zeker : man man man, andere ploegen....Losada, ook andere ploegen... Ik zie een Custovic hier toch nog arriveren
http://www.stvv.com/nl/nieuws/stvv-tv" onclick="window.open(this.href);return false;
Gebruikersavatar
Sacruzsa
Berichten: 637
Lid geworden op: 13 nov 2010, 22:14
Locatie: Bevingen

Re: Zomertransfers

Bericht door Sacruzsa »

Cremasco schreef:IK denk hoe langer dat het duurt, hoe minder keuze op de markt en hoe meer RD eraan zal denken om met het geld van Odoi een put wat te dempen en weinig in te halen.
Als je dit hoort is zelfs Iandoli nog niet zeker : man man man, andere ploegen....Losada, ook andere ploegen... Ik zie een Custovic hier toch nog arriveren
http://www.stvv.com/nl/nieuws/stvv-tv" onclick="window.open(this.href);return false;
Ik zie hier niemand meer ariveren , wa ik afleid uit da interview is da onze nr.10 deferm gaat worden
Kan het nog erger ????? :headbang: :headbang:
Waar :stvv: verschijnt alle ambitie verdwijnt :end:
Gebruikersavatar
Since '54
Berichten: 3757
Lid geworden op: 04 okt 2010, 17:59
Supporter van: K. STVV
Locatie: Sint-Truiden

Re: Zomertransfers

Bericht door Since '54 »

Er gaat geen week voorbij of er is wel wat dat ik niet snap in Guido Brepoels' verklaringen of handelingen. Vroeger was dat zeker niet zo.

- Sidibé en Dufer vervangen en dan aan de STVV-TV gaan verklaren dat hij een paar mensen hun job niet gedaan hebben. 'Lopen zouden ze toch moeten doen. Dat is het minste'
Is hij dan misschien vergeten hoeveel keer Sidibé in de laatste drie seizoenen de 2 x 100 meter, bij corners en vrijschoppen aan de 16, heeft gespurt?

- In Deferm een wonderbaarlijke middenvelder zien :roll:


Wat zit achter deze eigenaardige houding Guido?
Gesloten