Zomertransfers 2011

Alles over (mogelijke) transfers bij STVV

Moderator: stvvilvoorde

Gebruikersavatar
Kan Harie
Berichten: 187
Lid geworden op: 01 feb 2011, 00:02
Supporter van: STVV

Re: Zomertransfers

Bericht door Kan Harie »

Halenaar schreef:Guido komt er deze week een speler bij. Ik gok en hoop op Smolders!
Since '54 schreef: Wat doe je anders met Masset, hem dumpen misschien?
Uitlenen, want hij is momenteel nog te zwak voor eerste klasse. Maar ik denk dat hij dat niveau toch nooit zal aankunnen.

Pas op, hij heeft zijn kwaliteiten hé. Hij is technisch goed, kan uitvoetballen, bewaart de rust achteraan en heeft lengte. Maar hij heeft amper body (vergelijk maar eens met Taelemans) en is bovendien verschrikkelijk traag. En daar valt niks aan te doen vrees ik.

btw, hij heeft vorig seizoen al eens op de rb gespeeld, in Lokeren. En dat was toen rampzalig.
Uitlenen en helemaal geen vervangers meer hebben op de RB? Laat die jonge gasten maar rustig doorgroeien, body kunt ge kweken he..
Oxbow
Berichten: 355
Lid geworden op: 03 nov 2010, 14:12

Zomertransfers

Bericht door Oxbow »

Boi ook naar Ohl
Gebruikersavatar
Halenaar
Berichten: 5302
Lid geworden op: 06 okt 2010, 18:22

Re: Zomertransfers

Bericht door Halenaar »

Kan Harie schreef:
Halenaar schreef:Guido komt er deze week een speler bij. Ik gok en hoop op Smolders!
Since '54 schreef: Wat doe je anders met Masset, hem dumpen misschien?
Uitlenen, want hij is momenteel nog te zwak voor eerste klasse. Maar ik denk dat hij dat niveau toch nooit zal aankunnen.

Pas op, hij heeft zijn kwaliteiten hé. Hij is technisch goed, kan uitvoetballen, bewaart de rust achteraan en heeft lengte. Maar hij heeft amper body (vergelijk maar eens met Taelemans) en is bovendien verschrikkelijk traag. En daar valt niks aan te doen vrees ik.

btw, hij heeft vorig seizoen al eens op de rb gespeeld, in Lokeren. En dat was toen rampzalig.
Uitlenen en helemaal geen vervangers meer hebben op de RB? Laat die jonge gasten maar rustig doorgroeien, body kunt ge kweken he..
Maar Masset is helemaal geen RB

- Verschrikkelijk traag, dat terwijl je op een flank juist snelheid moet hebben. Vergelijk hem met Euvrard en die laatste is een Ferrari in vergelijking met Masset.
- Tactisch al niet veel beter
- Amper body
- Heeft 1x op de rechtsback gespeeld, en dat was toen rampzalig.
- Kan het niveau momenteel niet aan.

Geloof me, een volwaardige plaats in de A kern is een vergiftigd geschenk voor de huidige Masset.
Gebruikersavatar
stvvilvoorde
Berichten: 4187
Lid geworden op: 19 okt 2010, 11:07

Re: Zomertransfers

Bericht door stvvilvoorde »

Ik zie in Masset ook geen rechtsback.
Kotysch heeft in Duitsland blijkbaar redelijk wat op de rechtse back gespeeld, daar zie ik eigenlijk ook geen rechtsback in :).
Gebruikersavatar
Halenaar
Berichten: 5302
Lid geworden op: 06 okt 2010, 18:22

Re: Zomertransfers

Bericht door Halenaar »

Oxbow schreef:Boi ook naar Ohl
Alé, dan zijn we al zeker dat dat boerenpaard niet naar ons komt :drunk:


Op dit ogenblik is OHL dé degradatie kandidaat voor mij. Wat hebben ze al bijgehaald? Een zatlap en een boerenpaard. Dit terwijl hun topspeler weg is, en de rest van de kern is ook al niet veel soeps.
Gebruikersavatar
Cremasco
Berichten: 2674
Lid geworden op: 29 sep 2010, 00:18
Supporter van: STVV

Re: Zomertransfers

Bericht door Cremasco »

Halenaar schreef:
Oxbow schreef:Boi ook naar Ohl
Alé, dan zijn we al zeker dat dat boerenpaard niet naar ons komt :drunk:


Op dit ogenblik is OHL dé degradatie kandidaat voor mij. Wat hebben ze al bijgehaald? Een zatlap en een boerenpaard. Dit terwijl hun topspeler weg is, en de rest van de kern is ook al niet veel soeps.
Als die Inbev achter hun krijgen zal er toch nog iets komen hoor
Pedro
Berichten: 44
Lid geworden op: 22 mar 2011, 18:59

Re: Zomertransfers

Bericht door Pedro »

Wanneer trainen ze nog eens en waar ?
toyotacorolla
Berichten: 2021
Lid geworden op: 10 okt 2010, 01:35
Locatie: Limburg

Re: Zomertransfers

Bericht door toyotacorolla »

Wat heeft stvv al binnengehaald? garantie voor een frivool seizoen??? ik denk het niet.
Scandic
Berichten: 1204
Lid geworden op: 06 okt 2010, 20:08
Locatie: Sint Joris/Alken

Re: Zomertransfers

Bericht door Scandic »

Halenaar schreef: Dit terwijl hun topspeler weg is, en de rest van de kern is ook al niet veel soeps.
Er is nog niets weg. Genk zal ook nog wel wat leveren daar...
Johan Bamps
Berichten: 565
Lid geworden op: 15 dec 2010, 14:11

Re: Zomertransfers

Bericht door Johan Bamps »

Buiten die Iraanse Nederlander die deze week normaal een contract zal tekenen indien hij slaagt voor alle testen, zal er niks meer bijkomen. Enkel indien binnen een paar weken blijkt dat er iets tekort is op een bepaalde plaats zal er eventueel nog iemand bijkomen. Grote namen zijn geen garantie en de spelers die we nu haalden hebben allemaal nog een grote groeimarge.
Ze hebben wel nog 2 jonge keepers op het oog waarvan er 1 zou komen indien blijkt dat Henkinet nog langer uit zou zijn. (Guido in HBvL en HLN)
VWB
Berichten: 280
Lid geworden op: 29 nov 2010, 11:53

Re: Zomertransfers

Bericht door VWB »

Cremasco schreef:
Halenaar schreef:
Oxbow schreef:Boi ook naar Ohl
Alé, dan zijn we al zeker dat dat boerenpaard niet naar ons komt :drunk:


Op dit ogenblik is OHL dé degradatie kandidaat voor mij. Wat hebben ze al bijgehaald? Een zatlap en een boerenpaard. Dit terwijl hun topspeler weg is, en de rest van de kern is ook al niet veel soeps.
Als die Inbev achter hun krijgen zal er toch nog iets komen hoor
Inbev heeft OHL niet nodig.. dat is al jaren zo.
Gebruikersavatar
Jack
Beheerder
Berichten: 3468
Lid geworden op: 28 sep 2010, 11:11
Supporter van: STVV

Re: Zomertransfers

Bericht door Jack »

Arne Nilis had zijn diensten aangeboden, maar paste niet in het plaatje en werd dus doorgestuurd. (stond ook in HBVL)

Dus enkel nog die Iraniër.
(Dan weet ik 't toch allemaal niet ivm een abonnement)
Gebruikersavatar
the fan
Berichten: 1225
Lid geworden op: 24 nov 2010, 11:22

Re: Zomertransfers

Bericht door the fan »

Hoe erg ik het ook zou vinden, maar als er niets meer degelijk bijkomt pas ik voor een abonnement en heel mijn groepje van 5! Het mocht dan wel onze "vrijgeleide" zijn voor een avondje stappen, ik krijg het niet over mijn hart eentje te kopen en daar weer gefrustreerd te staan kijken ...
Gebruikersavatar
the fan
Berichten: 1225
Lid geworden op: 24 nov 2010, 11:22

Re: Zomertransfers

Bericht door the fan »

Gisteren kwamen er nog 2 spelers bij, vandaag is de boodschap: ER KOMT NIEMAND MEER BIJ!

bron: Mangelschots!

(ze gaan de 2 resterende transfers houden voor als de paniek toeslaat!)

Bij deze, geen abonnement voor mij
Gebruikersavatar
Jack
Beheerder
Berichten: 3468
Lid geworden op: 28 sep 2010, 11:11
Supporter van: STVV

Re: Zomertransfers

Bericht door Jack »

Malki moet absoluut weg bij Lokeren, misschien een gokje wagen?
Aanvallende extra mogelijkheden kunnen we gebruiken, en hij zal niet veel kosten.

Perbet zou 500.000 € moeten kosten aldus Lambrecht. Veel geld voor iemand die nog niks bewezen heeft in 1ste klasse. Bergen wou alvast 100.000 € geven.
(Sporza)
Gesloten