Zomertransfers 2011

Alles over (mogelijke) transfers bij STVV

Moderator: stvvilvoorde

Gebruikersavatar
Jacques
Berichten: 6729
Lid geworden op: 10 okt 2010, 14:09

Re: Zomertransfers

Bericht door Jacques »

ide schreef:Ik denk dat we op gebied van transfers niet bang hoeven te zijn.
STVV zal een soort van satteliet club worden van Standard.
Dus ik hoop dat we hierdoor ons sportief kunnen verbeteren.
Financieel hoop ik dat de Red Bull groep ons overneemt.
Ik heb altijd gezegt dat mijn abo niet ging verlengen als de ploeg niet kwalitatief versterkt werd. Nu zie ik mij "verplicht" toch terug een abo te gaan halen.
Wat als we nu in eens aan die 5000 abo's geraken?
Een satelietclub en Red Bull...


Ik kots hier bijna mijn scherm onder.
Overdrijven is een kunst
enrique
Berichten: 2871
Lid geworden op: 13 okt 2010, 19:24

Re: Zomertransfers

Bericht door enrique »

Voetbalmannen in onze club, dat hebben we nodig.
Geen traiteurs, bakkers, schoenenverkopers, onderwijzers...
Anders blijft alles zoals het was.
Gebruikersavatar
Jack
Beheerder
Berichten: 3468
Lid geworden op: 28 sep 2010, 11:11
Supporter van: STVV

Re: Re: Zomertransfers

Bericht door Jack »

Jacques schreef:
ide schreef:Ik denk dat we op gebied van transfers niet bang hoeven te zijn.
STVV zal een soort van satteliet club worden van Standard.
Dus ik hoop dat we hierdoor ons sportief kunnen verbeteren.
Financieel hoop ik dat de Red Bull groep ons overneemt.
Ik heb altijd gezegt dat mijn abo niet ging verlengen als de ploeg niet kwalitatief versterkt werd. Nu zie ik mij "verplicht" toch terug een abo te gaan halen.
Wat als we nu in eens aan die 5000 abo's geraken?
Een satelietclub en Red Bull...


Ik kots hier bijna mijn scherm onder.
Neen, dat zou geen goed idee zijn. Die nemen de volledige identiteit weg.

Zou Value 8 niet interesse hebben? Die willen misschien nv en vzw...
Of zijn we daarvoor een te kleine club waar nog teveel geld ingestoken moet worden vooraleer er prijzen en geld gewonnen kan worden?

Soit, moet er niet aan denken, overgenomen worden door hollanders...
updatedb
Berichten: 265
Lid geworden op: 03 dec 2010, 10:52

Re: Zomertransfers

Bericht door updatedb »

Jacques schreef: Een satelietclub en Red Bull...
Ik kots hier bijna mijn scherm onder.
Zullen we misschien even de evolutie in het dossier afwachten in plaats van voorbarig ons scherm vol te kotsen op basis van wilde geruchten?
Gebruikersavatar
Jack
Beheerder
Berichten: 3468
Lid geworden op: 28 sep 2010, 11:11
Supporter van: STVV

Re: Zomertransfers

Bericht door Jack »

Red Bull is nog niet eens een gerucht hoor. :-)
Erik Engerd
Berichten: 412
Lid geworden op: 26 nov 2010, 10:22
Locatie: Dilsen

Re: Zomertransfers

Bericht door Erik Engerd »

Alain schreef:
wim vanaken schreef:
Ik heb mijn abbo (x2) deze week verlengd, dus wat dat betreft kan ik alleen maar zeggen dat ik de ploeg door dik en dun blijf steunen. De voetbalanalfabeet zijn we kwijt, op dat gebied kunnen we er alleen maar op vooruit gaan, we kunnen alleen maar hopen dat er gene kamelendrijver uit Egypte of één of andere rijke exoot uit Papoua-New-Guinea neerstrijkt...
Ik hoop echt wel dat zoiets niet gebeurt, want ik zou voor geen geld willen ruilen met Lierse. Maar langs de andere kant hebben we wel eens steviger personage nodig dan de bakker, de schoenenman of de traiteur. Twee namen die in mij opkomen zijn de bevriende concertpromotor en het knipperlicht uit Dilsen-Stokkem. Zoveel vragen, maar we zullen gewoon moeten afwachten...
Dat zou straf zijn van Jos, maar ik denk het niet.... dan één Limburgse club maken zeker "Racing Genk VV"

Ik vind t allemaal nest, voetbal is f'n business, ik zie het spelletje zo graag, mah al die zeik errond; ProLeague, voetbalbond, JUPILER pro League...wat haalt de media? de fratsen vd ProLeague en de overnames van steenrijke machtsbazen....BLADZIJDEN lang... zeik man, waar is den tijd van Fc Luik tegen Juventus
Gebruikersavatar
stvvilvoorde
Berichten: 4179
Lid geworden op: 19 okt 2010, 11:07

Re: Zomertransfers

Bericht door stvvilvoorde »

Milan Bojovic is op proef bij OHL.
Gebruikersavatar
zipke373
Berichten: 1429
Lid geworden op: 29 sep 2010, 06:52
Supporter van: K.STVV

Re: Zomertransfers

Bericht door zipke373 »

ide schreef: Financieel hoop ik dat de Red Bull groep ons overneemt.
:gek: :kots:
Gebruikersavatar
't kanarieke
Berichten: 469
Lid geworden op: 10 okt 2010, 12:19
Supporter van: STVV, RODA JC

Re: Zomertransfers

Bericht door 't kanarieke »

Vandaag was er op training een 19 jarige speler van Anderlecht proef aan het lopen.
"Kein geloel, fussball spielen!" (Ernst Happel)

"It's better to fight for something than live for nothing." (George S. Patton)
leuvenaar
Berichten: 508
Lid geworden op: 30 nov 2010, 17:55

Re: Zomertransfers

Bericht door leuvenaar »

't kanarieke schreef:Vandaag was er op training een 19 jarige speler van Anderlecht proef aan het lopen.
oud nieuws,zie '' Nieuwtjes van de dag vanop Stayen ''
Gebruikersavatar
't kanarieke
Berichten: 469
Lid geworden op: 10 okt 2010, 12:19
Supporter van: STVV, RODA JC

Re: Zomertransfers

Bericht door 't kanarieke »

leuvenaar schreef:
't kanarieke schreef:Vandaag was er op training een 19 jarige speler van Anderlecht proef aan het lopen.
oud nieuws,zie '' Nieuwtjes van de dag vanop Stayen ''
Ah ok, ik had dat nog nie gezien ;)
"Kein geloel, fussball spielen!" (Ernst Happel)

"It's better to fight for something than live for nothing." (George S. Patton)
Gebruikersavatar
Cremasco
Berichten: 2674
Lid geworden op: 29 sep 2010, 00:18
Supporter van: STVV

Re: Zomertransfers

Bericht door Cremasco »

007 schreef:
Cremasco schreef:Nu zal er zeker niks meer bijkomen, nu heeft hij nog minder tijd om transfers af te sluiten. Wie gaat de wintertransfers doen als die nodig zijn ? Wie ?
Wedden van wel? Mss vandaag zelfs al ;)
Die jonge gast van Anderlecht ? Kan zijn. Dat is een breedteversterking
Gebruikersavatar
Halenaar
Berichten: 5300
Lid geworden op: 06 okt 2010, 18:22

Re: Zomertransfers

Bericht door Halenaar »

De 21-jarige Braziliaan Bruno Andrade was einde contract bij de Nederlandse tweedeklasser Helmond Sport en tekende onlangs een driejarige verbintenis bij STVV. "Het is een toppertje, maar wel een dure", zegt Gunter Thiebaut, die zijn rechten beheert voor België en Nederland.

De spits aka rechtsbuiten scoorde in de heenronde van het afgelopen seizoen twaalf keer in de Jupiler League. "Omdat zijn verbintenis ten einde liep, zat de helft van alle ploegen uit de Eredivise achter hem", weet Thiebaut, wiens contract bij Lierse weldra wordt ontbonden.

"Voor STVV is Andrade puur een investering. Ze moesten wel geen transfervergoeding voor hem betalen, maar Andrade strijkt een zeer goed loon op. Ik kan geen cijfers geven, maar het is beduidend meer dan het gemiddelde dat een eersteklassespeler in België verdient."

"Hij heeft een contract van drie jaar. Bedoeling is dat STVV hem binnen twee jaar verkoopt. Dat zou voor hen financieel een zeer goede zaak zijn", aldus Thiebaut aan Voetbalbelgie.be.
Jan Bulder
Berichten: 1648
Lid geworden op: 17 okt 2010, 14:35

Re: Zomertransfers

Bericht door Jan Bulder »

Halenaar schreef:De 21-jarige Braziliaan Bruno Andrade was einde contract bij de Nederlandse tweedeklasser Helmond Sport en tekende onlangs een driejarige verbintenis bij STVV. "Het is een toppertje, maar wel een dure", zegt Gunter Thiebaut, die zijn rechten beheert voor België en Nederland.

De spits aka rechtsbuiten scoorde in de heenronde van het afgelopen seizoen twaalf keer in de Jupiler League. "Omdat zijn verbintenis ten einde liep, zat de helft van alle ploegen uit de Eredivise achter hem", weet Thiebaut, wiens contract bij Lierse weldra wordt ontbonden.

"Voor STVV is Andrade puur een investering. Ze moesten wel geen transfervergoeding voor hem betalen, maar Andrade strijkt een zeer goed loon op. Ik kan geen cijfers geven, maar het is beduidend meer dan het gemiddelde dat een eersteklassespeler in België verdient."

"Hij heeft een contract van drie jaar. Bedoeling is dat STVV hem binnen twee jaar verkoopt. Dat zou voor hen financieel een zeer goede zaak zijn", aldus Thiebaut aan Voetbalbelgie.be.
Zo hoort het ook. Goed.
Gebruikersavatar
zipke373
Berichten: 1429
Lid geworden op: 29 sep 2010, 06:52
Supporter van: K.STVV

Re: Zomertransfers

Bericht door zipke373 »

Jan Bulder schreef:
Halenaar schreef:De 21-jarige Braziliaan Bruno Andrade was einde contract bij de Nederlandse tweedeklasser Helmond Sport en tekende onlangs een driejarige verbintenis bij STVV. "Het is een toppertje, maar wel een dure", zegt Gunter Thiebaut, die zijn rechten beheert voor België en Nederland.

De spits aka rechtsbuiten scoorde in de heenronde van het afgelopen seizoen twaalf keer in de Jupiler League. "Omdat zijn verbintenis ten einde liep, zat de helft van alle ploegen uit de Eredivise achter hem", weet Thiebaut, wiens contract bij Lierse weldra wordt ontbonden.

"Voor STVV is Andrade puur een investering. Ze moesten wel geen transfervergoeding voor hem betalen, maar Andrade strijkt een zeer goed loon op. Ik kan geen cijfers geven, maar het is beduidend meer dan het gemiddelde dat een eersteklassespeler in België verdient."

"Hij heeft een contract van drie jaar. Bedoeling is dat STVV hem binnen twee jaar verkoopt. Dat zou voor hen financieel een zeer goede zaak zijn", aldus Thiebaut aan Voetbalbelgie.be.
Zo hoort het ook. Goed.
Zeg Bulder : ge kunt al een stuk uit uw onderschrift schrappen...tenzij ze natuurlijk rare constructies op poten gaan zetten.
Gesloten