Zomertransfers 2011

Alles over (mogelijke) transfers bij STVV

Moderator: stvvilvoorde

enerkey
Berichten: 2102
Lid geworden op: 12 okt 2010, 19:32

Re: Zomertransfers

Bericht door enerkey »

Jacques schreef:-

- Bulykin deed het nu goed in Nederland, maar ik ben niet vergeten hoe hij destijds bij Anderlecht flagrant gebuisd was. Behoorlijk risico dus waar een dik loon tegenover staat.
Als ze een speler niet opstellen wilt niet onmiddellijk zeggen dat hij, in mijn ogen, flagrant gebuisd is. Hij is ocharme 4 keer in de basis mogen beginnen, waarvan 1 keer 90 min en 3 keer rond het uur vervangen. Je moet dan al van goede makelij zijn om op zo een beperkte tijd je kunnen te laten zien. Hij heeft er toch een 3-tal doelpunten gemaakt, dat vind ik naargelang de omstandigheden zelfs tamelijk goed.
Gebruikersavatar
Jack
Beheerder
Berichten: 3468
Lid geworden op: 28 sep 2010, 11:11
Supporter van: STVV

Re: Zomertransfers

Bericht door Jack »

Sowieso is Buylekin onbetaalbaar voor STVV.
stedoca
Berichten: 93
Lid geworden op: 04 mei 2011, 00:08

Re: Zomertransfers

Bericht door stedoca »

Beerschot oefent op 17 juli tegen STVV

Beerschot en Sint-Truiden staan op 17 juli voor een belangrijke test. Dan werken beide ploegen een onderlinge oefenwedstrijd af.

Hopelijk is er tegen dan een nieuwe spits bij ..
zakkamakka
Berichten: 135
Lid geworden op: 18 okt 2010, 12:26

Re: Zomertransfers

Bericht door zakkamakka »

Denk dat we blij mogen zijn als we tegen dan al een nieuwe voorzitter hebben
Gebruikersavatar
Jack
Beheerder
Berichten: 3468
Lid geworden op: 28 sep 2010, 11:11
Supporter van: STVV

Re: Zomertransfers

Bericht door Jack »

Iemand nog iets opgevangen over keeper of spits?

Kunnen we überhaupt transfers doen zonder voorzitter?
Heeft de rest van 't bestuur beslissingsrecht, en belangrijker, nog wat werkingsgeld?
Erik Engerd
Berichten: 412
Lid geworden op: 26 nov 2010, 10:22
Locatie: Dilsen

Re: Zomertransfers

Bericht door Erik Engerd »

Vandaag staat weer te lezen in HbvL dat "Davino de janet Verhulst" in beeld is bij STVV
pfff dan nog liever ne scholieren kieper
Henri is de man
Berichten: 1093
Lid geworden op: 11 dec 2010, 12:43

Re: Zomertransfers

Bericht door Henri is de man »

Erik Engerd schreef:Vandaag staat weer te lezen in HbvL dat "Davino de janet Verhulst" in beeld is bij STVV
pfff dan nog liever ne scholieren kieper
Overdrijven is toch ook onze (STVV supporters in het algemeen) sterkste kant he :lol:
Verhulst is niet zo slecht als iedereen wel denkt
"En nogmaals, ze moeten zich bewijzen op het veld, en als ge goed zijt komen ze u halen ! Dan komen ze u halen ! Maar ge moet eerst presteren tussen die lijnen en dan zullen we wel zien" -GB
Gebruikersavatar
Jack
Beheerder
Berichten: 3468
Lid geworden op: 28 sep 2010, 11:11
Supporter van: STVV

Re: Zomertransfers

Bericht door Jack »

Erik Engerd schreef:Vandaag staat weer te lezen in HbvL dat "Davino de janet Verhulst" in beeld is bij STVV
pfff dan nog liever ne scholieren kieper
Wat zien ze daarin?
Komt toch mentaal zeer broos over!?
Gebruikersavatar
stvvilvoorde
Berichten: 4187
Lid geworden op: 19 okt 2010, 11:07

Re: Zomertransfers

Bericht door stvvilvoorde »

Als voorlopige tweede keeper is verhulst welkom voor mij.
Ozzy
Berichten: 440
Lid geworden op: 28 sep 2010, 22:35

Re: Zomertransfers

Bericht door Ozzy »

Verhulst is als doublure altijd welkom maar zag bv liever Cyprien Baguette komen.
Het moet natuurlijk allemaal betaalbaar blijven om op de bank te zitten hé.
Gebruikersavatar
the fan
Berichten: 1225
Lid geworden op: 24 nov 2010, 11:22

Re: Zomertransfers

Bericht door the fan »

Toch wel erg dat ze op transfergebied NIETS, maar dan oon NIETS kunnen doen zolang er geen nieuwe voorzitter is !!!
Is gewoon dodelijk voor ons.
Er zijn nog echte koopjes te doen en wij zijn vleugellam!
:headbang:
Jan Bulder
Berichten: 1648
Lid geworden op: 17 okt 2010, 14:35

Re: Zomertransfers

Bericht door Jan Bulder »

the fan schreef:Toch wel erg dat ze op transfergebied NIETS, maar dan oon NIETS kunnen doen zolang er geen nieuwe voorzitter is !!!
Is gewoon dodelijk voor ons.
Er zijn nog echte koopjes te doen en wij zijn vleugellam!
:headbang:
Ik vind het vreemd dat je dus geen transfers kan realiseren zolang er geen nieuwe voorzitter is. Als :Roland: een goed voorbereide club achterlaat, dan ken je als club ook perfect je werkingsbudget 2011-2012. De mensen die dan het dagelijkse (sportieve) beleid van de club moeten invullen kunnen dan perfect in samenspraak met de technische staf beslissen of een speler prijs/kwaliteit haalbaar is.

Dit bewijst alleen hoezeer RD alles naar zich toetrok (toetrekt), en de rest liep er voor spek en bonen bij.
Gebruikersavatar
Jacques
Berichten: 6731
Lid geworden op: 10 okt 2010, 14:09

Re: Zomertransfers

Bericht door Jacques »

Inderdaad, het toont alleen maar aan dat wat velen zeiden over een onbestaande structuur en allerhande sportieve schijncommissies alleen maar klopte. Zonder finale zegen van Roland, ging hier just niks door en dus is dat nu zoeken en aanpassen. Maar nogmaals ik ga er niet rouwig om zijn, ik kan niet treuren over het afscheid van 7 jaar sportieve onkunde. Het zet wel de nood aan een nieuwe sportieve structuur met nieuwe mensen met kennis van zaken nog eens extra in de verf.

Nu mag je nog van geluk spreken dat het nog 'maar' 1 juli is en er nog wel enige tijd rest. De doelman is ook niet het meest dringende, ttz. een reservedoelman vinden, kan toch geen onmogelijke opdracht zijn. Desnoods ga je bij Anderlecht (Schollen, Cordier) of Gent (Boeckx, Bruzzese) de 3de doelman voor 6 maand huren.

Dan is de spits precies wat dringender.

Voor het overige durf ik voorzichtig stellen dat ze hun werk grotendeels tijdig klaar hadden dit jaar, in ieder geval lijkt het meer en beter dan vorig jaar rond deze tijd.

Nu, ik ben anderzijds ook wel content dat Guido toch wat druk op de ketel houdt, want als je in de ivoren toren 'on verra' durft zeggen, wil dat voor velen zeggen dat ze al in hunne luie zetel gaan liggen om er pas in januari weer uit te kruipen.
Overdrijven is een kunst
stedoca
Berichten: 93
Lid geworden op: 04 mei 2011, 00:08

Re: Zomertransfers

Bericht door stedoca »

Voor degene die wa centen te veel hebben, kan helpen voor de nieuwe spits te financiëren :P

http://issuu.com/yappa/docs/20111248_st ... _2011-2012" onclick="window.open(this.href);return false;
Gebruikersavatar
Cremasco
Berichten: 2674
Lid geworden op: 29 sep 2010, 00:18
Supporter van: STVV

Re: Zomertransfers

Bericht door Cremasco »

Milan Bojovic, vorig jaar tester bij STVV, (van FC Jagovina ) heeft na 8' in een testmatch voor hem bij OHL al metteen rood onder de neus geduwd gekregen...
Gesloten