Zomertransfers 2011

Alles over (mogelijke) transfers bij STVV

Moderator: stvvilvoorde

Gebruikersavatar
Luc
Berichten: 1196
Lid geworden op: 29 sep 2010, 12:55

Re: Zomertransfers

Bericht door Luc »

Jacques schreef:
Luc schreef:Stel je voor dat Brepoels hier nog rond liep en dat Verhulst zijn transfer was, dan was Davino voor sommigen hier topkeeper !
Zever gezever
Als je hier vorige zomer al rondhing, weet je dat er toen ook al heel wat kritiek kwam op nog maar de mogelijke aanwerving van Verhulst. Ik voel me niet te beroerd om te zeggen dat ik het toen niet spijtig vond dat de transfer op het nippertje afsprong door een blessure van verhulst.



Ik vind het fijn dat mensen Davino een eerlijke kans willen geven, dat moet ook zo, maar ik ga mijne kop wel niet in het zand steken en doen alsof die sportieve en extra-sportieve blunders uit het verleden nooit gebeurd zijn.
En toch is het zo hoor !
Ik zeg ook voor sommigen !
stefan
Berichten: 79
Lid geworden op: 27 dec 2010, 18:05

Re: Zomertransfers

Bericht door stefan »

Okotie is nog minsten 2 weken out.dat heb je als je gekweste speler gaat huren.
andrade zo over 6 tal weken terug klaar zijn.
stefan
Berichten: 79
Lid geworden op: 27 dec 2010, 18:05

Re: Zomertransfers

Bericht door stefan »

wat davino bedreft, geef hem opsemist en eerlijke kans.kan alleen maar beter worden.
Gebruikersavatar
Luc
Berichten: 1196
Lid geworden op: 29 sep 2010, 12:55

Re: Zomertransfers

Bericht door Luc »

stefan schreef:Okotie is nog minsten 2 weken out.dat heb je als je gekweste speler gaat huren.
andrade zo over 6 tal weken terug klaar zijn.
En zeggen dat ze eerst medisch getest worden ...
Gebruikersavatar
Halenaar
Berichten: 5278
Lid geworden op: 06 okt 2010, 18:22

Re: Zomertransfers

Bericht door Halenaar »

Jacques schreef:
Luc schreef:Stel je voor dat Brepoels hier nog rond liep en dat Verhulst zijn transfer was, dan was Davino voor sommigen hier topkeeper !
Zever gezever

Als je hier vorige zomer al rondhing, weet je dat er toen ook al heel wat kritiek kwam op nog maar de mogelijke aanwerving van Verhulst. Ik voel me niet te beroerd om te zeggen dat ik het toen niet spijtig vond dat de transfer op het nippertje afsprong door een blessure van verhulst.



Ik vind het fijn dat mensen Davino een eerlijke kans willen geven, dat moet ook zo, maar ik ga mijne kop wel niet in het zand steken en doen alsof die sportieve en extra-sportieve blunders uit het verleden nooit gebeurd zijn.
Toen werd er zelfs een 'anti Verhulst' FB aangemaakt, met redelijk veel succes trouwens :lol:
Gebruikersavatar
Since '54
Berichten: 3757
Lid geworden op: 04 okt 2010, 17:59
Supporter van: K. STVV
Locatie: Sint-Truiden

Re: Zomertransfers

Bericht door Since '54 »

Halenaar schreef:
Jacques schreef:
Luc schreef:Stel je voor dat Brepoels hier nog rond liep en dat Verhulst zijn transfer was, dan was Davino voor sommigen hier topkeeper !
Zever gezever

Als je hier vorige zomer al rondhing, weet je dat er toen ook al heel wat kritiek kwam op nog maar de mogelijke aanwerving van Verhulst. Ik voel me niet te beroerd om te zeggen dat ik het toen niet spijtig vond dat de transfer op het nippertje afsprong door een blessure van verhulst.



Ik vind het fijn dat mensen Davino een eerlijke kans willen geven, dat moet ook zo, maar ik ga mijne kop wel niet in het zand steken en doen alsof die sportieve en extra-sportieve blunders uit het verleden nooit gebeurd zijn.
Toen werd er zelfs een 'anti Verhulst' FB aangemaakt, met redelijk veel succes trouwens :lol:
Komaan Halenaar, een verstandig man zoals jij en bovendien voetbalkenner, stop nu met die negatieve geruchtenverspreiding over Verhulst. FB, sacoche, diadeem, fruittaart, enz ... alles maar dan ook alles daarvan is verleden tijd. Geef de man zijn eerlijke kans. Dat is de eerlijkheid en de logica zelve.
Gebruikersavatar
Jacques
Berichten: 6717
Lid geworden op: 10 okt 2010, 14:09

Re: Zomertransfers

Bericht door Jacques »

Zeg dat tegen de mensen die de 'Brepoels-adepten' (we zullen het zo maar noemen) woorden in de mond blijven leggen.

Ook dat is eerlijk noch logisch.
Overdrijven is een kunst
Gebruikersavatar
stvvilvoorde
Berichten: 4139
Lid geworden op: 19 okt 2010, 11:07

Re: Zomertransfers

Bericht door stvvilvoorde »

Jacques schreef:Zeg dat tegen de mensen die de 'Brepoels-adepten' (we zullen het zo maar noemen) woorden in de mond blijven leggen.

Ook dat is eerlijk noch logisch.
2
Johan Bamps
Berichten: 565
Lid geworden op: 15 dec 2010, 14:11

Re: Zomertransfers

Bericht door Johan Bamps »

Since '54 schreef:
Halenaar schreef:
Jacques schreef:
Luc schreef:Stel je voor dat Brepoels hier nog rond liep en dat Verhulst zijn transfer was, dan was Davino voor sommigen hier topkeeper !
Zever gezever

Als je hier vorige zomer al rondhing, weet je dat er toen ook al heel wat kritiek kwam op nog maar de mogelijke aanwerving van Verhulst. Ik voel me niet te beroerd om te zeggen dat ik het toen niet spijtig vond dat de transfer op het nippertje afsprong door een blessure van verhulst.



Ik vind het fijn dat mensen Davino een eerlijke kans willen geven, dat moet ook zo, maar ik ga mijne kop wel niet in het zand steken en doen alsof die sportieve en extra-sportieve blunders uit het verleden nooit gebeurd zijn.
Toen werd er zelfs een 'anti Verhulst' FB aangemaakt, met redelijk veel succes trouwens :lol:
Komaan Halenaar, een verstandig man zoals jij en bovendien voetbalkenner, stop nu met die negatieve geruchtenverspreiding over Verhulst. FB, sacoche, diadeem, fruittaart, enz ... alles maar dan ook alles daarvan is verleden tijd. Geef de man zijn eerlijke kans. Dat is de eerlijkheid en de logica zelve.
Ik ben nog steeds geen voorstander van Verhulst maar hij is er nu en we zullen het ermee moeten doen, willen of niet. Mogelijk wordt het toch nog een meevaller, maar ik denk wel dat hij het sowieso beter zal doen dan Vancrombrugge, die dan misschien rustig aan kan groeien. Niet elke keeper is immers op zijn 18de of 19de klaar om bij een 1ste klasser een hoofdrol te spelen. Dat geldt trouwens ook voor veldspelers hé.
Gebruikersavatar
Cremasco
Berichten: 2674
Lid geworden op: 29 sep 2010, 00:18
Supporter van: STVV

Re: Zomertransfers

Bericht door Cremasco »

Since '54 schreef:
Cremasco schreef:Van snelle en correcte communicatie hebben ze aan de Tiense geen kaas gegeten, althans niet via hun site zelf. Wendy Diepenrijckx van het secretariaat heb ik reeds nieuws zien ingeven in de fanshop zelf. Ik denk dat zij de site moet bijhouden in de vrije tijd tussendoor die ze heeft aldaar al kan ik verkeerd zijn.
Nog iets : STVV heeft 9 personeelsleden op 't achtste verdiep. Is dat nodig ? En wat kost dat niet allemaal ? Die vrouw die kwam opendoen toen de supporters een onderhoud met Morrenne vroegen : nooit gezien eerder.
Was die mevrouw Rika Scalais misschien?
Neen, ik wist de naam maar ben hem kwijt
Gebruikersavatar
Cremasco
Berichten: 2674
Lid geworden op: 29 sep 2010, 00:18
Supporter van: STVV

Re: Zomertransfers

Bericht door Cremasco »

Goody schreef:
Since '54 schreef:
Cremasco schreef:Van snelle en correcte communicatie hebben ze aan de Tiense geen kaas gegeten, althans niet via hun site zelf. Wendy Diepenrijckx van het secretariaat heb ik reeds nieuws zien ingeven in de fanshop zelf. Ik denk dat zij de site moet bijhouden in de vrije tijd tussendoor die ze heeft aldaar al kan ik verkeerd zijn.
Nog iets : STVV heeft 9 personeelsleden op 't achtste verdiep. Is dat nodig ? En wat kost dat niet allemaal ? Die vrouw die kwam opendoen toen de supporters een onderhoud met Morrenne vroegen : nooit gezien eerder.
Was die mevrouw Rika Scalais misschien?
Nee, nee ; Daisy Blavier ;)
Idd. dat was ze
Gebruikersavatar
Cremasco
Berichten: 2674
Lid geworden op: 29 sep 2010, 00:18
Supporter van: STVV

Re: Zomertransfers

Bericht door Cremasco »

Als Verhulst zaterdag 3 punten pakt door mooie reddingen is al dat gepalaver voorbij. Ik had ook liever Verbauwhede maar het is nu Verhulst, punt aan de lijn.
Scandic
Berichten: 1204
Lid geworden op: 06 okt 2010, 20:08
Locatie: Sint Joris/Alken

Re: Zomertransfers

Bericht door Scandic »

Verhulst heeft zich altijd correct gedragen bij Genk. Er zijn andere doelmannen die dat niet deden. Veel punten heeft hij niet gepakt, enkel in de bekerfinale tegen Mechelen speelde hij zijn match denk ik. Hij wist al van einde 2009 dat hij mocht vertrekken. Hij hoopte dit seizoen op een eerlijke kans bij Genk, maar zag al snel in dat het niks zou worden.

Geef hem een eerlijke kans!
FANFOREVER
Berichten: 582
Lid geworden op: 18 okt 2010, 08:22

Re: Zomertransfers

Bericht door FANFOREVER »

Scandic schreef: Hij wist al van einde 2009 dat hij mocht vertrekken. Hij hoopte dit seizoen op een eerlijke kans bij Genk, maar zag al snel in dat het niks zou worden.

Geef hem een eerlijke kans!
In Genk zag men in 2009 al dat het ne vliegevanger is en blijft, maar ja daar heeft men voetbalverstand en hier zelfs geen verstand; :o
:stvv:
Scandic
Berichten: 1204
Lid geworden op: 06 okt 2010, 20:08
Locatie: Sint Joris/Alken

Re: Zomertransfers

Bericht door Scandic »

FANFOREVER schreef: In Genk zag men in 2009 al dat het ne vliegevanger is en blijft, maar ja daar heeft men voetbalverstand en hier zelfs geen verstand; :o
Niet iedereen bij Genk heeft evenveel voetbalverstand hoor... ;) Verhulst was één van de 9 spelers die vlak na de aanstelling van Vercauteren te horen kreeg dat hij mocht vertrekken.
Gesloten