Zomertransfers 2011

Alles over (mogelijke) transfers bij STVV

Moderator: stvvilvoorde

Gebruikersavatar
Goody
Berichten: 538
Lid geworden op: 21 okt 2010, 19:26
Supporter van: K.STVV

Re: Zomertransfers

Bericht door Goody »

Luc schreef:
stefan schreef:Okotie is nog minsten 2 weken out.dat heb je als je gekweste speler gaat huren.
andrade zo over 6 tal weken terug klaar zijn.
En zeggen dat ze eerst medisch getest worden ...
Nog meer dokters in de zaal???
Kreeg een 14-tal dagen terug geen kritiek dat ik het over zieke hinnen had ... :o
Een geluk dat we RD gehad hebben, anders speelden we nu in 2de ...
Gebruikersavatar
Goody
Berichten: 538
Lid geworden op: 21 okt 2010, 19:26
Supporter van: K.STVV

Re: Zomertransfers

Bericht door Goody »

toyotacorolla schreef:Verhulst zal alleszins beter zijn dan wat er nu op op Staaien rondloopt aan keepers.
woeaaaaaaaaaaaah :grappig:
Een geluk dat we RD gehad hebben, anders speelden we nu in 2de ...
Jan Bulder
Berichten: 1648
Lid geworden op: 17 okt 2010, 14:35

Re: Zomertransfers

Bericht door Jan Bulder »

Dries Herbots schreef:
bert1924 schreef:
toyotacorolla schreef:Verhulst zal alleszins beter zijn dan wat er nu op op Staaien rondloopt aan keepers.

Kijk maar eens goed naar de match tegen Westerlo.Twee dikke flaters tegen de slechtste ploeg waar we tegen gespeeld hebben.Je mag hem hebben de vliegenvanger.In Genk lachen ze zich te pletter.
Mangel wou hem verleden jaar ,wel hij heeft hem.Kassa ,kassa.
Ge hebt gelijk het is de schuld van Verhulst en alleen hij dat we verloren hebben. Maar waarom toch weer Mangel erbij betrekken?
Omdat het :mangel: is die persé Verhulst moest hebben. Daar zal het meest "op te pakken" geweest zijn.
Gebruikersavatar
stvvilvoorde
Berichten: 4139
Lid geworden op: 19 okt 2010, 11:07

Re: Zomertransfers

Bericht door stvvilvoorde »

AirMontella schreef:5 zelfs ;)

Daerden, Verhulst, Castro, Euvrard en Daeseleire.
Ge zou zelfs een samenzwering beginnen vermoeden.
Laat Daerden uit dat lijstje weg en de grootste oorzaken van ons puntenverlies dit seizoen staan zo goed als op papier.
:end: :zot:
Gebruikersavatar
Jack
Beheerder
Berichten: 3468
Lid geworden op: 28 sep 2010, 11:11
Supporter van: STVV

Re: Zomertransfers

Bericht door Jack »

Ik heb hier zonet een VOLLEDIGE PAGINA gezever moeten verwijderen.
Waarvoor dank! :roll:
Gebruikersavatar
stvvilvoorde
Berichten: 4139
Lid geworden op: 19 okt 2010, 11:07

Re: Zomertransfers

Bericht door stvvilvoorde »

AirMontella schreef:5 zelfs ;)

Daerden, Verhulst, Castro, Euvrard en Daeseleire.
Ongeloofelijk maar waar, het zijn er zelfs 6.
Zet Volders maar bij op dat lijstje.
http://www.stvv.com/nl/teams/a-kern/d/d ... rk-volders" onclick="window.open(this.href);return false;
toyotacorolla
Berichten: 2021
Lid geworden op: 10 okt 2010, 01:35
Locatie: Limburg

Re: Zomertransfers

Bericht door toyotacorolla »

Ik wil hier wel stellen dat ik geen Verhulst supp. ben.
Een match verlies je als ploeg, of je wint als ploeg.
Afgeven op één speler is te kort door de bocht.
Verdediging al 20x of meer gepasseerd, en je scoort amper.
Reza 7x buitenspel, of ligt tegen de grond.
Andere aanvallers niet gezien in de zestien, of hebben we er wel ?
Stvv kan nog geen 3 goeie passen na mekaar spelen, op één aanval na.
Het ganse zootje is te licht voor eerste klasse. (voor de moment).
In voetbal kan het snel keren, hier heb ik dik mijn twijfels.
Dreke
Berichten: 3625
Lid geworden op: 10 okt 2010, 20:25

Re: Zomertransfers

Bericht door Dreke »

toyotacorolla schreef:Ik wil hier wel stellen dat ik geen Verhulst supp. ben.
Een match verlies je als ploeg, of je wint als ploeg.
Afgeven op één speler is te kort door de bocht.
Verdediging al 20x of meer gepasseerd, en je scoort amper.
Reza 7x buitenspel, of ligt tegen de grond.
Andere aanvallers niet gezien in de zestien, of hebben we er wel ?
Stvv kan nog geen 3 goeie passen na mekaar spelen, op één aanval na.
Het ganse zootje is te licht voor eerste klasse. (voor de moment).
In voetbal kan het snel keren, hier heb ik dik mijn twijfels.
Wat had je nu gedacht? De kritiek die hier valt is niet enkel gericht op Verhulst, hoor. Maar het is wel zo dat we weer twee doelpunten tegen krijgen door individuele fouten en flaters. En weeral is het de keeper. Of dat nu Verhulst, Castro of Van Crombrugge is maakt niet uit. Feit is dat we met een pak vliegenvangers zitten. Hopelijk kan er minstens één zich herpakken.

Reza is volgens mij de speler die je het minste kan verwijten. Ik zou ook liever hebben dat hij wat minder gemakkelijk tegen de grond gaat, maar hij kan er niet aan doen dat hij tot drie keer toe onterecht werd afgevlagd op Westerlo.

Dat onze sportieve middelen te weinig zijn voor eerste klasse, daar geef ik u gelijk in.
A loyal football fan only supports the shirt...
Gebruikersavatar
Jack
Beheerder
Berichten: 3468
Lid geworden op: 28 sep 2010, 11:11
Supporter van: STVV

Re: Zomertransfers

Bericht door Jack »

Over Reeza zijn buitenspel kan je weinig zeggen.
Hij is vele afgevlagd, dat kan gebeuren als je op 't randje speelt.
Normaal kom je er dan op een wedstrijd ook wel eens nipt door en dan is het meestal kassa. Hij is er ook een paar keer doorgekomen, helaas zag de grensrechter dat anders!
Johan
Berichten: 405
Lid geworden op: 10 jan 2011, 13:54

Re: Zomertransfers

Bericht door Johan »

als ge Verhulst verwijt dat hij een vliegenvangers is denk ik dat ge U moet laten nakijken, speler word nillens willens zonder voorbereiding in de ploeg gedropt, net als Van Crombrugge,da's GEEN kado.Daarbij is het Niet Verhulst zijn fout dat hij hier speelt maar Uw BIJZONDER VOETBALWIJS BESTUUR.Dat zijn de schuldigen,achterlijke smodderraars. En nog dit , als ge Uw spelers blijft afbreken :1 goede raad , blijf thuis of ga zelf op het plein staan.Als ge denkt Uw spelers te motiveren met Uw afbrekend gelul ,maak U dan maar op voor tweede.
Dreke
Berichten: 3625
Lid geworden op: 10 okt 2010, 20:25

Re: Zomertransfers

Bericht door Dreke »

Als spelers niet beseffen dat ze van online fora moeten wegblijven als ze niet tegen kritiek kunnen, zijn zij eerder klaar voor tweede dan de supporters.

Maar bon. Roep hun naam maar en geef ze een poeneke erbij. Niet dat zij er hun slaap voor laten (tenzij aan de al behaalde winstpremies denken).
A loyal football fan only supports the shirt...
KINGAMBO
Berichten: 60
Lid geworden op: 27 mei 2011, 08:27

Re: Zomertransfers

Bericht door KINGAMBO »

leuvenaar schreef:de kern van de zaak wordt vergeten,hoe lang gaan Castro en Van Crombrugge out zijn ?
Men heeft groen licht gekregen van de KBVB omdat de drie vaste doelmannen gekwetst waren,anders geen Verhulst .
Van der Sar mislukte ook bij Juventus,zette een stap terug naar Fulham en dan terug een stap hoger naar Man U.
Howard doelman bij de VS-ploeg en Everton en in mijn ogen een hele goeie was niet goed genoeg voor Man U .
Castro en Van Crombrugge hebben gisteren meegetraind. Die kwetsuur van Van Crombrugge was louter een foefje om onze laatste ster speelgerechtigd te krijgen.
KINGAMBO
Berichten: 60
Lid geworden op: 27 mei 2011, 08:27

Re: Zomertransfers

Bericht door KINGAMBO »

toyotacorolla schreef:Verhulst zal alleszins beter zijn dan wat er nu op op Staaien rondloopt aan keepers.

"Zal" = toekomende tijd. Laten we hopen dat je gelijk krijgt. Vorige zaterdag WAS hij dat alleszins niet.
Gebruikersavatar
Jacques
Berichten: 6717
Lid geworden op: 10 okt 2010, 14:09

Re: Zomertransfers

Bericht door Jacques »

Johan schreef:als ge Verhulst verwijt dat hij een vliegenvangers is denk ik dat ge U moet laten nakijken, speler word nillens willens zonder voorbereiding in de ploeg gedropt, net als Van Crombrugge,da's GEEN kado.Daarbij is het Niet Verhulst zijn fout dat hij hier speelt maar Uw BIJZONDER VOETBALWIJS BESTUUR.Dat zijn de schuldigen,achterlijke smodderraars. En nog dit , als ge Uw spelers blijft afbreken :1 goede raad , blijf thuis of ga zelf op het plein staan.Als ge denkt Uw spelers te motiveren met Uw afbrekend gelul ,maak U dan maar op voor tweede.
willens nillens: tegen wil en dank

Hij heeft toch zelf dat contract getekend uit vrije wil met zijn volle verstand en in de wetenschap dat het was om te depanneren of niet soms?
Makkelijk is anders, akkoord, maar dat wist hij toen hij eraan begon. Als hij daar niet mee overweg kan, had hij beter gewoonweg niet getekend.

En ja, ons bestuur heeft nog maar eens gefaald, maar daar moeten die 'achterlijke smodderaars' op het veld zich niet achter verschuilen. De goals die wij incasseren zijn individuele blunders, individuele blunders die zo flagrant zijn dat je ze ook in 2de of zelfs 3de klasse cash betaalt. Het gaat hem voor alle duidelijkheid niet enkel over Verhulst. Zoals ik gisteren schreef: van onze 21 tegendoelpunten, zijn er zowat 18 weggevers, van nieuwkomers, van ervaren mannen, van jeugdspelers, geblunder over de ganse lijn.

De spelers worden betaald om op het veld een deftig niveau te halen en dik betaald zelfs. We zijn geen Anderlecht, maar we betalen nog altijd een veelvoud van wat een doorsnee werknemer verdient en dat nota bene van mijn en misschien ook wel uw centen. Zij worden niet betaald om hier te komen lezen hoe ontgoocheld en gefrustreerd wij raken van hun geblunder, zij worden betaald om in de 1ste plaats niet te blunderen. Dan mogen ze alles bij elkaar nog niet klagen over het publiek. Bij ons is het vaak zwart-wit, maar wie denkt dat het er hier kritischer aan toe gaat dan op een ander, raad ik aan zijn oogkleppen eens af te doen.
Als ze niet met die taak om kunnen, als ze niet met die druk om kunnen, kunnen ze beter naar het liefhebbersverbond gaan. Niks mis mee, maar dan moet je niet de ambitie hebben om profspeler te zijn.
We zijn een profclub, met de ambities van een profclub, de lonen van een profclub en de prijzen (ticket/abo) van een profclub. Zou het dan eens niet stillekes tijd worden dat onze spelers en ons bestuur zich ook als profs gaan gedragen?

Dit is mensen voor hun verantwoordelijkheden stellen.
Overdrijven is een kunst
Gebruikersavatar
MUFC
Berichten: 38
Lid geworden op: 01 aug 2011, 19:02

Re: Zomertransfers

Bericht door MUFC »

Nagels met koppen, Jacques. If you can't stand the heat, stay out of the kitchen.
Gesloten