Zomertransfers 2011

Alles over (mogelijke) transfers bij STVV

Moderator: stvvilvoorde

patattenboer
Berichten: 368
Lid geworden op: 14 okt 2010, 12:54

Re: Zomertransfers

Bericht door patattenboer »

Jacques schreef:
Johan schreef:als ge Verhulst verwijt dat hij een vliegenvangers is denk ik dat ge U moet laten nakijken, speler word nillens willens zonder voorbereiding in de ploeg gedropt, net als Van Crombrugge,da's GEEN kado.Daarbij is het Niet Verhulst zijn fout dat hij hier speelt maar Uw BIJZONDER VOETBALWIJS BESTUUR.Dat zijn de schuldigen,achterlijke smodderraars. En nog dit , als ge Uw spelers blijft afbreken :1 goede raad , blijf thuis of ga zelf op het plein staan.Als ge denkt Uw spelers te motiveren met Uw afbrekend gelul ,maak U dan maar op voor tweede.
willens nillens: tegen wil en dank

Hij heeft toch zelf dat contract getekend uit vrije wil met zijn volle verstand en in de wetenschap dat het was om te depanneren of niet soms?
Makkelijk is anders, akkoord, maar dat wist hij toen hij eraan begon. Als hij daar niet mee overweg kan, had hij beter gewoonweg niet getekend.

En ja, ons bestuur heeft nog maar eens gefaald, maar daar moeten die 'achterlijke smodderaars' op het veld zich niet achter verschuilen. De goals die wij incasseren zijn individuele blunders, individuele blunders die zo flagrant zijn dat je ze ook in 2de of zelfs 3de klasse cash betaalt. Het gaat hem voor alle duidelijkheid niet enkel over Verhulst. Zoals ik gisteren schreef: van onze 21 tegendoelpunten, zijn er zowat 18 weggevers, van nieuwkomers, van ervaren mannen, van jeugdspelers, geblunder over de ganse lijn.

De spelers worden betaald om op het veld een deftig niveau te halen en dik betaald zelfs. We zijn geen Anderlecht, maar we betalen nog altijd een veelvoud van wat een doorsnee werknemer verdient en dat nota bene van mijn en misschien ook wel uw centen. Zij worden niet betaald om hier te komen lezen hoe ontgoocheld en gefrustreerd wij raken van hun geblunder, zij worden betaald om in de 1ste plaats niet te blunderen. Dan mogen ze alles bij elkaar nog niet klagen over het publiek. Bij ons is het vaak zwart-wit, maar wie denkt dat het er hier kritischer aan toe gaat dan op een ander, raad ik aan zijn oogkleppen eens af te doen.
Als ze niet met die taak om kunnen, als ze niet met die druk om kunnen, kunnen ze beter naar het liefhebbersverbond gaan. Niks mis mee, maar dan moet je niet de ambitie hebben om profspeler te zijn.
We zijn een profclub, met de ambities van een profclub, de lonen van een profclub en de prijzen (ticket/abo) van een profclub. Zou het dan eens niet stillekes tijd worden dat onze spelers en ons bestuur zich ook als profs gaan gedragen?

Dit is mensen voor hun verantwoordelijkheden stellen.

Bingo 5-0 voor Jacques
toyotacorolla
Berichten: 2021
Lid geworden op: 10 okt 2010, 01:35
Locatie: Limburg

Re: Zomertransfers

Bericht door toyotacorolla »

Juist verwoord Jacques.
Johan Bamps
Berichten: 565
Lid geworden op: 15 dec 2010, 14:11

Re: Zomertransfers

Bericht door Johan Bamps »

100% akkoord, Jacques!

Die mannen verdienen inderdaad pakken meer dan de meesten onder ons. Jaloers? Neen hoor, zij hebben (of zouden dat hebben) het talent om te voetballen op een hoog niveau en mogen best goed betaald worden.
Wij moeten op ons werk echter ook presteren om betaald te worden en om onze job te kunnen behouden. Blijkbaar moeten voetballers ook nog eens gemotiveerd en misschien zelfs gepamperd worden. Sorry, maar daar doe ik niet aan mee.
Ik krijg ook het schijt van uitlatingen als "jamaar, zij moeten goed betaald worden want ze spelen maar tot hun 35ste of zo". Dan zeg ik weer: "Ja, ze mogen goed betaald worden, maar dan moeten ze ook maar presteren voor die centen. En zij die dan geen groot deel van dat loon opzij zetten voor na hun voetballoopbaan en de dikke jan willen uithangen, moeten dan maar een nieuwe job zoeken. Niet gestudeerd vanwege het voetbal? tja, in de bouw zijn genoeg jobs en een omscholing tot verpleger is ook mogelijk, want dat is toch een knelpuntberoep.
Franske
Berichten: 157
Lid geworden op: 01 nov 2010, 09:31

Re: Zomertransfers

Bericht door Franske »

Johan schreef:als ge Verhulst verwijt dat hij een vliegenvangers is denk ik dat ge U moet laten nakijken, speler word nillens willens zonder voorbereiding in de ploeg gedropt, net als Van Crombrugge,da's GEEN kado.Daarbij is het Niet Verhulst zijn fout dat hij hier speelt maar Uw BIJZONDER VOETBALWIJS BESTUUR.Dat zijn de schuldigen,achterlijke smodderraars. En nog dit , als ge Uw spelers blijft afbreken :1 goede raad , blijf thuis of ga zelf op het plein staan.Als ge denkt Uw spelers te motiveren met Uw afbrekend gelul ,maak U dan maar op voor tweede.
Ik heb dezelfde bedenking gemaakt vlak voor de match. Starten in Westel was gene kado. Voorval in Westel: Davino loopt naar zijn doel bij aanvang van de wedstrijd en wordt dadelijk door een 3-tal supps (en niet vd minsten, ik heb die gasten al naar STVV weten gaan sinds ik dat ook doe, een 25j dus) enthousiast begroet met "DavinA". Mijn commentaar dat je zoiets als supp gewoon niet doet werd weinig gesmaakt, maar ik blijf erbij: wat wil je in godsnaam bereiken door iemand de grond in te boren (en dan nog obv uiterlijkheden) nog alvorens hij een bal heeft moeten pakken?!
stedoca
Berichten: 93
Lid geworden op: 04 mei 2011, 00:08

Re: Zomertransfers

Bericht door stedoca »

Franske schreef:
Johan schreef:als ge Verhulst verwijt dat hij een vliegenvangers is denk ik dat ge U moet laten nakijken, speler word nillens willens zonder voorbereiding in de ploeg gedropt, net als Van Crombrugge,da's GEEN kado.Daarbij is het Niet Verhulst zijn fout dat hij hier speelt maar Uw BIJZONDER VOETBALWIJS BESTUUR.Dat zijn de schuldigen,achterlijke smodderraars. En nog dit , als ge Uw spelers blijft afbreken :1 goede raad , blijf thuis of ga zelf op het plein staan.Als ge denkt Uw spelers te motiveren met Uw afbrekend gelul ,maak U dan maar op voor tweede.
Ik heb dezelfde bedenking gemaakt vlak voor de match. Starten in Westel was gene kado. Voorval in Westel: Davino loopt naar zijn doel bij aanvang van de wedstrijd en wordt dadelijk door een 3-tal supps (en niet vd minsten, ik heb die gasten al naar STVV weten gaan sinds ik dat ook doe, een 25j dus) enthousiast begroet met "DavinA". Mijn commentaar dat je zoiets als supp gewoon niet doet werd weinig gesmaakt, maar ik blijf erbij: wat wil je in godsnaam bereiken door iemand de grond in te boren (en dan nog obv uiterlijkheden) nog alvorens hij een bal heeft moeten pakken?!
Idd. Ik heb ook de indruk dat er veel :gek: supporters bij stvv rondlopen. In de C tribune zit er ook zo'n groep nozems, alleen hun uiterlijk veraad al dat er iets serieus mis is be die gaste ! Menige mensen storen zich iedere thuismatch aan hun arogant en ziekelijk gedrag.. Ieder seizoen kiezen ze hun slachtoffers uit die dan constant de grond worden ingeboord. Vroeg of laat barst de bom en gaat de menigte zich tegen hun keren met veel kletsen tot gevolg..ik kijk er al naar uit !
Border001
Berichten: 67
Lid geworden op: 24 mei 2011, 11:03

Re: Zomertransfers

Bericht door Border001 »

Als er geen actie op het veld is dan is er toch iets te zien in de tribune.
Gebruikersavatar
Jack
Beheerder
Berichten: 3468
Lid geworden op: 28 sep 2010, 11:11
Supporter van: STVV

Re: Zomertransfers

Bericht door Jack »

stedoca schreef:Idd. Ik heb ook de indruk dat er veel :gek: supporters bij stvv rondlopen. In de C tribune zit er ook zo'n groep nozems, alleen hun uiterlijk veraad al dat er iets serieus mis is be die gaste ! Menige mensen storen zich iedere thuismatch aan hun arogant en ziekelijk gedrag.. Ieder seizoen kiezen ze hun slachtoffers uit die dan constant de grond worden ingeboord. Vroeg of laat barst de bom en gaat de menigte zich tegen hun keren met veel kletsen tot gevolg..ik kijk er al naar uit !
Waar zitten die dan in C?
Daar zit ik immers ook! Misschien ik wel? :D
Of Motorhead!? :grappig:
Ozzy
Berichten: 440
Lid geworden op: 28 sep 2010, 22:35

Re: Zomertransfers

Bericht door Ozzy »

Of ik? Zit kort bij Motorhead hoor. Misschien hebben ze het wel over ons.
Ozzy
Berichten: 440
Lid geworden op: 28 sep 2010, 22:35

Re: Zomertransfers

Bericht door Ozzy »

Aan de andere kant moet ik wel zeggen dat we ons een beetje raar gedragen maar da komt door da bier in de kantine. Ik geloof da ze iets in het bier doen want ik voel me de dag erna ook wel raar.
Gebruikersavatar
Cremasco
Berichten: 2674
Lid geworden op: 29 sep 2010, 00:18
Supporter van: STVV

Re: Zomertransfers

Bericht door Cremasco »

Border001 schreef:Als er geen actie op het veld is dan is er toch iets te zien in de tribune.
Hoezo ?
Gebruikersavatar
Filipoviç
Berichten: 175
Lid geworden op: 20 okt 2010, 19:51
Supporter van: STVV

Re: Zomertransfers

Bericht door Filipoviç »

Ozzy schreef:Aan de andere kant moet ik wel zeggen dat we ons een beetje raar gedragen maar da komt door da bier in de kantine. Ik geloof da ze iets in het bier doen want ik voel me de dag erna ook wel raar.
Als ge er niet tegen kunt, drink dan iets anders hé of drink minder, je zal de dag erna niet raar voelen ! :drunk:
"I HAVE A DREAM" (Martin Luther King).

Come on yellow and blue, make my dream come true !
Erik Engerd
Berichten: 412
Lid geworden op: 26 nov 2010, 10:22
Locatie: Dilsen

Re: Zomertransfers

Bericht door Erik Engerd »

Idd Jacques.. dat van die profclub zeg ik al maanden.... tword tijd voor een verdere paleis-revolutie....na Duchâtelet / Morenne, Voets / Vd Winckel en Brepoels / Vd Elst... Mag Mangel nu gaan....ik hoor hier niks positiefs meer over die kerel...dus pak uw biezen Guy !

ik ben een week met verlof geweest en deh afgelopen zaterdag om 22u ... krijg ik een sms.... Stvv verliest ... 2 flatters van Verhulst.... ja ik wist dat ik gelijk zou krijgen....
Stvv is weer voor de goedkoopste oplossing gegaan en Verhulst (gebuisd bij het gedegradeerde Willem II) gepakt boven Verbauwhede (ne kieper die voor KVK WEL veel punten pakte)...
Verhulst kan het niet sorry... met alle respect..die pakt geen punten, in de lucht altijd onzeker, lost ne bal, uitkomen slecht... net als men Daerden boven Geraerts koos, koos men WEER de goedkoopste oplossing... in 2de klasse ist ook plezant.... arm STVV... Cerrigioni was ook te duur...ja die is nu helemaal niet meer te betalen....
janzwever
Berichten: 8
Lid geworden op: 11 aug 2011, 13:42

Re: Zomertransfers

Bericht door janzwever »

Ozzy schreef:Of ik? Zit kort bij Motorhead hoor. Misschien hebben ze het wel over ons.
Vak C is precies goed vertegenwoordigd hier.
Zit daar ook.
Er zit inderdaad wel raar volk, maar ja waar niet op stayen :grappig:.
Bovendien zit het er vol voetbalkenners en potentiële trainers :roll:
Wat een schat aan kennis en ervaring er samen zit, je houdt het niet voor mogelijk ...
Gebruikersavatar
zipke373
Berichten: 1417
Lid geworden op: 29 sep 2010, 06:52
Supporter van: K.STVV

Re: Zomertransfers

Bericht door zipke373 »

janzwever schreef:
Ozzy schreef:Of ik? Zit kort bij Motorhead hoor. Misschien hebben ze het wel over ons.
Vak C is precies goed vertegenwoordigd hier.
Zit daar ook.
Er zit inderdaad wel raar volk, maar ja waar niet op stayen :grappig:.
Bovendien zit het er vol voetbalkenners en potentiële trainers :roll:
Wat een schat aan kennis en ervaring er samen zit, je houdt het niet voor mogelijk ...
Naar mijn bescheiden mening is dit de perfecte omschrijving van de hele tribune Oost... :lol: En ik heb denk ik ondertussen toch wel in elk vak er van gezeten.
Ozzy
Berichten: 440
Lid geworden op: 28 sep 2010, 22:35

Re: Zomertransfers

Bericht door Ozzy »

Het beruchte C-vak is uitgegroeid tot een multi-rariteiten volkje.
Gesloten