Zomertransfers 2011

Alles over (mogelijke) transfers bij STVV

Moderator: stvvilvoorde

Gebruikersavatar
stvvilvoorde
Berichten: 4139
Lid geworden op: 19 okt 2010, 11:07

Zomertransfers 2011

Bericht door stvvilvoorde »

Het zal stilaan tijd worden om deze topic in het leven te roepen zeker?

OT: Hopen dat Eupen zakt en dan Saglik, Milicevic, Iandoli en Zukanovic van Eupen halen.
Gebruikersavatar
Since '54
Berichten: 3757
Lid geworden op: 04 okt 2010, 17:59
Supporter van: K. STVV
Locatie: Sint-Truiden

Re: Zomertransfers

Bericht door Since '54 »

Mag ik eens meedromen ....


1. Stijn Stijnen (contractvrij) als het even kan met als backup Henkinet en Castro. Volders en Van der Jeugt mogen beschikken.

2. Daeseleire voor de rechtsback. Wagemakers is einde contract.

3. Denis Odoi houden voor verdedigende middenvelder, met naast hem Delorge. Mennes (34) nog een contract van 1 jaar geven.

4. Allessandro Iandoli of Bernd Evens om eindelijk eens een échte linksback te hebben.

5. Milicevic (Eupen) als roterend gezelschap voor Tisza op de nr. 10.

6. Joeri Dequevy (valt bij Lierse onterecht en door overtal naast de ploeg en is er zeer ongelukkig) als rechterwinger met Dufer als backup.

7. Milan Bojovic (Jagodina) als spits naast Ishiaku moest deze laatste meevallen in de 8 resterende matchen.


Dit lijkt me normaliter (financieel) haalbaar te moéten zijn.
Gebruikersavatar
Jacques
Berichten: 6717
Lid geworden op: 10 okt 2010, 14:09

Re: Zomertransfers

Bericht door Jacques »

Zouden we de topic bij voorbaat al niet gewoon 'zomerfrustraties' noemen? :mrgreen:
Overdrijven is een kunst
Gebruikersavatar
stvvilvoorde
Berichten: 4139
Lid geworden op: 19 okt 2010, 11:07

Re: Zomertransfers

Bericht door stvvilvoorde »

Jacques schreef:Zouden we de topic bij voorbaat al niet gewoon 'zomerfrustraties' noemen? :mrgreen:
laten we hopen van niet :mrgreen:
Gebruikersavatar
Halenaar
Berichten: 5278
Lid geworden op: 06 okt 2010, 18:22

Re: Zomertransfers

Bericht door Halenaar »

Dat ze nu maarn eens werk maken van een paar echte meerwaarden voor dit team. Een 2de seizoen gelijk de huidige zie ik absoluut niet zitten.


Koen Casteels: Met Henkinet en Castro hebben we al 2 fantastisch goede doelmannen. Casteels, een toptalent, mag dan nog verder groeien onder het oog van Beckx.

Uitvoetballende verdediger: De nood bijkt groot als je de ballen naar voor ziet kegelen door Kotysch en co. Misschien hebben we al een uitvoetballende verdediger aangetrokken ( Taelemans), maar daar twijfel ik aan.

Stijn Wuytens: Een groot talent, en wilt weg bij PSV. Een linksback, maar hij is behoorlijk polyvalent ( kan ingezet worden als flankaanvallen, centrale middenvelder of verdediger). Zou een schitterende aankoop zijn voor STVV.

Koen Daerden: Zijn kwaliteiten moet ik hier niet beschrijven. Bij Koen zouden we eindelijk een waardige vervanger hebben voor Mennes/ Delorge, en hij kan op vele plaatsen ingezet worden.

Sacha Iakovenko: Vind ik persoonlijk een fenomenale speler, ik snap nog altijd niet waarom Jacobs hem niet wilt. Ik zou als club er redelijk veel voor overgeven om Sacha naar Stayen te halen. Doelpunten en assist gegarandeert.

Christian Benteke: Targetspits met een neusje voor de goal. Kan een actie maken en heeft een versnelling in de benen. Zou de ideale vervanger zijn voor Sidibé.

Azevedo: Grootste talent van Lommel die het nog ver gaat schoppen, en hij heeft al een pak assists en goals op zijn naam staan, voor mij is het een topper in wording. Lijkt mij wel dat Lommel hem alleen zou laten gaan als ze niet moesten opkomen.

Dan nog graag:

- contract verlening Mennes
- contract verlening Castro
- contract verlening Mutombo
- contract verlening Tisza
- contract verlening Ishiaku
- Odoi houden

Dan ziet de ploeg er als volgt uit:

---------------------- Henkinet -----------------------
-- Odoi -------- x ------------ Euvrard -------- Wuytens
--------------- Mennes ------- Daerden ---------------
------------------------ Tisza ------------------------
-- Mutombo ---------------------------------- Iakovenko
----------------------- Benteke -----------------------

Daerden en Benteke: het is algemeen bekend dat STVV en Standard goed bevriend zijn. Onlangs stak D'onofrio in de media nog de loftrompet op voor STVV en Brepoels. Het lijkt me dan ook goed mogelijk dat STVV een 'vriendenprijsje" krijgt voor beiden. Idem voor Mutombo.

Iakovenko: Dit verhaal ligt moeilijker vanwege de competitie hervorming. Maar ik zou er veel voor over hebben om Sacha naar Stayen te halen.
Scandic
Berichten: 1204
Lid geworden op: 06 okt 2010, 20:08
Locatie: Sint Joris/Alken

Re: Zomertransfers

Bericht door Scandic »

STVV moet een streep trekken onder dit seizoen en al volop beginnen met volgend seizoen. De tijd dringt en er is werk genoeg. De PO2 afwerken in functie van het nieuwe seizoen en ook al vollenbak beginnen te praten met spelers van de huidige spelersgroep.

@ Halenaar : Als een Casteels komt, dan is het als eerste doelman denk ik.
Johan Bamps
Berichten: 565
Lid geworden op: 15 dec 2010, 14:11

Re: Zomertransfers

Bericht door Johan Bamps »

Stijnen: gewoon een goeie keeper.

Odoi houden, multi inzetbaar, maar liefst als RB, met Daeseleire als back-up

Centrale verdediger à la Cantaluppi

LB: Evens of ...

Tisza en Mutombo houden.

Milicevic van Eupen halen.

Als ik me niet vergis, hebben we al een spits bij voor volgend seizoen (Smetana of zoiets zeker?)
Ishiaku houden en daar mag altijd iemand als Dekelver bij. We hebben ook nog de jonge Vanwelckenhuizen als back-up.

Nu even dromen: Dequevy en Iakovenko.
Elber
Berichten: 60
Lid geworden op: 11 okt 2010, 20:53

Re: Zomertransfers

Bericht door Elber »

Alvorens het gegoochel met namen kan beginnen moet de technische staf eerst bepalen met welke veldbezetting er zal gespeeld worden.
Daarna moet de huidige spelerskern geinventariseerd worden wie in het toekomstig concept past. Achteraf kan je de ontbrekende schakels of tekorten gaan invullen.
De transfer van targetspits Smetana laat vermoeden dat er aan het huidige systeem niet veel zal veranderen.
b.art
Berichten: 37
Lid geworden op: 13 dec 2010, 19:09

Re: Zomertransfers

Bericht door b.art »

Wie mag er van mij komen (waarschijnlijk niet haalbaar maar kom): Matton (na zijn blessure toch terug op dreef), Chevalier (in onvrede met Zulte), Dekelver, De pauw (contract tot 06/2011 met "optie" op 2 seizoenen), Overmeire, Stijn De Smet (komt niet aan de bak bij Gent maar zal dan eerder richting Lokeren, Kortrijk of Cercle gaan denk ik).

Hoop doet leven.
Fanta
Berichten: 27
Lid geworden op: 11 dec 2010, 15:50

Re: Zomertransfers

Bericht door Fanta »

Niet vergeten dat Onana, Christ en Masset hier ook nog een contract hebben. Ik zie één (of meerdere) van deze drie ook wel terugkomen. Niet dat deze spelers me al overtuigd hebben, maar als Mutombo niet blijft en Tisza's contract wordt niet verlengd mag Christ gerust terugkomen van mij.
Gebruikersavatar
Dries Herbots
Berichten: 631
Lid geworden op: 10 okt 2010, 16:45
Locatie: Velm

Re: Zomertransfers

Bericht door Dries Herbots »

Jacques schreef:Zouden we de topic bij voorbaat al niet gewoon 'zomerfrustraties' noemen? :mrgreen:
Begint niet hé!
K.STVV speelt op Staaien.
enerkey
Berichten: 2080
Lid geworden op: 12 okt 2010, 19:32

Re: Zomertransfers

Bericht door enerkey »

Roy Meeus. Al betwijfel ik dat Club Brugge hem zomaar gaat laten gaan.
Gebruikersavatar
Cremasco
Berichten: 2674
Lid geworden op: 29 sep 2010, 00:18
Supporter van: STVV

Re: Zomertransfers

Bericht door Cremasco »

Gisteren gehoord dat STVV rond is met Daeseleire
Gebruikersavatar
Halenaar
Berichten: 5278
Lid geworden op: 06 okt 2010, 18:22

Re: Zomertransfers

Bericht door Halenaar »

Cremasco schreef:Gisteren gehoord dat STVV rond is met Daeseleire
Zat eraan te komen. Het is niet echt mijn favoriete speler, ma bon.
Gebruikersavatar
zipke373
Berichten: 1417
Lid geworden op: 29 sep 2010, 06:52
Supporter van: K.STVV

Re: Zomertransfers

Bericht door zipke373 »

Since '54 schreef:Mag ik eens meedromen ....


1. Stijn Stijnen (contractvrij) als het even kan met als backup Henkinet en Castro. Volders en Van der Jeugt mogen beschikken.

2. Daeseleire voor de rechtsback. Wagemakers is einde contract.

3. Denis Odoi houden voor verdedigende middenvelder, met naast hem Delorge. Mennes (34) nog een contract van 1 jaar geven.

4. Allessandro Iandoli of Bernd Evens om eindelijk eens een échte linksback te hebben.

5. Milicevic (Eupen) als roterend gezelschap voor Tisza op de nr. 10.

6. Joeri Dequevy (valt bij Lierse onterecht en door overtal naast de ploeg en is er zeer ongelukkig) als rechterwinger met Dufer als backup.

7. Milan Bojovic (Jagodina) als spits naast Ishiaku moest deze laatste meevallen in de 8 resterende matchen.


Dit lijkt me normaliter (financieel) haalbaar te moéten zijn.
Goei lijsteke, behalve dat relnicht op nummerke 1...
Gesloten