Zomertransfers 2011

Alles over (mogelijke) transfers bij STVV

Moderator: stvvilvoorde

toyotacorolla
Berichten: 2021
Lid geworden op: 10 okt 2010, 01:35
Locatie: Limburg

Re: Zomertransfers

Bericht door toyotacorolla »

Verhulst zal alleszins beter zijn dan wat er nu op op Staaien rondloopt aan keepers.
Gebruikersavatar
Jacques
Berichten: 6729
Lid geworden op: 10 okt 2010, 14:09

Re: Zomertransfers

Bericht door Jacques »

Scandic schreef:
FANFOREVER schreef: In Genk zag men in 2009 al dat het ne vliegevanger is en blijft, maar ja daar heeft men voetbalverstand en hier zelfs geen verstand; :o
Niet iedereen bij Genk heeft evenveel voetbalverstand hoor... ;) Verhulst was één van de 9 spelers die vlak na de aanstelling van Vercauteren te horen kreeg dat hij mocht vertrekken.
Zat Daeseleire daar ook niet bij?

Laat ons hopen dat Verhulst zo geen miskoop wordt...
Overdrijven is een kunst
Scandic
Berichten: 1204
Lid geworden op: 06 okt 2010, 20:08
Locatie: Sint Joris/Alken

Re: Zomertransfers

Bericht door Scandic »

Jacques schreef: Zat Daeseleire daar ook niet bij?
Laat ons hopen dat Verhulst zo geen miskoop wordt...
Daeseleire zat er niet bij op dat moment.
leuvenaar
Berichten: 508
Lid geworden op: 30 nov 2010, 17:55

Re: Zomertransfers

Bericht door leuvenaar »

de kern van de zaak wordt vergeten,hoe lang gaan Castro en Van Crombrugge out zijn ?
Men heeft groen licht gekregen van de KBVB omdat de drie vaste doelmannen gekwetst waren,anders geen Verhulst .
Van der Sar mislukte ook bij Juventus,zette een stap terug naar Fulham en dan terug een stap hoger naar Man U.
Howard doelman bij de VS-ploeg en Everton en in mijn ogen een hele goeie was niet goed genoeg voor Man U .
Gebruikersavatar
Halenaar
Berichten: 5300
Lid geworden op: 06 okt 2010, 18:22

Re: Zomertransfers

Bericht door Halenaar »

Since '54 schreef:
Halenaar schreef:
Jacques schreef:
Luc schreef:Stel je voor dat Brepoels hier nog rond liep en dat Verhulst zijn transfer was, dan was Davino voor sommigen hier topkeeper !
Zever gezever

Als je hier vorige zomer al rondhing, weet je dat er toen ook al heel wat kritiek kwam op nog maar de mogelijke aanwerving van Verhulst. Ik voel me niet te beroerd om te zeggen dat ik het toen niet spijtig vond dat de transfer op het nippertje afsprong door een blessure van verhulst.



Ik vind het fijn dat mensen Davino een eerlijke kans willen geven, dat moet ook zo, maar ik ga mijne kop wel niet in het zand steken en doen alsof die sportieve en extra-sportieve blunders uit het verleden nooit gebeurd zijn.
Toen werd er zelfs een 'anti Verhulst' FB aangemaakt, met redelijk veel succes trouwens :lol:
Komaan Halenaar, een verstandig man zoals jij en bovendien voetbalkenner, stop nu met die negatieve geruchtenverspreiding over Verhulst. FB, sacoche, diadeem, fruittaart, enz ... alles maar dan ook alles daarvan is verleden tijd. Geef de man zijn eerlijke kans. Dat is de eerlijkheid en de logica zelve.
Tja, voor mij is dit net hetzelfde als dat hier morgen Kris Buvens terug zou spelen. Beiden hebben namelijk met verve bewezen bij hun vorige clubs dat ze eerste klasse onwaardig zijn. Sommigen willen dat hier blijkbaar met hun eigen ogen zien, aangezien hun voetbalwereld amper verder reikt dan STVV. De gevolgen daarvan zullen we rap zien.
leuvenaar
Berichten: 508
Lid geworden op: 30 nov 2010, 17:55

Re: Zomertransfers

Bericht door leuvenaar »

Ik wist niet dat het Demer-water zoveel pretentie bevatte.
Gebruikersavatar
Halenaar
Berichten: 5300
Lid geworden op: 06 okt 2010, 18:22

Re: Zomertransfers

Bericht door Halenaar »

leuvenaar schreef:Ik wist niet dat het Demer-water zoveel pretentie bevatte.
Ach, het is nog niet zo erg als dat van Verhulst.
Scandic
Berichten: 1204
Lid geworden op: 06 okt 2010, 20:08
Locatie: Sint Joris/Alken

Re: Zomertransfers

Bericht door Scandic »

Since '54 schreef:Dringend twee spelers halen, ze zijn bovendien transfervrij nl. Glenn Verbauwhede en Balasz Toth. Met minder zal het niet lukken Mr. Morrenne!!
Toth tekende voor het Hongaarse FC Videoton.
Gebruikersavatar
MUFC
Berichten: 38
Lid geworden op: 01 aug 2011, 19:02

Re: Zomertransfers

Bericht door MUFC »

Niet erg. Vier ex-Genkies in de kern is toch al genoeg.
Gebruikersavatar
AirMontella
Berichten: 1315
Lid geworden op: 25 jan 2011, 09:36

Re: Zomertransfers

Bericht door AirMontella »

5 zelfs ;)

Daerden, Verhulst, Castro, Euvrard en Daeseleire.
bert1924
Berichten: 842
Lid geworden op: 11 okt 2010, 14:48

Re: Zomertransfers

Bericht door bert1924 »

toyotacorolla schreef:Verhulst zal alleszins beter zijn dan wat er nu op op Staaien rondloopt aan keepers.

Kijk maar eens goed naar de match tegen Westerlo.Twee dikke flaters tegen de slechtste ploeg waar we tegen gespeeld hebben.Je mag hem hebben de vliegenvanger.In Genk lachen ze zich te pletter.
Mangel wou hem verleden jaar ,wel hij heeft hem.Kassa ,kassa.
Gebruikersavatar
Dries Herbots
Berichten: 631
Lid geworden op: 10 okt 2010, 16:45
Locatie: Velm

Re: Zomertransfers

Bericht door Dries Herbots »

bert1924 schreef:
toyotacorolla schreef:Verhulst zal alleszins beter zijn dan wat er nu op op Staaien rondloopt aan keepers.

Kijk maar eens goed naar de match tegen Westerlo.Twee dikke flaters tegen de slechtste ploeg waar we tegen gespeeld hebben.Je mag hem hebben de vliegenvanger.In Genk lachen ze zich te pletter.
Mangel wou hem verleden jaar ,wel hij heeft hem.Kassa ,kassa.
Ge hebt gelijk het is de schuld van Verhulst en alleen hij dat we verloren hebben. Maar waarom toch weer Mangel erbij betrekken?
K.STVV speelt op Staaien.
Floremie
Berichten: 35
Lid geworden op: 30 aug 2011, 22:54

Re: Zomertransfers

Bericht door Floremie »

op deze manier en met deze ploeg ...gaan we der uit zonder pardon...
Brepoels heeft de rekening betaald die Duchatelet hem gepresenteert heeft....dankuwel Roland voor U medewerking hieraan :fuckyou:
Gebruikersavatar
zipke373
Berichten: 1429
Lid geworden op: 29 sep 2010, 06:52
Supporter van: K.STVV

Re: Zomertransfers

Bericht door zipke373 »

toyotacorolla schreef:Verhulst zal alleszins beter zijn dan wat er nu op op Staaien rondloopt aan keepers.
Echt? :mrgreen:
Scandic
Berichten: 1204
Lid geworden op: 06 okt 2010, 20:08
Locatie: Sint Joris/Alken

Re: Zomertransfers

Bericht door Scandic »

zipke373 schreef: Echt? :mrgreen:
Je kan hem na één match moeilijk beoordelen, maar hij haalde zijn 'niveau' terug gisteren. En zeggen dat Genk hem nog inschreef voor de CL...
Gesloten