Wintertransfers 2011-1012

Alles over (mogelijke) transfers bij STVV

Moderator: stvvilvoorde

Scandic
Berichten: 1204
Lid geworden op: 06 okt 2010, 20:08
Locatie: Sint Joris/Alken

Re: Wintertransfers 2011-1012

Bericht door Scandic »

Bij STVV (net als bij Genk) dienen DRINGEND knopen doorgehakt te worden of seizoen 2012-2013 wordt een slagveld...
Henri is de man
Berichten: 1093
Lid geworden op: 11 dec 2010, 12:43

Re: Wintertransfers 2011-1012

Bericht door Henri is de man »

Since '54 schreef:Ik ben niet ten volle overtuigd van de voorgaande argumentaties. Nooit hebben we (naoorlogs) zoveel doelpunten geïncasseerd als nu. Wat gaat de eindrekening zijn na 30 matchen? Odoi heeft hoogstens 2 matchen centraal gespeeld, enz, enz...

Dus met Euvrard, Kotysch en Buysens moet er iets anders mislopen. Wat nu ...?
Odoi heeft vorig seizoen echt wel vaker centraal gespeeld hoor Since. Ik zal er niet ver naast zitten met 10 matchen
"En nogmaals, ze moeten zich bewijzen op het veld, en als ge goed zijt komen ze u halen ! Dan komen ze u halen ! Maar ge moet eerst presteren tussen die lijnen en dan zullen we wel zien" -GB
STVVninof
Berichten: 579
Lid geworden op: 18 jan 2011, 10:41

Re: Wintertransfers 2011-1012

Bericht door STVVninof »

Scandic schreef:Bij STVV (net als bij Genk) dienen DRINGEND knopen doorgehakt te worden of seizoen 2012-2013 wordt een slagveld...

Wat bedoel je hier net mee, Scandic ?
Scandic
Berichten: 1204
Lid geworden op: 06 okt 2010, 20:08
Locatie: Sint Joris/Alken

Re: Wintertransfers 2011-1012

Bericht door Scandic »

STVVninof schreef: Wat bedoel je hier net mee, Scandic ?
Beide clubs staan (weeral) op een kruispunt en deze keer mag er niks meer misgaan. Voor STVV lijkt het scenario al geschreven, Genk heeft nog geen scenarioschrijver gevonden.
ZANDER
Berichten: 813
Lid geworden op: 09 okt 2010, 02:03

Re: Wintertransfers 2011-1012

Bericht door ZANDER »

Scandic schreef:
STVVninof schreef: Wat bedoel je hier net mee, Scandic ?
Beide clubs staan (weeral) op een kruispunt en deze keer mag er niks meer misgaan. Voor STVV lijkt het scenario al geschreven, Genk heeft nog geen scenarioschrijver gevonden.
Ik denk dat er bij Genk "scenarioschrijvers" gaan vliegen als ze de PO1 niet halen... wat nog altijd best zou kunnen... ;)
Scandic
Berichten: 1204
Lid geworden op: 06 okt 2010, 20:08
Locatie: Sint Joris/Alken

Re: Wintertransfers 2011-1012

Bericht door Scandic »

ZANDER schreef: Ik denk dat er bij Genk "scenarioschrijvers" gaan vliegen als ze de PO1 niet halen... wat nog altijd best zou kunnen... ;)
Daar zou nog wel eens een grote verrassing uit de bus kunnen komen naar volgend seizoen toe...
Chimedza4ever13
Berichten: 225
Lid geworden op: 09 jun 2011, 16:52

Re: Wintertransfers 2011-1012

Bericht door Chimedza4ever13 »

Scandic schreef:
ZANDER schreef: Ik denk dat er bij Genk "scenarioschrijvers" gaan vliegen als ze de PO1 niet halen... wat nog altijd best zou kunnen... ;)
Daar zou nog wel eens een grote verrassing uit de bus kunnen komen naar volgend seizoen toe...
Vercauteren terug halen, want ik heb de indruk dat de brave Been zijn jongens niet in het gareel kan houden.
Alain
Berichten: 991
Lid geworden op: 04 okt 2010, 13:50

Re: Wintertransfers 2011-1012

Bericht door Alain »

Scandic schreef:
ZANDER schreef: Ik denk dat er bij Genk "scenarioschrijvers" gaan vliegen als ze de PO1 niet halen... wat nog altijd best zou kunnen... ;)
Daar zou nog wel eens een grote verrassing uit de bus kunnen komen naar volgend seizoen toe...
Roland gaat ze opkopen!
Gebruikersavatar
Brusselmans
Berichten: 3162
Lid geworden op: 22 okt 2010, 22:19

Re: Wintertransfers 2011-1012

Bericht door Brusselmans »

Scandic schreef:
ZANDER schreef: Ik denk dat er bij Genk "scenarioschrijvers" gaan vliegen als ze de PO1 niet halen... wat nog altijd best zou kunnen... ;)
Daar zou nog wel eens een grote verrassing uit de bus kunnen komen naar volgend seizoen toe...
De Jos terug :lol:
fil
Berichten: 25
Lid geworden op: 10 jan 2012, 22:15

Re: Wintertransfers 2011-1012

Bericht door fil »

Hoe is het mogelijk dat vossen op de bank zit, Van den Borre ZELF NIET OP DE BANK,
Anele, en andere met hun hoofd met transfers bezig zijn. :party:
Ook triestige situatie voor die supporters
Johan Bamps
Berichten: 565
Lid geworden op: 15 dec 2010, 14:11

Re: Wintertransfers 2011-1012

Bericht door Johan Bamps »

Alain schreef:
Scandic schreef:
ZANDER schreef: Ik denk dat er bij Genk "scenarioschrijvers" gaan vliegen als ze de PO1 niet halen... wat nog altijd best zou kunnen... ;)
Daar zou nog wel eens een grote verrassing uit de bus kunnen komen naar volgend seizoen toe...
Roland gaat ze opkopen!
Misschien koopt hij alle ploegen wel op en wordt er dan in de Duchatelet-league gespeeld! :grappig:
stefan
Berichten: 79
Lid geworden op: 27 dec 2010, 18:05

Re: Wintertransfers 2011-1012

Bericht door stefan »

breng hem ni op gedachte he :grappig:
Erik Engerd
Berichten: 412
Lid geworden op: 26 nov 2010, 10:22
Locatie: Dilsen

Re: Wintertransfers 2011-1012

Bericht door Erik Engerd »

Chimedza4ever13 schreef:
Scandic schreef:
ZANDER schreef: Ik denk dat er bij Genk "scenarioschrijvers" gaan vliegen als ze de PO1 niet halen... wat nog altijd best zou kunnen... ;)
Daar zou nog wel eens een grote verrassing uit de bus kunnen komen naar volgend seizoen toe...
Vercauteren terug halen, want ik heb de indruk dat de brave Been zijn jongens niet in het gareel kan houden.

Ik zei bij de aanstelling van Been al... langer dan 1 jaar houd die Rotterdammer t niet uit op Genk
Vercauteren komt niet terug, die weet wanneer 'm vertrokken is, op dat moment transfereerde men NIET op Genk...
-Brüls liet men liggen, Tschimanga was toen niet haalbaar, ne spits werd er niet gehaald...

Been is zich nu populair ah maken bij de supporters door Vossen oppe bank te zetten, Barda speelt nauwelijks (altijd een van de beteren gevonden), Van Den Borre is niet meer zene vriend, Camus is volgens velen goed bezig maar speelt ook niet...
Binnekort heeft hij de spelersgroep helemaal tegen zich en kan 'm gaan, net zoals in de Kuip
Overgens staat 'm liever op Spiegelven dan op 't trainingsveld ..
mourinho
Berichten: 339
Lid geworden op: 31 jul 2011, 09:39

Re: Wintertransfers 2011-1012

Bericht door mourinho »

Bij deze wil ik jullie beleefd vragen om op dees forum dingen te posten die STVV aanbelangen. Wat er bij die fuckin smurfen loos is kan mij en velen hier denk ik geen moer schelen :fuck: Volgens mij hebben we met ONZE club meer dan stof genoeg om over te palaveren.
Giel en Peter hadden heel veel diepgang.( Guido Brepoels na KVM-STVV)
Rikke
Berichten: 634
Lid geworden op: 09 okt 2010, 20:17

Re: Wintertransfers 2011-1012

Bericht door Rikke »

mourinho schreef:Bij deze wil ik jullie beleefd vragen om op dees forum dingen te posten die STVV aanbelangen. Wat er bij die fuckin smurfen loos is kan mij en velen hier denk ik geen moer schelen :fuck: Volgens mij hebben we met ONZE club meer dan stof genoeg om over te palaveren.

Enige probleem: Het is ONZE club niet meer.
We hebben geen club meer. En waarover moeten we palaveren? Er is niks te zien op het veld, het enig waarover we het kunnen hebben is de teloorgang.
" STVV is geen opvangtehuis" Guido Brepoels, 27/11/2010

" Morgen is het de dag, de grote D-Jay. Winnen moeten we " Jef Cleeren, 04/03/2011 TVL
Gesloten