Wintertransfers 2011-1012

Alles over (mogelijke) transfers bij STVV

Moderator: stvvilvoorde

Gebruikersavatar
Halenaar
Berichten: 5278
Lid geworden op: 06 okt 2010, 18:22

Re: Wintertransfers 2011-1012

Bericht door Halenaar »

Zorro schreef:
Messi schreef:Over het geval Okotie: het was al van in het begin duidelijk dat hij kwaliteiten had maar dat het grote vraagteken het mentale aspect zou zijn. Het is toch in de eerste plaats ook een verantwoordelijkheid van de trainer en sportieve omkadering om moeilijke jongens zoals Okotie bij hun zinnen te brengen. Op dat vlak zou Brepoels het waarschijnlijk beter gedaan hebben dan FVDE.
200% met je eens . VDE kan het niet volgens mij, spijtig, maar ben het niet altijd eens met zijn ploegopstelling, angsthaas !
Heeft ook zijn mannen die niks verkeerd kunnen doen !!!!
- kan geen spelers beter makken
- kleutervoetbal
- kan de ploeg niet motiveren
- slechte wissels
- barslechte resultaten
- wilt niemand tegen het hoofd stoten

...
bert1924
Berichten: 839
Lid geworden op: 11 okt 2010, 14:48

Re: Wintertransfers 2011-1012

Bericht door bert1924 »

Halenaar schreef:
Zorro schreef:
Messi schreef:Over het geval Okotie: het was al van in het begin duidelijk dat hij kwaliteiten had maar dat het grote vraagteken het mentale aspect zou zijn. Het is toch in de eerste plaats ook een verantwoordelijkheid van de trainer en sportieve omkadering om moeilijke jongens zoals Okotie bij hun zinnen te brengen. Op dat vlak zou Brepoels het waarschijnlijk beter gedaan hebben dan FVDE.
200% met je eens . VDE kan het niet volgens mij, spijtig, maar ben het niet altijd eens met zijn ploegopstelling, angsthaas !
Heeft ook zijn mannen die niks verkeerd kunnen doen !!!!
- kan geen spelers beter makken
- kleutervoetbal
- kan de ploeg niet motiveren
- slechte wissels
- barslechte resultaten
- wilt niemand tegen het hoofd stoten

...
En moet bepaalde spelers opstellen.Zoals vandaag ws.Schouterden moet spelen en Dufer op de bank
Chimedza4ever13
Berichten: 225
Lid geworden op: 09 jun 2011, 16:52

Re: Wintertransfers 2011-1012

Bericht door Chimedza4ever13 »

bert1924 schreef:
Halenaar schreef:
Zorro schreef:
Messi schreef:Over het geval Okotie: het was al van in het begin duidelijk dat hij kwaliteiten had maar dat het grote vraagteken het mentale aspect zou zijn. Het is toch in de eerste plaats ook een verantwoordelijkheid van de trainer en sportieve omkadering om moeilijke jongens zoals Okotie bij hun zinnen te brengen. Op dat vlak zou Brepoels het waarschijnlijk beter gedaan hebben dan FVDE.
200% met je eens . VDE kan het niet volgens mij, spijtig, maar ben het niet altijd eens met zijn ploegopstelling, angsthaas !
Heeft ook zijn mannen die niks verkeerd kunnen doen !!!!
- kan geen spelers beter makken
- kleutervoetbal
- kan de ploeg niet motiveren
- slechte wissels
- barslechte resultaten
- wilt niemand tegen het hoofd stoten

...
En moet bepaalde spelers opstellen.Zoals vandaag ws.Schouterden moet spelen en Dufer op de bank
Er zijn idd vele aanwijzigingen dat die theorie klopt, ma dan is VDE toch echt wel een slet als hij zich zo laat misbruiken.
Als IK gevraagd wordt om trainer te zijn dan beslis IK, zoniet dan bol ik het af en zeg ik : Ga maar het maar zelf doen Guyke !
En ik dacht dat Guido toch ook wel meer haar op zijn tanden had... om zich niet te laten commanderen.

Enfin, in elk geval : heeeel veel respect voor diegenen die zich vandaag gaan laten bevriezen om naar die mislukte comedie te gaan kijken.
Gebruikersavatar
lindoke
Berichten: 4113
Lid geworden op: 09 okt 2010, 21:45
Supporter van: STVV

Re: Wintertransfers 2011-1012

Bericht door lindoke »

Wat eventueel nog zou kunnen is in de centrale as enkele vrije spelers uit het buitenland gaan halen. Niet meer voor de redding maar voor een kans te maken in POIII. Maar waar zouden ze aan de Tiense wel aan de informatie geraken om dat te bewerkselligen. Ze hebben geen contacten, geen scouting, geen bestanden met spelersinformatie..........NIKS!!!!!!!!! Ik ben er zelfs zeker van dat Scandic binnen de week met een deftige CV en een CM zou kunnen afkomen ergens vanuit de Scandinavische landen waar ze aan de Tiense nog nooit van gehoord hebben en die een directe meerwaarde zouden vormen. Die man heeft meer kennis van de spelersmarkt dan al de uilen aan de Tiense bij mekaar!!!!!
Professionaliteit: het deskundig, op een kwalitatief goede manier uitoefenen van een beroep door de beroepskracht.
Ozzy
Berichten: 440
Lid geworden op: 28 sep 2010, 22:35

Re: Wintertransfers 2011-1012

Bericht door Ozzy »

Maak jullie allemaal niet druk want voetbal interesseert die mannen niet.
Gebouwen en commerce das alles. Of dat nu in eerste of in tweede is.
Scandic
Berichten: 1204
Lid geworden op: 06 okt 2010, 20:08
Locatie: Sint Joris/Alken

Re: Wintertransfers 2011-1012

Bericht door Scandic »

lindoke schreef: Ik ben er zelfs zeker van dat Scandic binnen de week met een deftige CV en een CM zou kunnen afkomen ergens vanuit de Scandinavische landen waar ze aan de Tiense nog nooit van gehoord hebben en die een directe meerwaarde zouden vormen. Die man heeft meer kennis van de spelersmarkt dan al de uilen aan de Tiense bij mekaar!!!!!
Die poging heb ik al lang opgegeven. Heb zelfs geen idee met wie ik zou moeten praten bij STVV, zelfs bij Genk twijfel ik...
bert1924
Berichten: 839
Lid geworden op: 11 okt 2010, 14:48

Re: Wintertransfers 2011-1012

Bericht door bert1924 »

Een zaak is zeker met deze zogezegde verdediging kan je niets uitrichten in PL.Off III.
Ge moet er zelfs niet aan beginnen
Gebruikersavatar
Since '54
Berichten: 3757
Lid geworden op: 04 okt 2010, 17:59
Supporter van: K. STVV
Locatie: Sint-Truiden

Re: Wintertransfers 2011-1012

Bericht door Since '54 »

bert1924 schreef:Een zaak is zeker met deze zogezegde verdediging kan je niets uitrichten in PL.Off III.
Ge moet er zelfs niet aan beginnen

Wat ik niet snap is dat wij verleden seizoen ook zonder Cantaluppi speelden en Euvrard, Kotysch en Buysens het centraal bijlange niet zo slecht deden als nu. Wat was het verslil toen met nu? Odoi ... die speelde nooit centraal. Kunstgras ... mogelijk.

Wie legt dat eens uit!
bert1924
Berichten: 839
Lid geworden op: 11 okt 2010, 14:48

Re: Wintertransfers 2011-1012

Bericht door bert1924 »

Since '54 schreef:
bert1924 schreef:Een zaak is zeker met deze zogezegde verdediging kan je niets uitrichten in PL.Off III.
Ge moet er zelfs niet aan beginnen

Wat ik niet snap is dat wij verleden seizoen ook zonder Cantaluppi speelden en Euvrard, Kotysch en Buysens het centraal bijlange niet zo slecht deden als nu. Wat was het verslil toen met nu? Odoi ... die speelde nooit centraal. Kunstgras ... mogelijk.

Wie legt dat eens uit!
Misschien zijn er spelers die een verblijf in tweede wel zien zitten ,daar ze in eerste toch te kort schieten.
tweety
Berichten: 876
Lid geworden op: 13 okt 2010, 18:10

Re: Wintertransfers 2011-1012

Bericht door tweety »

Since '54 schreef:
bert1924 schreef:Een zaak is zeker met deze zogezegde verdediging kan je niets uitrichten in PL.Off III.
Ge moet er zelfs niet aan beginnen

Wat ik niet snap is dat wij verleden seizoen ook zonder Cantaluppi speelden en Euvrard, Kotysch en Buysens het centraal bijlange niet zo slecht deden als nu. Wat was het verslil toen met nu? Odoi ... die speelde nooit centraal. Kunstgras ... mogelijk.

Wie legt dat eens uit!
Odoi heeft wel centraal in de verdediging gespeeld EN centraal op het middenveld vorig seizoen. Hij was telkens met reuzevoorsprong de beste ook al was het "zijn" positie niet.
Gebruikersavatar
stvvilvoorde
Berichten: 4139
Lid geworden op: 19 okt 2010, 11:07

Re: Wintertransfers 2011-1012

Bericht door stvvilvoorde »

tweety schreef:
Since '54 schreef:
bert1924 schreef:Een zaak is zeker met deze zogezegde verdediging kan je niets uitrichten in PL.Off III.
Ge moet er zelfs niet aan beginnen

Wat ik niet snap is dat wij verleden seizoen ook zonder Cantaluppi speelden en Euvrard, Kotysch en Buysens het centraal bijlange niet zo slecht deden als nu. Wat was het verslil toen met nu? Odoi ... die speelde nooit centraal. Kunstgras ... mogelijk.

Wie legt dat eens uit!
Odoi heeft wel centraal in de verdediging gespeeld EN centraal op het middenveld vorig seizoen. Hij was telkens met reuzevoorsprong de beste ook al was het "zijn" positie niet.
2

Misschien kunnen ze eens met n'gawa centraal achterin proberen.
Hij heeft er het juiste carrure voor en 2x zoveel snelheid als die andere lantaarnpalen achterin.
Dufer dan op de rechtsback.
Het kalf is toch al verdronken tot aan POIII, als er nog iets geexperimenteerd moet worden dan liefst nu.
Chimedza4ever13
Berichten: 225
Lid geworden op: 09 jun 2011, 16:52

Re: Wintertransfers 2011-1012

Bericht door Chimedza4ever13 »

Since '54 schreef:
bert1924 schreef:Een zaak is zeker met deze zogezegde verdediging kan je niets uitrichten in PL.Off III.
Ge moet er zelfs niet aan beginnen

Wat ik niet snap is dat wij verleden seizoen ook zonder Cantaluppi speelden en Euvrard, Kotysch en Buysens het centraal bijlange niet zo slecht deden als nu. Wat was het verslil toen met nu? Odoi ... die speelde nooit centraal. Kunstgras ... mogelijk.

Wie legt dat eens uit!
Heel simpel :
1. Voorgenoemden konden toen ook al niet voetballen, maar het werd verbloemd omdat ploegen als Lierse en Charleroi nog ellendiger speelden.
Ook Eupen haalde niet de punten in verhouding tot hun kwaliteiten.
Gevolg : STVV blijft erin met hoerenchance.

2. Voetballen was niet nodig, ze knalden gewoon elke bal met een lang lel tot bij Sidibe, die hem dan met wat geluk kon stoppen of afleggen.
Guido babbelde wel altijd over aanvallend foeballe, maar op het plein was daar toen ook al weinig van te zien.
Mss wel veel inzet, maar voor mooi aanvallend voetbal was alleen Odoi, Christ en Dufer in staat, de rest... tja die zetten dit jaar dik in de verf wat ze al jaren kunnen...
Gebruikersavatar
Halenaar
Berichten: 5278
Lid geworden op: 06 okt 2010, 18:22

Re: Wintertransfers 2011-1012

Bericht door Halenaar »

Since '54 schreef:
bert1924 schreef:Een zaak is zeker met deze zogezegde verdediging kan je niets uitrichten in PL.Off III.
Ge moet er zelfs niet aan beginnen

Wat ik niet snap is dat wij verleden seizoen ook zonder Cantaluppi speelden en Euvrard, Kotysch en Buysens het centraal bijlange niet zo slecht deden als nu. Wat was het verslil toen met nu? Odoi ... die speelde nooit centraal. Kunstgras ... mogelijk.

Wie legt dat eens uit!
Simpel: het middenveld was toen nog redelijk goed. Mennes speelde een goed seizoen en was eigenlijk onmisbaar (Odoi zijn woorden bij Extra Time vorig jaar) omwille van zijn balvastheid. Ook Delorge was toen niet zo miserabel als nu. Bovendien speelde we bij Guido onder een degelijke organisatie en een goed blok. Iedereen wist wat hem moest doen, en iedereen had zijn taken. Het basis begin bij elke ploeg. Ook dat is er nu niet bij het kleutervoetbal van VDE.
Coelmoes
Berichten: 136
Lid geworden op: 05 dec 2010, 23:20

Re: Wintertransfers 2011-1012

Bericht door Coelmoes »

Oxbow schreef:
Coelmoes, die man of vrouw noemde toen ' kritisch oog'
Toch niet! Welingelichte Bron dacht ik dat het was.

VWB = Voormalig Welingelichte Bron :party:

Hoe dan ook, het orakel van Delphi is er niks tegen!
Gebruikersavatar
Since '54
Berichten: 3757
Lid geworden op: 04 okt 2010, 17:59
Supporter van: K. STVV
Locatie: Sint-Truiden

Re: Wintertransfers 2011-1012

Bericht door Since '54 »

Ik ben niet ten volle overtuigd van de voorgaande argumentaties. Nooit hebben we (naoorlogs) zoveel doelpunten geïncasseerd als nu. Wat gaat de eindrekening zijn na 30 matchen? Odoi heeft hoogstens 2 matchen centraal gespeeld, enz, enz...

Dus met Euvrard, Kotysch en Buysens moet er iets anders mislopen. Wat nu ...?
Gesloten