Zomertransfers 2012

Alles over (mogelijke) transfers bij STVV

Moderator: stvvilvoorde

panter
Berichten: 570
Lid geworden op: 05 dec 2010, 18:53

Re: Zomertransfers 2012

Bericht door panter »

Cremasco schreef:Vandaag met Martens gepraat
Ongelooflijk
Het wordt me alsmaar duidelijker
Roland is nog steeds de baas
Waarom ?
Een paar voorbeelden
Hij wist nog niet of er geld is betaald voor Reza of niet
Bart Lammens alleen weet dat...
Ofwel is dat parapluke open
maar er is geen geld van Reza
want...
Ze konden Degroot niet overtuigen
eerst mocht die gratis komen van willem 2
nadien niet meer
omdat een speler waarmee zij praatten
afsprong
plots moest Degroot geld kosten,
geld dat STVV niet wilde of zeg maar kon geven.
hHj zei zelfs niet te weten of het tv-geld gestort is.
Dat moet je toch weten als TD om armslag op de transfermarkt te hebben.
Nee alles Bart Lammens,
man man
ze hadden voor het uitvallen van Euvrard ook een lijstje cv's
maar...
hun prioriteit lag in de spits
nu hebben ze een mondeling akkoord met Kotysch vandaag
morgen wordt die beklonken
en verder is er niks
wel nog 2 andere pistes waren er voor de cv,
spelers die meetrainen met hun ploeg nog
maar hij gaf geen namen.
Er zijn 35 spelers de revue gepasseerd...
Sonck niet
die werd enkel opgebeld in mei en die zei ;
"ik ga alleen naar eerste of de woestijn"
één van de andere pistes was Koen Van der biezen voor de spits
die speelde bij een Poolse topklasser
maar is nu naar Duitse derdeklasser Karlsruhe
maar het strafste van al nu...
ze waren eerst rond met Degroot en diens club maar met de club werd niks op papier gezet en bijgevolg hadden ze geen verhaal toen de prijs plots wel moest betaald worden.
amateurs !!!
Ik ben gedegouteerd
Wie doet nu zoiets ?

Verschillende omstaanders kunnen dit bevestigen, hetgeen ik hier nu schrijf. Het grenst aan het ongelooflijke.
Er waren nog pistes voor de spits maar die sprongen geleidelijk aan af vermits men heilig overtuigd was van het strikken van Degroot, ofwel omdat ze te duur waren. Hoe naïef kan men wel zijn ?
Wel knap van Martens dat hij antwoordde op het spervuur van vragen door de supporters. Hij geeft toe dat het afspringen van transfers in de kopjes speelt van de spelers. "Ze stelden ook hoop in de goede afloop maar die kwam er niet".

Ik zeg u persoonlijk allen hier op het forum : Guido geeft serieuze prikken vandaag op TVL. Verdoken prikken. En door te trainen om 18u30 de ganse week laat hij zijn verwende profs eens voelen hoe het is om te trainen op een uur nadat vele spelers in tweede nog een dagtaak hebben vervult, zeg maar de niet-amateurs.
http://www.tvl.be/nl/2012-09-10/brepoel ... E5gBbIaOSo
"We halen het uit eigen kern en we zullen nog mooie momenten beleven"...
Als ge hier iets zegt over :Roland: wordt je door sommige als debiel beschouwt !!
Ik denk dat er hier enkele bij zijn die op zijn lijst staan !!!!
Gebruikersavatar
the fan
Berichten: 1225
Lid geworden op: 24 nov 2010, 11:22

Re: Zomertransfers 2012

Bericht door the fan »

Wat heb ik enkele dagen geleden gezegd?
Duchatelet heeft ALLES te zeggen in deze stad!
Gebruikersavatar
stvvilvoorde
Berichten: 4139
Lid geworden op: 19 okt 2010, 11:07

Re: Zomertransfers 2012

Bericht door stvvilvoorde »

Iceman147
Berichten: 77
Lid geworden op: 23 aug 2011, 14:37

Re: Zomertransfers 2012

Bericht door Iceman147 »

Bij de vorige passage in 2e maakte Koita op mij de beste indruk, iemand die echt kan wegen op een verdediging.
brusseleer
Berichten: 2
Lid geworden op: 02 sep 2012, 18:31
Supporter van: STVV

Re: Zomertransfers 2012

Bericht door brusseleer »

Citaat Jesse Soubry ( W S Woluwe )" Wij speelden al tegen Roeselare,Westerlo,Oostende en STVV : ploegen die altijd in de top vijf thuishoren. Ik had de indruk dat bij de Limburgers geen hechte ploeg op het veld stond. Ze hebben 1 voor 1 sterke spelers, een blok is het niet. Dat daarentegen is onze sterkte. Wij zijn een echt team dat voor elkaar door het vuur gaat."
Scandic
Berichten: 1204
Lid geworden op: 06 okt 2010, 20:08
Locatie: Sint Joris/Alken

Re: Zomertransfers 2012

Bericht door Scandic »

Zit Reza nu in de selectie van Iran of niet ? Om 16u00 speelt Iran een kwalificatiewedstrijd in en tegen Libanon.
Groenwit
Berichten: 77
Lid geworden op: 24 okt 2011, 23:05

Re: Zomertransfers 2012

Bericht door Groenwit »

Jeroen Ketting is vrij. En ik denk niet dat ze hem er nog bijwillen in Lommel. Wel bijna 32 en jaar niet gespeeld. Groot risico imo.
Gebruikersavatar
Since '54
Berichten: 3757
Lid geworden op: 04 okt 2010, 17:59
Supporter van: K. STVV
Locatie: Sint-Truiden

Re: Zomertransfers 2012

Bericht door Since '54 »

Scandic schreef:Zit Reza nu in de selectie van Iran of niet ? Om 16u00 speelt Iran een kwalificatiewedstrijd in en tegen Libanon.

Volgens JPM is Reza a.s. donderdag terug in België. Mogelijks traint hij zelfs mee de donderdag maar in ieder geval de vrijdag. (Bron: mijn eigen oren)
Henri is de man
Berichten: 1093
Lid geworden op: 11 dec 2010, 12:43

Re: Zomertransfers 2012

Bericht door Henri is de man »

Jeroen Ketting komt ook terug op de transfermarkt...
"En nogmaals, ze moeten zich bewijzen op het veld, en als ge goed zijt komen ze u halen ! Dan komen ze u halen ! Maar ge moet eerst presteren tussen die lijnen en dan zullen we wel zien" -GB
Gebruikersavatar
Luc
Berichten: 1196
Lid geworden op: 29 sep 2010, 12:55

Re: Zomertransfers 2012

Bericht door Luc »

Since '54 schreef:
Scandic schreef:Zit Reza nu in de selectie van Iran of niet ? Om 16u00 speelt Iran een kwalificatiewedstrijd in en tegen Libanon.

Volgens JPM is Reza a.s. donderdag terug in België. Mogelijks traint hij zelfs mee de donderdag maar in ieder geval de vrijdag. (Bron: mijn eigen oren)
Dat zijn de betrouwbaarste bronnen ! ;)
Gebruikersavatar
Since '54
Berichten: 3757
Lid geworden op: 04 okt 2010, 17:59
Supporter van: K. STVV
Locatie: Sint-Truiden

Re: Zomertransfers 2012

Bericht door Since '54 »

Seminariecomplex gisterenavond ...

Jan-Pieter Martens over de zaak Donny De Groot:

Mijn vraag:

'Mr. Martens kan u ons uiteindelijk eens vertellen hoe het eindelijk tot een breuk is gekomen tussen STVV, Donny De Groot en Willem II nadat, zoals wij allen via de pers hebben vernomen, de transfer zo goed als beklonken was. Heeft dit de waarde van een staatsgeheim of kan u er, nu de zaak toch tot de geschiedenis behoort, alsnog een verklaring over afleggen?'

Antwoord Jan-Pieter Martens:

'Neen, dit is geen staatsgeheim en u mag de gegevens nu van mij kennen. Wij waren van in juni met meerdere spitsen in onderhandeling waaronder ook Donny De Groot. Al vrij snel hadden wij met De Groot een goed gevoel en nadien zelfs de zekerheid dat hij écht naar STVV wou komen. Willem II was niet afkerig van zijn vertrek en wou meewerken. Er werd zelfs bedongen dat De Groot op een vrije transfer mocht rekenen omdat Willem II met (een) andere spits(en) in onderhandeling was. De Groot zou immers in overtal geraken.
Op tien dagen van het einde van de transferperiode waren de gesprekken dan ook zo goed als afgerond en was de (mondelinge) overeenkomst tussen de drie partijen een feit. Plots echter, van de ene dag op de andere en een paar dagen voor de sluiting van de zomermercato, was Willem II niet meer geneigd om De Groot een vrije transfer aan te bieden; meer dan waarschijnlijk omdat de gesprekken van de Hollanders met de beoogde spits(en) in het water bleken te vallen. Het gevolg laat zich raden, Willem II vroeg van vandaag op morgen een (te?) hoge transfersom die wij niet bereid waren te betalen gelet op de eerder gemaakte (mondelinge) afspraken. Wij hebben dan nog gepoogd van hier en daar wat aan te bieden (?) maar niets lukte nog. De Groot moest blijven. Ondertussen waren onze gesprekken met andere kanshebbers stilaan doodgebloed en natuurlijk bleef niemand wachten en kozen onze andere opties eieren voor hun geld en gingen ze naar andere clubs. Door de houding van Willem II hebben wij De Groot dan ook niet aan de eerder gemaakte (mondelinge) afspraken kunnen aantrekken en waren onze andere opties niet meer vrij'.


Mijn tweede vraag:

'Maar op het ogenblik toen Willem II zich bereid verklaarde om De Groot een vrije transfer naar STVV te bieden is er dan niet meteen iets op schrift gesteld geworden? Want met de handtekening van de drie partijen had Willem II geen been meer om op te staan en konden ze niet terug?'

Jan-Pieter Martens:

'Neen, de mondelinge overeenkomst werd niet meteen op schrift gesteld'.


Ik hoop de STVV-supporters in het algemeen en de forumgangers in het bijzonder, met dit interview over de zaak Donny De Groot - dat in eer en geweten en met absolute waarheidsgetrouwe bewoordingen werd neergeschreven - behoorlijk op de hoogte te hebben gebracht.

Een vijftal aloude STVV-supporters waren van dit gesprek getuige.
Gebruikersavatar
AirMontella
Berichten: 1315
Lid geworden op: 25 jan 2011, 09:36

Re: Zomertransfers 2012

Bericht door AirMontella »

Afgezien van het feit dat er fouten zijn gemaakt in het transferbeleid, vind ik het wél sterk dat Martens gerust de verantwoordelijk durft te nemen voor die fouten. Dat is op Stayen wel al eens anders geweest...
Gebruikersavatar
tbird
Berichten: 530
Lid geworden op: 10 nov 2010, 16:09

Re: Zomertransfers 2012

Bericht door tbird »

Since '54 schreef:Seminariecomplex gisterenavond ...

Jan-Pieter Martens over de zaak Donny De Groot:

Mijn vraag:

'Mr. Martens kan u ons uiteindelijk eens vertellen hoe het eindelijk tot een breuk is gekomen tussen STVV, Donny De Groot en Willem II nadat, zoals wij allen via de pers hebben vernomen, de transfer zo goed als beklonken was. Heeft dit de waarde van een staatsgeheim of kan u er, nu de zaak toch tot de geschiedenis behoort, alsnog een verklaring over afleggen?'

Antwoord Jan-Pieter Martens:

'Neen, dit is geen staatsgeheim en u mag de gegevens nu van mij kennen. Wij waren van in juni met meerdere spitsen in onderhandeling waaronder ook Donny De Groot. Al vrij snel hadden wij met De Groot een goed gevoel en nadien zelfs de zekerheid dat hij écht naar STVV wou komen. Willem II was niet afkerig van zijn vertrek en wou meewerken. Er werd zelfs bedongen dat De Groot op een vrije transfer mocht rekenen omdat Willem II met (een) andere spits(en) in onderhandeling was. De Groot zou immers in overtal geraken.
Op tien dagen van het einde van de transferperiode waren de gesprekken dan ook zo goed als afgerond en was de (mondelinge) overeenkomst tussen de drie partijen een feit. Plots echter, van de ene dag op de andere en een paar dagen voor de sluiting van de zomermercato, was Willem II niet meer geneigd om De Groot een vrije transfer aan te bieden; meer dan waarschijnlijk omdat de gesprekken van de Hollanders met de beoogde spits(en) in het water bleken te vallen. Het gevolg laat zich raden, Willem II vroeg van vandaag op morgen een (te?) hoge transfersom die wij niet bereid waren te betalen gelet op de eerder gemaakte (mondelinge) afspraken. Wij hebben dan nog gepoogd van hier en daar wat aan te bieden (?) maar niets lukte nog. De Groot moest blijven. Ondertussen waren onze gesprekken met andere kanshebbers stilaan doodgebloed en natuurlijk bleef niemand wachten en kozen onze andere opties eieren voor hun geld en gingen ze naar andere clubs. Door de houding van Willem II hebben wij De Groot dan ook niet aan de eerder gemaakte (mondelinge) afspraken kunnen aantrekken en waren onze andere opties niet meer vrij'.


Mijn tweede vraag:

'Maar op het ogenblik toen Willem II zich bereid verklaarde om De Groot een vrije transfer naar STVV te bieden is er dan niet meteen iets op schrift gesteld geworden? Want met de handtekening van de drie partijen had Willem II geen been meer om op te staan en konden ze niet terug?'

Jan-Pieter Martens:

'Neen, de mondelinge overeenkomst werd niet meteen op schrift gesteld'.


Ik hoop de STVV-supporters in het algemeen en de forumgangers in het bijzonder, met dit interview over de zaak Donny De Groot - dat in eer en geweten en met absolute waarheidsgetrouwe bewoordingen werd neergeschreven - behoorlijk op de hoogte te hebben gebracht.

Een vijftal aloude STVV-supporters waren van dit gesprek getuige.
We zijn dus dik in 't zak gezet door de hollanders.
The rules of soccer are very simple, basically it is this: if it moves, kick it. If it doesn't move, kick it until it does.
Gebruikersavatar
Luc
Berichten: 1196
Lid geworden op: 29 sep 2010, 12:55

Re: Zomertransfers 2012

Bericht door Luc »

Since '54 schreef:Seminariecomplex gisterenavond ...

Jan-Pieter Martens over de zaak Donny De Groot:

Mijn vraag:

'Mr. Martens kan u ons uiteindelijk eens vertellen hoe het eindelijk tot een breuk is gekomen tussen STVV, Donny De Groot en Willem II nadat, zoals wij allen via de pers hebben vernomen, de transfer zo goed als beklonken was. Heeft dit de waarde van een staatsgeheim of kan u er, nu de zaak toch tot de geschiedenis behoort, alsnog een verklaring over afleggen?'

Antwoord Jan-Pieter Martens:

'Neen, dit is geen staatsgeheim en u mag de gegevens nu van mij kennen. Wij waren van in juni met meerdere spitsen in onderhandeling waaronder ook Donny De Groot. Al vrij snel hadden wij met De Groot een goed gevoel en nadien zelfs de zekerheid dat hij écht naar STVV wou komen. Willem II was niet afkerig van zijn vertrek en wou meewerken. Er werd zelfs bedongen dat De Groot op een vrije transfer mocht rekenen omdat Willem II met (een) andere spits(en) in onderhandeling was. De Groot zou immers in overtal geraken.
Op tien dagen van het einde van de transferperiode waren de gesprekken dan ook zo goed als afgerond en was de (mondelinge) overeenkomst tussen de drie partijen een feit. Plots echter, van de ene dag op de andere en een paar dagen voor de sluiting van de zomermercato, was Willem II niet meer geneigd om De Groot een vrije transfer aan te bieden; meer dan waarschijnlijk omdat de gesprekken van de Hollanders met de beoogde spits(en) in het water bleken te vallen. Het gevolg laat zich raden, Willem II vroeg van vandaag op morgen een (te?) hoge transfersom die wij niet bereid waren te betalen gelet op de eerder gemaakte (mondelinge) afspraken. Wij hebben dan nog gepoogd van hier en daar wat aan te bieden (?) maar niets lukte nog. De Groot moest blijven. Ondertussen waren onze gesprekken met andere kanshebbers stilaan doodgebloed en natuurlijk bleef niemand wachten en kozen onze andere opties eieren voor hun geld en gingen ze naar andere clubs. Door de houding van Willem II hebben wij De Groot dan ook niet aan de eerder gemaakte (mondelinge) afspraken kunnen aantrekken en waren onze andere opties niet meer vrij'.


Mijn tweede vraag:

'Maar op het ogenblik toen Willem II zich bereid verklaarde om De Groot een vrije transfer naar STVV te bieden is er dan niet meteen iets op schrift gesteld geworden? Want met de handtekening van de drie partijen had Willem II geen been meer om op te staan en konden ze niet terug?'

Jan-Pieter Martens:

'Neen, de mondelinge overeenkomst werd niet meteen op schrift gesteld'.


Ik hoop de STVV-supporters in het algemeen en de forumgangers in het bijzonder, met dit interview over de zaak Donny De Groot - dat in eer en geweten en met absolute waarheidsgetrouwe bewoordingen werd neergeschreven - behoorlijk op de hoogte te hebben gebracht.

Een vijftal aloude STVV-supporters waren van dit gesprek getuige.
Bedankt Since voor je duidelijke post !

De Hollanders hebben ons dus bedrogen door het niet nakomen van duidelijk gemaakte
mondelinge afspraken ! Jammer dat het niet op papier stond ...

Ik had er nog een vraagje aan toegevoegd : 'Wie waren de andere opties ?' ;)
Gebruikersavatar
Since '54
Berichten: 3757
Lid geworden op: 04 okt 2010, 17:59
Supporter van: K. STVV
Locatie: Sint-Truiden

Re: Zomertransfers 2012

Bericht door Since '54 »

Eén ervan leek me zeker Rossini maar je weet nooit natuurlijk. Omdat iemand vroeg of Rossini bij die anderen waren en JPM daar niet op antwoordde. Vandaar dat ik uw vraag niet heb gesteld.
Gesloten