Zomertransfers 2012

Alles over (mogelijke) transfers bij STVV

Moderator: stvvilvoorde

ADRIANO
Berichten: 52
Lid geworden op: 18 jun 2012, 22:39
Supporter van: STVV

Re: Zomertransfers 2012

Bericht door ADRIANO »

Schieten op de trainer is te gemakkelijk maar toch ......in de kern van STVV zitten nog te veel spelers die
BREPOELS 1 meegemaakt hebben . Die zelfde spelers hebben toen de Guido buiten gewerkt en nu zouden
ze voor hem terug door het vuur moeten gaan .Dit kan niet werken . Guido Brepoels door enkele met grote
trom binnengehaald .....ik lees nu weinig van die fans . :headbang:
Piet
Berichten: 309
Lid geworden op: 02 sep 2012, 13:57
Supporter van: STVV

Re: Zomertransfers 2012

Bericht door Piet »

FANFOREVER schreef:
Since '54 schreef: Guido Brepoels afschieten is de geliefkoosde taktiek van de totaal gefrustreerden. Absoluut verwerplijk natuurlijk. De coach probeert op meerdere manieren een geschikt systeem te vinden met zijn 'effectieve tweedeklasse ploeg'. Ik vrees dat hij, ondanks zijn grote gedrevenheid bij moeite gaat slagen in het behalen van een eindrondeticket. Misschien was Guido afgelopen seizoen, naast zijn Hollandse tournee, ook eens op kijkstage mogen geweest zijn in de Belgische tweedeklasse.
Het is inderdaad nog wat te vroeg om Brepoels nu al af te schieten, maar als hij Delorge op de rechter Back posteert en wekelijks die strandjanet van een Schouterden en de lompe DEFERM blijft selecteren dan stel ik me toch vragen.
Een herkenbaar en efficient systeem dat de ploeg speelt heb ik ook nog niet kunnen ontdekken. Dat zijn toch zaken die de trainers verantwoordelijkheid zijn of niet soms?
Brepoels is maar zo, goed als de ploeg en van een ploeg heb ik nog niet veel gezien.
Dus Brepoels doe uw werk of trek je conclussies.
De slechtste match die ik in jaren gezien heb.
De 10 tallen keren dat Delorge op de back gespeeld heeft deed hij het nog nooit goed. Waarom Daseleire dan op de bank zetten en Peter laten spelen?
Schouterden, Annys halen momenteel het niveau van de bank niet --> naar de beloften.
Bertjens zelfs niet naar de beloften.
Wie dan wel mag spelen zou ik een paar weken aan Danny Boffin overlaten.
Ik vrees dat Guido nu al de pedalen kwijt is.
Gebruikersavatar
Since '54
Berichten: 3757
Lid geworden op: 04 okt 2010, 17:59
Supporter van: K. STVV
Locatie: Sint-Truiden

Re: Zomertransfers 2012

Bericht door Since '54 »

Totaal ongeloofwaardig dat Duchatelet op Eendracht Aalst zit om een tweede klassewedstrijd bij te wonen terwijl Standard op FC Brugge speelt. Dit zou in La Meuse en in alle andere Waalse kranten met koeien van letters hebben gestaan.

Ten tweede hij, Duchatelet, die nu nog aan Brepoels zou gaan zeggen wie hij in de ploeg moet zetten :roll:

Er lopen hier toch nog enkele mensen met een Duchatelet-syndroom rond denk ik.
Waze
Berichten: 190
Lid geworden op: 22 okt 2010, 18:37
Supporter van: STVV

Re: Zomertransfers 2012

Bericht door Waze »

Op het Genk-forum staat datzelfde verhaal ook ongeveer in dezelfde bewoordingen. Daar is de bron een 'nonkel die toevallig STVV-supporter is.'
Een ander sappig detail, dat hier nog niet verschenen is, gaat over onze kapitein die "bewust rood wou pakken omdat die niet meer met die bende wilde spelen."

Waar staat die zak met zout :grappig:
DJ Amiga
Berichten: 404
Lid geworden op: 22 nov 2010, 12:42

Re: Zomertransfers 2012

Bericht door DJ Amiga »

Mikman schreef:
KNRI schreef:

Kijk, ik ben nog zo goed om te zeggen dat ik het 'van horen zeggen' heb, ik zet er niet de obligate "uit goede bron" bij, hoewel ik vaak wel degelijk heb. Mijn bron is deze is iemand die gisteren niet aanwezig was, maar die wel degelijk heel wat contacten heeft en het dus kan weten .Ik denk niet dat ik onrust stook, eerder dat ik probeer die 'geruchten' aan de werkelijkheid te toetsten, als iemand Duchâtelet gezien heeft in Brugge, of niet in Aalst, is er toch geen probleem? Dan mag het gerucht gerust het fabeltjesboek in wat mij betreft. Ik heb wat de connectie Duchâtelet-STVV betreft trouwens een veel minder hard standpunt dan de meesten hier, om niet te zeggen dan ik de directe(!) connectie vaak in twijfel heb getrokken, maar het zou hypocriet zijn van mij om zo'n verhaal dan achter te houden omdat het mij toevallig niet goed uitkomt.
ik zat tijdens eendracht-aalst-stvv op de tribune waar ook de genodigden zitten en ik heb hem in ieder geval niet gespot....
Kris
Berichten: 15
Lid geworden op: 13 aug 2012, 09:06
Supporter van: KSTVV

Re: Zomertransfers 2012

Bericht door Kris »

Met Sascha Kotysch krijgt Brepoels er een verdediger bij.

Bron : http://www.voetbalbelgie.be/nl/article. ... mpaign=all
Gebruikersavatar
stvvilvoorde
Berichten: 4139
Lid geworden op: 19 okt 2010, 11:07

Re: Zomertransfers 2012

Bericht door stvvilvoorde »

Tja wat voor zinnigs valt daar dan nog op te zeggen behalve :kots:
Mikman
Berichten: 3664
Lid geworden op: 12 okt 2010, 11:51

Re: Zomertransfers 2012

Bericht door Mikman »

Bekijk het positief: het zelfvertrouwen van de aanvallers zal op training meteen een boost krijgen :mrgreen:
Bartman
Berichten: 901
Lid geworden op: 24 jul 2011, 21:23

Re: Zomertransfers 2012

Bericht door Bartman »

Van de tabula rasa blijft alvast niet veel meer over, nu nog Mennes gaan huren en het plaatje is weer volledig. Of hoort het laten gaan van sterkhouders als Christ en Iandoli ook tot de tabula rasa ?
Gebruikersavatar
the fan
Berichten: 1225
Lid geworden op: 24 nov 2010, 11:22

Re: Zomertransfers 2012

Bericht door the fan »

Voor mij hoefde Mennes echt niet te vertrekken!
Zeker als je wat Delorge en Annys brengen ... zucht
Piet
Berichten: 309
Lid geworden op: 02 sep 2012, 13:57
Supporter van: STVV

Re: Zomertransfers 2012

Bericht door Piet »

the fan schreef:Voor mij hoefde Mennes echt niet te vertrekken!
Zeker als je wat Delorge en Annys brengen ... zucht
Volgens mij was Wim er zich van bewust in tegenstelling tot andere blijvers dat het het moment was om andere oorden op te zoeken.
Iedere wedstrijd over de limiet gaan dat kan je niet blijven volhouden.
Andere die wel gebleven zijn (en na zaterdag in de spiegel gingen kijken) geven me de laatste weken de indruk dat het eerder uitbollen is dan te spelen voor de kop in tweede.
toyotacorolla
Berichten: 2021
Lid geworden op: 10 okt 2010, 01:35
Locatie: Limburg

Re: Zomertransfers 2012

Bericht door toyotacorolla »

Niet voor of tegen Kotysch.
Maar de matchen die hij wel in de ploeg stond, gooide steeds lijf en lede voor de bal, wat van de rest niet kan of kon gezegd worden.
Gebruikersavatar
tbird
Berichten: 530
Lid geworden op: 10 nov 2010, 16:09

Re: Zomertransfers 2012

Bericht door tbird »

toyotacorolla schreef:Niet voor of tegen Kotysch.
Maar de matchen die hij wel in de ploeg stond, gooide steeds lijf en lede voor de bal, wat van de rest niet kan of kon gezegd worden.
Ik vond hem soms zelfs beter op het middenveld voor de verdediging uit de verf komen. Daar kon hij natuurlijk iets minder mis doen met directe slechte afloop.
The rules of soccer are very simple, basically it is this: if it moves, kick it. If it doesn't move, kick it until it does.
Gebruikersavatar
Cremasco
Berichten: 2674
Lid geworden op: 29 sep 2010, 00:18
Supporter van: STVV

Re: Zomertransfers 2012

Bericht door Cremasco »

Vandaag met Martens gepraat
Ongelooflijk
Het wordt me alsmaar duidelijker
Roland is nog steeds de baas
Waarom ?
Een paar voorbeelden
Hij wist nog niet of er geld is betaald voor Reza of niet
Bart Lammens alleen weet dat...
Ofwel is dat parapluke open
maar er is geen geld van Reza
want...
Ze konden Degroot niet overtuigen
eerst mocht die gratis komen van willem 2
nadien niet meer
omdat een speler waarmee zij praatten
afsprong
plots moest Degroot geld kosten,
geld dat STVV niet wilde of zeg maar kon geven.
hHj zei zelfs niet te weten of het tv-geld gestort is.
Dat moet je toch weten als TD om armslag op de transfermarkt te hebben.
Nee alles Bart Lammens,
man man
ze hadden voor het uitvallen van Euvrard ook een lijstje cv's
maar...
hun prioriteit lag in de spits
nu hebben ze een mondeling akkoord met Kotysch vandaag
morgen wordt die beklonken
en verder is er niks
wel nog 2 andere pistes waren er voor de cv,
spelers die meetrainen met hun ploeg nog
maar hij gaf geen namen.
Er zijn 35 spelers de revue gepasseerd...
Sonck niet
die werd enkel opgebeld in mei en die zei ;
"ik ga alleen naar eerste of de woestijn"
één van de andere pistes was Koen Van der biezen voor de spits
die speelde bij een Poolse topklasser
maar is nu naar Duitse derdeklasser Karlsruhe
maar het strafste van al nu...
ze waren eerst rond met Degroot en diens club maar met de club werd niks op papier gezet en bijgevolg hadden ze geen verhaal toen de prijs plots wel moest betaald worden.
amateurs !!!
Ik ben gedegouteerd
Wie doet nu zoiets ?

Verschillende omstaanders kunnen dit bevestigen, hetgeen ik hier nu schrijf. Het grenst aan het ongelooflijke.
Er waren nog pistes voor de spits maar die sprongen geleidelijk aan af vermits men heilig overtuigd was van het strikken van Degroot, ofwel omdat ze te duur waren. Hoe naïef kan men wel zijn ?
Wel knap van Martens dat hij antwoordde op het spervuur van vragen door de supporters. Hij geeft toe dat het afspringen van transfers in de kopjes speelt van de spelers. "Ze stelden ook hoop in de goede afloop maar die kwam er niet".

Ik zeg u persoonlijk allen hier op het forum : Guido geeft serieuze prikken vandaag op TVL. Verdoken prikken. En door te trainen om 18u30 de ganse week laat hij zijn verwende profs eens voelen hoe het is om te trainen op een uur nadat vele spelers in tweede nog een dagtaak hebben vervult, zeg maar de niet-amateurs.
http://www.tvl.be/nl/2012-09-10/brepoel ... E5gBbIaOSo
"We halen het uit eigen kern en we zullen nog mooie momenten beleven"...
Gebruikersavatar
Jack
Beheerder
Berichten: 3468
Lid geworden op: 28 sep 2010, 11:11
Supporter van: STVV

Re: Zomertransfers 2012

Bericht door Jack »

Kotysch, tja, afgeschreven wegens niet goed genoeg en dan toch maar terug aangenomen bij gebrek aan geld... Erg!
Gesloten