Zomertransfers 2012

Alles over (mogelijke) transfers bij STVV

Moderator: stvvilvoorde

Bartman
Berichten: 901
Lid geworden op: 24 jul 2011, 21:23

Re: Zomertransfers 2012

Bericht door Bartman »

Eens benieuwd wat Jan-Pieter deze week als belofte in petto heeft
FANFOREVER
Berichten: 582
Lid geworden op: 18 okt 2010, 08:22

Re: Zomertransfers 2012

Bericht door FANFOREVER »

Piet schreef:Moeilijk te begrijpen dat er nog een mens naar Staaien komt.

Bestuur heeft het na drie matchen al verkorven.
Links en rechts komt er al kritiek op Guido.
Onze verdedigers zijn klungelaars
Middenveld kan het niet.
Een voorlijn hebben we al helemaal niet.
De bank is onbestaande.
Al wie weg is had moeten blijven.
Wie gebleven is had weg gemoeten.
Door toedoen van Duchatelet staan we in tweede (en niet enkele reeksen lager).

Beste supporters kan er nu echt niets positiefs gezegd worden.
Het kan toch niet de taak zijn van ons "de echte supporters" om mekaar zo op te draaien en gal te spuwen op alles wat met STVV te maken heeft.
Als ik naar de wedstrijden ga kijken doe ik dat omdat ik graag voetbal zie spelen en omdat mijn hart al 45 jaar voor STVV klopt.
Het doet dan ook pijn hier te lezen dat we eigenlijk een heel slecht geheel zijn die het niet waardig zijn om twee supporters te hebben.

Schiet me nu niet dood of er is maar één supporter meer.
Wacht tenminste tot na de wedstrijd van zaterdag.
Wel we hebben gewacht tot zaterdag en alles wat je hiervoor citeerde is bewaarheid. En nee er kan echt niets maar dan ook niets positief over gezegd worden.
:stvv:
Gebruikersavatar
stvvilvoorde
Berichten: 4139
Lid geworden op: 19 okt 2010, 11:07

Re: Zomertransfers 2012

Bericht door stvvilvoorde »

Dankzij de constructie met Reza zitten we nu nog een half jaar opgescheept me een speler die 'de dagen aftelt'.
In het slechtste geval doet Reza hier gewoon zijn eersteklassecontract een half jaar verder uit, met mogelijks nog een paar trips naar Iran incluis.
Een contract dat verhindert dat er een andere, meer gemotiveerde, 'grootverdiener' aan de kern kon toegevoegd worden.
Tis te hopen dat Roland al een deel van de transfersom heeft voorgeschoten.

De deal met Donny de Groot is afgesprongen omdat Willem II lange tijd ook een andere centrumspits op het oog had.
Die deal raakte niet afgerond, waardoor Donny in extremis niet meer Willem II mocht verlaten aan dezelfde voorwaarden.
Willem II gaat momenteel ook niet in op de wens van Donny om zijn contract te laten uitkopen, omdat hij momenteel nr2 in de pikorde van centrumspits is. Donny mag ten vroegste in januari getransfereerd worden.
Gebruikersavatar
Since '54
Berichten: 3757
Lid geworden op: 04 okt 2010, 17:59
Supporter van: K. STVV
Locatie: Sint-Truiden

Re: Zomertransfers 2012

Bericht door Since '54 »

Ik vrees dat we ons niet mogen (blijven) blndstaren op Donny Degroot, straks weer een jaartje ouder en zo. 't Is bijna of Lammens, Brepoels en Martens en wijzelf ook, maar één spits kennen. Er moeten toch ook andere vellen op de Nederlandse tweede klasse zolder hangen.

Ik zal het dan nog maar eens herhalen: Quid de connecties van JP Martens in Schalke 04 en Stuttgart? Hij ging er zo prat op en het zal zeker, met stip, in zijn cirriculum vitea hebben gestaan.

Niemand van ons, sterker nog niemand van de STVV technische staf, had ooit van Bulos gehoord en hem nog veel minder zien spelen. Waarom laten ze zich deze jonge Peruaan door de strot duwen? Een belofte? Oké misschien wel maar spijtig genoeg niet meerwaardig inzetbaar om een zwalpend STVV naar een zwaar drukkende backarea te tillen. Ik gooi geen steen naar de jonge man persooonlijk (ik kan me immers voorstellen dat zijn acclimatisatie niet van de poes is) maar dat STVV haar hoop op een totale onbekende stelt is toch ongehoord en dit spreekt niet in het voordeel van onze bestuurders. Dit is geen know how om een ploeg te versterken.

Guido Brepoels afschieten is de geliefkoosde taktiek van de totaal gefrustreerden. Absoluut verwerplijk natuurlijk. De coach probeert op meerdere manieren een geschikt systeem te vinden met zijn 'effectieve tweedeklasse ploeg'. Ik vrees dat hij, ondanks zijn grote gedrevenheid bij moeite gaat slagen in het behalen van een eindrondeticket. Misschien was Guido afgelopen seizoen, naast zijn Hollandse tournee, ook eens op kijkstage mogen geweest zijn in de Belgische tweedeklasse.
Laatst gewijzigd door Since '54 op 09 sep 2012, 10:53, 2 keer totaal gewijzigd.
omeloe
Berichten: 1157
Lid geworden op: 17 okt 2010, 21:47
Supporter van: STVV
Locatie: Stevoort

Re: Zomertransfers 2012

Bericht door omeloe »

Piet schreef:Als ik naar de wedstrijden ga kijken doe ik dat omdat ik graag voetbal zie spelen en omdat mijn hart al 45 jaar voor STVV klopt.
Mijn hart was gisterenavond bijna stilgevallen . :shock:
amelieke
Berichten: 92
Lid geworden op: 17 okt 2010, 10:28

Re: Zomertransfers 2012

Bericht door amelieke »

since'54,Bulos is naar hier mogen komen omdat Duchatelet hier nog steeds de plak zwaait,Reza heeft hij hier gelaten omdat deze nog steeds niet 100% fit is. :(
Brepoels is terug naar hier mogen komen omdat dit de goedkoopste oplossing was,anders moest men 3 trainers betalen.
FANFOREVER
Berichten: 582
Lid geworden op: 18 okt 2010, 08:22

Re: Zomertransfers 2012

Bericht door FANFOREVER »

Since '54 schreef: Guido Brepoels afschieten is de geliefkoosde taktiek van de totaal gefrustreerden. Absoluut verwerplijk natuurlijk. De coach probeert op meerdere manieren een geschikt systeem te vinden met zijn 'effectieve tweedeklasse ploeg'. Ik vrees dat hij, ondanks zijn grote gedrevenheid bij moeite gaat slagen in het behalen van een eindrondeticket. Misschien was Guido afgelopen seizoen, naast zijn Hollandse tournee, ook eens op kijkstage mogen geweest zijn in de Belgische tweedeklasse.
Het is inderdaad nog wat te vroeg om Brepoels nu al af te schieten, maar als hij Delorge op de rechter Back posteert en wekelijks die strandjanet van een Schouterden en de lompe DEFERM blijft selecteren dan stel ik me toch vragen.
Een herkenbaar en efficient systeem dat de ploeg speelt heb ik ook nog niet kunnen ontdekken. Dat zijn toch zaken die de trainers verantwoordelijkheid zijn of niet soms?
Brepoels is maar zo, goed als de ploeg en van een ploeg heb ik nog niet veel gezien.
Dus Brepoels doe uw werk of trek je conclussies.
:stvv:
Gebruikersavatar
Iniesta
Berichten: 1310
Lid geworden op: 15 okt 2010, 18:35

Re: Zomertransfers 2012

Bericht door Iniesta »

Brepoels had nooit mogen terugkeren want de man kan enkel slechter doen. Ik denk dat hij al spijt heeft van zijn moedige keuze.

De supporters zijn in de steek gelaten door de club maar Guido ook. Met zo'n kern kan niemand iets klaar maken, zet ze hoe je wil. Straks geven ze de man nog een Kotisch om het recht te trekken en als dat niet werkt vliegt hij weer buiten om een nieuwe VDE binnen te halen. Misschien wil Mangelschots nog eens overnemen :cry:
patattenboer
Berichten: 368
Lid geworden op: 14 okt 2010, 12:54

Re: Zomertransfers 2012

Bericht door patattenboer »

FANFOREVER schreef:
Since '54 schreef: Guido Brepoels afschieten is de geliefkoosde taktiek van de totaal gefrustreerden. Absoluut verwerplijk natuurlijk. De coach probeert op meerdere manieren een geschikt systeem te vinden met zijn 'effectieve tweedeklasse ploeg'. Ik vrees dat hij, ondanks zijn grote gedrevenheid bij moeite gaat slagen in het behalen van een eindrondeticket. Misschien was Guido afgelopen seizoen, naast zijn Hollandse tournee, ook eens op kijkstage mogen geweest zijn in de Belgische tweedeklasse.
Het is inderdaad nog wat te vroeg om Brepoels nu al af te schieten, maar als hij Delorge op de rechter Back posteert en wekelijks die strandjanet van een Schouterden en de lompe DEFERM blijft selecteren dan stel ik me toch vragen.
Een herkenbaar en efficient systeem dat de ploeg speelt heb ik ook nog niet kunnen ontdekken. Dat zijn toch zaken die de trainers verantwoordelijkheid zijn of niet soms?
Brepoels is maar zo, goed als de ploeg en van een ploeg heb ik nog niet veel gezien.
Dus Brepoels doe uw werk of trek je conclussies.
Speel tien meter lager en je bent al veel beter.
Schouterden Dequevy op de flanken, hebben ruimte nodig.
2 spitsen Dufer en Andrade, Andrade zijn dribbel brengt op in de 16
Dufer heeft een geweldig shot en inzicht.
Ben ggen trainer, speel zo en je had gisteren gewonnen en vorige week ook
Gebruikersavatar
Halenaar
Berichten: 5278
Lid geworden op: 06 okt 2010, 18:22

Re: Zomertransfers 2012

Bericht door Halenaar »

patattenboer schreef:
FANFOREVER schreef:
Since '54 schreef: Guido Brepoels afschieten is de geliefkoosde taktiek van de totaal gefrustreerden. Absoluut verwerplijk natuurlijk. De coach probeert op meerdere manieren een geschikt systeem te vinden met zijn 'effectieve tweedeklasse ploeg'. Ik vrees dat hij, ondanks zijn grote gedrevenheid bij moeite gaat slagen in het behalen van een eindrondeticket. Misschien was Guido afgelopen seizoen, naast zijn Hollandse tournee, ook eens op kijkstage mogen geweest zijn in de Belgische tweedeklasse.
Het is inderdaad nog wat te vroeg om Brepoels nu al af te schieten, maar als hij Delorge op de rechter Back posteert en wekelijks die strandjanet van een Schouterden en de lompe DEFERM blijft selecteren dan stel ik me toch vragen.
Een herkenbaar en efficient systeem dat de ploeg speelt heb ik ook nog niet kunnen ontdekken. Dat zijn toch zaken die de trainers verantwoordelijkheid zijn of niet soms?
Brepoels is maar zo, goed als de ploeg en van een ploeg heb ik nog niet veel gezien.
Dus Brepoels doe uw werk of trek je conclussies.
Speel tien meter lager en je bent al veel beter.
Schouterden Dequevy op de flanken, hebben ruimte nodig.
2 spitsen Dufer en Andrade, Andrade zijn dribbel brengt op in de 16
Dufer heeft een geweldig shot en inzicht.
Ben ggen trainer, speel zo en je had gisteren gewonnen en vorige week ook
Houden zo.
patattenboer
Berichten: 368
Lid geworden op: 14 okt 2010, 12:54

Re: Zomertransfers 2012

Bericht door patattenboer »

Halenaar schreef:
patattenboer schreef:
FANFOREVER schreef:
Since '54 schreef: Guido Brepoels afschieten is de geliefkoosde taktiek van de totaal gefrustreerden. Absoluut verwerplijk natuurlijk. De coach probeert op meerdere manieren een geschikt systeem te vinden met zijn 'effectieve tweedeklasse ploeg'. Ik vrees dat hij, ondanks zijn grote gedrevenheid bij moeite gaat slagen in het behalen van een eindrondeticket. Misschien was Guido afgelopen seizoen, naast zijn Hollandse tournee, ook eens op kijkstage mogen geweest zijn in de Belgische tweedeklasse.
Het is inderdaad nog wat te vroeg om Brepoels nu al af te schieten, maar als hij Delorge op de rechter Back posteert en wekelijks die strandjanet van een Schouterden en de lompe DEFERM blijft selecteren dan stel ik me toch vragen.
Een herkenbaar en efficient systeem dat de ploeg speelt heb ik ook nog niet kunnen ontdekken. Dat zijn toch zaken die de trainers verantwoordelijkheid zijn of niet soms?
Brepoels is maar zo, goed als de ploeg en van een ploeg heb ik nog niet veel gezien.
Dus Brepoels doe uw werk of trek je conclussies.
Speel tien meter lager en je bent al veel beter.
Schouterden Dequevy op de flanken, hebben ruimte nodig.
2 spitsen Dufer en Andrade, Andrade zijn dribbel brengt op in de 16
Dufer heeft een geweldig shot en inzicht.
Ben ggen trainer, speel zo en je had gisteren gewonnen en vorige week ook
Houden zo.
Is er iets niet juist in mijn analyse en opstelling?
Je mag mij altijd verbeteren of een anders optie aangeven
Gebruikersavatar
KNRI
Berichten: 508
Lid geworden op: 26 aug 2011, 18:48

Re: Zomertransfers 2012

Bericht door KNRI »

Mikman schreef:Heb mij nog voor de match laten vertellen dat de hele week de mot er goed ingezeten heeft op Stayen, Brepoels zou zelfs met ontslag gedreigd hebben. Reden was dat Duchâtelet (!) Brepoels verplicht zou hebben om Reza in Aalst in de basis op te stellen en dat RD persoonlijk in Aalst aanwezig was om daarop toe te zien, en dus niet in Brugge zat voor Club Brugge-Standard. Heb het ook maar 'van horen zeggen', maar als zoiets waar is... Zijn er mensen die iets soortgelijk gehoord hebben vanuit de spelersgroep of op training, of die RD gespot hebben in Aalst ( of eventueel in Brugge, is ook een mogelijkheid om de juistheid van het verhaal te achterhalen )?
Kijk;
Als het gaat over dergelijke "verslaggevingen" stel ik voor de er in de toekomst een bron bij vermeld wordt, ofwel moet dit soort van onrust-stokerijen stoppen. Met berichten die men "van horen zeggen heeft" via...via....via... schiet niemand iets op.
Ik zie trouwens niet in waarom Reza persé moet spelen van Ducha en wat die laatste sportief hier nog te moeien heeft.
Gebruikersavatar
lindoke
Berichten: 4113
Lid geworden op: 09 okt 2010, 21:45
Supporter van: STVV

Re: Zomertransfers 2012

Bericht door lindoke »

KNRI schreef:
Mikman schreef:Ik zie trouwens niet in waarom Reza persé moet spelen van Ducha en wat die laatste sportief hier nog te moeien heeft.
Ik hoop dat als een grap bedoeld was. Indien ja zet er dan in de toekomst een smiley bij.
Professionaliteit: het deskundig, op een kwalitatief goede manier uitoefenen van een beroep door de beroepskracht.
michael
Berichten: 323
Lid geworden op: 29 jan 2011, 11:15
Supporter van: STVV

Re: Zomertransfers 2012

Bericht door michael »

Net op TVL horen zeggen dat Martens vandaag heeft laten optekenen dat er kwaliteit genoeg in de kern zit en dat er een mentaal probleem is . Dat verhaaltje heb ik in het verleden al net iets te veel gehoord aan de TIense. :Roland: :mangel:
Mikman
Berichten: 3664
Lid geworden op: 12 okt 2010, 11:51

Re: Zomertransfers 2012

Bericht door Mikman »

KNRI schreef:
Mikman schreef:Heb mij nog voor de match laten vertellen dat de hele week de mot er goed ingezeten heeft op Stayen, Brepoels zou zelfs met ontslag gedreigd hebben. Reden was dat Duchâtelet (!) Brepoels verplicht zou hebben om Reza in Aalst in de basis op te stellen en dat RD persoonlijk in Aalst aanwezig was om daarop toe te zien, en dus niet in Brugge zat voor Club Brugge-Standard. Heb het ook maar 'van horen zeggen', maar als zoiets waar is... Zijn er mensen die iets soortgelijk gehoord hebben vanuit de spelersgroep of op training, of die RD gespot hebben in Aalst ( of eventueel in Brugge, is ook een mogelijkheid om de juistheid van het verhaal te achterhalen )?
Kijk;
Als het gaat over dergelijke "verslaggevingen" stel ik voor de er in de toekomst een bron bij vermeld wordt, ofwel moet dit soort van onrust-stokerijen stoppen. Met berichten die men "van horen zeggen heeft" via...via....via... schiet niemand iets op.
Ik zie trouwens niet in waarom Reza persé moet spelen van Ducha en wat die laatste sportief hier nog te moeien heeft.

Kijk, ik ben nog zo goed om te zeggen dat ik het 'van horen zeggen' heb, ik zet er niet de obligate "uit goede bron" bij, hoewel ik vaak wel degelijk heb. Mijn bron is deze is iemand die gisteren niet aanwezig was, maar die wel degelijk heel wat contacten heeft en het dus kan weten .Ik denk niet dat ik onrust stook, eerder dat ik probeer die 'geruchten' aan de werkelijkheid te toetsten, als iemand Duchâtelet gezien heeft in Brugge, of niet in Aalst, is er toch geen probleem? Dan mag het gerucht gerust het fabeltjesboek in wat mij betreft. Ik heb wat de connectie Duchâtelet-STVV betreft trouwens een veel minder hard standpunt dan de meesten hier, om niet te zeggen dan ik de directe(!) connectie vaak in twijfel heb getrokken, maar het zou hypocriet zijn van mij om zo'n verhaal dan achter te houden omdat het mij toevallig niet goed uitkomt.
Gesloten