Zomertransfers 2012

Alles over (mogelijke) transfers bij STVV

Moderator: stvvilvoorde

den tuveneer
Berichten: 29
Lid geworden op: 11 sep 2012, 22:57
Supporter van: stvv

Re: Zomertransfers 2012

Bericht door den tuveneer »

Met Sacha kostnichs hebben we er weer een prachtige aanwinst bij. :headbang: Nu nog Mennes terughalen en we zijn gewapend om volgend seizoen eindronde te spelen in ........3 de klasse :devil: Lammens en Martens zijn geen haar beter dan :Roland: en :mangel: nogmaals bedankt heren om de trouwe supporters maar weer eens te bezeiken.Voor mij zijn jullie dik gebuisd wat betreft het transfergebeuren dit seizoen. :vomit:
Waze
Berichten: 190
Lid geworden op: 22 okt 2010, 18:37
Supporter van: STVV

Re: Zomertransfers 2012

Bericht door Waze »

Hier word ik in eerste instantie ook niet vrolijk van.

Maar langs de andere kant... Als je weet dat hij met moeite amper een kans kreeg bij een Duitse derdeklasser, plaatst hem ook niet meteen in een sterke onderhandelingspositie t.a.v. STVV. Beide partijen zullen dan ook waarschijnlijk van het idee zijn geweest: "Iets is nog altijd beter dan niets," en zullen met dat in het achterhoofd hopelijk een verbintenis zijn aangegaan waar geen van beiden hun broek aan scheurt. Met Kotysch weten we misschien wel wat we in huis halen, maar ook meteen wat we NIET in huis halen. En dat laatste is gezien de huidige omstandigheden misschien ook niet onbelangrijk.

Dat Bulos nu (al) weer 'out' is, baart me eerlijk gezegd meer zorgen.
Gebruikersavatar
Since '54
Berichten: 3757
Lid geworden op: 04 okt 2010, 17:59
Supporter van: K. STVV
Locatie: Sint-Truiden

Re: Zomertransfers 2012

Bericht door Since '54 »

Bulos out? Ben je op de training geweest Waze? Wat bedoel je met 'weer' out?
Gebruikersavatar
555
Berichten: 289
Lid geworden op: 29 sep 2010, 20:48
Supporter van: STVV

Re: Zomertransfers 2012

Bericht door 555 »

Since '54 schreef:Bulos out? Ben je op de training geweest Waze? Wat bedoel je met 'weer' out?
Is een post van Gran Kanaria op facebook :

Gran Kanaria
STVV spits Ivan Bulos out, oude blessure. STVV nam al contact op met Standard
Gebruikersavatar
Jack
Beheerder
Berichten: 3468
Lid geworden op: 28 sep 2010, 11:11
Supporter van: STVV

Re: Zomertransfers 2012

Bericht door Jack »

Gesloten!

Als je nog specifiek over de zomertransfers wil praten kan je een topic aanmaken over de betreffende speler.
Gesloten