Zomertransfers 2012

Alles over (mogelijke) transfers bij STVV

Moderator: stvvilvoorde

Piet
Berichten: 309
Lid geworden op: 02 sep 2012, 13:57
Supporter van: STVV

Re: Zomertransfers 2012

Bericht door Piet »

Moeilijk te begrijpen dat er nog een mens naar Staaien komt.

Bestuur heeft het na drie matchen al verkorven.
Links en rechts komt er al kritiek op Guido.
Onze verdedigers zijn klungelaars
Middenveld kan het niet.
Een voorlijn hebben we al helemaal niet.
De bank is onbestaande.
Al wie weg is had moeten blijven.
Wie gebleven is had weg gemoeten.
Door toedoen van Duchatelet staan we in tweede (en niet enkele reeksen lager).

Beste supporters kan er nu echt niets positiefs gezegd worden.
Het kan toch niet de taak zijn van ons "de echte supporters" om mekaar zo op te draaien en gal te spuwen op alles wat met STVV te maken heeft.
Als ik naar de wedstrijden ga kijken doe ik dat omdat ik graag voetbal zie spelen en omdat mijn hart al 45 jaar voor STVV klopt.
Het doet dan ook pijn hier te lezen dat we eigenlijk een heel slecht geheel zijn die het niet waardig zijn om twee supporters te hebben.

Schiet me nu niet dood of er is maar één supporter meer.
Wacht tenminste tot na de wedstrijd van zaterdag.
Gebruikersavatar
Cremasco
Berichten: 2674
Lid geworden op: 29 sep 2010, 00:18
Supporter van: STVV

Re: Zomertransfers 2012

Bericht door Cremasco »

Hier lees je dit ;
http://www.voetbalbelgie.be/nl/article.php?id=56589 en anderzijds zou lammens gezegd hebben dat hij al onderweg was naar hier om te tekenen toen de telefoon op STVV rinkelde om te zeggen dat hij meer moest kosten. Gevolg : deal afgesprongen
Gebruikersavatar
lindoke
Berichten: 4143
Lid geworden op: 09 okt 2010, 21:45
Supporter van: STVV

Re: Zomertransfers 2012

Bericht door lindoke »

Piet schreef:Moeilijk te begrijpen dat er nog een mens naar Staaien komt.

Bestuur heeft het na drie matchen al verkorven.
Links en rechts komt er al kritiek op Guido.
Onze verdedigers zijn klungelaars
Middenveld kan het niet.
Een voorlijn hebben we al helemaal niet.
De bank is onbestaande.
Al wie weg is had moeten blijven.
Wie gebleven is had weg gemoeten.
Door toedoen van Duchatelet staan we in tweede (en niet enkele reeksen lager).

Beste supporters kan er nu echt niets positiefs gezegd worden.
Het kan toch niet de taak zijn van ons "de echte supporters" om mekaar zo op te draaien en gal te spuwen op alles wat met STVV te maken heeft.
Als ik naar de wedstrijden ga kijken doe ik dat omdat ik graag voetbal zie spelen en omdat mijn hart al 45 jaar voor STVV klopt.
Het doet dan ook pijn hier te lezen dat we eigenlijk een heel slecht geheel zijn die het niet waardig zijn om twee supporters te hebben.

Schiet me nu niet dood of er is maar één supporter meer.
Wacht tenminste tot na de wedstrijd van zaterdag.
Beste Piet, het is inderdaad moeilijk te begrijpen dat er nog een mens naar Staaien komt. En toch bestaat de kans dat er vanavond weer een kleine 7000 mensen met kinderlijke hoop - en ja, ik ga er ook weer 1 van zijn - van de partij zullen zijn.

Waar wringt het schoentje dan zal je jezelf afvragen? Wel, heel simpel. Wij als supporters verdienen al jaaaaaaaaren veel, veel, veel en veeeeeeeeeel beter dan wat het al die tijd geweest is. En wij weten dat, en het bestuur weet dat en de spelers weten dat en de media weet dat. Daarom is het zo frustrerend voor de K.STVV supporter. En het is niet dat we veeleisend zijn hoor. Een stabiele eersteklasser met hier en daar een uitschieter en we zitten met een kleine 9000 lekker in de tribunes te genieten. Onze frustratie komt vooral uit het feit dat al die tijd de mensen uit het clubbestuur ons beloften doen die niet eens onrealistisch zijn maar ons telkens teleurstellen. Zoals een kind dat je telkens een snoepje beloofd en als het er dan op aan komt het telkens weer in de kast stopt en zegt dat het wel voor volgende keer is. Je geraakt op den duur afgestompt en het interesseert je niet meer. Daarom hebben er ook al een groot aantal supporters definitief afgehaakt. Als je bijvoorbeeld ziet wat er mogelijk is in een stad ergens in midden Limburg kan je er niet om heen om te besluiten dat de realisaties in Sint-Truiden altijd ver ondermaats geweest zijn.

Soit, we weten ook allemaal dat we er geen sikkepit kunnen aan doen dan af en toe eens onze stem te verheffen. Soms opbouwend, soms gefrustreerd afbrekend. Zijn we daarom slechte supporters? Ik denk het niet. Zoals velen hier zijn we brave jongens die net iets meer willen, het niet krijgen en daar niet gelukkig mee zijn, maar vanavond toch weer over de brug aan Brialmont wandelen met de hoop om 90 minuten later met een goed gevoel te kunnen terug keren.

Die hoop is er raar genoeg altijd. Bewijs is er nog eens hoe we hier allemaal aan het uitkijken waren naar een 34 jarige speler.
Professionaliteit: het deskundig, op een kwalitatief goede manier uitoefenen van een beroep door de beroepskracht.
darion
Berichten: 1509
Lid geworden op: 20 jul 2011, 22:56

Re: Zomertransfers 2012

Bericht door darion »

En nog steeds geen verdediger...
Mikman
Berichten: 3675
Lid geworden op: 12 okt 2010, 11:51

Re: Zomertransfers 2012

Bericht door Mikman »

Om de vraag van Jacques nog maar eens te herhalen ( die gast kan hier geen 24/7 permanentie doen he :mrgreen: ) : wie heeft er een goed voorstel voor centraal achterin? Het geld dat je nu uitgeeft aan een (potentiële paniek)transfer om de supporters te sussen, kan je in januari niet meer uitgeven als er misschien wél koopjes op de markt komen, spelers die absoluut willen spelen. Niet vergeten, vier jaar geleden toen we in tweede speelden, kwam een zekere Jelle Vossen bijna sméken om bij STVV te mogen spelen.


Dat wil niet zeggen dat er geen centrale verdediger mag bijkomen of dat dat voor 31 augustus al opgelost moest geweest zijn, maar het mag er niet toe zorgen dat je nu snel-snel een transfer gaat doen. DAT zou pas slecht beleid zijn.

Liever géén verdediger dan iemand van het niveau Kotysch. Wie je nu bijhaalt, heeft trouwens een serieus gebrek aan wedstrijdritme, tegen dat die speler gerodeerd is, is Euvrard misschien bijna terug. En de vraag blijft sowieso: wie kan voor STVV een versterking betekenen?
Gebruikersavatar
Cremasco
Berichten: 2674
Lid geworden op: 29 sep 2010, 00:18
Supporter van: STVV

Re: Zomertransfers 2012

Bericht door Cremasco »

Vandaag staat in HNB dat er nog een verdediger is die hun interesseert buiten Kotysch. JPM wou geen naam lossen maar het zou om iemand gaan die de Belgische competitie goed kent. Laat ons hopen...
Mikman
Berichten: 3675
Lid geworden op: 12 okt 2010, 11:51

Re: Zomertransfers 2012

Bericht door Mikman »

Cremasco schreef:Vandaag staat in HNB dat er nog een verdediger is die hun interesseert buiten Kotysch. JPM wou geen naam lossen maar het zou om iemand gaan die de Belgische competitie goed kent. Laat ons hopen...
Sarr...?
Gebruikersavatar
Cremasco
Berichten: 2674
Lid geworden op: 29 sep 2010, 00:18
Supporter van: STVV

Re: Zomertransfers 2012

Bericht door Cremasco »

Mikman schreef:
Cremasco schreef:Vandaag staat in HNB dat er nog een verdediger is die hun interesseert buiten Kotysch. JPM wou geen naam lossen maar het zou om iemand gaan die de Belgische competitie goed kent. Laat ons hopen...
Sarr...?
Daar was ik ook aan aan het denken. Verder een interview met Bulos. Hij zegt dat de competitie hier sneller gaat en zonder tussenpozen zoals bij hem in Peru. Guido zegt constant tegen hem dat hij mannen met baarden zoekt voor de aanval.

Bulos kreeg al 2 keer de gouden schoen in Peru voor beste schutter in zijn jeugdcategorie. Hij tekende voor 5 jaar bij Standard.
Gebruikersavatar
Luc
Berichten: 1201
Lid geworden op: 29 sep 2010, 12:55

Re: Zomertransfers 2012

Bericht door Luc »

Mikman schreef:Om de vraag van Jacques nog maar eens te herhalen ( die gast kan hier geen 24/7 permanentie doen he :mrgreen: ) : wie heeft er een goed voorstel voor centraal achterin? Het geld dat je nu uitgeeft aan een (potentiële paniek)transfer om de supporters te sussen, kan je in januari niet meer uitgeven als er misschien wél koopjes op de markt komen, spelers die absoluut willen spelen. Niet vergeten, vier jaar geleden toen we in tweede speelden, kwam een zekere Jelle Vossen bijna sméken om bij STVV te mogen spelen.


Dat wil niet zeggen dat er geen centrale verdediger mag bijkomen of dat dat voor 31 augustus al opgelost moest geweest zijn, maar het mag er niet toe zorgen dat je nu snel-snel een transfer gaat doen. DAT zou pas slecht beleid zijn.

Liever géén verdediger dan iemand van het niveau Kotysch. Wie je nu bijhaalt, heeft trouwens een serieus gebrek aan wedstrijdritme, tegen dat die speler gerodeerd is, is Euvrard misschien bijna terug. En de vraag blijft sowieso: wie kan voor STVV een versterking betekenen?
Totaal niet mee eens ! ;)

Wie voor STVV een versterking is ? Een goed voorstel voor centraal achterin ?
Dat moet je niet vragen aan de supporters of op een forum, daar heb je een scout voor, daar heb je een T.D. voor (er is er eindelijk eens ene !), daar heb je een trainer voor die spelers zal aanbevelen, daar heb je een voorzitter voor die moet zorgen voor geld en sponsors (ook nog niet veel van gehoord eigenlijk), ...
Als al deze mensen samen niet bekwaam zijn om een maand voor de competitie begint een deftige ploeg op te been te brengen zijn ze mislukt ! Zoals nu dus !

Het argument als dat er nu plots in januari wel 'koopjes' gaan zijn daar geloof ik al lang niet meer in. Ik heb trouwens nooit geloofd in koopjes. Het beste bewijs daarvan is dat ze de laatste dagen van de zomertransfer periode er ook geen gevonden hebben. Daar was je ook zeker van toen ik kwaad was dat ze te lang aan het wachten waren ! Of ben jij tevreden met koopjes als Bulos ? Zelfs dat is geen koopje, die krijg je omdat ze hem op een ander (nog) niet willen !

Als je met het beschikbare geld nu de juiste spelers gevonden had dan moesten er geen supporters gesust worden ! Als je tegen het jaareinde ergens in de rechterkolom staat dat zullen het pas paniekaankopen zijn.
Want STVV kennende (vroeger en nu) gaan ze pas op het laatste moment zoeken of er toch niemand bijna voor niks wil komen. Heeft zo iemand dan wedstrijdritme ? Is zo iemand gerodeerd ? Ik denk het niet.

Als ze een iets duurdere speler (direkte meerwaarde, 1ste klasse ervaring...) gehaald hadden dan was die meerkost gegarandeerd voor het einde van het jaar terugverdiend door meer abo's en vooral meer dagtickets !
Als je in de rechterkolom staat ga je geen 3500 dagtickets meer verkopen zoals tegen Oostende !

Liever géén verdediger dan iemand van het niveau Kotysch ?
Ok, maar dan zal ik aanvullen :
liever geen linksachter dan iemand van het niveau Delorge,
liever geen onbekende spits dan iemand als Bulos,
liever geen linkerflankspeler dan iemand van het niveau Schouterden,
liever geen spits die hier nog 4 maanden de dagen moet aftellen,
...
Gebruikersavatar
Jack
Beheerder
Berichten: 3468
Lid geworden op: 28 sep 2010, 11:11
Supporter van: STVV

Re: Zomertransfers 2012

Bericht door Jack »

Mikman schreef:Om de vraag van Jacques nog maar eens te herhalen ( die gast kan hier geen 24/7 permanentie doen he :mrgreen: ) : wie heeft er een goed voorstel voor centraal achterin? Het geld dat je nu uitgeeft aan een (potentiële paniek)transfer om de supporters te sussen, kan je in januari niet meer uitgeven als er misschien wél koopjes op de markt komen, spelers die absoluut willen spelen. Niet vergeten, vier jaar geleden toen we in tweede speelden, kwam een zekere Jelle Vossen bijna sméken om bij STVV te mogen spelen.


Dat wil niet zeggen dat er geen centrale verdediger mag bijkomen of dat dat voor 31 augustus al opgelost moest geweest zijn, maar het mag er niet toe zorgen dat je nu snel-snel een transfer gaat doen. DAT zou pas slecht beleid zijn.

Liever géén verdediger dan iemand van het niveau Kotysch. Wie je nu bijhaalt, heeft trouwens een serieus gebrek aan wedstrijdritme, tegen dat die speler gerodeerd is, is Euvrard misschien bijna terug. En de vraag blijft sowieso: wie kan voor STVV een versterking betekenen?
Dit is toch best een verschrikkelijke post.
Hoe kun je in godsnaam alles zo chill blijven voor je uit schuiven?

Waarom moeten wij die vraag oplossen? Daar zijn zij toch professioneel mee bezig verdorie!

Nu snel snel iets kopen...snel snel kun je het niet meer noemen. Ze weten al 5 maanden dat daar eigenlijk iemand nodig is. Hetzelfde voor in de spits. Het slecht beleid is er nu dus al geweest, nu eentje kopen of niet verandert daar weinig aan.

Nu geen matchritme meer. Ja hij had er al lang moeten zijn. Dan al maar wachten tot de winter. Dan misschien de laatste dag en nog 2 weken nodig voor conditie en ritme?

Ach, laat mij dan maar een azijnpisser zijn. Ik zeg niet graag "ik zei het nog".
Ik vertrek op vakantie, tot over 3 weken!
Rikke
Berichten: 634
Lid geworden op: 09 okt 2010, 20:17

Re: Zomertransfers 2012

Bericht door Rikke »

Jack schreef:
Mikman schreef:Om de vraag van Jacques nog maar eens te herhalen ( die gast kan hier geen 24/7 permanentie doen he :mrgreen: ) : wie heeft er een goed voorstel voor centraal achterin? Het geld dat je nu uitgeeft aan een (potentiële paniek)transfer om de supporters te sussen, kan je in januari niet meer uitgeven als er misschien wél koopjes op de markt komen, spelers die absoluut willen spelen. Niet vergeten, vier jaar geleden toen we in tweede speelden, kwam een zekere Jelle Vossen bijna sméken om bij STVV te mogen spelen.


Dat wil niet zeggen dat er geen centrale verdediger mag bijkomen of dat dat voor 31 augustus al opgelost moest geweest zijn, maar het mag er niet toe zorgen dat je nu snel-snel een transfer gaat doen. DAT zou pas slecht beleid zijn.

Liever géén verdediger dan iemand van het niveau Kotysch. Wie je nu bijhaalt, heeft trouwens een serieus gebrek aan wedstrijdritme, tegen dat die speler gerodeerd is, is Euvrard misschien bijna terug. En de vraag blijft sowieso: wie kan voor STVV een versterking betekenen?
Dit is toch best een verschrikkelijke post.
Hoe kun je in godsnaam alles zo chill blijven voor je uit schuiven?

Waarom moeten wij die vraag oplossen? Daar zijn zij toch professioneel mee bezig verdorie!

Nu snel snel iets kopen...snel snel kun je het niet meer noemen. Ze weten al 5 maanden dat daar eigenlijk iemand nodig is. Hetzelfde voor in de spits. Het slecht beleid is er nu dus al geweest, nu eentje kopen of niet verandert daar weinig aan.

Nu geen matchritme meer. Ja hij had er al lang moeten zijn. Dan al maar wachten tot de winter. Dan misschien de laatste dag en nog 2 weken nodig voor conditie en ritme?

Ach, laat mij dan maar een azijnpisser zijn. Ik zeg niet graag "ik zei het nog".
Ik vertrek op vakantie, tot over 3 weken!
Prettig verlof Jack,

Zet op zomertransfers maar een slotje en open de wintertransfers maar terug.
Binnen 3 weken is er toch nog steeds niemand bijgekomen !
" STVV is geen opvangtehuis" Guido Brepoels, 27/11/2010

" Morgen is het de dag, de grote D-Jay. Winnen moeten we " Jef Cleeren, 04/03/2011 TVL
Gebruikersavatar
Luc
Berichten: 1201
Lid geworden op: 29 sep 2010, 12:55

Re: Zomertransfers 2012

Bericht door Luc »

Jack schreef:
Mikman schreef:Om de vraag van Jacques nog maar eens te herhalen ( die gast kan hier geen 24/7 permanentie doen he :mrgreen: ) : wie heeft er een goed voorstel voor centraal achterin? Het geld dat je nu uitgeeft aan een (potentiële paniek)transfer om de supporters te sussen, kan je in januari niet meer uitgeven als er misschien wél koopjes op de markt komen, spelers die absoluut willen spelen. Niet vergeten, vier jaar geleden toen we in tweede speelden, kwam een zekere Jelle Vossen bijna sméken om bij STVV te mogen spelen.


Dat wil niet zeggen dat er geen centrale verdediger mag bijkomen of dat dat voor 31 augustus al opgelost moest geweest zijn, maar het mag er niet toe zorgen dat je nu snel-snel een transfer gaat doen. DAT zou pas slecht beleid zijn.

Liever géén verdediger dan iemand van het niveau Kotysch. Wie je nu bijhaalt, heeft trouwens een serieus gebrek aan wedstrijdritme, tegen dat die speler gerodeerd is, is Euvrard misschien bijna terug. En de vraag blijft sowieso: wie kan voor STVV een versterking betekenen?
Dit is toch best een verschrikkelijke post.
Hoe kun je in godsnaam alles zo chill blijven voor je uit schuiven?

Waarom moeten wij die vraag oplossen? Daar zijn zij toch professioneel mee bezig verdorie!

Nu snel snel iets kopen...snel snel kun je het niet meer noemen. Ze weten al 5 maanden dat daar eigenlijk iemand nodig is. Hetzelfde voor in de spits. Het slecht beleid is er nu dus al geweest, nu eentje kopen of niet verandert daar weinig aan.

Nu geen matchritme meer. Ja hij had er al lang moeten zijn. Dan al maar wachten tot de winter. Dan misschien de laatste dag en nog 2 weken nodig voor conditie en ritme?

Ach, laat mij dan maar een azijnpisser zijn. Ik zeg niet graag "ik zei het nog".
Ik vertrek op vakantie, tot over 3 weken!
Fijne vakantie Jack !
(die van mij is juist voorbij) :(
Gebruikersavatar
Cremasco
Berichten: 2674
Lid geworden op: 29 sep 2010, 00:18
Supporter van: STVV

Re: Zomertransfers 2012

Bericht door Cremasco »

Na wat ik vandaag zag zijn zelfs 2 versterkingen niet genoeg . Amoah rond in zijn eentje je hele verdediging op
Gebruikersavatar
Cremasco
Berichten: 2674
Lid geworden op: 29 sep 2010, 00:18
Supporter van: STVV

Re: Zomertransfers 2012

Bericht door Cremasco »

Nagels met koppen door Caers gesteld :
http://www.nr10.be/tweedeklasse/nieuws/ ... e-dagen-af
Gesloten