Wintertransfers 2012-2013

Alles over (mogelijke) transfers bij STVV

Moderator: stvvilvoorde

FANFOREVER
Berichten: 582
Lid geworden op: 18 okt 2010, 08:22

Re: Wintertransfers 2012-2013

Bericht door FANFOREVER »

AirMontella schreef:Inderdaad, laten we lekker de Neanderthaler gaan uithangen en mensen (leden club én uw medesupporters, faut le faire...) voor rotte vis uitschelden. That's the way to go :toppie:
Ik ga misschien de manier van uitdrukken van zijn ongenoegen niet toejuichen, maar om zomaar het woord Neanderthaler in de mond te nemen is het ook niet. Trouwens uit de post blijkt toch niet dat hij iemand voor rotte vis heeft uitgemaakt.
Laten we met zen allen maar alles lekker slikken wat dat bestuur ons door de maag boort. Is dat misschien de houding die we moeten aannemen te opzichte van alle loze beloftes die de heren van het bestuur ons hebben voorgelogen?
Moeten we de snertvertoningen van de laatste drie wedstrijden misschien toejuichen en onthalen op hoerageroep?
Neen , daarvoor is het geheel te ontchoogelend, wees dus niet verbaasd als er een mistevredene met recht en rede uiting geven aan zijn ongenoegen, al is het , toegegeven, wel niet de gepaste manier waarop.
:stvv:
Gebruikersavatar
AirMontella
Berichten: 1315
Lid geworden op: 25 jan 2011, 09:36

Re: Wintertransfers 2012-2013

Bericht door AirMontella »

FANFOREVER schreef:
AirMontella schreef:Inderdaad, laten we lekker de Neanderthaler gaan uithangen en mensen (leden club én uw medesupporters, faut le faire...) voor rotte vis uitschelden. That's the way to go :toppie:
Trouwens uit de post blijkt toch niet dat hij iemand voor rotte vis heeft uitgemaakt.
Johan schreef:laffe broekschijters zijt ge ,besef dat ze niet alleen met U kl.ten spelen maar ook met Uw geld en Uw club.
Er is niemand die ongelukkig is met het huidige stand van zaken en ik zeg niet dat daar geen reactie op mag komen. Maar een minimum aan respect mag wel.
panter
Berichten: 570
Lid geworden op: 05 dec 2010, 18:53

Re: Wintertransfers 2012-2013

Bericht door panter »

Johan schreef:ik heb jpm frontaal en rechtstreeks aangesproken op training paar dagen geleden.Ik zei dat hij mijn abo moest terugbetalen omdat zij mij bedrogen en belogen hebben met hun zogeplande eersteklasse aanwinsten ,anders had ik geen abo genomen.Ik heb hem zijne staat een deftig gezegd,alles eruit ,die kerel stond daar met zijne mond vol tanden.Ik denk dat die van zijn eigen denkt dat hij goed bezig was.
Ik geloofde mijn oren niet toen daar plotseling een deel supporters hem nog gingen verdedigen.Bende kazakkendraaiers en idioten. Ge moet Lammens en JPM aanvallen en niet gerust laten , zij zijn degene die ons blaaskes hebben wijsgemaakt en ons voor kakken hebben gezet.Als ik Duchatelet zie ,die gaat van mij dezelfde vraag krijgen ,dat zweer ik plechtig.Als we niet van ons laten horen stem er dan maar mee in dat we binnen de kortste keren in derde of lager gaan voetballen.AUB reageer , laat U niet doen,en aan de mannen die denken dat ze JPM en Lammens moet gaan verdedigen , laffe broekschijters zijt ge ,besef dat ze niet alleen met U kl.ten spelen maar ook met Uw geld en Uw club.
Die mannen hebben geen besef dat met hun kl.ten gespeeld wordt!!
Als ze mij lucht verkopen krijgen ze dat dik en dubbel terug maar na vele jaren dit seizoen geen abbo gaan halen!!! Ik heb er nog geen minuut spijt van!!!
Gebruikersavatar
Jacques
Berichten: 6716
Lid geworden op: 10 okt 2010, 14:09

Re: Wintertransfers 2012-2013

Bericht door Jacques »

Ik ben het er voor alle duidelijkheid mee eens dat je de bestuursleden niet voor rotte vis gaat uitschelden, hoewel de eerlijkheid ook gebied te zeggen dat ze het misschien wel voor een stuk zouden verdienen. Er is trouwens een verschil tussen iemand met de neus op de feiten drukken en iemand beledigen. Feit is dat JPM en Lammens hun beloftes niet zijn nagekomen, dat maakt hen tot leugenaars of toch minstens mensen op wie je moeilijk kan vertrouwen en wiens woord weinig meer dan dode letter is. Zo lezen de feiten en daar valt niet veel of af te dingen. Niet leuk om te horen, dat neem ik aan, maar belogen en bedrogen worden is dat ook niet.

Echter wat opvallender is maar niet opgepikt wordt uit de post van Johan: de jassendraaiers die waarschijnlijk achter de rug van JPM en co. de grootste criticasters zijn maar en plein public rap hun kar keren. Door dat soort reacties hoeft het niet te verbazen dat onze bestuurders in een ivoren toren leven. Roland betaalde zijn voetvolk nog om te knikken en te zwijgen, nu doen ze het zelfs al voor niks, een slap handje en een schouderklopje, meer is waarschijnlijk niet nodig om al flanellen benen te krijgen...Geen wonder dat je dan nooit wat gedaan krijgt. Ach, het geeft me een bijzonder soort déjà vu naar de "supportersvergadering" n.a.v. het "ontslag" van Morrenne. Daar zijn mijn oogskes ook open gegaan van een aantal aanwezigen en afwezigen.

Het volk krijgt de leiders die het verdient, zegt het spreekwoord. Dat maakt ons een behoorlijk waardeloos k*tvolk afgaande op de stoet amateurs en profiteurs die hier de laatste 10 jaar gepasseerd is. Misschien valt daar eens over na te denken i.p.v. over het al dan niet politiek correct zijn van deze of gene post of uitspraak.
Overdrijven is een kunst
Mikman
Berichten: 3664
Lid geworden op: 12 okt 2010, 11:51

Re: Wintertransfers 2012-2013

Bericht door Mikman »

Jacques schreef: Echter wat opvallender is maar niet opgepikt wordt uit de post van Johan: de jassendraaiers die waarschijnlijk achter de rug van JPM en co. de grootste criticasters zijn maar en plein public rap hun kar keren. Door dat soort reacties hoeft het niet te verbazen dat onze bestuurders in een ivoren toren leven.

Misschien kan hij het zelf beter zeggen, maar Bert van hier op het forum is een dagelijkse bezoeker van de trainingen en het zou me niet verbazen dat hij één van de personen was die met Johan in de clinch is gegaan. Enfin, ik weet het niet he, moest het zo zijn zal Bert dat zelf wel zeggen zeker?

Overigens ( en dit is niet meer specifiek op U bedoelt, Jacques ) moet je JPM en Lammens in een breder kader bekijken: ja, ze hebben niet de beloofde versterking gehaald en JPM heeft een paar rookie-mistakes gemaakt***, maar laat met toe om 2 Sp.tteriaanse nuances te plaatsen :D :

1) zelfs met die versterking is het niet zeker dat we nu meer dan 3 punten hadden. Die centrale verdediger had tot nu toe waarschijnlijk niet gespeeld want N'Gawa-Rossen zouden de voorkeur gekregen hebben, en de aanvaller zou -als hij al in de basis stond- ook op een eiland gestaan hebben, wachtend op de bal die niet komt. Dat we nu 3 op 12 hebben heeft meer met het presteren van de huidige groep te maken dan met het uitblijven van die transfers, je moet het de huidige spelers ook niet te gemakkelijk willen maken. Zij zijn in eerste instantie verantwoordelijk voor deze valse start, ook zonder versterkingen hadden zij meer dan 3 op 12 moeten halen tegen ploegen van het niveau -met alle respect- Oudenaarde, Aalst en Woluwe.

2) Dat het nieuwe bestuur op 31 augustus de bal missloeg is waar, maar toch moet je hun prestaties straks op langere termijn analyseren. Er zijn wel degelijk dingen fundamenteel veranderd op Staaien, alleen wordt dat iets makkelijker onder de mat geveegd als je geen prestaties haalt. Dat alles aan het nieuwe bestuur slecht is omdat om vijf voor twaalf op 31 augustus Willem II plots nog geld wil en een speler van Z-W niet door de medische keuring geraakt ( hoewel STVV uiteraard alternatieven achter de hand moest hebben, en dan bedoel ik niet Kotysch ) , dat is puur populisme zonder nuance en daar doe ik niet aan mee. Hoewel voor mij enkel kampioen spelen goed genoeg is dit jaar ( eindronde is enkel een herexamen, geen doel ) en ik de lat dus een stuk hoger leg voor dit bestuur dan vele anderen, vind ik vier maanden veel te kort om het bestuur nu al af te schieten. Ik trek mijn conclusies liever op iets langere termijn.


*** Wist je dat één van de testen die alle kandidaat-managers van STVV bij dat headhunting-bureau moesten ondergaan, was dat men simuleerde dat je nog maar 6 uur de tijd had om een speler die je absoluut wilde, binnen te halen met een te klein budget (bron: interview met JPM in Voetbal Magazine enkele weken geleden)? Hoe doe je dat? Hoe pak je dat aan, welke stappen onderneem je? Blijkbaar maakte JPM daar de meeste indruk, ironisch genoeg kwam hij in het échte leven enkele maanden later in zo'n situatie te staan en liep het totaal verkeerd.
Gebruikersavatar
Jacques
Berichten: 6716
Lid geworden op: 10 okt 2010, 14:09

Re: Wintertransfers 2012-2013

Bericht door Jacques »

Mikman schreef:
Jacques schreef: Echter wat opvallender is maar niet opgepikt wordt uit de post van Johan: de jassendraaiers die waarschijnlijk achter de rug van JPM en co. de grootste criticasters zijn maar en plein public rap hun kar keren. Door dat soort reacties hoeft het niet te verbazen dat onze bestuurders in een ivoren toren leven.

Misschien kan hij het zelf beter zeggen, maar Bert van hier op het forum is een dagelijkse bezoeker van de trainingen en het zou me niet verbazen dat hij één van de personen was die met Johan in de clinch is gegaan. Enfin, ik weet het niet he, moest het zo zijn zal Bert dat zelf wel zeggen zeker?

Overigens ( en dit is niet meer specifiek op U bedoelt, Jacques ) moet je JPM en Lammens in een breder kader bekijken: ja, ze hebben niet de beloofde versterking gehaald en JPM heeft een paar rookie-mistakes gemaakt***, maar laat met toe om 2 Sp.tteriaanse nuances te plaatsen :D :

1) zelfs met die versterking is het niet zeker dat we nu meer dan 3 punten hadden. Die centrale verdediger had tot nu toe waarschijnlijk niet gespeeld want N'Gawa-Rossen zouden de voorkeur gekregen hebben, en de aanvaller zou -als hij al in de basis stond- ook op een eiland gestaan hebben, wachtend op de bal die niet komt. Dat we nu 3 op 12 hebben heeft meer met het presteren van de huidige groep te maken dan met het uitblijven van die transfers, je moet het de huidige spelers ook niet te gemakkelijk willen maken. Zij zijn in eerste instantie verantwoordelijk voor deze valse start, ook zonder versterkingen hadden zij meer dan 3 op 12 moeten halen tegen ploegen van het niveau -met alle respect- Oudenaarde, Aalst en Woluwe.

2) Dat het nieuwe bestuur op 31 augustus de bal missloeg is waar, maar toch moet je hun prestaties straks op langere termijn analyseren. Er zijn wel degelijk dingen fundamenteel veranderd op Staaien, alleen wordt dat iets makkelijker onder de mat geveegd als je geen prestaties haalt. Dat alles aan het nieuwe bestuur slecht is omdat om vijf voor twaalf op 31 augustus Willem II plots nog geld wil en een speler van Z-W niet door de medische keuring geraakt ( hoewel STVV uiteraard alternatieven achter de hand moest hebben, en dan bedoel ik niet Kotysch ) , dat is puur populisme zonder nuance en daar doe ik niet aan mee. Hoewel voor mij enkel kampioen spelen goed genoeg is dit jaar ( eindronde is enkel een herexamen, geen doel ) en ik de lat dus een stuk hoger leg voor dit bestuur dan vele anderen, vind ik vier maanden veel te kort om het bestuur nu al af te schieten. Ik trek mijn conclusies liever op iets langere termijn.


*** Wist je dat één van de testen die alle kandidaat-managers van STVV bij dat headhunting-bureau moesten ondergaan, was dat men simuleerde dat je nog maar 6 uur de tijd had om een speler die je absoluut wilde, binnen te halen met een te klein budget (bron: interview met JPM in Voetbal Magazine enkele weken geleden)? Hoe doe je dat? Hoe pak je dat aan, welke stappen onderneem je? Blijkbaar maakte JPM daar de meeste indruk, ironisch genoeg kwam hij in het échte leven enkele maanden later in zo'n situatie te staan en liep het totaal verkeerd.
In grote lijnen mee eens, maar toch effen tegenpruttelen bij de nuances (naar goede gewoonte) :)

1) Akkoord al mag je in deze ook de Reza-miskleun niet vergeten. Zelfs al is er zoiets als een soort professionele vrede tussen Reza en de rest van de spelersgroep, dan nog heeft de hele affaire ook zijn weerbots gehad op de sfeer, zowel in de groep als bij de achterban. De groep is natuurlijk in de 1ste plaats zelf verantwoordelijk voor haar eigen falen, maar je kan moeilijk ontkennen dat deze soap (2 weken congé-transfer gekregen-basisplaats gekregen-weer een week congé-?) een nefaste invloed heeft. De constructie blijft in mijn ogen een totale miskleun en dat is ook de verantwoordelijkheid van het bestuur
Om effen wat beeldspraak van onder het stof te halen: als voetbal oorlog is (en als wij de trein niet helemaal willen missen, zullen we het stilaan zo moeten benaderen), is het niet goed als je met een halve deserteur als Reza naar het front moet trekken.

2) Akkoord met punt 2, enfin, ik was volledig akkoord tot voor een week of 2. Dat men nu de klok terugdraait door het terughalen van de gebuisden Kotysch en Taelemans kan je moeilijk een goede zaak noemen. De "tabula" is zo een beetje minder "rasa" dan ze was en hoorde te zijn. Zelfs zonder alles met de grond gelijk te maken (is niet m'n bedoeling), kan je onomwonden stellen dat dit niet datgene is waar iedereen op zat te wachten, integendeel.

Waar men tot medio augustus een quasi foutloos parcours reed, is men sedertdien de fouten aan het opstapelen: Diareza, Kotysch, Taelemans, geen stevige spits (een vergiftigd geschenk uit Luik telt niet), geen deftige cv. Zelfs het vertrek van Iandoli mag je hieraan toevoegen, vermits er met de vrijgekomen centen (dat was toch de reden) niets gehaald is en er op dit moment dus louter een sportieve aderlating is.
Dat een mens daar de sportief directeur op aanspreekt, vind ik niet abnormaal. Ik vind niet dat we hem de huid moeten vol schelden, maar men mag wel klaar en duidelijk zeggen waar het op staat. De laatste 30 dagen waren zowel op als naast het veld slecht, als je voor promotie wil gaan, zal het een pak beter moeten.
Overdrijven is een kunst
Johan
Berichten: 405
Lid geworden op: 10 jan 2011, 13:54

Re: Wintertransfers 2012-2013

Bericht door Johan »

ik heb JPM niet de huid volgescholden maar heb hem, en dat is mijn volste recht, klaar en duidelijk gezegd wat ik vond van hun politiek , de supporters , tot op de laatste dag van de transfers versterking beloven, en dan niets doen.Dat vind ik Bedrog, veel beloven en dan niet leveren als ge Uw bijdrage reeds heb betaald en niet terug kan,wel dan heb ik het recht om mijn schade te verhalen.Daarbij , omstaanders kunnen beamen dat dit allemaal gebeurt is zonder schelden en krachttermen.Maar als dat niet meer kan ....
panter
Berichten: 570
Lid geworden op: 05 dec 2010, 18:53

Re: Wintertransfers 2012-2013

Bericht door panter »

Johan schreef:ik heb JPM niet de huid volgescholden maar heb hem, en dat is mijn volste recht, klaar en duidelijk gezegd wat ik vond van hun politiek , de supporters , tot op de laatste dag van de transfers versterking beloven, en dan niets doen.Dat vind ik Bedrog, veel beloven en dan niet leveren als ge Uw bijdrage reeds heb betaald en niet terug kan,wel dan heb ik het recht om mijn schade te verhalen.Daarbij , omstaanders kunnen beamen dat dit allemaal gebeurt is zonder schelden en krachttermen.Maar als dat niet meer kan ....
Stvv begint op een communistisch geheel te lijken en sommige lijken al gebrainwasht!!!
Tot nader order heeft iedereen het recht op zijn mening zolang het beschaafd blijft dus Johan zijn handeling is zeker niet verkeerd "alleen" zo moesten er meer mensen zijn die dat durven!!
omeloe
Berichten: 1157
Lid geworden op: 17 okt 2010, 21:47
Supporter van: STVV
Locatie: Stevoort

Re: Wintertransfers 2012-2013

Bericht door omeloe »

panter schreef:
Johan schreef:ik heb JPM niet de huid volgescholden maar heb hem, en dat is mijn volste recht, klaar en duidelijk gezegd wat ik vond van hun politiek , de supporters , tot op de laatste dag van de transfers versterking beloven, en dan niets doen.Dat vind ik Bedrog, veel beloven en dan niet leveren als ge Uw bijdrage reeds heb betaald en niet terug kan,wel dan heb ik het recht om mijn schade te verhalen.Daarbij , omstaanders kunnen beamen dat dit allemaal gebeurt is zonder schelden en krachttermen.Maar als dat niet meer kan ....
Stvv begint op een communistisch geheel te lijken en sommige lijken al gebrainwasht!!!
Tot nader order heeft iedereen het recht op zijn mening zolang het beschaafd blijft dus Johan zijn handeling is zeker niet verkeerd "alleen" zo moesten er meer mensen zijn die dat durven!!
Wanneer Johan zijn mening op een beschaafde manier gezegd heeft dan zal er op dit forum niemand iets op tegen hebben . Er zijn heus wel meer mensen die dat durven . Het feit dat ze hun belofte niet zijn nagekomen heeft volgens mij niets te maken met liegen of bedriegen . Ik denk dat ze gewoon serieus gefaald hebben , hetgeen misschien wel zorgwekkender is .
Gebruikersavatar
Cremasco
Berichten: 2674
Lid geworden op: 29 sep 2010, 00:18
Supporter van: STVV

Re: Wintertransfers 2012-2013

Bericht door Cremasco »

Ik was daarstraks is Oostende en werd er opgeschrikt door de hevige gezangen in de straten van de Aalsterse aanhang. Met spandoeken vlaggen en leuke gezangen trokken ze rond. Beziens dat die hadden. Dat beloofd als die naar hier komen
Rikke
Berichten: 634
Lid geworden op: 09 okt 2010, 20:17

Re: Wintertransfers 2012-2013

Bericht door Rikke »

Cremasco schreef:Ik was daarstraks is Oostende en werd er opgeschrikt door de hevige gezangen in de straten van de Aalsterse aanhang. Met spandoeken vlaggen en leuke gezangen trokken ze rond. Beziens dat die hadden. Dat beloofd als die naar hier komen
Die hebben ons hier al eens afgedroogd voor den beker!

Prachtig kopbaldoelpunt van.... Milenkovic als ik me niet vergis? De mooiste goal van STVV dat seizoen, alleen jammer dat het in eigen doel was !
" STVV is geen opvangtehuis" Guido Brepoels, 27/11/2010

" Morgen is het de dag, de grote D-Jay. Winnen moeten we " Jef Cleeren, 04/03/2011 TVL
Gebruikersavatar
Cremasco
Berichten: 2674
Lid geworden op: 29 sep 2010, 00:18
Supporter van: STVV

Re: Wintertransfers 2012-2013

Bericht door Cremasco »

Is nog vrij...beantwoord aan profiel :P
http://www.transfermarkt.de/de/john-car ... _3570.html
Gebruikersavatar
lindoke
Berichten: 4113
Lid geworden op: 09 okt 2010, 21:45
Supporter van: STVV

Re: Wintertransfers 2012-2013

Bericht door lindoke »

Cremasco schreef:Is nog vrij...beantwoord aan profiel :P
http://www.transfermarkt.de/de/john-car ... _3570.html
Die gaat toch net iets te duur uitvallen vrees ik hoor :grappig:
Professionaliteit: het deskundig, op een kwalitatief goede manier uitoefenen van een beroep door de beroepskracht.
Gebruikersavatar
Since '54
Berichten: 3757
Lid geworden op: 04 okt 2010, 17:59
Supporter van: K. STVV
Locatie: Sint-Truiden

Re: Wintertransfers 2012-2013

Bericht door Since '54 »

Even informatief en terzijde natuurlijk:

Smetana scoort voor Rostock op het veld van koploper Heidenheim het winnende doelpunt 1-2. Prachtig doelpunt na een center vanop rechts, controle borst en met rechts binnen.

Hajnal man van de match in VfB Stuttgart - Fortuna Düsseldorf 0-0.
Oxbow
Berichten: 355
Lid geworden op: 03 nov 2010, 14:12

Re: Wintertransfers 2012-2013

Bericht door Oxbow »

Smetana en Onana zijn die definitief weg?
Gesloten