Zomertransfers 2013

Alles over (mogelijke) transfers bij STVV

Moderator: stvvilvoorde

bruintje67
Berichten: 607
Lid geworden op: 22 nov 2010, 23:16

Re: Zomertransfers 2013

Bericht door bruintje67 »

Motörhead schreef:
Sacruzsa schreef:Kunnen mss een naamsverandering doen Sint-Charleroi :lollig:
Eerst was het Standard C
Nu dit! Nooit goed. Is Oostende Anderlecht B?

Brepoels was ook god, maar iedereen vergeet dat we ook al héél vroeg uit de beker waren onder Guido, dat we 2 op 6 haalden tegen het pietlullige Heist! Dat ik ooit op een woensdagavond naar Olympick Chalala gereden ben, om ergens op een 4 proviciaal pleintje tegen een clubje (waarvan ik nog eens niet weet of ze nog bestaan) ook nog eens op ons doos gekregen hebben... net zoals de in Oudenaarde vorig jaar.

Maarja als je nu iets negatief wil zoeken vind je het, maar met vorig bestuur & trainer was het ook zo! Alleen zijn sommigen hier zo selectief met hun geheugen ;)
2
Alsof het van mezelf zou zijn (den tekst)............alias Donald :grappig:
Anneke
Berichten: 112
Lid geworden op: 10 aug 2011, 13:27

Re: Zomertransfers 2013

Bericht door Anneke »

Net twee spelers op youtube ontdekt. Twee broers, Joseph en Jacob El Zein.
Spelen volgens transfermarkt.de in een ploeg in Zweden bij de u19.
http://www.transfermarkt.de/de/josef-el ... 20377.html

Technisch enorm goed!
Die zou ik wel ens aan het werk willen zien op ons kunstgras :)

Ze worden niet voor niets die nieuwe Ronaldo genoemd!
http://m.youtube.com/watch?v=ze2gsp1oX5o
simon
Berichten: 321
Lid geworden op: 01 sep 2012, 18:56
Supporter van: STVV

Re: Zomertransfers 2013

Bericht door simon »

Halenaar schreef:
Since '54 schreef:
simon schreef:Indien men Deferm, Dufour en Schils kan verlappen voor een spits kan ik Ferreira zijn keuze volgen.
Een spits bijhalen is absoluut prioriteit.
Hoe zit het eigenlijk met Maradonny, loopt die hier ook nog rond ?
Wie/wat is Dalla Valle eigenlijk? :roll:

In de pers, paar maanden geleden: 'Nieuwe spits voor STVV ... spits voor STV ... spits voor ST ...spits voor S...'

Heeft hij al gescoord in de voorbereiding of in de competitie? Hallo Mr. Ferrera!
Och Since, het toppunt van een slecht transferbeleid is hij, niet meer niet minder!

Kijk eens naar Westerlo! Volgens sommigen hier moesten ze tijdens de vorige winterstop wel zwaar investeren onder het motto "erop of eronder", omdat volgens sommige mensen hier nog een jaartje 2de Westerlo fataal zou zijn. Het tegendeel is weer maar eens bewezen.

Kijk eens wat zij in de spits hebben rondlopen! Ruiz (ex topscorer in 1ste), Trossard (een enorm talent met indrukwekkende statistieken in maar een half jaartje Lommel!), MacDonald (was subtop in eerste) en dat allemaal voor een transferbedrag van....0 euro! En dan hebben ze nog Vandenbergh en Wilmet om in de spits te zetten. En dat allemaal dus na die zware investeringen van in de winter en met minder inkomsten.

En hier geven ze liever al hun geld uit ("dit is de laatste betalende transfer" dixit Lammens) aan een spits die nog nergens geslaagd is, integendeel, hij is bij al zijn vorige clubs een flop geweest. Maar goed, die jongen had ook wel de pech dat Torres hem barreerde hé :grappig: . Dan hebben we nog DQV die eigenlijk veel beter is op de rechtsbuiten, de povere Vanwelckenhuysen en een puber van 17 jaar. Lammens mag er fier op zijn :grappig:

En dan denken sommigen nog dat die drie weg mogen om een goede spits te kunnen halen :lol: met minder inkomsten en de veel zwaardere uitgaven van vorig seizoen heeft Westerlo nog altijd een pak kwalitatievere kern! Nee hier spelen weer andere dingen mee, zoals altijd :roll:

Overigens wil ik wel benadrukken dat ik niks tegen de persoon/ voetballer LDV heb. Maar bovenstaande toont aan dat de transfers veel beter konden.
Hey Halenaar,
spits is blijkbaar toch al gehaald nietwaar...
Caravaggio
Berichten: 1103
Lid geworden op: 16 jun 2012, 14:55
Supporter van: Hubo Limburg United

Re: Zomertransfers 2013

Bericht door Caravaggio »

ja bij transfers zijn er altijd voor-en tegenstanders...dat Fererra "zijn" spelers haalt is toch niet abnormaal dat deed Guido toch ook? Overgens is Ferrara toch coach/manager?

Ik zou STVV eerst eens 'n aantal matchen laten spelen en na 'n match of 10 conclusies trekken...
STVV-Leopoldsburg, tja Antwerp ligt er ook uit en zou 'los' door de reeks spelen.. net als STVV en Westel vorig jaar..

Ik vestig mijn hoop op het voorbeeld van Oostende en Moeskroen,; 2 ploegen waar minder rekening mee werd gehouden en uiteindelijk 1 en 2 werden..
Het collectief gaat het halen van het individu... RAFC, Westel, Eupen en Moeskroen hebben mss een "betere" kern, mah we zien wel...
Al zou ik de komende dagen uitkijken naar "echte" oportuniteiten... 'n Coulibaly erbij en je bent titelkandidaat nr 1 !
"De Kanarie zingt niet meer. Voetbal, volk en vuur, ik zie het niet meer. Het doet de supporter pijn"
Gebruikersavatar
stvvilvoorde
Berichten: 4139
Lid geworden op: 19 okt 2010, 11:07

Re: Zomertransfers 2013

Bericht door stvvilvoorde »

Tompie schreef:Ken de speler niet voldoende. Hopelijk kan hij ons wat bijbrengen! Ik had wel liever een échte spits zien komen ipv de zoveelste aanvallende middenvelder die ook als spits uitgespeeld kan worden. Maar goed, afwachten!

Ik lees ook op voetbalbelgië dat er geen plaats meer is voor Ngawa bij Standard. Indien we hem nog kunnen binnenhalen, niet twijfelen!
Op papier is dit nochtans een prima polyvalente versterking;
Hij werd in de jeugdreeksen altijd als spits uitgespeeld hoor.
Ik zie hem toch ook eerder als spits dan als aanvallende middenvelder.
Kan in principe op alle aanvallende posities uit de voeten.
Ik denk dat als iedereen fit is, hij in de spits zal spelen. De flanken zullen op termijn wel dequevy en junior worden.

Grootste vraagteken is natuurlijk zijn mentaliteit?
Was het grootste talent van brussels. Vermeersch heeft destijds de samenwerking tss Brussels en Anderlecht opgeblazen omdat ze aoulad zijn komen wegkapen.
Gebruikersavatar
Halenaar
Berichten: 5278
Lid geworden op: 06 okt 2010, 18:22

Re: Zomertransfers 2013

Bericht door Halenaar »

simon schreef:
Halenaar schreef:
Since '54 schreef:
simon schreef:Indien men Deferm, Dufour en Schils kan verlappen voor een spits kan ik Ferreira zijn keuze volgen.
Een spits bijhalen is absoluut prioriteit.
Hoe zit het eigenlijk met Maradonny, loopt die hier ook nog rond ?
Wie/wat is Dalla Valle eigenlijk? :roll:

In de pers, paar maanden geleden: 'Nieuwe spits voor STVV ... spits voor STV ... spits voor ST ...spits voor S...'

Heeft hij al gescoord in de voorbereiding of in de competitie? Hallo Mr. Ferrera!
Och Since, het toppunt van een slecht transferbeleid is hij, niet meer niet minder!

Kijk eens naar Westerlo! Volgens sommigen hier moesten ze tijdens de vorige winterstop wel zwaar investeren onder het motto "erop of eronder", omdat volgens sommige mensen hier nog een jaartje 2de Westerlo fataal zou zijn. Het tegendeel is weer maar eens bewezen.

Kijk eens wat zij in de spits hebben rondlopen! Ruiz (ex topscorer in 1ste), Trossard (een enorm talent met indrukwekkende statistieken in maar een half jaartje Lommel!), MacDonald (was subtop in eerste) en dat allemaal voor een transferbedrag van....0 euro! En dan hebben ze nog Vandenbergh en Wilmet om in de spits te zetten. En dat allemaal dus na die zware investeringen van in de winter en met minder inkomsten.

En hier geven ze liever al hun geld uit ("dit is de laatste betalende transfer" dixit Lammens) aan een spits die nog nergens geslaagd is, integendeel, hij is bij al zijn vorige clubs een flop geweest. Maar goed, die jongen had ook wel de pech dat Torres hem barreerde hé :grappig: . Dan hebben we nog DQV die eigenlijk veel beter is op de rechtsbuiten, de povere Vanwelckenhuysen en een puber van 17 jaar. Lammens mag er fier op zijn :grappig:

En dan denken sommigen nog dat die drie weg mogen om een goede spits te kunnen halen :lol: met minder inkomsten en de veel zwaardere uitgaven van vorig seizoen heeft Westerlo nog altijd een pak kwalitatievere kern! Nee hier spelen weer andere dingen mee, zoals altijd :roll:

Overigens wil ik wel benadrukken dat ik niks tegen de persoon/ voetballer LDV heb. Maar bovenstaande toont aan dat de transfers veel beter konden.
Hey Halenaar,
spits is blijkbaar toch al gehaald nietwaar...
Hij werd bij zijn eerdere ploegen uitgespeeld als creatieve buitenspeler. Maar goed, als jij tevreden bent met een transfervrije speler die al doorgestuurd is bij WBV en Charleroi, en waarbij bovendien de mentaliteit de wensen overlaat...

Sorry, maar je gaat mij echt niet kunnen wijsmaken dat bovenstaande 3 weg moeten om de gebuisde en transfervrije Aoulad te kunnen halen.
Gebruikersavatar
Halenaar
Berichten: 5278
Lid geworden op: 06 okt 2010, 18:22

Re: Zomertransfers 2013

Bericht door Halenaar »

Cremasco schreef: Jean-Marie Abeels was ook geen watje destijds.
Goede spelers hebben een speciaal karakter. Als ze blijven voor de trainer en de supporters spelen is het goed he. Als het maar geen Okotie is, die meer bezig was of zijn haar wel goed zat en zijn kleurrijke schoentjes liet bewonderen.
Er is wel een groot verschil tussen een moeilijk/ speciaal karakter (Cantaluppi, Chimedza,...) en een slecht karakter zoals onze nieuwe aanwinst dat al getoond heeft bij zijn vorige clubs.

Overigens speelt Okotie, die bij ons echt wel meer liet zien dan jij doet uitschijnen, ondertussen Champions League met zijn ploeg
simon
Berichten: 321
Lid geworden op: 01 sep 2012, 18:56
Supporter van: STVV

Re: Zomertransfers 2013

Bericht door simon »

Halenaar schreef:
simon schreef:
Halenaar schreef:
Since '54 schreef:
simon schreef:Indien men Deferm, Dufour en Schils kan verlappen voor een spits kan ik Ferreira zijn keuze volgen.
Een spits bijhalen is absoluut prioriteit.
Hoe zit het eigenlijk met Maradonny, loopt die hier ook nog rond ?
Wie/wat is Dalla Valle eigenlijk? :roll:

In de pers, paar maanden geleden: 'Nieuwe spits voor STVV ... spits voor STV ... spits voor ST ...spits voor S...'

Heeft hij al gescoord in de voorbereiding of in de competitie? Hallo Mr. Ferrera!
Och Since, het toppunt van een slecht transferbeleid is hij, niet meer niet minder!

Kijk eens naar Westerlo! Volgens sommigen hier moesten ze tijdens de vorige winterstop wel zwaar investeren onder het motto "erop of eronder", omdat volgens sommige mensen hier nog een jaartje 2de Westerlo fataal zou zijn. Het tegendeel is weer maar eens bewezen.

Kijk eens wat zij in de spits hebben rondlopen! Ruiz (ex topscorer in 1ste), Trossard (een enorm talent met indrukwekkende statistieken in maar een half jaartje Lommel!), MacDonald (was subtop in eerste) en dat allemaal voor een transferbedrag van....0 euro! En dan hebben ze nog Vandenbergh en Wilmet om in de spits te zetten. En dat allemaal dus na die zware investeringen van in de winter en met minder inkomsten.

En hier geven ze liever al hun geld uit ("dit is de laatste betalende transfer" dixit Lammens) aan een spits die nog nergens geslaagd is, integendeel, hij is bij al zijn vorige clubs een flop geweest. Maar goed, die jongen had ook wel de pech dat Torres hem barreerde hé :grappig: . Dan hebben we nog DQV die eigenlijk veel beter is op de rechtsbuiten, de povere Vanwelckenhuysen en een puber van 17 jaar. Lammens mag er fier op zijn :grappig:

En dan denken sommigen nog dat die drie weg mogen om een goede spits te kunnen halen :lol: met minder inkomsten en de veel zwaardere uitgaven van vorig seizoen heeft Westerlo nog altijd een pak kwalitatievere kern! Nee hier spelen weer andere dingen mee, zoals altijd :roll:

Overigens wil ik wel benadrukken dat ik niks tegen de persoon/ voetballer LDV heb. Maar bovenstaande toont aan dat de transfers veel beter konden.
Hey Halenaar,
spits is blijkbaar toch al gehaald nietwaar...
Hij werd bij zijn eerdere ploegen uitgespeeld als creatieve buitenspeler. Maar goed, als jij tevreden bent met een transfervrije speler die al doorgestuurd is bij WBV en Charleroi, en waarbij bovendien de mentaliteit de wensen overlaat...

Sorry, maar je gaat mij echt niet kunnen wijsmaken dat bovenstaande 3 weg moeten om de gebuisde en transfervrije Aoulad te kunnen halen.

Waar zeg ik dat ik tevreden ben van Aoulad ? Ik zei enkel dat het aantrekken van een spits prioriteit is !

En waarom wel niet ? Deferm en Dufour zullen wel een mooi contract hebben en als je daar vanaf geraakt, komt er toch budget vrij voor een andere speler...
Caravaggio
Berichten: 1103
Lid geworden op: 16 jun 2012, 14:55
Supporter van: Hubo Limburg United

Re: Zomertransfers 2013

Bericht door Caravaggio »

HBVL, vandaag; Lammens zegt dat Aoulad ook op 'n lijstje van Guido Brepoels stond
Het laatste nieuws; Mohammed is de laatste aanwinst van de kanaries, in Westerlo is hij speelgerechtigd
"De Kanarie zingt niet meer. Voetbal, volk en vuur, ik zie het niet meer. Het doet de supporter pijn"
Gebruikersavatar
Since '54
Berichten: 3757
Lid geworden op: 04 okt 2010, 17:59
Supporter van: K. STVV
Locatie: Sint-Truiden

Re: Zomertransfers 2013

Bericht door Since '54 »

Ik heb de selectie voor vanavond op de STVV-site eens doorgenomen. Ik schat grofweg dat er waarschijnlijk meer origine-Franstaligen dan -anderstaligen in de kern zitten. Nu Aoulad er dinsdag nog bij ... Nog nooit gebeurd denk ik. Ik vraag me af waaraan dit kan liggen.
Krikke
Berichten: 315
Lid geworden op: 22 sep 2011, 13:19

Re: Zomertransfers 2013

Bericht door Krikke »

Gebruikersavatar
Since '54
Berichten: 3757
Lid geworden op: 04 okt 2010, 17:59
Supporter van: K. STVV
Locatie: Sint-Truiden

Re: Zomertransfers 2013

Bericht door Since '54 »

Krikke schreef:Dufour naar Westerlo?


http://nr10.be/tweedeklasse/nieuws/item ... et-in-vise

Ferrera kan niks met hem doen :roll: maar Westerlo is er wel als de kippen bij.
Gebruikersavatar
Cremasco
Berichten: 2674
Lid geworden op: 29 sep 2010, 00:18
Supporter van: STVV

Re: Zomertransfers 2013

Bericht door Cremasco »

Laatste aanwinst zegt men maar als Defour vandaag nog verkast kan men zelfs volgende week Bopp nog inhalen vermits hij transfervrij is.
Krikke
Berichten: 315
Lid geworden op: 22 sep 2011, 13:19

Re: Zomertransfers 2013

Bericht door Krikke »

Kennedy naar Westerlo!
Waar halen die dat geld?
Ruiz, Vandenbergh, MC. Donald, Kennedy.
En dat terwijl ook zij hebben aangegeven dat ze moeten saneren. Lijkt me wel of ze alles of niets spelen ginds.
stvv fan
Berichten: 627
Lid geworden op: 26 jul 2011, 10:28

Re: Zomertransfers 2013

Bericht door stvv fan »

KENNEDY : twee seizoenen niet aan de bak gekomen
ruiz : vergane glorie in mijn ogen
vandenberg : dat gaat nog
mac donald : heeft niks gespeeld in de vs
Voorspelling: STVV strand op een 11de plaats na een sterke start van het seizoen met uitblinkers Steuckers en Smets. De beker laten we aan ons voorbij gaan door een uitschakeling in de 8ste finale.
Gesloten