Zomertransfers 2013

Alles over (mogelijke) transfers bij STVV

Moderator: stvvilvoorde

Oxbow
Berichten: 355
Lid geworden op: 03 nov 2010, 14:12

Re: Zomertransfers 2013

Bericht door Oxbow »

Hele goeie voetballer! Miss bij de 5 beteren ik tweede klasse. Nu het kopke nog..
Gebruikersavatar
Halenaar
Berichten: 5278
Lid geworden op: 06 okt 2010, 18:22

Re: Zomertransfers 2013

Bericht door Halenaar »

Aoulad is een goede voetballer, maar ook zoals ze hier zeggen "een stuk krapuul". Ik heb het niet op zulke spelers.

Nieuwsberichten van hem doorheen de jaren:
Mohammed Aoulad tekende vandaag een contract voor drie seizoenen bij Anderlecht. Hij was einde contract bij tweedeklasser FC Brussels.

De 20-jarige Belg is een gewezen jeugdspeler van Anderlecht. Sportwereld meldt dat Anderlecht hem de komende weken nog verder gaat scouten.

Aoulad speelde 40 wedstrijden voor FC Brussels tussen 2009-2012. De links-en rechtsbuiten vond er in totaal 10 keer het net. Dit seizoen zit hij al aan zes.
Mohamed Aoulad ligt buiten bij Sporting Charleroi. De huurling van Anderlecht slingerde na zijn doelpunt tegen Kortrijk scheldwoorden (fils de p..., nvdr.) naar commercieel manager Mehdi Bayat. Sterkhouder of niet, Aoulad heeft zijn ontslagbrief gekregen.

De clubleiding tikte Aoulad op de vingers. De rangen werden daarna gesloten. Na krasse uitspraken in een interview met Foot Magazine besloot Charleroi Aoulad toch aan de deur te zetten.
Mohamed Aoulad verhuisde vorige zomer op huurbasis naar Sporting Charleroi. Nog geen zeven maanden later is de samenwerking al afgelopen. Charleroi stuurde Aoulad per direct door. Anderlecht toont begrip voor de beslissing van Charleroi en roept de speler op het matje.

"Aoulad was ter beschikking gesteld van Charleroi tot het einde van het seizoen en keert dus vroegtijdig terug naar RSC Anderlecht. De speler zal beboet worden door de directie van Anderlecht", reageert manager Herman Van Holsbeeck.

De club neemt de volgende weken de tijd om de zaak op te lossen. Mohamed Aoulad wordt vanaf maandag 7 januari op de club verwacht.
Mohammed Aoulad heeft zich verontschuldigd bij Charleroi-manager Mehdi Bayat. De speler van Anderlecht moest dat doen, anders zou Charleroi hem niet vrijgeven. Nu waarschijnlijk wel, waardoor de weg naar Cercle Brugge helemaal open ligt.

"Ik wil me excuseren bij meneer Bayat en bij iedereen in Charleroi. Ik besef dat ik mijn reputatie en carrière heb geschaad. Ik wil me ook verontschuldigen bij Anderlecht. Zij geloofden in mij toen ze mij een contract gaven. Een speler van Anderlecht moet zich altijd voortreffelijk gedragen", zegt hij aan Sporza.

Hij hoopt nu in Brugge terecht te komen. "Ik bedank Cercle voor de ontvangst. Ik hoop dat ik hen kan helpen."Aoulad had in een weekblad stevig uitgehaald naar Bayat.
Waasland-Beveren heeft Mohammed Aoulad en René Sterckx op huurbasis overgenomen van Anderlecht. Daar hadden beide spelers geen toekomst meer. De club kan de twee spelers ook aankopen.

"Beide transfers zijn gesloten in functie van volgend seizoen. Zowel de spelers als RSC Anderlecht hebben een optie ondertekend opdat onze club hen in juli kan aanwerven voor nog eens drie jaar", deelt de club mee.
Gebruikersavatar
Since '54
Berichten: 3757
Lid geworden op: 04 okt 2010, 17:59
Supporter van: K. STVV
Locatie: Sint-Truiden

Re: Zomertransfers 2013

Bericht door Since '54 »

Laatst gewijzigd door Since '54 op 30 aug 2013, 00:08, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
AirMontella
Berichten: 1315
Lid geworden op: 25 jan 2011, 09:36

Re: Zomertransfers 2013

Bericht door AirMontella »

Om het 'crapuul' zijn te plaatsen, twee namen. Herve Kage en Petit-Pele Mboyo.

Het hoeft dus niet per sé negatief te zijn.

Benteke was vroeger ook geen lieverdje.
Gebruikersavatar
Since '54
Berichten: 3757
Lid geworden op: 04 okt 2010, 17:59
Supporter van: K. STVV
Locatie: Sint-Truiden

Re: Zomertransfers 2013

Bericht door Since '54 »

Waarom heeft hij, sinds de winterstop, slechts 1 wedstrijd voor Beveren gespeeld (Google)?
Gebruikersavatar
AirMontella
Berichten: 1315
Lid geworden op: 25 jan 2011, 09:36

Re: Zomertransfers 2013

Bericht door AirMontella »

Since '54 schreef:Waarom heeft hij, sinds de winterstop, slechts 1 wedstrijd voor Beveren gespeeld (Google)?
Meniscusblessure.

http://www.nr10.be/eersteklasse/nieuws/ ... nd-beveren
Gebruikersavatar
Cremasco
Berichten: 2674
Lid geworden op: 29 sep 2010, 00:18
Supporter van: STVV

Re: Zomertransfers 2013

Bericht door Cremasco »

http://www.transfermarkt.de/de/mohammed ... 43223.html
Zal het enige betaalbare zijn zeker ? Hopelijk komt het goed.
Jean-Marie Abeels was ook geen watje destijds.
Goede spelers hebben een speciaal karakter. Als ze blijven voor de trainer en de supporters spelen is het goed he. Als het maar geen Okotie is, die meer bezig was of zijn haar wel goed zat en zijn kleurrijke schoentjes liet bewonderen.
Welkom Mohammed ! Wie weet gaan nu een pak Marokkanen een abo op Stayen kopen. :cool:
Zou er nog geld over zijn voor Viktor Bopp ?

http://www.youtube.com/watch?v=B8RVozvBzUs

Als je dit filmpje van Aoulad ziet dan weet je wat hij naar Ferreira deed : wrijf uw ogen uit en zie eens wat ik kan lijkt hij te zeggen, waarnaar Ferreira hem aanspreekt hierover.
Er zijn trouwens heel wat filmpjes van die kerel op You tube te zien en die man kan fraai afwerken als je het mij vraagt. Hopelijk blijft hij blessurevrij en was hij blijven trainen.
Gebruikersavatar
Sacruzsa
Berichten: 635
Lid geworden op: 13 nov 2010, 22:14
Locatie: Bevingen

Re: Zomertransfers 2013

Bericht door Sacruzsa »

Kunnen mss een naamsverandering doen Sint-Charleroi :lollig:
Waar :stvv: verschijnt alle ambitie verdwijnt :end:
Motörhead
Berichten: 470
Lid geworden op: 16 okt 2010, 01:32
Supporter van: STVV
Locatie: Bilzen City!

Re: Zomertransfers 2013

Bericht door Motörhead »

Sacruzsa schreef:Kunnen mss een naamsverandering doen Sint-Charleroi :lollig:
Eerst was het Standard C
Nu dit! Nooit goed. Is Oostende Anderlecht B?

Brepoels was ook god, maar iedereen vergeet dat we ook al héél vroeg uit de beker waren onder Guido, dat we 2 op 6 haalden tegen het pietlullige Heist! Dat ik ooit op een woensdagavond naar Olympick Chalala gereden ben, om ergens op een 4 proviciaal pleintje tegen een clubje (waarvan ik nog eens niet weet of ze nog bestaan) ook nog eens op ons doos gekregen hebben... net zoals de in Oudenaarde vorig jaar.

Maarja als je nu iets negatief wil zoeken vind je het, maar met vorig bestuur & trainer was het ook zo! Alleen zijn sommigen hier zo selectief met hun geheugen ;)
Gebruikersavatar
Sacruzsa
Berichten: 635
Lid geworden op: 13 nov 2010, 22:14
Locatie: Bevingen

Re: Zomertransfers 2013

Bericht door Sacruzsa »

Motörhead schreef:
Sacruzsa schreef:Kunnen mss een naamsverandering doen Sint-Charleroi :lollig:
Eerst was het Standard C
Nu dit! Nooit goed. Is Oostende Anderlecht B?

Brepoels was ook god, maar iedereen vergeet dat we ook al héél vroeg uit de beker waren onder Guido, dat we 2 op 6 haalden tegen het pietlullige Heist! Dat ik ooit op een woensdagavond naar Olympick Chalala gereden ben, om ergens op een 4 proviciaal pleintje tegen een clubje (waarvan ik nog eens niet weet of ze nog bestaan) ook nog eens op ons doos gekregen hebben... net zoals de in Oudenaarde vorig jaar.

Maarja als je nu iets negatief wil zoeken vind je het, maar met vorig bestuur & trainer was het ook zo! Alleen zijn sommigen hier zo selectief met hun geheugen ;)
Tjezus was maar als grap bedoeld :fuckyou: :mierenneuker:
Waar :stvv: verschijnt alle ambitie verdwijnt :end:
Alain
Berichten: 991
Lid geworden op: 04 okt 2010, 13:50

Re: Zomertransfers 2013

Bericht door Alain »

Motörhead schreef:
Sacruzsa schreef:Kunnen mss een naamsverandering doen Sint-Charleroi :lollig:
Eerst was het Standard C
Nu dit! Nooit goed. Is Oostende Anderlecht B?

Brepoels was ook god, maar iedereen vergeet dat we ook al héél vroeg uit de beker waren onder Guido, dat we 2 op 6 haalden tegen het pietlullige Heist! Dat ik ooit op een woensdagavond naar Olympick Chalala gereden ben, om ergens op een 4 proviciaal pleintje tegen een clubje (waarvan ik nog eens niet weet of ze nog bestaan) ook nog eens op ons doos gekregen hebben... net zoals de in Oudenaarde vorig jaar.

Maarja als je nu iets negatief wil zoeken vind je het, maar met vorig bestuur & trainer was het ook zo! Alleen zijn sommigen hier zo selectief met hun geheugen ;)
De band Motörhead zal ook wel al eens een mindere cd hebben gemaakt, niet? Maar zelfs dan nog blijft het een keigoede groep...
Gebruikersavatar
Tompie
Berichten: 3059
Lid geworden op: 05 okt 2010, 14:40
Supporter van: STVV
Locatie: Sint-Truiden

Re: Zomertransfers 2013

Bericht door Tompie »

Ken de speler niet voldoende. Hopelijk kan hij ons wat bijbrengen! Ik had wel liever een échte spits zien komen ipv de zoveelste aanvallende middenvelder die ook als spits uitgespeeld kan worden. Maar goed, afwachten!

Ik lees ook op voetbalbelgië dat er geen plaats meer is voor Ngawa bij Standard. Indien we hem nog kunnen binnenhalen, niet twijfelen!
Football is football and talent is talent. But the mindset of your team makes all the difference.
Dreke
Berichten: 3623
Lid geworden op: 10 okt 2010, 20:25

Re: Zomertransfers 2013

Bericht door Dreke »

Motörhead schreef:Dat ik ooit op een woensdagavond naar Olympick Chalala gereden ben, om ergens op een 4 proviciaal pleintje tegen een clubje (waarvan ik nog eens niet weet of ze nog bestaan) ook nog eens op ons doos gekregen hebben...
En waren stonden we op het einde van dat seizoen? En het seizoen daarna?

Ge gaat het niet geloven. Maar Bayern, Celtic, Barcelona en Real hebben vorig seizoen ook een match verloren. Echt, echt waar.
A loyal football fan only supports the shirt...
Gebruikersavatar
Jacques
Berichten: 6716
Lid geworden op: 10 okt 2010, 14:09

Re: Zomertransfers 2013

Bericht door Jacques »

Eén van de redenen voor Aoulads ontslag bij Charleroi was onder andere het beledigen van...de trainer Yannick Ferrera bij het vieren van een goal. (http://www.gva.be/sport/voetbal/voetbal ... trijd.aspx)
Al was de uiteindelijke druppel het beledigen van één van de Bayats, wat nog net iets zwaarder doorweegt.
Precies wel een beleefde jongen... :mrgreen:

Hij lijkt zo'n beetje het klassieke profiel van een straatjochie uit de grootstad te hebben, laat ons hopen dat het geen rotte appel blijkt te zijn. Met de ene helft van dat soort straatvoetballers komt het goed (Benteke, Mboyo), met anderen wordt het nooit wat. On verra. Ik zal hem beoordelen op zijn presteren en zijn functioneren in de groep, niet op zijn slechte reputatie
Overdrijven is een kunst
Mikman
Berichten: 3664
Lid geworden op: 12 okt 2010, 11:51

Re: Zomertransfers 2013

Bericht door Mikman »

Bwa, STVV heeft toch goeie ervaringen met Marokkanen, Akran Roumani scoorde ooit een wondermooie goal voor STVV :mrgreen:


Boom or bust, lijkt me. Wat ik wel jammer vind is dat hij op een positie speelt waar er vanuit de jeugd nogal wat talent op komst is. Offensieve versterking was en is altijd welkom, maar dan eerder diep in de spits. Maar goed, kwaliteit boven specifiek profiel, zullen we maar hopen. Ik denk dat Ferrera Lumanza nu eerder als spits zal gebruiken.
Gesloten