Zomertransfers 2013

Alles over (mogelijke) transfers bij STVV

Moderator: stvvilvoorde

Gebruikersavatar
Jack
Beheerder
Berichten: 3468
Lid geworden op: 28 sep 2010, 11:11
Supporter van: STVV

Zomertransfers 2013

Bericht door Jack »

Nieuwe topic voor speculatie, transfernieuws,...
Transfers als Novak, Bulos best nog bespreken in Wintertransfers 2012-2013, die topic blijft dus nog even open.
Caravaggio
Berichten: 1103
Lid geworden op: 16 jun 2012, 14:55
Supporter van: Hubo Limburg United

Re: Zomertransfers 2013

Bericht door Caravaggio »

ik ben altijd een beetje fan geweest van ...de blessure gevoelige .... Tom De Mul ...
Heeft iemand 'n zicht op hem? traint 'm ergens mee?
"De Kanarie zingt niet meer. Voetbal, volk en vuur, ik zie het niet meer. Het doet de supporter pijn"
Gebruikersavatar
Halenaar
Berichten: 5278
Lid geworden op: 06 okt 2010, 18:22

Re: Zomertransfers 2013

Bericht door Halenaar »

Goed nieuws!
STVV wil youngsters Rob Schoofs en Mathias Schils langer aan zich binden. Het jongerencontract van Schoofs wordt eerstdaags opengebroken. Hetzelfde geldt voor Schils.


Die laatste ligt ook tot volgend jaar onder contract en genoot al wat interesse van eerste klasse. Een nieuw contract moet hem langer aan STVV binden. “Schils en Schoofs behoren tot tot de meest dringende dossiers voor ons”, zegt Bart Lammens. “En daar horen ook Dequevy en Kotysch bij. Met hen plannen we eveneens besprekingen. Nadien volgt trainer Guido Brepoels, want zijn overeenkomst van één jaar loopt eveneens af.”
Alleen van Kotysch ben ik niet overtuigd.
Gebruikersavatar
the fan
Berichten: 1225
Lid geworden op: 24 nov 2010, 11:22

Re: Zomertransfers 2013

Bericht door the fan »

ik wel! is erg complementair met Rossen en kan diens taak overnemen als één van beiden is gekwetst ...
wim vanaken
Berichten: 759
Lid geworden op: 14 okt 2010, 14:30

Re: Zomertransfers 2013

Bericht door wim vanaken »

Veranderde situatie bij Dufer dus blijkbaar, mag terug met de beloften trainen, al mag Brepoels er alleen in uiterste nood terug beroep op doen....Hij mag de evolutie van een Schoofs en Mendez in geen enkel opzicht afremmen....
Gebruikersavatar
Jacques
Berichten: 6717
Lid geworden op: 10 okt 2010, 14:09

Re: Zomertransfers 2013

Bericht door Jacques »

Schoofs tot daar aan toe, dat is eigen jeugd, maar Mendez?

Wat hebben wij daaraan? Of verplicht die Luikse smoelentrekker ons daartoe??
Overdrijven is een kunst
Mikman
Berichten: 3664
Lid geworden op: 12 okt 2010, 11:51

Re: Zomertransfers 2013

Bericht door Mikman »

Inderdaad vreemd. Misschien is er een deal ( aankoopoptie? ) waar wij niet van afweten? Of heeft STVV voorrang om bepaalde spelers die nu gehuurd zijn opnieuw te huren, per slot van rekening zie ik niet bij de huurlingen niet direct spelers rondlopen die volgend seizoen in de A-kern van Standard kunnen terecht komen. Het zou goed zijn moesten we nu al weten dat een Bonemme ook volgend seizoen op Stayen speelt.

Wat Dufer zelf betreft: kan natuurlijk wel depanneren op de rechtsachter en zelfs in de spits. Weliswaar eerder vanuit een 2-spitsensysteem, maar minder dan Donny kan hij zelfs als enige diepe spits niet zijn.


De contractverlengingen: allemaal vrij logisch, al was logica bij :mangel: en :Roland: net altijd een probleem. Bij Kotysch kan je je inderdaad vragen stellen, ook al omdat de vraag naar hem niet bijster groot zal zijn, maar als je werkt naar een nieuw seizoen in tweede klasse heb ik geen problemen met een verlenging. Als al die contractverlengingen doorgaan, ligt de hele centrale as nog meerdere jaren onder contract ( helaas ook Donny, en van Dufour ben ik ook nog altijd niet wild ) , plus Dequevy. Dat is een stevige basis om op verder te bouwen. Schouterden zal wel vertrekken deze zomer ( ergens rond pagina 95 van deze topic gok ik :) ) maar daar krijg je dan wel financiële compensatie voor.
wim vanaken
Berichten: 759
Lid geworden op: 14 okt 2010, 14:30

Re: Zomertransfers 2013

Bericht door wim vanaken »

Mikman schreef:Inderdaad vreemd. Misschien is er een deal ( aankoopoptie? ) waar wij niet van afweten? Of heeft STVV voorrang om bepaalde spelers die nu gehuurd zijn opnieuw te huren, per slot van rekening zie ik niet bij de huurlingen niet direct spelers rondlopen die volgend seizoen in de A-kern van Standard kunnen terecht komen. Het zou goed zijn moesten we nu al weten dat een Bonemme ook volgend seizoen op Stayen speelt.

.
Ik vond het ook raar dat zijn naam in één adem vermeld werd met die van Schoofs......dus mogen we aannemen dat de evolutie van huurlingen ook niet mag lijden onder een actievere rol van een Dufer.....Op zich vind ik het zonde dat je onder de gegeven omstandigheden géén gebruik zou maken van een Dufer wanneer zijn inbreng ook maar de minste surplus zou geven aan ons elftal.
bruintje67
Berichten: 607
Lid geworden op: 22 nov 2010, 23:16

Re: Zomertransfers 2013

Bericht door bruintje67 »

wim vanaken schreef:
Mikman schreef:Inderdaad vreemd. Misschien is er een deal ( aankoopoptie? ) waar wij niet van afweten? Of heeft STVV voorrang om bepaalde spelers die nu gehuurd zijn opnieuw te huren, per slot van rekening zie ik niet bij de huurlingen niet direct spelers rondlopen die volgend seizoen in de A-kern van Standard kunnen terecht komen. Het zou goed zijn moesten we nu al weten dat een Bonemme ook volgend seizoen op Stayen speelt.

.
Ik vond het ook raar dat zijn naam in één adem vermeld werd met die van Schoofs......dus mogen we aannemen dat de evolutie van huurlingen ook niet mag lijden onder een actievere rol van een Dufer.....Op zich vind ik het zonde dat je onder de gegeven omstandigheden géén gebruik zou maken van een Dufer wanneer zijn inbreng ook maar de minste surplus zou geven aan ons elftal.
Ik denk eerder dat het deze vijver is waar we in vissen, spelers die 4 of 5de in de rij staan voor die positie maar te kort komen voor een basisplaats bij de ploeg van oorsprong.
Schils is het eerste voorbeeld.................en dat er nog vele mogen volgen.
Ik vind de ingeslagen weg niet eens zo slecht, de resultaten zijn er meer moet da ni zijn.
Gebruikersavatar
Iniesta
Berichten: 1310
Lid geworden op: 15 okt 2010, 18:35

Re: Zomertransfers 2013

Bericht door Iniesta »

De resultaten zijn er onvoldoende want het is nog altijd serieus achtervolgen. Meer moet dat dus wel zijn. Voor een net-niet zitten we wel perfect op koers, helaas.
Gebruikersavatar
Jacques
Berichten: 6717
Lid geworden op: 10 okt 2010, 14:09

Re: Zomertransfers 2013

Bericht door Jacques »

Dat is niet helemaal correct hè, de schade die we opgelopen hebben, was er al voor de winterstop. Met 16/18 zit je in principe in "kampioenenvorm", je kan degenen die nu spelen dus weinig verwijten.
We zullen zien hoe lang we deze lijn kunnen doortrekken, maar dat is altijd zo, of je nu STVV of Barcelona neemt.

Wat niet wil zeggen dat er niks meer is dan de cijfers. STVV is meer dan enkel winst of verlies (anders was ik al lang van miserie elders gaan zien), het totaalplaatje is ook belangrijk en het geel-blauw mag voor mij niet te veel rood-wit verkleuren.
Overdrijven is een kunst
Gebruikersavatar
Iniesta
Berichten: 1310
Lid geworden op: 15 okt 2010, 18:35

Re: Zomertransfers 2013

Bericht door Iniesta »

IK bekijk het over een gans seizoen, je speelt ook kampioen of net niet over een gans seizoen. Dat we half seizoen al serieus hebben moeten bijsturen bekijk ik nl niet als een positief gegeven.
Gebruikersavatar
Halenaar
Berichten: 5278
Lid geworden op: 06 okt 2010, 18:22

Re: Zomertransfers 2013

Bericht door Halenaar »

Davino Verhulst heeft zich bij tweedeklasser Sint-Truiden opgewerkt tot de nummer één in doel. Verhulst lokte daarmee naar eigen zeggen al interesse vanuit Engeland.

"Er waren in januari contacten met clubs uit Engeland, maar ik liet mijn manager de boot afhouden. Er waren geen concrete gesprekken, maar wel informatieve contacten. Na dit seizoen? Dat zien we dan wel, eerst proberen met STVV een prijs te pakken", aldus Verhulst in Het Belang van Limburg.

De 25-jarige doelman houdt ex-Anderlecht-speler Davy Schollen dit seizoen op de bank. STVV startte het seizoen met een rampzalige 8 op 24, maar is ondertussen terug opgeklommen naar de vierde plaats in het klassement. Met een match minder gespeeld, staan ze op negen punten van leider KV Oostende.
:gek:
Dreke
Berichten: 3624
Lid geworden op: 10 okt 2010, 20:25

Re: Zomertransfers 2013

Bericht door Dreke »

Halenaar schreef:
Davino Verhulst heeft zich bij tweedeklasser Sint-Truiden opgewerkt tot de nummer één in doel. Verhulst lokte daarmee naar eigen zeggen al interesse vanuit Engeland.

"Er waren in januari contacten met clubs uit Engeland, maar ik liet mijn manager de boot afhouden. Er waren geen concrete gesprekken, maar wel informatieve contacten. Na dit seizoen? Dat zien we dan wel, eerst proberen met STVV een prijs te pakken", aldus Verhulst in Het Belang van Limburg.

De 25-jarige doelman houdt ex-Anderlecht-speler Davy Schollen dit seizoen op de bank. STVV startte het seizoen met een rampzalige 8 op 24, maar is ondertussen terug opgeklommen naar de vierde plaats in het klassement. Met een match minder gespeeld, staan ze op negen punten van leider KV Oostende.
:gek:
Wat is hier zo gek aan?
A loyal football fan only supports the shirt...
Gebruikersavatar
Since '54
Berichten: 3757
Lid geworden op: 04 okt 2010, 17:59
Supporter van: K. STVV
Locatie: Sint-Truiden

Re: Zomertransfers 2013

Bericht door Since '54 »

Dreke schreef:
Halenaar schreef:
Davino Verhulst heeft zich bij tweedeklasser Sint-Truiden opgewerkt tot de nummer één in doel. Verhulst lokte daarmee naar eigen zeggen al interesse vanuit Engeland.

"Er waren in januari contacten met clubs uit Engeland, maar ik liet mijn manager de boot afhouden. Er waren geen concrete gesprekken, maar wel informatieve contacten. Na dit seizoen? Dat zien we dan wel, eerst proberen met STVV een prijs te pakken", aldus Verhulst in Het Belang van Limburg.

De 25-jarige doelman houdt ex-Anderlecht-speler Davy Schollen dit seizoen op de bank. STVV startte het seizoen met een rampzalige 8 op 24, maar is ondertussen terug opgeklommen naar de vierde plaats in het klassement. Met een match minder gespeeld, staan ze op negen punten van leider KV Oostende.
:gek:
Wat is hier zo gek aan?

Tja, dat vraag ik me ook af. Trouwens Davino Verhulst geeft in mijn ogen een eerlijk en open interview, doorspekt van motivatie zonder over zichzelf voor het voetlicht te brengen.
Gesloten