Zomertransfers 2013

Alles over (mogelijke) transfers bij STVV

Moderator: stvvilvoorde

bruintje67
Berichten: 607
Lid geworden op: 22 nov 2010, 23:16

Re: Zomertransfers 2013

Bericht door bruintje67 »

Jack schreef:Uit de klagers komt niks dan geklaag.
Uit de positieven niks dan aanvallen op de klagers.

Als we dan toch telkens aangevallen worden mag er al wel eens een balletje teruggekaatst worden, toch?

Bert, Bruintje, tbird...is het niet eens tijd dat jullie je kop eens uit de reet van Lammens terugtrekken? Het zal daar druk zijn naast die hand van Roland!
Holla maat ik heb in deze nog niets gezegd, waarom mij dan erbij sleuren !!!!
Ik hou hier wijselijk mijn mond......................soms kan ik dat ook ;)
Gebruikersavatar
tbird
Berichten: 530
Lid geworden op: 10 nov 2010, 16:09

Re: Zomertransfers 2013

Bericht door tbird »

Jack schreef:Uit de klagers komt niks dan geklaag.
Uit de positieven niks dan aanvallen op de klagers.

Als we dan toch telkens aangevallen worden mag er al wel eens een balletje teruggekaatst worden, toch?

Bert, Bruintje, tbird...is het niet eens tijd dat jullie je kop eens uit de reet van Lammens terugtrekken? Het zal daar druk zijn naast die hand van Roland!
IK zit in geen enkele reet knoop dat goed in uw oren. Denkt ge dat de huidige situatie allemaal express opgezet is? Ik wil gewoon naar mijn club gaan kijken das alles. Meer dan de helft van die zagers staan er ook gewoon elke match dus wie is dan de huichelaar.
The rules of soccer are very simple, basically it is this: if it moves, kick it. If it doesn't move, kick it until it does.
patattenboer
Berichten: 368
Lid geworden op: 14 okt 2010, 12:54

Re: Zomertransfers 2013

Bericht door patattenboer »

tbird schreef:
Jack schreef:Uit de klagers komt niks dan geklaag.
Uit de positieven niks dan aanvallen op de klagers.

Als we dan toch telkens aangevallen worden mag er al wel eens een balletje teruggekaatst worden, toch?

Bert, Bruintje, tbird...is het niet eens tijd dat jullie je kop eens uit de reet van Lammens terugtrekken? Het zal daar druk zijn naast die hand van Roland!
IK zit in geen enkele reet knoop dat goed in uw oren. Denkt ge dat de huidige situatie allemaal express opgezet is? Ik wil gewoon naar mijn club gaan kijken das alles. Meer dan de helft van die zagers staan er ook gewoon elke match dus wie is dan de huichelaar.
Ik niet na 25jaar abo stopt het
Mij club is verdwenen en er speelt nu een ploeg en beleid waar ik mij niet meer in kan vinden
FANFOREVER
Berichten: 582
Lid geworden op: 18 okt 2010, 08:22

Re: Zomertransfers 2013

Bericht door FANFOREVER »

michael schreef:In HBVL staat er vandaag wat meer uitleg bij het mogelijke vertrek van Deferm, Dufour en Schils.

Lammens benadrukt dat ze niet weg moeten, maar weg mogen. Voor alle drie de spelers heeft Ferrera aangegeven dat hij niet van plan is ze veel te gebruiken. ( Zeker bij Dufour vind ik dit een rare uitspraak, afgaande op de eerste matchen, maar blijkbaar is Ferrera niet wild van zijn speelstijl en wilt hij iemand die aanvallender ingesteld is en meer naar voor voetbalt. Bopp? )

Verder stond er nog vermeld dat Deferm mogelijk ook een nieuwe overeenkomst kan ondertekenen maar dan aan tweedeklassevoorwaarden, iets waar Deferm niet toe geneigd zou zijn.
Het schoentje bij Deferm en Dufour knelt dus vooral bij hun "oud" en dus duur contract waar Lammens vanaf wilt.

Ook en toch niet onbelangrijk, zou het in het geval van Schils enkel kunnen gaan om een uitleenbeurt. Lammens zegt dat hij een talentvolle speler als Schils niet zomaar wil laten vertrekken maar dat als hij bij STVV toch niet aan spelen toekomt hij beter een jaartje uitgeleend wordt.
Deferm is naar Luik geroepen om bij Kloothommel Duchatelet zijn huidige toestand te gaan bespreken.
Hij kon kiezen tussen een aangepast contrakt naar tweedeklasse normen of een transfer naar een Duitse vierdeklasser.
Wie twijfelde ook al weer over wie het bij STVV voor het zeggen heeft?
:Roland: en niemand anders :kots:
:stvv:
Gebruikersavatar
Since '54
Berichten: 3757
Lid geworden op: 04 okt 2010, 17:59
Supporter van: K. STVV
Locatie: Sint-Truiden

Re: Zomertransfers 2013

Bericht door Since '54 »

patattenboer schreef:
tbird schreef:
Jack schreef:Uit de klagers komt niks dan geklaag.
Uit de positieven niks dan aanvallen op de klagers.

Als we dan toch telkens aangevallen worden mag er al wel eens een balletje teruggekaatst worden, toch?

Bert, Bruintje, tbird...is het niet eens tijd dat jullie je kop eens uit de reet van Lammens terugtrekken? Het zal daar druk zijn naast die hand van Roland!
IK zit in geen enkele reet knoop dat goed in uw oren. Denkt ge dat de huidige situatie allemaal express opgezet is? Ik wil gewoon naar mijn club gaan kijken das alles. Meer dan de helft van die zagers staan er ook gewoon elke match dus wie is dan de huichelaar.
Mijn club is verdwenen en er speelt nu een ploeg en beleid waar ik mij niet meer in kan vinden
Same here :(
Fidel
Berichten: 30
Lid geworden op: 20 jun 2012, 11:51
Supporter van: STVV

Re: Zomertransfers 2013

Bericht door Fidel »

Ik (en anderen - wij komen al jaren met een groepje naar Stayen) heb wel nog abonnementen genomen maar het zal voor de laatste keer zijn als ze Deferm en Schils de deur wijzen.

Jong en Belgisch ??
We hebben geen zin om naar het vreemdelingenlegioen van Ferrera te komen kijken.
Deferm en Schils zijn minstens evengoed als (en volgens mij BETER dan) de binnengehaalde vervangers (had die dan daar gelaten als je geen geld hebt)

Dat Bart dit ook maar eens in rekening brengt : in ons geval meer dan tien (dure) abonnementen minder (en het verbruik elke wedstrijd). Er zullen ook nog anderen zijn die zo denken (naar ik al vernomen heb).
Ik begrijp ook niet waarom Bart (toch ne slilmme mens die zelf kan nadenken en ziet wat er op het veld gebeurt) blindelilngs Ferrera volgt.

Ferrera met zijne zever uitleg : de beste spelen ??? wat doet Dufer dan nog op het veld ? En zet de spelers op hun juiste plaats !

Met pijn in het hart.
Inderdaad, dit is STVV niet meer. Hopelijk ziet men het op tijd in dat dit net verder kan.
Caravaggio
Berichten: 1103
Lid geworden op: 16 jun 2012, 14:55
Supporter van: Hubo Limburg United

Re: Zomertransfers 2013

Bericht door Caravaggio »

ben 10 dagen met verlof geweest....
het "rare nieuws" over Schils/Dufour en Deferm gehoord....
tja, echt sta ik er niet van te kijken.... dat Schils uit de gratie van Ferrera was gevallen (of nooit is ingekomen) wist zelfs mene dikken teen....
Het tijdstip is wederom "STVV's" ...
Dufour -> is door het halve forum afgezeikt; te traag, te weinig rendement, vertragen van het spel...
Deferm -> is van gezegd dat hij waarschijnlijk onderdak zou hebben bij een eersteklasser (einde vorig seizoen)
Schils -> zou Lammens willen uitlenen, aangezien Aarab, Chirishungu, Schoofs, Mendez,(Rossen)daar nog hebt; kan Schils mss elders laten zien dat STVV hem moet houden.... neem F. Camus als voorbeeld van een geslaagde uitleenbeurt..

En Maradonny ;) ja content voor STVV.. nu heeft men toch wat ruimte?

Nu MOET men dringend ne spits halen.... Dalle Valle gaat geen seizoen zonder blessures hebben dat ziet iedereen
wie zoekt nog onderdak?
Kennedy, Croux, COULIBALY, Tom Broere...?
"De Kanarie zingt niet meer. Voetbal, volk en vuur, ik zie het niet meer. Het doet de supporter pijn"
STimVV
Berichten: 2699
Lid geworden op: 23 okt 2010, 13:34

Re: Zomertransfers 2013

Bericht door STimVV »

Terwijl ze bij ons weer bezig zijn om de kern af te romen zijn ze bij Antwerp nog steeds bezig met de reeds sterke ploeg nog wat extra te versterken. Nadat ze eerder deze week Yves Makalambay onder contract legden hebben ze nu nog een andere opportuniteit weten te strikken: Funso Ojo heeft er nu ook een contract voor 2j getekend.
Benieuwd of ons bestuur (?) ook nog enig teken van ambitie zal tonen de komende dagen...
toyotacorolla
Berichten: 2021
Lid geworden op: 10 okt 2010, 01:35
Locatie: Limburg

Re: Zomertransfers 2013

Bericht door toyotacorolla »

Bestuur enige ambitie?,,
Ik denk dat dit een beetje teveel gevraagd is.
Laat ze rustig verder leven in hun droomwereldje.
Gebruikersavatar
Iniesta
Berichten: 1310
Lid geworden op: 15 okt 2010, 18:35

Re: Zomertransfers 2013

Bericht door Iniesta »

Ik heb vorig jaar na zoveel jaren geen abonnement genomen en ze hebben mijn gelijk bewezen, nu doen ze het opnieuw. Begrijpelijk dat bepaalde mensen die zich laten vangen hebben nu boos zijn maar moeten ze niet boos op zich zelf zijn?

Over het bestuur dit: dat er insinuaties zijn en er geen grijntje vertrouwen meer overschiet komt eerst en vooral omdat ze die insinuaties telkens bevestigen en overtreffen. Sommigen zijn wat trager van begrip maar zoals een wijze spreuk gaat, yoou can fool some of the people some of the time but not all of the people all of the time.

Het kan zijn dat het geen opgezet spel is maar dan is de vraag wat het alternatief is? Ik kan enkel pure onbekwaamheid bedenken.
Bartman
Berichten: 901
Lid geworden op: 24 jul 2011, 21:23

Re: Zomertransfers 2013

Bericht door Bartman »

Heb Lammens vanavond horen zeggen dat hij een transfer heeft afgerond van een "aanvallende speler". Een naam heeft hij niet genoemd.
Bartman
Berichten: 901
Lid geworden op: 24 jul 2011, 21:23

Re: Zomertransfers 2013

Bericht door Bartman »

Bartman schreef:Heb Lammens vanavond horen zeggen dat hij een transfer heeft afgerond van een "aanvallende speler". Een naam heeft hij niet genoemd.
Blijkt dus de nobele onbekende Mohamed Aboualad te zijn ... Aanvallende middenvelder en clubverslijter pur sang. Weer een link met Ferrera.
Het is dat we spitsen genoeg hebben :evil:
michael
Berichten: 323
Lid geworden op: 29 jan 2011, 11:15
Supporter van: STVV

Re: Zomertransfers 2013

Bericht door michael »

Bartman schreef:
Bartman schreef:Heb Lammens vanavond horen zeggen dat hij een transfer heeft afgerond van een "aanvallende speler". Een naam heeft hij niet genoemd.
Blijkt dus de nobele onbekende Mohamed Aboualad te zijn ... Aanvallende middenvelder en clubverslijter pur sang. Weer een link met Ferrera.
Het is dat we spitsen genoeg hebben :evil:
Dat valt nog behoorlijk mee, door Anderlecht weggehaald bij FC Brussels en daarna uitgeleend aan Charleroi en Waasland-Beveren.
Wel opvallend dat hij bij Charleroi (met Ferrera als trainer) moest vertrekken wegens disciplinaire problemen.

Voor de rest niks zinnigs over te zeggen, ken hem niet. Hopelijk is het niet eentje om op de hoop te gooien.
Gebruikersavatar
AirMontella
Berichten: 1315
Lid geworden op: 25 jan 2011, 09:36

Re: Zomertransfers 2013

Bericht door AirMontella »

Nobele onbekende zou ik nu niet bepaald zeggen...

Iemand die bewezen heeft dat hij geweldig kan voetballen, maar jammer genoeg ook iemand die bewezen heeft dat hij geweldig kan etteren. Karakterke.

Als hij in gareel kan gehouden worden een absolute aanwinst. In het andere geval een risicogeval.
enerkey
Berichten: 2080
Lid geworden op: 12 okt 2010, 19:32

Re: Zomertransfers 2013

Bericht door enerkey »

michael schreef:
Bartman schreef:
Bartman schreef:Heb Lammens vanavond horen zeggen dat hij een transfer heeft afgerond van een "aanvallende speler". Een naam heeft hij niet genoemd.
Blijkt dus de nobele onbekende Mohamed Aboualad te zijn ... Aanvallende middenvelder en clubverslijter pur sang. Weer een link met Ferrera.
Het is dat we spitsen genoeg hebben :evil:
Dat valt nog behoorlijk mee, door Anderlecht weggehaald bij FC Brussels en daarna uitgeleend aan Charleroi en Waasland-Beveren.
Wel opvallend dat hij bij Charleroi (met Ferrera als trainer) moest vertrekken wegens disciplinaire problemen.

Voor de rest niks zinnigs over te zeggen, ken hem niet. Hopelijk is het niet eentje om op de hoop te gooien.
Hij had Medhi Bayat uitgemaakt voor "fils de pute". Met Ferrera kon hij naar het schijnt wel overweg. Of hij had op zijn minst gewoon niks tegen zijn moeder...
Dat is idd wel een steengoed voetballer zoals Montella zegt en zeker geen nobele onbekende. Groot krapuul wel. Maar dat kon je bvb ook van DQV zeggen. Misschien valt er ook iets deftig van te maken. En kan zeer zeker als spits uitgespeeld worden.
Gesloten