Wintertransfers 2013-2014

Alles over (mogelijke) transfers bij STVV

Moderator: stvvilvoorde

Gebruikersavatar
Halenaar
Berichten: 5278
Lid geworden op: 06 okt 2010, 18:22

Re: Wintertransfers 2013-2014

Bericht door Halenaar »

Straks voorstelling van Somé op TV Limburg, hij krijgt het rugnummer 9.
Oxbow
Berichten: 355
Lid geworden op: 03 nov 2010, 14:12

Re: Wintertransfers 2013-2014

Bericht door Oxbow »

Objectief gezien Since is het op papier een goede spits naar onze normen. Maar na de vele ontgoochelingen is het vertrouwen in het aankoopbeleid helemaal zoek...
Gebruikersavatar
Since '54
Berichten: 3757
Lid geworden op: 04 okt 2010, 17:59
Supporter van: K. STVV
Locatie: Sint-Truiden

Re: Wintertransfers 2013-2014

Bericht door Since '54 »

Oxbow schreef:Objectief gezien Since is het op papier een goede spits naar onze normen. Maar na de vele ontgoochelingen is het vertrouwen in het aankoopbeleid helemaal zoek...

Wat zijn we toch gauw blij hier. Afwachten is meer dan ooit de boodschap. In ieder geval doen de inkomende transfers me vooralsnog niet van mijn stoel vallen. Laat ons hopen dat Moris, Iandoli en Somé toch zullen meevallen. Wij hebben geen reden om eraan te twijfelen maar evenmin om hoera!! te roepen.
Gebruikersavatar
Halenaar
Berichten: 5278
Lid geworden op: 06 okt 2010, 18:22

Re: Wintertransfers 2013-2014

Bericht door Halenaar »

Since '54 schreef:
Oxbow schreef:Objectief gezien Since is het op papier een goede spits naar onze normen. Maar na de vele ontgoochelingen is het vertrouwen in het aankoopbeleid helemaal zoek...

Wat zijn we toch gauw blij hier. Afwachten is meer dan ooit de boodschap. In ieder geval doen de inkomende transfers me vooralsnog niet van mijn stoel vallen. Laat ons hopen dat Moris, Iandoli en Somé toch zullen meevallen. Wij hebben geen reden om eraan te twijfelen maar evenmin reden om hoera te roepen.
²
Oxbow
Berichten: 355
Lid geworden op: 03 nov 2010, 14:12

Re: Wintertransfers 2013-2014

Bericht door Oxbow »

Het is altijd afwachten, zie eerste half seizoen Sidibe!
Gebruikersavatar
stvvilvoorde
Berichten: 4140
Lid geworden op: 19 okt 2010, 11:07

Re: Wintertransfers 2013-2014

Bericht door stvvilvoorde »

Ja maar Sidibe zat ook langs de ploeg bij debrecen op dat moment en als ie speelde was het als linksback.
Somé is met 8 goals op 15 matchen toch wel een speler in vorm.
Langs de andere kant zat Perbet ook langs de ploeg bij Lokeren op het moment dat ie nr Bergen trok en scoorde er dr toch ook nog vlotjes +20 goals op een half seizoen.
Het is idd afwachten en ik geef het zoals bij quasi elke transfer 50% slaagkans.
Gebruikersavatar
Jacques
Berichten: 6717
Lid geworden op: 10 okt 2010, 14:09

Re: Wintertransfers 2013-2014

Bericht door Jacques »

bruintje67 schreef:
Jacques schreef: Zeer goede repliek, Jan. :mrgreen:

En nu zijn Bert en Bruintje aan het woord. :lollig:
Zal het bij gelegenheid eens navragen of RD inderdaad 50% eigendom is van deze speler, blijkbaar moeten goede bronnen alleen met naam genoemd worden door sommige forumleden.
Bij andere leden is dat niet zo en volstaat de vermelding goede bron, om het daadwerkelijk als waarheid te aanvaarden............nu ben jij terug aan het woord ;)
Er staat toch een naam bij in de post van Tompie (Raul) dus wat is het probleem? :)
Het was eigenlijk bedoeld als persiflage op de laatste post van Bert, waar hij het woord geeft aan de azijnpissers, mierenneukers en Bart Lammens...euh excuseer de handpoppen. ;)
Zelf kan ik enige betrokkenheid van Duchatelet bevestigen, noch ontkennen.


Wat een mogelijke betrokkenheid van Roland in deze transfer betreft, zal ik voor de volledigheid een copy-paste doen van hetgeen ik op nr10 gezet heb.
Het zou anders wel kunnen. Er is eerder al contact geweest tussen Vermeersch en Duchatelet en die laatste zou zelfs 200 000 euro betaald hebben zodat Brussels zijn licentie kon halen.*
Het zou me niet erg verbazen, moest die "voorrang bij het rekruteren van talenten" ineens op papier gezet zijn in de vorm van (gedeeltelijke) transferrechten van bepaalde spelers. Duchatelet geeft heus niets voor niets en op gelijkaardige wijze kon hij "onze" schulden (die hij maakte) ook kwijt schelden. Als het om 50% gaat, moet er ook nog 50% betaald worden, dus die "dikke huurprijs" (wat is dik?) kan ook best in zo'n constructie.

Pas op, ik zeg niet dat het zo is, ik heb geen enkele bron in deze, maar het zou gerust kunnen en als Duchatelet zich met de zaken moeit, sta ik van niks meer te kijken.


* http://www.nr10.be/tweedeklasse/nieu...fiteren-gretig
Overdrijven is een kunst
Gebruikersavatar
Luc
Berichten: 1196
Lid geworden op: 29 sep 2010, 12:55

Re: Wintertransfers 2013-2014

Bericht door Luc »

Since '54 schreef:
Oxbow schreef:Objectief gezien Since is het op papier een goede spits naar onze normen. Maar na de vele ontgoochelingen is het vertrouwen in het aankoopbeleid helemaal zoek...

Wat zijn we toch gauw blij hier. Afwachten is meer dan ooit de boodschap. In ieder geval doen de inkomende transfers me vooralsnog niet van mijn stoel vallen. Laat ons hopen dat Moris, Iandoli en Somé toch zullen meevallen. Wij hebben geen reden om eraan te twijfelen maar evenmin om hoera!! te roepen.
Aan welke spelers had jij dan gedacht om ook blij te zijn ?
Dure spelers van Anderlecht of Brugge misschien ?
Gebruikersavatar
Halenaar
Berichten: 5278
Lid geworden op: 06 okt 2010, 18:22

Re: Wintertransfers 2013-2014

Bericht door Halenaar »

Een nieuwe aanvaller voorstellen in de keuken, zoiets zie je toch ook alleen maar bij STVV hé :grappig:

http://www.tvl.be/nl/2014-01-10/nieuwe- ... tent_top_l

Hij heeft het precies wel snel koud, die kerel kan niet zonder zijn muts :mrgreen:
Gebruikersavatar
Jacques
Berichten: 6717
Lid geworden op: 10 okt 2010, 14:09

Re: Wintertransfers 2013-2014

Bericht door Jacques »

Als het begint te vriezen, zie je hem waarschijnlijk in short en op teensletsen, spitsen wor, altijd een hoek af. ;)
Overdrijven is een kunst
Gebruikersavatar
Cremasco
Berichten: 2674
Lid geworden op: 29 sep 2010, 00:18
Supporter van: STVV

Re: Wintertransfers 2013-2014

Bericht door Cremasco »

We hebben misschien een spits die tweede klasse kent maar tweede klasse kent hem ook en dat is een nadeel. Dat voordeel heeft een nobele onbekende met evenveel kwaliteiten.
Heeft iemand Some al zien trainen ? Oogt hij scherp ? Hij is volgens tvl niet speelgerechtigd. Hoe kan dat ?
Te lang gewacht of mag hij van RWDM niet spelen tegen ons ?
Dat zou wel eens zuur kunnen worden als men zaterdag punten verliezen zou...
Gebruikersavatar
Since '54
Berichten: 3757
Lid geworden op: 04 okt 2010, 17:59
Supporter van: K. STVV
Locatie: Sint-Truiden

Re: Wintertransfers 2013-2014

Bericht door Since '54 »

Luc schreef:
Since '54 schreef:
Oxbow schreef:Objectief gezien Since is het op papier een goede spits naar onze normen. Maar na de vele ontgoochelingen is het vertrouwen in het aankoopbeleid helemaal zoek...

Wat zijn we toch gauw blij hier. Afwachten is meer dan ooit de boodschap. In ieder geval doen de inkomende transfers me vooralsnog niet van mijn stoel vallen. Laat ons hopen dat Moris, Iandoli en Somé toch zullen meevallen. Wij hebben geen reden om eraan te twijfelen maar evenmin om hoera!! te roepen.
Aan welke spelers had jij dan gedacht om ook blij te zijn ?
Dure spelers van Anderlecht of Brugge misschien ?
Beste Luc,
Waren Chimedza, Cantaluppi, Sidibé, Wilmet, Schouterden, Mennes, Wagemakers dure spelers van Anderlecht of Brugge? Ze brachten STVV wel van 2de klasse naar Poule 1 in 1ste klasse. De huidige kern is er amper een schim van.
Gebruikersavatar
Jacques
Berichten: 6717
Lid geworden op: 10 okt 2010, 14:09

Re: Wintertransfers 2013-2014

Bericht door Jacques »

http://www.nr10.be/buitenland/spanje/it ... duchatelet
De grote baas heeft beslist. Biton gaat naar één van de andere netwerk-clubs. Niet degraderen met Alcorcon zal belangrijker zijn dan promoveren met STVV. ;)

Wat een geluk hebben wij toch dat wij van dit waardevolle netwerk deel mogen uitmaken. :mrgreen:
Overdrijven is een kunst
Gebruikersavatar
Jack
Beheerder
Berichten: 3468
Lid geworden op: 28 sep 2010, 11:11
Supporter van: STVV

Re: Wintertransfers 2013-2014

Bericht door Jack »

Er zal in zijn hoofd een duidelijke rangschikking zijn van al zijn clubs.
Gefaald daar...dan naar daar.
Goed daar...dan versterking bieden daar.
...

Momenteel zou ik het zo plaatsen:
- Standard
- Charlton
- Alcorcon
- STVV/Carl Zeis Jena
- Ujpest
- Tubeke

Standard haalt CL-kwalificatie binnen...hij laat de aanhang nog wat smeken op de knieën maar verkoopt de club dan toch aan een Sjeik of Chinees. Winst: slordige 30/40 miljoen?
Dan is het mogelijk dat STVV ook weer wat meer prioriteit krijgt omdat deze club vrij gemakkelijk naar de hoogste afdeling te krijgen is.
Gebruikersavatar
Luc
Berichten: 1196
Lid geworden op: 29 sep 2010, 12:55

Re: Wintertransfers 2013-2014

Bericht door Luc »

http://www.voetbalbelgie.be/nl/article.php?id=73799

Fans Antwerp FC zamelen geld in voor nieuwe spits

Antwerp FC heeft het dit seizoen in tweede klasse moeilijk om een doelpunt te maken. De fans van de club uit de Belgacom League zouden 100.000 euro willen inzamelen om Kevin Koffi van Boussu Dour te kunnen overnemen.

De Ivoriaan lukte dit seizoen al dertien doelpunten. "Het initiatief komt van de supporters zelf", zegt Julien De Ridder, voorzitter van de federatie van supportersclubs van Antwerp (FASC) in Gazet Van Antwerpen.

"We hebben ons rekeningnummer ter beschikking gesteld en steunen dit goede initiatief. Ik weet niet of het realistisch is, zeker omdat sommigen de voorbije jaren misnoegd zijn geraakt door de vele slechte transfers."

"Maar ik kan bevestigen dat er al geld op de rekening staat. En als het niet voor Koffi is, dan wel voor de herstelling van tribune 1, en niet om pakweg de elektriciteitsrekening te betalen. Koffi is geen wereldspits, maar hij zou wel furore kunnen maken op de Bosuil", besluit De Ridder.
Gesloten