Wintertransfers 2013-2014

Alles over (mogelijke) transfers bij STVV

Moderator: stvvilvoorde

Gebruikersavatar
Luc
Berichten: 1196
Lid geworden op: 29 sep 2010, 12:55

Re: Wintertransfers 2013-2014

Bericht door Luc »

Since '54 schreef:
weekenders schreef:Kevin Koffi versterkt Westelse aanval
Enkele uren voor het afsluiten van de transferperiode is onze club erin geslaagd zich te versterken met de huidige topschutter van 2de Nationale : Koffi Kevin!

De 27-jarige Ivoriaanse spits komt over van reeksgenoot R. Boussu Dour Borinage en tekende vanavond een contract tot het einde van het seizoen met optie.
http://www.kvcwesterlo.be/nieuws/3095-k ... lse-aanval
Al maar goed dat we 4/6 pakken tegen Westerlo en niet meer tegen hen moeten spelen, althans niet in de reguliere competitie.

Waar halen die Kempenaars het geld??
Misschien hebben ze een voorzitter met wat geld en sponsors die investeren in de club ?
Ben op zoek naar een lijstje van de sponsors die Lammens al gehaald heeft maar ik vind er direct geen. ;)
stvv fan
Berichten: 627
Lid geworden op: 26 jul 2011, 10:28

Re: Wintertransfers 2013-2014

Bericht door stvv fan »

ik hoop toch nog altijd op een nr 10 en volgens een bron zou er misschien nog een speler vertrekken maar de kans is miniem
Voorspelling: STVV strand op een 11de plaats na een sterke start van het seizoen met uitblinkers Steuckers en Smets. De beker laten we aan ons voorbij gaan door een uitschakeling in de 8ste finale.
eranbina
Berichten: 154
Lid geworden op: 12 nov 2012, 21:29
Supporter van: stvv

Re: Wintertransfers 2013-2014

Bericht door eranbina »

volgens een bron.....
Gebruikersavatar
Luc
Berichten: 1196
Lid geworden op: 29 sep 2010, 12:55

Re: Wintertransfers 2013-2014

Bericht door Luc »

stvv fan schreef:ik hoop toch nog altijd op een nr 10 en volgens een bron zou er misschien nog een speler vertrekken maar de kans is miniem
Deferm.
bruintje67
Berichten: 607
Lid geworden op: 22 nov 2010, 23:16

Re: Wintertransfers 2013-2014

Bericht door bruintje67 »

eranbina schreef:volgens een bron.....
Van horen zeggen is goed genoeg..................alle in sommige gevallen :grappig:
Oxbow
Berichten: 355
Lid geworden op: 03 nov 2010, 14:12

Re: Wintertransfers 2013-2014

Bericht door Oxbow »

Alles of niks voor Westel dus...
Gebruikersavatar
Jacques
Berichten: 6716
Lid geworden op: 10 okt 2010, 14:09

Re: Wintertransfers 2013-2014

Bericht door Jacques »

Dat was al langer geweten, alleen voegen ze de daad (nogmaals) bij het woord, zij het dat Koffi m.b.v. een sponsor gehaald zou zijn.

Anderzijds vraag ik me af wat die zijn toegevoegde waarde is, als je voorin al kan kiezen uit Vandenbergh, Ruiz, MacDonald, Trossard en Kennedy. Dan denk ik dat Some bij ons van grotere waarde kan zijn, aangezien de spitspositie bij ons veel meer pijnpunt is/was
Overdrijven is een kunst
steffanneke
Berichten: 16
Lid geworden op: 14 jan 2014, 10:41
Supporter van: Westerlo

Re: Wintertransfers 2013-2014

Bericht door steffanneke »

Jacques schreef:Dat was al langer geweten, alleen voegen ze de daad (nogmaals) bij het woord, zij het dat Koffi m.b.v. een sponsor gehaald zou zijn.

Anderzijds vraag ik me af wat die zijn toegevoegde waarde is, als je voorin al kan kiezen uit Vandenbergh, Ruiz, MacDonald, Trossard en Kennedy. Dan denk ik dat Some bij ons van grotere waarde kan zijn, aangezien de spitspositie bij ons veel meer pijnpunt is/was

Net zoals stvv als jullie niet op gaan dit jaar is het ook gedaan.

Trouwens MacDonald verdient niet veel bij ons en is gratis gekomen.
Ruiz heeft een prestatie contract en is ook gratis gekomen.
Trossard en kennedy zijn gehuurd.

Enkel VDB is een dure volg moet weg maar wil niet omdat hij goed verdiend.

Als het niet lukt zullen we wel ook een B-Ploeg van een eersteklasser worden.

Liever een voorzitter die als wil doen om naar eersteklasse te gaan dan iemand die niks om zijn ploeg geeft.
Het word eens tijd dat jullie eens niet naar ons zijn maar ook nu jullie eigen ploeg alle respect voor stvv trouwens.

Maar financieel zit het bij jullie ook niet goed net als bij westerlo.

Net als westerlo hoop ik dat stvv ook terug naar eerste gaat want het zou zonden zijn als deze twee ploegen ten onder zou gaan.
Gebruikersavatar
Jacques
Berichten: 6716
Lid geworden op: 10 okt 2010, 14:09

Re: Wintertransfers 2013-2014

Bericht door Jacques »

Het gaat mij hier helemaal niet om de rekening van wie wat betaalt. Zolang ik niet moet betalen, zal het mij worst wezen. ;) Ik geef dat maar even mee omdat het zo ook op nr10 te lezen valt bij monde van een andere Westerlosupporter. Ik stel me gewoon de vraag wat de sportieve meerwaarde is, als je al 5 spitsen hebt lopen met een (recent) verleden in 1ste. Je kan ze toch niet op elkaar stapelen?

Trouwens, al eens de moeite gedaan om 15 min te lezen op dit forum? Ik denk dat we al een tijdje bezig zijn met voor onze deur te vegen, ge pikt er zo ongeveer de grootste azijnpisser van heel dit forum uit. :toppie: :mrgreen:
Overdrijven is een kunst
steffanneke
Berichten: 16
Lid geworden op: 14 jan 2014, 10:41
Supporter van: Westerlo

Re: Wintertransfers 2013-2014

Bericht door steffanneke »

Jacques schreef:Het gaat mij hier helemaal niet om de rekening van wie wat betaalt. Ik stel me gewoon de vraag wat de sportieve meerwaarde is als je al 5 spitsen hebt lopen met een (recent) verleden in 1ste, je kan ze toch niet op elkaar stapelen?

Trouwens, al eens de moeite gedaan om 15 min te lezen op dit forum? Ik denk dat we voldoende voor onze eigen deur vegen hoor, ge pikt er zo ongeveer de grootste azijnpisser van heel dit forum uit. :toppie: :mrgreen:
5 spitsen waar van maar 1 echt voldoend.
en dat is macdonald, trossard speelt het best op de nr10 dus niet echt een spits.
Ruiz is hopeloos uitvorm.
En kennedy kan het nie :D
En Kevin van den berg is ook genne vette meer ze.

Begrijp me ook niet verkeerd ik heb zeker niets tegen stvv.
Ik hoop dat jullie samen met ons naar eersteklasser gaan.
Want wat heeft eupen en moeskroen daar nu te zoeken ? spelen miss amper 5 belgen bij.
Gebruikersavatar
stvvilvoorde
Berichten: 4139
Lid geworden op: 19 okt 2010, 11:07

Re: Wintertransfers 2013-2014

Bericht door stvvilvoorde »

Vanop stvv-site:

Dogan Sakir Serttas ( een 18-jarige Belg van Turkse origine, een offensieve middenvelder) komt van RWDM Brussels met een contract van 1,5 jaar.
Oxbow
Berichten: 355
Lid geworden op: 03 nov 2010, 14:12

Re: Wintertransfers 2013-2014

Bericht door Oxbow »

Leko is vrij dacht ik. Onhaalbaar wsl maar uitstekende pas in de voeten
Caravaggio
Berichten: 1103
Lid geworden op: 16 jun 2012, 14:55
Supporter van: Hubo Limburg United

Re: Wintertransfers 2013-2014

Bericht door Caravaggio »

@ Steffanneke; wel ik gun Westerlo de titel niet, nog liever Eupen..

Sorry maar er zijn maar 2 ploegen in 2de die op basis van traditie & leefbaarheid in aanmerking komen voor 1ste klasse en dat zijn Fc Antwerp en STVV....
een kampioene ploeg als Westerlo speelt voor gemidd. 2000 toeschouwers, een stadion van een kaske schijt en een regio waar veel te veel andere ploegen liggen (Lierse, Kv Mechelen, OHL, ..)

Een meerwaarde voor 2de klasse? nee sorry.... ik vind dat iedere ploeg in eerste een degelijk stadion en achterban moet hebben.. en Europees thuis zouden moeten kunnen spelen...maar dat heeft natuurlijk geen invloed op het kampioenschap in 2de... dat heeft te maken met beleid, scouting..etc.... en ja daar falen zowel Antwerp als STVV...
jammer dat er misschien weer een ploeg moet bijkomen van het kaliber Waasland, Bergen, OHL, Oostende, ...
Het maakt de competitie alsmaar ONAANTREKKELIJKER.... wel ik kijk nog niet meer naar Stadion, Extra Time en sportweekend....

In tegenstelling tot dat wat ze van het PO systeem verwachten vind ik dat het Belgisch voetbal slechter is geworden...
en dan komen we bij onze vriend Duchatelet....wel een BENE-liga is de enige oplossing om het niveau omhoog te krikken en enigszins wat te kunnen concurreren met de rest van Europa, want in Nederland moeten ze op dit moment ook niet te hoog van de toren blazen...
"De Kanarie zingt niet meer. Voetbal, volk en vuur, ik zie het niet meer. Het doet de supporter pijn"
steffanneke
Berichten: 16
Lid geworden op: 14 jan 2014, 10:41
Supporter van: Westerlo

Re: Wintertransfers 2013-2014

Bericht door steffanneke »

Caravaggio schreef:@ Steffanneke; wel ik gun Westerlo de titel niet, nog liever Eupen..

Sorry maar er zijn maar 2 ploegen in 2de die op basis van traditie & leefbaarheid in aanmerking komen voor 1ste klasse en dat zijn Fc Antwerp en STVV....
een kampioene ploeg als Westerlo speelt voor gemidd. 2000 toeschouwers, een stadion van een kaske schijt en een regio waar veel te veel andere ploegen liggen (Lierse, Kv Mechelen, OHL, ..)

Een meerwaarde voor 2de klasse? nee sorry.... ik vind dat iedere ploeg in eerste een degelijk stadion en achterban moet hebben.. en Europees thuis zouden moeten kunnen spelen...maar dat heeft natuurlijk geen invloed op het kampioenschap in 2de... dat heeft te maken met beleid, scouting..etc.... en ja daar falen zowel Antwerp als STVV...
jammer dat er misschien weer een ploeg moet bijkomen van het kaliber Waasland, Bergen, OHL, Oostende, ...
Het maakt de competitie alsmaar ONAANTREKKELIJKER.... wel ik kijk nog niet meer naar Stadion, Extra Time en sportweekend....

In tegenstelling tot dat wat ze van het PO systeem verwachten vind ik dat het Belgisch voetbal slechter is geworden...
en dan komen we bij onze vriend Duchatelet....wel een BENE-liga is de enige oplossing om het niveau omhoog te krikken en enigszins wat te kunnen concurreren met de rest van Europa, want in Nederland moeten ze op dit moment ook niet te hoog van de toren blazen...
Te veel appelmoes gegeten zeker ?
Westerlo minder Leefbaarheid dan stvv in eersteklasse ? Laat me nie lachen.....
Westerlo heeft nooit problemen gehad in eerste klasse.....
Westerlo geen degelijk stadion ? Wat zijn julie met jullie nieuwe stadion denken jullie nu echt dat er dan meer volk gaan zien naar jullie ?
Enkel antwerpen krijgt zoon stadion vol.

Verder ga ik er niet veel worden aanvuil maken aan u gewoon jaloers dat ge 8 punten achter westerlo staat misschien ?
Al maar goe zijn nie alle stvv supporters zo zot als u!
Gebruikersavatar
Jacques
Berichten: 6716
Lid geworden op: 10 okt 2010, 14:09

Re: Wintertransfers 2013-2014

Bericht door Jacques »

Haaaa Antwerpen....waar de gemiddelde toeschouwersaantallen nooit hoger lagen of liggen dan bij STVV. De legende, excuseer leugen leeft voort! Gebakken lucht verkopen blijft de Antwerpse specialiteit bij uitstek. :lol:

Voor de rest boeit het me niet wie kampioen wordt als wij het niet zijn. Eupen, Westerlo of Moeskroen in 1ste, het zal me worst wezen. Het enige mogelijke voordeel voor ons is dat ze in Eupen en Moeskroen een in principe aardige aanvoerlijn van talent hebben van buitenaf (wij ook, maar bij die van ons ontbreekt doorgaans het talent :mrgreen:). Als in Westerlo de centen op zijn, zijn ze op. Enfin, puur eigenbelang dus.
Overdrijven is een kunst
Gesloten