Wintertransfers 2013-2014

Alles over (mogelijke) transfers bij STVV

Moderator: stvvilvoorde

reborn
Berichten: 55
Lid geworden op: 13 nov 2010, 18:39

Re: Wintertransfers 2013-2014

Bericht door reborn »

enrique schreef:Opgevangen dat er 2 ex-STVV'ers gaan terug komen naar Stayen. Allebei actief in de Hongaarse competitie.
komen ze terug omdat wij ze nodig hebben? Of omdat men er ginder niks mee kan aanvangen?
reborn
Berichten: 55
Lid geworden op: 13 nov 2010, 18:39

Re: Wintertransfers 2013-2014

Bericht door reborn »

lindoke schreef:Ik heb het van ergens horen waaien dus neem het maar als "gerucht": Roland zou de Camargo tijdens de winterstop bij STVV willen stallen tot het einde van het seizoen indien de speler dit zelf zou zien zitten. Van mij mag hij gerust daar blijven. Is al lang over zijn top heen en kan alleen tellen qua naam. Een naam maakt echter geen doelpunten dus ander en beter!!! :mad:
ik ben ook gene voorstander van het halen van vedetten over hun top (Sonck, MPenza, Pieroni, ...), maar De Camargo mag van mij toch direct komen, hoor.
Gebruikersavatar
Cremasco
Berichten: 2674
Lid geworden op: 29 sep 2010, 00:18
Supporter van: STVV

Re: Wintertransfers 2013-2014

Bericht door Cremasco »

Als de spelers vrijdag tegen Virton niet bewijzen dat ze uit een ander vaatje kunnen tappen is het vertrouwen in Ferreira zoek. Wat scheelt er toch met Dequevy, is nog een schim van zichzelf tov begin seizoen.
Een kutploeg als Lommel zou misschien periodekampioen spelen. Hoop maar dat Westerlo Lommel klopt zondag en zelf de periodetitel pakt of bij de eerste 4 eindigen zou wel eens niet genoeg kunnen zijn als de eindronde wil gehaald worden.
VWB
Berichten: 280
Lid geworden op: 29 nov 2010, 11:53

Re: Wintertransfers 2013-2014

Bericht door VWB »

Alessandro Iandoli werd aangeboden bij STVV (huur)
Gebruikersavatar
Bojan Joskamp
Berichten: 146
Lid geworden op: 16 dec 2010, 15:52

Re: Wintertransfers 2013-2014

Bericht door Bojan Joskamp »

VWB schreef:Alessandro Iandoli werd aangeboden bij STVV (huur)
Als ik mij niet vergis is Iandoli door STVV aan Standard verhuurd, dus dat zou vreemd zijn :)
Mikman
Berichten: 3664
Lid geworden op: 12 okt 2010, 11:51

Re: Wintertransfers 2013-2014

Bericht door Mikman »

Is een hypothese die ik enige tijd geleden al aanhaalde: Deferm en Daeseleire worden verkocht ( eersteklassecontract, in juni einde contract ) en vervangen door N'Gawa en Iandoli. In het verleden was N'Gawa lichtjes de betere van Daeseleire al vind ik de Daeseleire van dit seizoen beter dan hetgeen we al van N'Gawa gezien hebben. Ik zou op zich kunnen leven met zo'n regeling, zolang de belangrijke spitspositie ook maar ingevuld wordt. Oualad kreeg wat mij betreft enkele weken om zich op die positie te bewijzen, maar kon niet bevestigen en is serieus op zoek naar zijn beste vorm. Met enkel hem en de tegenvallende Della Valle als spitsen verder gaan, is dus geen goed idee. Rossini met stip op 1, dat Charleroi zo goed als gered is en hij daar niet meer speelt, verhoogt onze kansen op zijn komst.
Gebruikersavatar
Jack
Beheerder
Berichten: 3468
Lid geworden op: 28 sep 2010, 11:11
Supporter van: STVV

Re: Wintertransfers 2013-2014

Bericht door Jack »

VWB schreef:Alessandro Iandoli werd aangeboden bij STVV (huur)
Euh, volgens de communicatie in 't verleden verhuren wij hem nu aan Standard. Dus stopzetten van de verhuur dan?
Gebruikersavatar
stvvilvoorde
Berichten: 4139
Lid geworden op: 19 okt 2010, 11:07

Re: Wintertransfers 2013-2014

Bericht door stvvilvoorde »

Gebruikersavatar
Jacques
Berichten: 6717
Lid geworden op: 10 okt 2010, 14:09

Re: Wintertransfers 2013-2014

Bericht door Jacques »

VWB schreef:Alessandro Iandoli werd aangeboden bij STVV (huur)
Dat heb je met zo'n 3,5-club-systeem, op het lange laatste weet niemand meer wie nu juist aan wie verhuurd is. :grappig:

Dat De Camargo hier gaat komen shotten lijkt me dagdromen. Die kwam terug naar Standard om zijn plek bij de nationale ploeg te heroveren, de kans dat dat vanop de bank in Luik zal gebeuren, is onbestaand, maar de kans dat hij dat bij een 2de klasser gaat doen, is eveneens onbestaand. Dat is eerder een speler voor een club van het kaliber Gent-Kortrijk-Zulte-Lokeren dan voor een armlastige 2de klasser.

Maar ach, we kunnen misschien Bulos en Bonemme (3 matchen bij Tubize, toptalent :lol: ) nog eens huren van mijn goede vriend in Luik. :mrgreen:
Overdrijven is een kunst
bert1924
Berichten: 839
Lid geworden op: 11 okt 2010, 14:48

Re: Wintertransfers 2013-2014

Bericht door bert1924 »

Mikman schreef:Is een hypothese die ik enige tijd geleden al aanhaalde: Deferm en Daeseleire worden verkocht ( eersteklassecontract, in juni einde contract ) en vervangen door N'Gawa en Iandoli. In het verleden was N'Gawa lichtjes de betere van Daeseleire al vind ik de Daeseleire van dit seizoen beter dan hetgeen we al van N'Gawa gezien hebben. Ik zou op zich kunnen leven met zo'n regeling, zolang de belangrijke spitspositie ook maar ingevuld wordt. Oualad kreeg wat mij betreft enkele weken om zich op die positie te bewijzen, maar kon niet bevestigen en is serieus op zoek naar zijn beste vorm. Met enkel hem en de tegenvallende Della Valle als spitsen verder gaan, is dus geen goed idee. Rossini met stip op 1, dat Charleroi zo goed als gered is en hij daar niet meer speelt, verhoogt onze kansen op zijn komst.

Dimi heeft nog een jaar contract na dit jaar.
STimVV
Berichten: 2700
Lid geworden op: 23 okt 2010, 13:34

Re: Wintertransfers 2013-2014

Bericht door STimVV »

Je kan niet mee doen voor de titel als je geen speler hebt die minstens 15 a 20 goals kan maken. En die heb je momenteel niet. Ik vraag me af of een tester dan plots de witte merel zou kunnen zijn. Beter lijkt me om in 1e klasse eens rond te neuzen om iemand te lenen voor 5 maanden. Daar lopen toch wel wat spitsen rond die er bijna niet spelen. Als je hen een mooie sportieve uitdaging kan bieden kan je misschien iemand overtuigen. Op voorwaarde dat hun club hun loon grotendeels blijft betalen.
Het is december, dus naar jaarlijkse gewoonte tijd voor wat name-dropping :)
Kim Ojo (Genk)
Rodgers Kola (Gent)
Despotovic (Lokeren)
Rossini (Charleroi)
Biton (Standard)
moemeke
Berichten: 120
Lid geworden op: 28 jan 2011, 15:01

Re: Wintertransfers 2013-2014

Bericht door moemeke »

Zwarte parel hebt ge nodig stvv heeft der wel wa gehad herinner ik mij :P
Caravaggio
Berichten: 1103
Lid geworden op: 16 jun 2012, 14:55
Supporter van: Hubo Limburg United

Re: Wintertransfers 2013-2014

Bericht door Caravaggio »

Cremasco schreef:Als de spelers vrijdag tegen Virton niet bewijzen dat ze uit een ander vaatje kunnen tappen is het vertrouwen in Ferreira zoek. Wat scheelt er toch met Dequevy, is nog een schim van zichzelf tov begin seizoen.
Een kutploeg als Lommel zou misschien periodekampioen spelen. Hoop maar dat Westerlo Lommel klopt zondag en zelf de periodetitel pakt of bij de eerste 4 eindigen zou wel eens niet genoeg kunnen zijn als de eindronde wil gehaald worden.
Cremasco ik heb altijd respect voor u gehad maar hier zit ge fout
Lommel doet 't mega goed met de riemen die ze hebben, bovendien spelen er allemaal BELGEN (vaak Limburgers), op Omolo na.... iets wat vroeger 'n Truien's kenmerk was..
Dus je mag een klein beetje respect tonen voor de Noord-Limburgers.
Ik zou eerder Westerlo 'n kutploeg noemen, iets wat op termijn toch niks is, Lommel daarentegen was 'n respectabale eersteklasser die rond de 5000 toeschouwers kwam in eerste...

Ik zou Ferrera niet zo afschieten, de spelers moeten in de spiegel kijken, als ze nog niet in staat zijn 1x te scoren bij de laatste dan ben je niet waard nog verder prof te zijn...
een off-day kan (Lommel)... mah 2 off-days na elkaar... dom, dom, dom
Ferrera zou die mannen 'n heel week op Staaien moeten houden (zodat ze hun gezin niet zien) en keihard trainen...
pseudovedetten..
"De Kanarie zingt niet meer. Voetbal, volk en vuur, ik zie het niet meer. Het doet de supporter pijn"
Gebruikersavatar
Since '54
Berichten: 3757
Lid geworden op: 04 okt 2010, 17:59
Supporter van: K. STVV
Locatie: Sint-Truiden

Re: Wintertransfers 2013-2014

Bericht door Since '54 »

Totnutoe schiet niemand Ferrera af maar Yannick zou beter, net zoals zijn ganse kern, zélf eens voor de spiegel gaan staan. Bovendien zou hij er goed aan doen zijn Luzonnetjes achterwege te laten (zie mijn eerdere posts).
Gebruikersavatar
stvvilvoorde
Berichten: 4139
Lid geworden op: 19 okt 2010, 11:07

Re: Wintertransfers 2013-2014

Bericht door stvvilvoorde »

Een vaststelling ivm Dequevy is dat het ook een half jaar duurde eer Guido hem op niveau kreeg, een half jaar na guido zit ie terug op het niveau van ervoor. Daarvoor was het ook enkel Van Wijk die dat niveau er bij Roeselare uitkreeg.
Gesloten