Wintertransfers 2013-2014

Alles over (mogelijke) transfers bij STVV

Moderator: stvvilvoorde

Gebruikersavatar
Since '54
Berichten: 3757
Lid geworden op: 04 okt 2010, 17:59
Supporter van: K. STVV
Locatie: Sint-Truiden

Re: Wintertransfers 2013-2014

Bericht door Since '54 »

Er zijn vier streefdoelen in Tweede Klasse met name periodetitel 1,2 en 3 en de titel.

Let op STVV! Naast de eerste hebben jullie al gepakt. De tweede glipt sinds een 10-tal dagen zo maar door uw vingers.

Rest nog: periode 3 en de titel. Ik zou er maar eens een paar nachtjes van wakker liggen mocht ik Ferrera en Lammens zijn!
Oxbow
Berichten: 355
Lid geworden op: 03 nov 2010, 14:12

Re: Wintertransfers 2013-2014

Bericht door Oxbow »

Iandoli, Christ en Rossini en je doet mee
Gebruikersavatar
Luc
Berichten: 1201
Lid geworden op: 29 sep 2010, 12:55

Re: Wintertransfers 2013-2014

Bericht door Luc »

Oxbow schreef:Iandoli, Christ en Rossini en je doet mee
Iandoli is niet beter dan Deferm, Christ misschien als hij zin heeft !

2 goede spitsen zijn er nodig, meer niet.
Gebruikersavatar
Since '54
Berichten: 3757
Lid geworden op: 04 okt 2010, 17:59
Supporter van: K. STVV
Locatie: Sint-Truiden

Re: Wintertransfers 2013-2014

Bericht door Since '54 »

Luc schreef:
Oxbow schreef:Iandoli, Christ en Rossini en je doet mee
Iandoli is niet beter dan Deferm, Christ misschien als hij zin heeft !

2 goede spitsen zijn er nodig, meer niet.
Beste Luc, twee spitsen is natuurlijk beter dan één. Maar ... je hebt ook een patron nodig in het middenveld, een échte spelbepalende speler. Drie wedstrijden tereke verlies je de strijd om het middenveld, op Lommel, op Visé en tegen Virton. Om nog niet te spreken over een ervaren trainer. STVV heeft geen enkele van deze drie.
Gebruikersavatar
Jacques
Berichten: 6729
Lid geworden op: 10 okt 2010, 14:09

Re: Wintertransfers 2013-2014

Bericht door Jacques »

Maar Christ is ook eerder een salonvoetballer die goed is als hij goesting heeft, eerder dan de patron die er week in, week uit staat. Dus nee merci, van dat type hebben we er al genoeg. Iandoli is niet echt (meer) nodig, Giel is goed genoeg en zal zeker niet duurder zijn dan "grootverdiener" Iandoli die men hier 2x aan de kant geschoven heeft onder het mom "te duur". Daarnaast is er dan nog Dessoleil die kan depanneren. Als je geen centen hebt, is de linksback echt wel de laatste positie waar je in moet investeren op dit moment.
Rossini mag komen, maar ik heb mijn twijfels over zijn mentaliteit. De laatste keer dat hij hier rondliep, deden er in volle degradatiestrijd ook geruchten de ronde over veel lachen en zeveren, weinig werken, stapke zetten hier en daar...Wat dat betreft hebben we al 2.5 risicopatiënt (Dequevy, Aoulad en Dufer), ik weet niet of ik daar Rossini nog bij wil. Qua type is hij dan wel weer helemaal wat we missen.

Soit, ik maak me weinig illusies over inkomende transfers. Yannick heeft zijn bocht al ingezet, de hyperambitieuze trainer van enkele maanden geleden is nu de 1ste om de ambitie bij te stellen, opmerkelijk... Nog een keer of 2 verliezen en Lammens kan zijn plaat van vorig jaar terug boven halen "geen realistische kans op promotie meer, tering naar de nering zetten, solden!" en de mensen ne zoveelste kl**t aftrekken.
Laatst gewijzigd door Jacques op 09 dec 2013, 10:55, 1 keer totaal gewijzigd.
Overdrijven is een kunst
Gebruikersavatar
Luc
Berichten: 1201
Lid geworden op: 29 sep 2010, 12:55

Re: Wintertransfers 2013-2014

Bericht door Luc »

Since '54 schreef:
Luc schreef:
Oxbow schreef:Iandoli, Christ en Rossini en je doet mee
Iandoli is niet beter dan Deferm, Christ misschien als hij zin heeft !

2 goede spitsen zijn er nodig, meer niet.
Beste Luc, twee spitsen is natuurlijk beter dan één. Maar ... je hebt ook een patron nodig in het middenveld, een échte spelbepalende speler. Drie wedstrijden tereke verlies je de strijd om het middenveld, op Lommel, op Visé en tegen Virton. Om nog niet te spreken over een ervaren trainer. STVV heeft geen enkele van deze drie.
Natuurlijk is er ook een goede patron op het middenveld nodig, maar deze taak zie ik Christ niet tot een goed einde brengen ! Hij zal dit af en toe wel eens kunnen, maar we hebben iemand nodig die dat elke wedstrijd opnieuw kan !

Ik wilde alleen mijn mening kwijt over de 3 namen die je aanhaalde ! Met Rossini ben ik akkoord ! ;)
Gebruikersavatar
Since '54
Berichten: 3757
Lid geworden op: 04 okt 2010, 17:59
Supporter van: K. STVV
Locatie: Sint-Truiden

Re: Wintertransfers 2013-2014

Bericht door Since '54 »

Iandoli is ook naar mijn mening amper of niet beter dan Deferm maar wel veel duurder. In 2de klasse zal Christ wél een meerwaarde zijn.

Westerlo staat op kop door: een goede spits (MacDonald) en door een goede trainer (Van Wijk) die bulkt van ervaring.
Gebruikersavatar
Luc
Berichten: 1201
Lid geworden op: 29 sep 2010, 12:55

Re: Wintertransfers 2013-2014

Bericht door Luc »

'STVV wil overbodige verdediger wegplukken bij Standard'

Alessandro Iandoli had waarschijnlijk meer verwacht van zijn overgang naar Standard. De linksachter kwam amper aan spelen toe en mag de club verlaten. Het Belang van Limburg weet dat zijn ex-club STVV hem graag wil terughalen.

De 29-jarige linkspoot kwam dit seizoen nog maar drie keer in de actie in de competitie. Hij zal slechts drie keer in de selectie. De speler is eigendom van STVV. Hij werd door de Truienaars uitgeleend aan Ujpest. Daar was hij vorig seizoen een basisspeler.

Dit seizoen verkaste hij dan naar Standard. Bij STVV kon hij niet blijven wegens een te hoog loon. De club wil echter promoveren en denkt daarom een extra inspanning te doen. Iandoli speelde in het seizoen 2011/2012 al voor STVV

bron : voetbalnieuws.be

Kan er eens iemand aan het bestuur uitleggen dat het probleem niet de linksback positie is maar dat ze moeten uitkijken naar 2 spitsen met ervaring en een spelverdeler ! Dan zit 1ste klasse er misschien nog in, maar dit zal niet gebeuren met een wissel Defem/Iandoli ! Grrrrrrrr ....... :fuckyou:
Alain
Berichten: 992
Lid geworden op: 04 okt 2010, 13:50

Re: Wintertransfers 2013-2014

Bericht door Alain »

Luc schreef:'STVV wil overbodige verdediger wegplukken bij Standard'

Alessandro Iandoli had waarschijnlijk meer verwacht van zijn overgang naar Standard. De linksachter kwam amper aan spelen toe en mag de club verlaten. Het Belang van Limburg weet dat zijn ex-club STVV hem graag wil terughalen.

De 29-jarige linkspoot kwam dit seizoen nog maar drie keer in de actie in de competitie. Hij zal slechts drie keer in de selectie. De speler is eigendom van STVV. Hij werd door de Truienaars uitgeleend aan Ujpest. Daar was hij vorig seizoen een basisspeler.

Dit seizoen verkaste hij dan naar Standard. Bij STVV kon hij niet blijven wegens een te hoog loon. De club wil echter promoveren en denkt daarom een extra inspanning te doen. Iandoli speelde in het seizoen 2011/2012 al voor STVV

bron : voetbalnieuws.be

Kan er eens iemand aan het bestuur uitleggen dat het probleem niet de linksback positie is maar dat ze moeten uitkijken naar 2 spitsen met ervaring en een spelverdeler ! Dan zit 1ste klasse er misschien nog in, maar dit zal niet gebeuren met een wissel Defem/Iandoli ! Grrrrrrrr ....... :fuckyou:
Het gaat hier ook niet zozeer over het "versterken van STVV", maar wel over het "stallen van Iandoli".
Gebruikersavatar
Halenaar
Berichten: 5300
Lid geworden op: 06 okt 2010, 18:22

Re: Wintertransfers 2013-2014

Bericht door Halenaar »

Iandoli is wel degelijk een serieuze opwaardering op de linksback, maar de linksback is nu toch wel alles behalve prioritair.
omeloe
Berichten: 1164
Lid geworden op: 17 okt 2010, 21:47
Supporter van: STVV
Locatie: Stevoort

Re: Wintertransfers 2013-2014

Bericht door omeloe »

Luc schreef:
Oxbow schreef:Iandoli, Christ en Rossini en je doet mee
Iandoli is niet beter dan Deferm, Christ misschien als hij zin heeft !

2 goede spitsen zijn er nodig, meer niet.
Er is meer nodig dan 2 goede spitsen , wij hebben veel matige spelers .
Ik vind Iandoli beter dan Deferm , Christ zou geen versterking zijn .
omeloe
Berichten: 1164
Lid geworden op: 17 okt 2010, 21:47
Supporter van: STVV
Locatie: Stevoort

Re: Wintertransfers 2013-2014

Bericht door omeloe »

Alain schreef:
Luc schreef:'STVV wil overbodige verdediger wegplukken bij Standard'

Alessandro Iandoli had waarschijnlijk meer verwacht van zijn overgang naar Standard. De linksachter kwam amper aan spelen toe en mag de club verlaten. Het Belang van Limburg weet dat zijn ex-club STVV hem graag wil terughalen.

De 29-jarige linkspoot kwam dit seizoen nog maar drie keer in de actie in de competitie. Hij zal slechts drie keer in de selectie. De speler is eigendom van STVV. Hij werd door de Truienaars uitgeleend aan Ujpest. Daar was hij vorig seizoen een basisspeler.

Dit seizoen verkaste hij dan naar Standard. Bij STVV kon hij niet blijven wegens een te hoog loon. De club wil echter promoveren en denkt daarom een extra inspanning te doen. Iandoli speelde in het seizoen 2011/2012 al voor STVV

bron : voetbalnieuws.be

Kan er eens iemand aan het bestuur uitleggen dat het probleem niet de linksback positie is maar dat ze moeten uitkijken naar 2 spitsen met ervaring en een spelverdeler ! Dan zit 1ste klasse er misschien nog in, maar dit zal niet gebeuren met een wissel Defem/Iandoli ! Grrrrrrrr ....... :fuckyou:
Het gaat hier ook niet zozeer over het "versterken van STVV", maar wel over het "stallen van Iandoli".
Van het niveau Iandoli mogen ze er van mij 11 stallen .
Oxbow
Berichten: 355
Lid geworden op: 03 nov 2010, 14:12

Re: Wintertransfers 2013-2014

Bericht door Oxbow »

Zeker in 2de klasse is Iandoli meerwaarde. Gisteren Schollen gezien, vind dat ze depoitre moeten huren. Rossini wil komen maar Charleroi is niet Ferrera gezind..
Dreke
Berichten: 3643
Lid geworden op: 10 okt 2010, 20:25

Re: Wintertransfers 2013-2014

Bericht door Dreke »

Heeft het zin om te speculeren over inkomende transfers (eigenlijk nooit, maar bon) als er geen geld is???
A loyal football fan only supports the shirt...
Oxbow
Berichten: 355
Lid geworden op: 03 nov 2010, 14:12

Re: Wintertransfers 2013-2014

Bericht door Oxbow »

Rd heeft geld genoeg :-)
Gesloten