Wintertransfers 2013-2014

Alles over (mogelijke) transfers bij STVV

Moderator: stvvilvoorde

Gebruikersavatar
Halenaar
Berichten: 5278
Lid geworden op: 06 okt 2010, 18:22

Wintertransfers 2013-2014

Bericht door Halenaar »

Sint-Truiden doet het naar behoren in tweede klasse, maar liet afgelopen weekend wel punten liggen tegen Eendracht Aalst. Voorzitter Lammens weet alvast waar het schoentje knelt bij de club. "We missen een echte afwerker."
In tegenstelling tot de andere topclubs in tweede, vond STVV nog maar vijftien keer de weg naar doel in elf wedstrijden. “Ons doelpuntensaldo zegt alles. Verdedigend zit het prima in mekaar, maar voorin missen we nog steeds een echte afwerker”, aldus Lammens aan Het Belang van Limburg.
“Naar mijn mening loopt er momenteel zo maar één iemand rond in tweede klasse en dat is Taulemesse van Eupen. Als we Edmilson Jr en Schoofs recupereren, zullen we sowieso al wat meer offensieve kracht hebben, maar we blijven zoeken naar een goalgetter. Hopelijk vinden we iemand tegen januari.”


Meer: http://www.voetbalkrant.com/nl/nieuws/l ... z2hmOKuT4T
Alé, het is weer ferm hoor :roll:

In de zomer al uw geld uitgeven aan LDV, volgens Ferrera "een topper", volgens Lauri zelf "niet kunnen doorbreken bij Liverpool omwille van Torres" :lol:

Ik gun LDV nog tijd, maar dit is momenteel een blunder van formaat van Ferrera en co. Al van vorig seizoen wist je dat het pijnpunt van dit team het gebrek aan een goede aanvaller was, en nog steeds is dit niet opgelost. Dat je dan nog al uw geld gaat uitgeven aan een spits die overal mislukt is...
Alain
Berichten: 991
Lid geworden op: 04 okt 2010, 13:50

Re: Wintertransfers 2013-2014

Bericht door Alain »

LDV is gehaald voor een 4-4-2-systeem, waar hij al niet verder kwam dan enkele assists.
Als we nu terug 4-3-3 gaan spelen, is hij helemaal al niet de man om in de punt te spelen (te weinig kracht).

Misschien geen slechte speler, heeft zeker kwaliteiten, maar toont voorlopig nog veel te weinig in verhouding tot de tamtam waarmee hij werd aangekondigd.
Johan
Berichten: 405
Lid geworden op: 10 jan 2011, 13:54

Re: Wintertransfers 2013-2014

Bericht door Johan »

natuurlijk hebben ze weer een hoop spelers gekocht waar ze niets mee kunnen aanvangen en die ook betaald moeten worden.Waar zijn de prestaties van ne Lazaar, Chirisungu LDV, als we Ferera mochten geloven WERELDVOETBALLERS.En als ge dan Uw spelers die het moeten doen nog niet eens op hun beste positie zet dan word het een heel moeilijk verhaal.Aoulad zegt dat hij een puntspeler is een zet hem op de flank, Rossen moet in de verdediging spelen en zet hem op het middenveld , waar hij volgens mij van weinig nut is en te traag.Joeri is een flankspeler en zet hem in punt.Dufer die geen hele match aankan en van weinig nut is behalve traptechniek staat er iedere keer in ten koste van snelheid en beweging, dan word het niet makkelijk.
Gebruikersavatar
Halenaar
Berichten: 5278
Lid geworden op: 06 okt 2010, 18:22

Re: Wintertransfers 2013-2014

Bericht door Halenaar »

Lammens verklaart vandaag in HLN dat er in de winter zeker niet afgeslankt wordt. Het hangt van de resultaten van STVV af de komende weken of er nog versterking komt, maar er word gekeken naar een type Sidibé/ Rossini. Een targetspits dus.

Misschien word het wel Rossini?
Rossini op een zijspoor? 'Groepsbelang boven dat van individu'

Sporting Charleroi krijgt woensdag het bezoek van KV Mechelen. Trainer Felice Mazzu maakte zopas zijn selectie bekend.

Daarin is er net als vorige zondag op Zulte-Waregem geen plaats voor Giuseppe Rossini, die nochtans hersteld is van zijn blessure. "De spelers die ik de voorbije drie weken selecteerde presteren goed. Rossini zit nog niet aan 100%", legt Mazzu uit aan Sudpresse. "Het belang van de groep gaat voor dat van een speler."

Giuseppe Rossini kwam dit seizoen nog maar zes keer in actie en scoorde nog geen enkele keer. Vorig seizoen was de 27-jarige aanvaller nog goed voor zes competitietreffers. Wellicht start Charleroi woensdag opnieuw met David Pollet in de aanval.
http://nr10.be/eersteklasse/nieuws/item ... igenbelang
Gebruikersavatar
Iniesta
Berichten: 1310
Lid geworden op: 15 okt 2010, 18:35

Re: Wintertransfers 2013-2014

Bericht door Iniesta »

We mogen ook eerlijk zijn en toegeven dat men hier meer dan tevreden was toen LDV hier zijn handtekening gezet heeft. De man brengt te weinig momenteel maar geheel afschrijven zou ik toch nog niet doen.

Er moet nog wat bijkomen, zeker vooraan maar met de vele sponsors die ons bestuur ons beloofde zal dat zeker geen probleem zijn.
Gebruikersavatar
Since '54
Berichten: 3757
Lid geworden op: 04 okt 2010, 17:59
Supporter van: K. STVV
Locatie: Sint-Truiden

Re: Wintertransfers 2013-2014

Bericht door Since '54 »

Iniesta schreef:We mogen ook eerlijk zijn en toegeven dat men hier meer dan tevreden was toen LDV hier zijn handtekening gezet heeft. De man brengt te weinig momenteel maar geheel afschrijven zou ik toch nog niet doen.

Er moet nog wat bijkomen, zeker vooraan maar met de vele sponsors die ons bestuur ons beloofde zal dat zeker geen probleem zijn.

Zet Dalla Valle maar op de bank, waar hij momenteel thuishoort, dan wordt hij niet afgeschreven.
Scandic
Berichten: 1204
Lid geworden op: 06 okt 2010, 20:08
Locatie: Sint Joris/Alken

Re: Wintertransfers 2013-2014

Bericht door Scandic »

Dalla Valle was een groot talent toen hij voor Liverpool koos, maar het kwam er nooit echt uit in Engeland. Zelfs in Noorwegen kon hij daarna weinig potten breken bij Molde. Hij moest bijna wekelijks bij Molde 2 spelen en daar was het ook al niet veel soeps.
Mikman
Berichten: 3664
Lid geworden op: 12 okt 2010, 11:51

Re: Wintertransfers 2013-2014

Bericht door Mikman »

Iandoli zat gisteren in de tribunes op Stayen. Toeval, of niet? Bracht hij gewoon een bezoek aan ex-ploegmaats ( Aarab/Ujpest?) of was er meer aan de hand? Iandoli komt niet meer aan spelen toe bij Standard. Eergisteren zette Luzon zelfs Stam op de linksachter en Ciman op de rechtsachter, van Iandoli is geen sprake meer ( tenzij hij buiten mijn weten geblesseerd is) . Eigenlijk huurt Standard Iandoli van STVV. En het contract van linksachter Deferm loopt na dit seizoen af, dus wil STVV/Duchâtelet nog cashen voor Deferm, dan moet het tijdens de winterstop gebeuren.

Dus de mogelijkheid van Deferm uit en Iandoli in tijdens de winterstop: voorlopig niet meer dan wat gissingen, maar misschien toch niet helemaal onmogelijk.
Gebruikersavatar
Halenaar
Berichten: 5278
Lid geworden op: 06 okt 2010, 18:22

Re: Wintertransfers 2013-2014

Bericht door Halenaar »

Iandoli heeft toch al 6x een basisplaats gehad bij Standard?

Maar goed, ik hoop dat hij komt, het zal een serieuze versterking zijn! Ook al is Deferm eigenlijk niet slecht bezig.
Mikman
Berichten: 3664
Lid geworden op: 12 okt 2010, 11:51

Re: Wintertransfers 2013-2014

Bericht door Mikman »

Halenaar schreef:Iandoli heeft toch al 6x een basisplaats gehad bij Standard?

Maar goed, ik hoop dat hij komt, het zal een serieuze versterking zijn! Ook al is Deferm eigenlijk niet slecht bezig.
Ah bon, ik volg het niet zo in eerste. Maar vond het wel opvallend, evenals het feit dat hij de afgelopen weken niet speelde, vooral afgelopen donderdag was dat vreemd gezien de verschuivingen bij Standard.
Was dan ook niet meer dan een hersenspinsel van mij.
Gebruikersavatar
Iniesta
Berichten: 1310
Lid geworden op: 15 okt 2010, 18:35

Re: Wintertransfers 2013-2014

Bericht door Iniesta »

Iandoli is niet verkeerd maar is dat de positie waar wij het meest nood aan hebben of de positie waar RD het meest voordeel bij heeft. Opnieuw een aanwijzing waar de echte prioriteiten liggen, helaas.
michael
Berichten: 323
Lid geworden op: 29 jan 2011, 11:15
Supporter van: STVV

Re: Wintertransfers 2013-2014

Bericht door michael »

Iniesta schreef:Iandoli is niet verkeerd maar is dat de positie waar wij het meest nood aan hebben of de positie waar RD het meest voordeel bij heeft. Opnieuw een aanwijzing waar de echte prioriteiten liggen, helaas.
Het is geen geheim dat Lammens heel graag Deferm wil verkopen, deze heeft nog een "oud" contract en is dus te duur. Zeker voor de door hem geleverde prestaties. Dan lijkt het me niet onlogisch dat er eerst gekeken wordt naar een Iandoli, die eigenaardig genoeg nog steeds hier onder contract ligt.

Of je hierin onderliggende prioriteiten moet zoeken dat laat ik in het midden.
Gebruikersavatar
Luc
Berichten: 1196
Lid geworden op: 29 sep 2010, 12:55

Re: Wintertransfers 2013-2014

Bericht door Luc »

Halenaar schreef:Iandoli heeft toch al 6x een basisplaats gehad bij Standard?

Maar goed, ik hoop dat hij komt, het zal een serieuze versterking zijn! Ook al is Deferm eigenlijk niet slecht bezig.
Ik denk dat je toch ergens mis bent 'Halenaar', volgens de statistieken heeft Iandoli dit seizoen 1 basisplaats gehad, namelijk de wedstrijd Standard-OHL van 18-08-2013 !

Verder waren er 2 invalbeurten, hij speelde 21. min tijdens KV Mechelen-Standard (28-07-2013) en 25 min. tijdens Cercle Brugge-Standard (29-09-2013).

Hij speelde dus 136 min., kreeg 1 gele kaart en scoorde geen doelpunten !
Gebruikersavatar
Jack
Beheerder
Berichten: 3468
Lid geworden op: 28 sep 2010, 11:11
Supporter van: STVV

Re: Wintertransfers 2013-2014

Bericht door Jack »

't Is wat zot dat hij in Luik zit terwijl wij nog eigenaar zijn, maar soit, is inderdaad geen prioriteit. Een goede spits hebben we nodig om mee te doen tot het einde!
Gebruikersavatar
Iniesta
Berichten: 1310
Lid geworden op: 15 okt 2010, 18:35

Re: Wintertransfers 2013-2014

Bericht door Iniesta »

En Iandoli heeft geen goed contract dan?
Gesloten