Hoe zou het zijn met...?

Alle info over onze ex-spelers
Gebruikersavatar
Brusselmans
Berichten: 3162
Lid geworden op: 22 okt 2010, 22:19

Re: Hoe zou het zijn met...?

Bericht door Brusselmans »

Zo erg zal het wel niet geweest zijn denk ik, qua vertrek en natrappen :)
Anders wordt je niet uigenodigd op de niewjaarsreceptie :cool:
Gebruikersavatar
Halenaar
Berichten: 5300
Lid geworden op: 06 okt 2010, 18:22

Re: Hoe zou het zijn met...?

Bericht door Halenaar »

Brusselmans schreef:Zo erg zal het wel niet geweest zijn denk ik, qua vertrek en natrappen :)
Anders wordt je niet uigenodigd op de niewjaarsreceptie :cool:
Dat bevestigd het juist. Past daar namelijk perfect tussen de andere jannemannen, gatlikkers en arrogante nekken :mrgreen:
Jef
Berichten: 36
Lid geworden op: 23 nov 2010, 18:47
Supporter van: STVV sinds 1963

Re: Hoe zou het zijn met...?

Bericht door Jef »

sjotterke
Berichten: 23
Lid geworden op: 03 jan 2011, 20:48

Re: Hoe zou het zijn met...?

Bericht door sjotterke »

StvvBoy
Berichten: 1180
Lid geworden op: 28 apr 2015, 18:45

Re: Hoe zou het zijn met...?

Bericht door StvvBoy »

sjotterke schreef:Iemand verbaasd hierover?

https://www.voetbalkrant.com/nl/nieuws/ ... n-standard
Ik toch wel hoor, want ik vind persoonlijk Dompe een van de beste voetballers die ooit bij stvv heeft gevoetbald. Ik schat hem ook veel hoger in als pakweg Junior of Dossevi. Dompe kan de top aan als hij zich goed laat begeleiden en de juiste stappen zet.

MAAR Ferrera en Dompe hadden al ruzie bij stvv en is achter de rug van Ferrera gehaald naar standard (dat zeggen toch de supporters daar). Maar een van de grootste talenten van de JPL is en blijft Dompe toch hoor. Ik rol de rode loper tot standard om hem hier terug naar hier te halen.
Gebruikersavatar
lindoke
Berichten: 4142
Lid geworden op: 09 okt 2010, 21:45
Supporter van: STVV

Re: Hoe zou het zijn met...?

Bericht door lindoke »

StvvBoy schreef:[......ik vind persoonlijk Dompe een van de beste voetballers die ooit bij stvv heeft gevoetbald.....
Dan heb jij nooit spelers als Isaïas en Kingambo weten spelen!
Professionaliteit: het deskundig, op een kwalitatief goede manier uitoefenen van een beroep door de beroepskracht.
BoemBoem
Berichten: 2954
Lid geworden op: 07 sep 2015, 11:39

Re: Hoe zou het zijn met...?

Bericht door BoemBoem »

lindoke schreef:
StvvBoy schreef:[......ik vind persoonlijk Dompe een van de beste voetballers die ooit bij stvv heeft gevoetbald.....
Dan heb jij nooit spelers als Isaïas en Kingambo weten spelen!
Isaīas.. zo'n spelers maken ze niemeer .. :)
STVV : Waar voetbal bijzaak is.
Gebruikersavatar
Since '54
Berichten: 3757
Lid geworden op: 04 okt 2010, 17:59
Supporter van: K. STVV
Locatie: Sint-Truiden

Re: Hoe zou het zijn met...?

Bericht door Since '54 »

Die vergelijkingen mag je hier nooit meer maken want dan zijn er sommigen die zuchten.
Gebruikersavatar
Since '54
Berichten: 3757
Lid geworden op: 04 okt 2010, 17:59
Supporter van: K. STVV
Locatie: Sint-Truiden

Re: Hoe zou het zijn met...?

Bericht door Since '54 »

StvvBoy schreef:
sjotterke schreef:Iemand verbaasd hierover?

https://www.voetbalkrant.com/nl/nieuws/ ... n-standard
Ik toch wel hoor, want ik vind persoonlijk Dompe een van de beste voetballers die ooit bij stvv heeft gevoetbald. Ik schat hem ook veel hoger in als pakweg Junior of Dossevi. Dompe kan de top aan als hij zich goed laat begeleiden en de juiste stappen zet.

MAAR Ferrera en Dompe hadden al ruzie bij stvv en is achter de rug van Ferrera gehaald naar standard (dat zeggen toch de supporters daar). Maar een van de grootste talenten van de JPL is en blijft Dompe toch hoor. Ik rol de rode loper tot standard om hem hier terug naar hier te halen.
Maar stvvboy hoeveel matchen heeft Dompé voor STVV gespeeld, stuk of 9 misschien en u vindt hem één der beste voetballers die ooit voor STVV gespeeld hebben.
StvvBoy
Berichten: 1180
Lid geworden op: 28 apr 2015, 18:45

Re: Hoe zou het zijn met...?

Bericht door StvvBoy »

Since '54 schreef:
StvvBoy schreef:
sjotterke schreef:Iemand verbaasd hierover?

https://www.voetbalkrant.com/nl/nieuws/ ... n-standard
Ik toch wel hoor, want ik vind persoonlijk Dompe een van de beste voetballers die ooit bij stvv heeft gevoetbald. Ik schat hem ook veel hoger in als pakweg Junior of Dossevi. Dompe kan de top aan als hij zich goed laat begeleiden en de juiste stappen zet.

MAAR Ferrera en Dompe hadden al ruzie bij stvv en is achter de rug van Ferrera gehaald naar standard (dat zeggen toch de supporters daar). Maar een van de grootste talenten van de JPL is en blijft Dompe toch hoor. Ik rol de rode loper tot standard om hem hier terug naar hier te halen.
Maar stvvboy hoeveel matchen heeft Dompé voor STVV gespeeld, stuk of 9 misschien en u vindt hem één der beste voetballers die ooit voor STVV gespeeld hebben.
Als iemand op 9 matchen mij zo kan verbazen dan zegt dat veel over de speler. Maar sorry als ik uw mening niet deel. Dompe is een speler die de absolute top kan halen als hij zijn kop niet zot laat maken. De technische sterkte dat die jong heeft kom je nooit tegen in Belgie. Laat staan bij STVV.

Dus ik blijf bij mijn mening dat Dompe een van (misschien wel de) beste spelers die stvv ooit gehad heeft.

Nogmaals ik heb het niet over de prestatie of wat hij bij stvv bereikt heeft, want dan staat hij nog niet in de top 100. Maar over het voetballend vermogen en talent is hij een van de beste ooit.
Dreke
Berichten: 3641
Lid geworden op: 10 okt 2010, 20:25

Re: Hoe zou het zijn met...?

Bericht door Dreke »

StvvBoy schreef:Als iemand op 9 matchen mij zo kan verbazen dan zegt dat veel over de speler. Maar sorry als ik uw mening niet deel. Dompe is een speler die de absolute top kan halen als hij zijn kop niet zot laat maken. De technische sterkte dat die jong heeft kom je nooit tegen in Belgie. Laat staan bij STVV.

Dus ik blijf bij mijn mening dat Dompe een van (misschien wel de) beste spelers die stvv ooit gehad heeft.

Nogmaals ik heb het niet over de prestatie of wat hij bij stvv bereikt heeft, want dan staat hij nog niet in de top 100. Maar over het voetballend vermogen en talent is hij een van de beste ooit.
Als je "beste" telkens vervangt door "speler met meeste potentieel", ben ik akkoord. Dat geldt ook voor Angban. Maar in tegenstelling tot wat velen blijkbaar denken, voetbalt ge ook met uw hoofd en niet alleen met uw voeten. En daar zijn deze heren (aangevuld met oa Edmilson) "mooie" voorbeelden van.
A loyal football fan only supports the shirt...
StvvBoy
Berichten: 1180
Lid geworden op: 28 apr 2015, 18:45

Re: Hoe zou het zijn met...?

Bericht door StvvBoy »

Dreke schreef:
StvvBoy schreef:Als iemand op 9 matchen mij zo kan verbazen dan zegt dat veel over de speler. Maar sorry als ik uw mening niet deel. Dompe is een speler die de absolute top kan halen als hij zijn kop niet zot laat maken. De technische sterkte dat die jong heeft kom je nooit tegen in Belgie. Laat staan bij STVV.

Dus ik blijf bij mijn mening dat Dompe een van (misschien wel de) beste spelers die stvv ooit gehad heeft.

Nogmaals ik heb het niet over de prestatie of wat hij bij stvv bereikt heeft, want dan staat hij nog niet in de top 100. Maar over het voetballend vermogen en talent is hij een van de beste ooit.
Als je "beste" telkens vervangt door "speler met meeste potentieel", ben ik akkoord. Dat geldt ook voor Angban. Maar in tegenstelling tot wat velen blijkbaar denken, voetbalt ge ook met uw hoofd en niet alleen met uw voeten. En daar zijn deze heren (aangevuld met oa Edmilson) "mooie" voorbeelden van.
Heb je ook volledig gelijk in. Zijn vele grote talenten nooit ontdekt door slecht karakter, geen professionele houding, slechte managers en dergelijk.

en speler met meeste potentieel is misschien wel een betere verwoording :)
Jones
Berichten: 3177
Lid geworden op: 19 dec 2015, 20:32

Re: Hoe zou het zijn met...?

Bericht door Jones »

Zoals Vandenbempt het hier zegt : ze zijn vuile spelletjes aan spelen met Fereira. Hij had hier nooit moeten zelf vertrekken. Wel het geval Edmilson, die pagadder ben ik liever kwijt dan rijk. Hij laat evenals Dompé nu toch ook zijn trainer in de steek. mannen kiezen allen voor t geld. De trainer volgen omdat hij hen meewil ? Neen enkel omdat het naar Standard is en voor veel geld, de rest interesseert hun niet.
P.S. : volgende week is het pas terug "Extra time" op tv zeker ?

http://sporza.be/cm/sporza/voetbal/Jupi ... /1.2749924
Gebruikersavatar
Halenaar
Berichten: 5300
Lid geworden op: 06 okt 2010, 18:22

Re: Hoe zou het zijn met...?

Bericht door Halenaar »

Moeten we nu echt medelijden krijgen met Ferrera?

Dat die arrogante kwal nu zelf eens zonder respect word behandeld vind ik juist schitterend. Iets met een boemerang ;)
Dreke
Berichten: 3641
Lid geworden op: 10 okt 2010, 20:25

Re: Hoe zou het zijn met...?

Bericht door Dreke »

Proper? Verre van. Compassie? Evenmin.
A loyal football fan only supports the shirt...
Plaats reactie