Guido Brepoels naar Waasland-Beveren

Alle info over onze ex-spelers
Gebruikersavatar
Since '54
Berichten: 3757
Lid geworden op: 04 okt 2010, 17:59
Supporter van: K. STVV
Locatie: Sint-Truiden

Re: Guido Brepoels naar Waasland-Beveren

Bericht door Since '54 »

droopy schreef:
Halenaar schreef:Missie geslaagd voor Guido: Waasland-Beveren blijft in eerste klasse!

Alweer een zeer knappe prestatie van hem. Je moet het maar doen, dat team was in de winterstop ten dode opgeschreven, en met zo'n moeilijk programma.

Respect!
Welke verdienste heeft Brepoels aan het falen van Cercle ?
Niet in het falen van Cercle maar 'Hij heeft van Waasland-Beveren terug een strijdbare ploeg gemaakt' (Peter Vandenbempt in Sportweekend).
Gebruikersavatar
tbird
Berichten: 530
Lid geworden op: 10 nov 2010, 16:09

Re: Guido Brepoels naar Waasland-Beveren

Bericht door tbird »

Since '54 schreef:
droopy schreef:
Halenaar schreef:Missie geslaagd voor Guido: Waasland-Beveren blijft in eerste klasse!

Alweer een zeer knappe prestatie van hem. Je moet het maar doen, dat team was in de winterstop ten dode opgeschreven, en met zo'n moeilijk programma.

Respect!
Welke verdienste heeft Brepoels aan het falen van Cercle ?
Niet in het falen van Cercle maar 'Hij heeft van Waasland-Beveren terug een strijdbare ploeg gemaakt' (Peter Vandenbempt in Sportweekend).
6 op 27 is niet echt strijdbaar. Dikke buis zou ik zeggen.

Sent from my C6903 using Tapatalk
The rules of soccer are very simple, basically it is this: if it moves, kick it. If it doesn't move, kick it until it does.
enerkey
Berichten: 2080
Lid geworden op: 12 okt 2010, 19:32

Re: Guido Brepoels naar Waasland-Beveren

Bericht door enerkey »

Idd vrees ook dat Brepoels niet veel heeft bijgedragen aan de redding. Om een vergelijking te maken zelfs "Champagne Henkie" haalde hier destijds in verhouding met het aantal wedstrijden meer punten.
charel
Berichten: 89
Lid geworden op: 04 mei 2013, 22:44
Supporter van: stvv

Re: Guido Brepoels naar Waasland-Beveren

Bericht door charel »

het is wel zo dat Lierse en Cercle bijna geen punten hebben gehaald, dat is de redding van Beveren
Dreke
Berichten: 3624
Lid geworden op: 10 okt 2010, 20:25

Re: Guido Brepoels naar Waasland-Beveren

Bericht door Dreke »

Ik heb zo de indruk dat Guido niet de man is die een ploeg op twee maanden tijd kan omtoveren. Maar wie kan dat wel? Die zijn echt wel op één hand te tellen. Zijn opdracht was duidelijk: POII behalen. En dat is hem gelukt. Al lijkt mij dat meer de verdienste van Cercle dan van hem.

Het heeft geen zin om steeds naar hem te gaan verwijzen. Maar ik kan moeilijk ontkennen dat ik liever hem als trainer had dan Ferrera.
A loyal football fan only supports the shirt...
Dreke
Berichten: 3624
Lid geworden op: 10 okt 2010, 20:25

Re: Guido Brepoels naar Waasland-Beveren

Bericht door Dreke »

charel schreef:het is wel zo dat Lierse en Cercle bijna geen punten hebben gehaald, dat is de redding van Beveren
Dat klopt volledig. Maar het is dan ook wel weer zo dat Waasland maar één seizoen sinds de invoering ervan in PO3 beland zou zijn met het puntenaantal dat ze nu hebben.
A loyal football fan only supports the shirt...
tweety
Berichten: 876
Lid geworden op: 13 okt 2010, 18:10

Re: Guido Brepoels naar Waasland-Beveren

Bericht door tweety »

Bwah, 't is allemaal relatief natuurlijk.
Ik heb een paar WB supporters op mijn werk en die zeggen allemaal dat het dankzij Guido is dat ze erin blijven.
Ongeacht of ze nu geholpen zijn door het falen van Cercle of niet.
Gebruikersavatar
Halenaar
Berichten: 5278
Lid geworden op: 06 okt 2010, 18:22

Re: Guido Brepoels naar Waasland-Beveren

Bericht door Halenaar »

Ik vraag mij af hoeveel mensen W-B echt hebben gevolgd als ik de kritiek hier bekijk :roll:

- GB heeft een totaal andere speelstijl gebracht bij W-B. Aanvallend, met druk naar voor. Dat vraagt tijd, heel veel tijd. Tijd die ze eigenlijk niet hadden.
- De beste speler en topschutter, Emond, weken geblesseerd.
- Lovende commentaar over het spel van W-B, maar vaak kregen ze op het einde onverdiend het deksel op de neus.
- Een programma met daarin: Standard, Kortrijk (gewonnen!), Gent (allen PO1), Lokeren, Genk (subtop).
- Terug vechtlust en vertrouwen gebracht bij W-B. En zeer tevreden supporters.

En dat allemaal bij een ploeg die aan de winterstop ten dode stond opgeschreven, zonder fut of vechtlust! Dat is gewoon een hele prestatie.

Laat GB nu maar de transfers doen bij WB en dat word een stabiele middenmotor zoals KV Mechelen.
Gebruikersavatar
stvvilvoorde
Berichten: 4139
Lid geworden op: 19 okt 2010, 11:07

Re: Guido Brepoels naar Waasland-Beveren

Bericht door stvvilvoorde »

Als ge Brepoels als trainer pakt, moeten uw spelers fysiek 110% in orde zijn.
Met die legume van een Van Geneugden was dat absoluut niet zo.

Met van nu tot begin competitie heeft Guido tijd genoeg om zijn ploeg conditioneel scherp te krijgen en pas volgend seizoen zullen we zien wat hij als trainer van W-B echt kan.
smol
Berichten: 1382
Lid geworden op: 25 jan 2011, 09:35

Re: Guido Brepoels naar Waasland-Beveren

Bericht door smol »

Halenaar schreef:Ik vraag mij af hoeveel mensen W-B echt hebben gevolgd als ik de kritiek hier bekijk :roll:

- GB heeft een totaal andere speelstijl gebracht bij W-B. Aanvallend, met druk naar voor. Dat vraagt tijd, heel veel tijd. Tijd die ze eigenlijk niet hadden.
- De beste speler en topschutter, Emond, weken geblesseerd.
- Lovende commentaar over het spel van W-B, maar vaak kregen ze op het einde onverdiend het deksel op de neus.
- Een programma met daarin: Standard, Kortrijk (gewonnen!), Gent (allen PO1), Lokeren, Genk (subtop).
- Terug vechtlust en vertrouwen gebracht bij W-B. En zeer tevreden supporters.

En dat allemaal bij een ploeg die aan de winterstop ten dode stond opgeschreven, zonder fut of vechtlust! Dat is gewoon een hele prestatie.

Laat GB nu maar de transfers doen bij WB en dat word een stabiele middenmotor zoals KV Mechelen.
Tegen Gent & Kortrijk werd W-B nochtans verweten anti voetbal te spelen hoor .... en niet alleen door de tegenstander.

Ik hoop voor Guido dat hij de kans krijgt volgend seizoen maar je weet nooit ....
Gebruikersavatar
Halenaar
Berichten: 5278
Lid geworden op: 06 okt 2010, 18:22

Re: Guido Brepoels naar Waasland-Beveren

Bericht door Halenaar »

Guido Brepoels is erin geslaagd om Waasland-Beveren in eerste klasse te houden. Toch is het nog niet helemaal duidelijk of de Limburgse coach ook volgend seizoen bij de Wase club actief blijft. Algemeen directeur Dirk Poppe is echter tevreden met zijn trainer.

"Ik denk dat we met Brepoels een zeer gedreven trainer in huis hebben gehaald die het enthousiasme bij iedereen heeft teruggebracht", stelt hij in Het Nieuwsblad. "Zelfs als de resultaten uitbleven, bleef hij het vuur in de groep gooien. Ik kan alleen maar vaststellen dat dit een project is waar zoveel inzit. Het moet er alleen op het veld ook eens gaan uitkomen"
omeloe
Berichten: 1157
Lid geworden op: 17 okt 2010, 21:47
Supporter van: STVV
Locatie: Stevoort

Re: Guido Brepoels naar Waasland-Beveren

Bericht door omeloe »

omeloe schreef:Ik was vandaag ook aan het duimen voor Guido maar 6 op 27 is toch weinig . Waasland-Beveren zal waarschijnlijk zijn contract niet verlengen .
De logica zelve .
http://sporza.be/cm/sporza/voetbal/Jupi ... /1.2297293
Plaats reactie