Rob Schoofs

Alle info over onze ex-spelers
Gebruikersavatar
stvvilvoorde
Berichten: 4139
Lid geworden op: 19 okt 2010, 11:07

Re: Rob Schoofs

Bericht door stvvilvoorde »

Schoofs staat niet op de spelerslijst van AA Gent voor de Europa League.
Gebruikersavatar
Jack
Beheerder
Berichten: 3468
Lid geworden op: 28 sep 2010, 11:11
Supporter van: STVV

Re: Rob Schoofs

Bericht door Jack »

Ik had toch al iets meer kansen voor hem verwacht. Ook al in tribune moeten zitten...
omeloe
Berichten: 1157
Lid geworden op: 17 okt 2010, 21:47
Supporter van: STVV
Locatie: Stevoort

Re: Rob Schoofs

Bericht door omeloe »

Louis Verstraete (17jaar) is er wel bij ! Rob Schoofs is daar zijn tijd aan het verprutsen , hij heeft te hoog willen vliegen . Maarja , als je zo'n kans krijgt , kan je moeilijk weigeren .
Gebruikersavatar
stvvilvoorde
Berichten: 4139
Lid geworden op: 19 okt 2010, 11:07

Re: Rob Schoofs

Bericht door stvvilvoorde »

als hij deze seizoenshelft zich niet kan doorzetten, kan het misschien al over voor hem zijn bij Gent.
STimVV
Berichten: 2700
Lid geworden op: 23 okt 2010, 13:34

Re: Rob Schoofs

Bericht door STimVV »

Inderdaad, als Rob de komende maanden z'n kans niet krijgt en pakt zullen ze een oplossing voor hem moeten zoeken. Hij was per slot van rekening toch gehaald om Kums op te volgen als die zou vertrekken. Een half seizoen aanpassen: ok. Maar op dit moment is hij er zijn tijd aan't verdoen. Ik verwacht dat ze hem dan wel zullen proberen uitlenen ofzo. En dan moet STVV al-tijd op de eerste rij staan.
StvvBoy
Berichten: 1178
Lid geworden op: 28 apr 2015, 18:45

Re: Rob Schoofs

Bericht door StvvBoy »

STimVV schreef:Inderdaad, als Rob de komende maanden z'n kans niet krijgt en pakt zullen ze een oplossing voor hem moeten zoeken. Hij was per slot van rekening toch gehaald om Kums op te volgen als die zou vertrekken. Een half seizoen aanpassen: ok. Maar op dit moment is hij er zijn tijd aan't verdoen. Ik verwacht dat ze hem dan wel zullen proberen uitlenen ofzo. En dan moet STVV al-tijd op de eerste rij staan.
ondanks dat Rob zeker een aanwinst is hoeft hij voor mij niet te komen.

Met de petter - Peeters - bezus heb je al een sterk middenveld. Ook heb je voor elke speler een deftige vervanger. De Petter/valvediva , Peeters/gerkens en bezus/ono .

Dus eerlijk gezegd moeten ze voor mij hem niet gaan halen. Ben geen fan van huren. Schoofs kan in mijn ogen ook weinig nog leren hier.

Enkel bij ploegen die sub top zijn en tussen plaast 7-4 spelen zou hij perfect passen en veel bijleren. Zoals Oostende , Zulte Waregem en Charleroi
Gebruikersavatar
Jacques
Berichten: 6717
Lid geworden op: 10 okt 2010, 14:09

Re: Rob Schoofs

Bericht door Jacques »

omeloe schreef:Louis Verstraete (17jaar) is er wel bij ! Rob Schoofs is daar zijn tijd aan het verprutsen , hij heeft te hoog willen vliegen . Maarja , als je zo'n kans krijgt , kan je moeilijk weigeren .
Verstraete heeft volgens mij meer met zijn leeftijd te maken. Ik dacht dat er max. 21 of 23 spelers in de selectie mogen zitten, maar dat -18 jarigen uit de eigen opleiding daar niet voor mee telden. Anderlecht en Genk hebben er zo ook een paar tussen lopen (zie http://sporza.be/permalink/1.2758556).
Soit, het blijft natuurlijk niet goed voor Rob, zeker als je ziet dat al bij al behoorlijk middelmatige voetballers als Van der Bruggen, Matton en Saief er wel bij zijn. Ik snap niet dat die de voorkeur krijgen op Rob. Als er voor nieuwjaar geen beterschap komt in zijn situatie, moet hij in januari weg zien te geraken.
Overdrijven is een kunst
STVV-fan
Berichten: 5975
Lid geworden op: 06 jul 2013, 03:15
Supporter van: STVV

Re: Rob Schoofs

Bericht door STVV-fan »

Jacques schreef:
omeloe schreef:Louis Verstraete (17jaar) is er wel bij ! Rob Schoofs is daar zijn tijd aan het verprutsen , hij heeft te hoog willen vliegen . Maarja , als je zo'n kans krijgt , kan je moeilijk weigeren .
Verstraete heeft volgens mij meer met zijn leeftijd te maken. Ik dacht dat er max. 21 of 23 spelers in de selectie mogen zitten, maar dat -18 jarigen uit de eigen opleiding daar niet voor mee telden. Anderlecht en Genk hebben er zo ook een paar tussen lopen (zie http://sporza.be/permalink/1.2758556).
Soit, het blijft natuurlijk niet goed voor Rob, zeker als je ziet dat al bij al behoorlijk middelmatige voetballers als Van der Bruggen, Matton en Saief er wel bij zijn. Ik snap niet dat die de voorkeur krijgen op Rob. Als er voor nieuwjaar geen beterschap komt in zijn situatie, moet hij in januari weg zien te geraken.
Dit gaan ze waarschijnlijk niet doen, maar als Robke zijn situatie zo uitzichtloos blijft bij Gent, zou ik toch proberen om hem een half seizoen te huren van Gent.
- Je hebt een Belg meer
- Robke is quasi zeker van zijn plaats

Maar dat is waarschijnlijk een utopie.

Maar ik zou dat serieus proberen/overwegen te doen in de winter....
omeloe
Berichten: 1157
Lid geworden op: 17 okt 2010, 21:47
Supporter van: STVV
Locatie: Stevoort

Re: Rob Schoofs

Bericht door omeloe »

Gebruikersavatar
Iniesta
Berichten: 1310
Lid geworden op: 15 okt 2010, 18:35

Re: Rob Schoofs

Bericht door Iniesta »

Heeft 90 minuten mogen volmaken in een wedstrijd die met 3-0 verdiend gewonnen werd. Vanhaezebrouck was ook eens tevreden over hem en noemde de prestatie "hoopgevend". Een goaltje zou hem goed doen.
Gebruikersavatar
Tompie
Berichten: 3059
Lid geworden op: 05 okt 2010, 14:40
Supporter van: STVV
Locatie: Sint-Truiden

Re: Rob Schoofs

Bericht door Tompie »

Speelde echt wel een sterke wedstrijd. Hopelijk is hij nu vertrokken voor meer basisplaatsen.
Football is football and talent is talent. But the mindset of your team makes all the difference.
Gebruikersavatar
Jacques
Berichten: 6717
Lid geworden op: 10 okt 2010, 14:09

Re: Rob Schoofs

Bericht door Jacques »

3-0 met pre-assists die Kums niet beter had kunnen trappen. Schoofs en niemand anders heeft het profiel om die rol over te nemen. Dat was al zo bij zijn overstap. Hij heeft lang moeten wachten, hopelijk krijgt hij nu wat vertrouwen van Hein.
Overdrijven is een kunst
Gebruikersavatar
Jack
Beheerder
Berichten: 3468
Lid geworden op: 28 sep 2010, 11:11
Supporter van: STVV

Re: Rob Schoofs

Bericht door Jack »

Tot vier keer toe had Gent zijn bod verhoogd tot iets meer dan 2 miljoen, maar eind vorige week wilden ze ook middenvelder Rob Schoofs in de deal betrekken en daarmee gingen de Rouches akkoord.

Om maar te zeggen hoe hard Hein Vanhaezebrouck Trebel wilde als opvolger van Kums. De Gentenaars hebben al niet te veel Belgen om op hun wedstrijdblad te zetten, maar wilden toch nog afstand doen van Schoofs en die vervangen door Birger Verstraete van Kortrijk... Allemaal voor Trebel.
Rob moet daar weg. Er is duidelijk geen geloof in hem, of alleszins geen geduld.
Geel-Blauw
Berichten: 820
Lid geworden op: 03 dec 2014, 23:04

Re: Rob Schoofs

Bericht door Geel-Blauw »

Blijkbaar is KV Mechelen geïnteresseerd in Rob, lijkt me echt wel een goeie ploeg voor hem en met Ferrera is er zeker een trainer die in hem gelooft.
Nie zievere, speile!
Plaats reactie