Simon Mignolet

Alle info over onze ex-spelers
Gebruikersavatar
Jack
Beheerder
Berichten: 3468
Lid geworden op: 28 sep 2010, 11:11
Supporter van: STVV

Re: RE: Re: Simon Mignolet

Bericht door Jack »

BoemBoem schreef:
Condor schreef:Simon moet zo snel mogelijk weg van Liverpool en Klopp. Deze laatste heeft dezelfde spelersmakelaar dan Karius en aan deze tandem is een smakgeld binnen te halen door de betrokkenen. Voor Simon zie ik Napoli als beste oplossing,zij staan eerste en Dries zal een toffe medemaat zijn voor Simon.
Niet wachten Simon,de zon schijnt in Napels en niet in het kille Liverpool.
Goh Napoli..
Ik weet het toch niet of dit het ideale moment is om naar daar te trekken hoor..

Stel,
Simon gaat, wordt meteen nummer 1..
Enkele foutjes op beslissende momenten en Napoli speelt geen kampioen..
Dan vrees ik dat het wel eens helemaal over zou kunnen zijn voor Simon..
Het omgekeerde zou natuurlijk ook helemaal kunnen he..

Wil maar zeggen, Napoli is geen "veilige keuze"..
Langs de andere kant, presteren moet ge altijd bij een topclub..
Denk sowieso niet dat hij deze winter al gaat.
Gebruikersavatar
Jacques
Berichten: 6717
Lid geworden op: 10 okt 2010, 14:09

Re: Simon Mignolet

Bericht door Jacques »

BoemBoem schreef:
Dreke schreef:
BoemBoem schreef: Stel,
Simon gaat, wordt meteen nummer 1..
Enkele foutjes op beslissende momenten en Napoli speelt geen kampioen..
Dan vrees ik dat het wel eens helemaal over zou kunnen zijn voor Simon..
Het gaat hier om de beste spelers en ploegen ter wereld. Niet om Vechmaal of Jeuk, hè. Als hij dat risico niet wilt nemen, kan hij even goed terug bij ons komen spelen.
Bij ons zou hij anders wel welkom zijn ;)
Zou bij De Roeck gewoon op de bank zitten hoor.
Pirard :hug: :love:
Overdrijven is een kunst
StellaWADASWAD
Berichten: 118
Lid geworden op: 27 dec 2017, 21:31

Re: RE: Re: Simon Mignolet

Bericht door StellaWADASWAD »

Jack schreef:
BoemBoem schreef:
Condor schreef:Simon moet zo snel mogelijk weg van Liverpool en Klopp. Deze laatste heeft dezelfde spelersmakelaar dan Karius en aan deze tandem is een smakgeld binnen te halen door de betrokkenen. Voor Simon zie ik Napoli als beste oplossing,zij staan eerste en Dries zal een toffe medemaat zijn voor Simon.
Niet wachten Simon,de zon schijnt in Napels en niet in het kille Liverpool.
Goh Napoli..
Ik weet het toch niet of dit het ideale moment is om naar daar te trekken hoor..

Stel,
Simon gaat, wordt meteen nummer 1..
Enkele foutjes op beslissende momenten en Napoli speelt geen kampioen..
Dan vrees ik dat het wel eens helemaal over zou kunnen zijn voor Simon..
Het omgekeerde zou natuurlijk ook helemaal kunnen he..

Wil maar zeggen, Napoli is geen "veilige keuze"..
Langs de andere kant, presteren moet ge altijd bij een topclub..
Denk sowieso niet dat hij deze winter al gaat.
Mignolet zal niet in de winter vertrekken hoor. Dat hij naar Napoli gaat, dat lijkt me een mooie manier om zijn carriere eventueel af te sluiten. Maar in Liverpool zou ik zeker niet blijven. Al maakt hij bij Napoli natuurlijk evenveel kans op een prijs als bij Liverpool.
Condor
Berichten: 49
Lid geworden op: 11 apr 2014, 11:54
Supporter van: STVV

Re: Simon Mignolet

Bericht door Condor »

Als Simon de kans krijgt om naar Napels te gaan moet hij die grijpen. Foutjes worden altijd afgestraft en dit is zo voor elke doelman maar voor een doelman van de klasse van Simon maken zijn safes het altijd goed. Hij moet er zich ook van bewust zijn van zijn carrière te kunnen afsluiten op topniveau Napels een ideale plaats is voor het WK;
Ik hoop dat Klopp deze avond verliest en de boot in gaat alhoewel winnen tegen Swansea de laatste in de klassering geen topopdracht is.
Simon vertrek jongen en laat die Duitser voor wat hij altijd geweest is.
Gebruikersavatar
stvvilvoorde
Berichten: 4139
Lid geworden op: 19 okt 2010, 11:07

Re: Simon Mignolet

Bericht door stvvilvoorde »

Karius zal ook in het champions league duel tegen porto in doel staan.

Simon zijn verhaal bij Liverpool is uitgezongen.
Gebruikersavatar
Jack
Beheerder
Berichten: 3468
Lid geworden op: 28 sep 2010, 11:11
Supporter van: STVV

Re: RE: Re: Simon Mignolet

Bericht door Jack »

stvvilvoorde schreef:Karius zal ook in het champions league duel tegen porto in doel staan.

Simon zijn verhaal bij Liverpool is uitgezongen.
Toch een kleine meneer de Jurgen.
Gebruikersavatar
stvvilvoorde
Berichten: 4139
Lid geworden op: 19 okt 2010, 11:07

Re: Simon Mignolet

Bericht door stvvilvoorde »

Jazeker.

had verwacht dat Simon toch de CL-matchen zou krijgen, nu Karius 1ste keuze is in de premier league.
Nee, nu is de uitleg dat een doelman vertrouwen nodig heeft en zolang hij dat vertrouwen niet beschaamt, blijft hij in doel staan.
Tof om te lezen voor Simon, die een grote verdienste had in het bereiken van de CL-poules en daarna gewoon gepasseerd werd voor die competitie.
Maken dat je daar weg bent, Simon!
Gebruikersavatar
Jacques
Berichten: 6717
Lid geworden op: 10 okt 2010, 14:09

Re: Simon Mignolet

Bericht door Jacques »

Sorry voor het taalgebruik maar HYPOCRIETE, ONDANKBARE K*TMOF.
Ik hoop dat ze op hun kl*ten krijgen van Porto (zeer kleine kans, maar slecht karakter), in de competitie naast de CL grijpen (grotere kans, nog slechter karakter) en Simon vervolgens 1ste doelman wordt bij een club die wel CL speelt (karma).
Mja, de liefde tussen Klopp en Karius is zo groot en 't Is valentijn voor iets wor. :love: :roll:
Overdrijven is een kunst
Mobius
Berichten: 281
Lid geworden op: 20 okt 2010, 10:53

Re: Simon Mignolet

Bericht door Mobius »

Hopelijk verkloot Karius het nog eens goed. Zou ook al karma zijn eigenlijk.

Hopelijk zien we Simon na de zomer terug bij een club die hem verdient. Hoeft voor mij geen mega top club te zijn maar een mooie CL campagne met Simon onder de lat verdient zijn carrière toch wel denk ik zo. Zielige kerel die Klopp.
Flavus Caeruleus
Berichten: 131
Lid geworden op: 22 sep 2014, 07:33

Re: Simon Mignolet

Bericht door Flavus Caeruleus »

Sinds de keeper-wissel zijn de resultaten toch goed? Dus zal de trainer wel gelijk hebben zeker?
Dat kan als niet eerlijk & niet rechtvaardig overkomen tov Simon, maar uiteindelijk beslist de trainer toch welke 11 er starten hoor.
Zulke dingen gebeuren op alle niveau's van het voetbal (jeugd, provinciaal, nationaal,...).
Overal heb je spelers, supporters, ouders,... die beslissingen van de trainer niet eerlijk vinden of niet begrijpen.
Maar dat hoort nu éénmaal bij voetbal.

Los daarvan denk ik niet dat Simon bij eender welke topclub onbetwiste nummer 1 zal zijn, een transfer naar een middenmotor lijkt me de beste oplossing.
Gebruikersavatar
Jacques
Berichten: 6717
Lid geworden op: 10 okt 2010, 14:09

Re: Simon Mignolet

Bericht door Jacques »

Klopp zit gewoon al 1,5 jaar zijn vriendje te pushen, ondanks een waslijst aan blunders. Het werd haast aandoenlijk, maar soit, nu heeft hij dan toch eindelijk zijn goesting gekregen. Karius in doel zetten is uiteraard Klopp zijn goed recht als coach, hij wordt dan ook betaald om de ploeg op te stellen, maar dat het hypocriet is hoe hij zijn uitleg telkens aanpast om Karius toch maar te kunnen laten spelen, is gewoon een feit. Een hypocriete uitleg is niet verboden, maar het is ook niet verboden dat ik hem om die reden een l*l vind. :)

Overigens zijn de resultaten niet spectaculair veel beter volgens mij (wel geen cijfers geanalyseerd) en kan je evenzeer argumenteren dat het aan Van Dijck ligt, maar dat terzijde.
Overdrijven is een kunst
Alain
Berichten: 991
Lid geworden op: 04 okt 2010, 13:50

Re: Simon Mignolet

Bericht door Alain »

0-5 in de heenmatch... en Simon nog geen CL-minuten gunnen... wat een lul is die Klopp toch!
Jones
Berichten: 3167
Lid geworden op: 19 dec 2015, 20:32

Re: Simon Mignolet

Bericht door Jones »

Proficiat Simon met je 30ste verjaardag !
lakie
Berichten: 1166
Lid geworden op: 06 nov 2010, 13:37

Re: Simon Mignolet

Bericht door lakie »

Alain schreef:0-5 in de heenmatch... en Simon nog geen CL-minuten gunnen... wat een lul is die Klopp toch!
Als Klopp hem nu wel had opgesteld had ik gewoon eenvoudigweg bedankt als ik Simon was...
"Play for the name on the front of the shirt and they'll remember the name on the back" (Tony Adams)
Gebruikersavatar
Jacques
Berichten: 6717
Lid geworden op: 10 okt 2010, 14:09

Re: Simon Mignolet

Bericht door Jacques »

Morgen nog eens een kans om Simon aan het werk te zien. Weliswaar slechts vriendschappelijk tegen Saoedi Arabië, maar hij moet het doen met de kansen die hij krijgt. Met het WK en een transfer (hopelijk) voor de deur zal een goede prestatie hem deugd doen.
Overdrijven is een kunst
Plaats reactie