Simon Mignolet

Alle info over onze ex-spelers
STVVninof
Berichten: 579
Lid geworden op: 18 jan 2011, 10:41

Re: Simon Mignolet

Bericht door STVVninof »

Jammer voor Simon...
enerkey
Berichten: 2080
Lid geworden op: 12 okt 2010, 19:32

Re: Simon Mignolet

Bericht door enerkey »

Klopp: "Mignolet doet beste save die ik ooit zag"
http://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20170409_02826103

Beste save ooit misschien wat overdreven. Maar om in volle ren naar de tweede paal nog eens de reflex te hebben om uw been op te lichten. Kan me alleszins niet direct zoiets soortgelijk herinneren. :toppie:

Hier zie je het iets beter in het tweede deel van het filmpje: https://streamable.com/3ot5g
Gebruikersavatar
Since '54
Berichten: 3757
Lid geworden op: 04 okt 2010, 17:59
Supporter van: K. STVV
Locatie: Sint-Truiden

Re: Simon Mignolet

Bericht door Since '54 »

24' Liverpool - Crystal Palace 1-0 prachtige vrijschop Coutinho.
Dreke
Berichten: 3623
Lid geworden op: 10 okt 2010, 20:25

Re: Simon Mignolet

Bericht door Dreke »

Since '54 schreef:24' Liverpool - Crystal Palace 1-0 prachtige vrijschop Coutinho.
En het vervolg? :-S
A loyal football fan only supports the shirt...
Gebruikersavatar
Tompie
Berichten: 3059
Lid geworden op: 05 okt 2010, 14:40
Supporter van: STVV
Locatie: Sint-Truiden

Re: Simon Mignolet

Bericht door Tompie »

Mignolet scoort de laatste tijd toch goede punten bij zowel trainer als fans. Ook gisteren een prima partij van hem in Watford, waar ze dankzij een wereldgoal van Can met de drie punten gingen lopen.
Football is football and talent is talent. But the mindset of your team makes all the difference.
Gebruikersavatar
Since '54
Berichten: 3757
Lid geworden op: 04 okt 2010, 17:59
Supporter van: K. STVV
Locatie: Sint-Truiden

Re: Simon Mignolet

Bericht door Since '54 »

West Ham United - Liverpool FC (met Simon Mignolet) 0 - 4. voor 56.000 toeschouwers!
Jones
Berichten: 3167
Lid geworden op: 19 dec 2015, 20:32

Re: Simon Mignolet

Bericht door Jones »

Since '54 schreef:West Ham United - Liverpool FC (met Simon Mignolet) 0 - 4. voor 56.000 toeschouwers!
Toch heeft Liverpool me ontgoocheld. Als Mane niet was uitgevallen kon men Tottenham nog bijgebeend hebben en moest men nu niet spelen voor plaats 3. Man.city gaat over hun met nog een match tegoed en nu mogen ze dan CL-voorrondes spelen.
Liverpool scoort veel maar krijgen voor een topploeg veel te veel goals binnen. Ze moeten echt investeren in hun verdediging
Gebruikersavatar
Since '54
Berichten: 3757
Lid geworden op: 04 okt 2010, 17:59
Supporter van: K. STVV
Locatie: Sint-Truiden

Re: Simon Mignolet

Bericht door Since '54 »

Vandaag om 16.00 laatste wedstrijd in de Premier League Liverpool - Middlesbrough. Bij winst spelen de reds, mits een voorronde, de Champions League. Bij puntenverlies van Manchester City en winst van Liverpool zelfs CL zonder voorronde.
Gebruikersavatar
Tompie
Berichten: 3059
Lid geworden op: 05 okt 2010, 14:40
Supporter van: STVV
Locatie: Sint-Truiden

Re: Simon Mignolet

Bericht door Tompie »

Klopp maakt er daar toch een zootje van wat de doelmannen betreft. Niet Mignolet maar wel Karius vanavond in de basis in de Champions League.

Los van het feit dat Karius in zijn vorige wedstrijd(en) erg onzeker acteerde en Mignolet geen enkele schuld trof aan de 5-0 pandoering in City, is dit toch weer een bizarre zet van Klopp.
Football is football and talent is talent. But the mindset of your team makes all the difference.
Gebruikersavatar
Jacques
Berichten: 6716
Lid geworden op: 10 okt 2010, 14:09

Re: Simon Mignolet

Bericht door Jacques »

Belachelijk hoe die Karius een voorkeursbehandeling krijgt. Hij krijgt kans na kans in de schoot geworpen door de trainer en verknoeit ze dan telkens weer. Soit, Klopp maakt er op wel meer vlakken een zootje van. Jamais dat Liverpool op deze manier een prijs zal pakken.
Overdrijven is een kunst
Gebruikersavatar
Since '54
Berichten: 3757
Lid geworden op: 04 okt 2010, 17:59
Supporter van: K. STVV
Locatie: Sint-Truiden

Re: Simon Mignolet

Bericht door Since '54 »

Klopp is een goede coach. Hij heeft het al bewezen bij Mainz 05 en bij Borussia Dortmund bovendien speelt hij de Champions League met Liverpool FC. Ik heb niks dan lof voor Jurgen Klopp behalve voor de manier hoe hij zijn eerste keeper Simon Mignolet bejegent. Dit is wars van alle voetballogica en in plaats van op die manier één of twee keepers scherper te maken zal hij op termijn net het tegenovergestelde bereiken. Hij heeft het fijntjes gespeeld met zijn boezemvriend Karius wiens manager ook de zijne is. Simon Mignolet zit in de tang door een lang en zwaar financieel contract bij The Reds waardoor hij, in het licht van de duur als financieel, quasi onhaalbaar is voor een andere club.
Als Klopp eerdaags, inzake Mignolet, niet uitpakt met een verklaring waarvan we van onze stoel vallen, denk ik dat Simons makelaar meteen aan de slag moet om een andere club te zoeken en dit hoeft niet per sé de Premier League te zijn.
Gebruikersavatar
Jack
Beheerder
Berichten: 3468
Lid geworden op: 28 sep 2010, 11:11
Supporter van: STVV

Re: Simon Mignolet

Bericht door Jack »

Since '54 schreef:Simon Mignolet zit in de tang door een lang en zwaar financieel contract bij The Reds waardoor hij, in het licht van de duur als financieel, quasi onhaalbaar is voor een andere club.
Dat zegt toch niks?
De club zal hem dan ook wel weg willen laten gaan ipv te gebruiken als dure bankzitter.
Dan kan er altijd wel een overeenkomst gevonden worden (ontbinding of voor vaste prijs weg).

Spanje zou iets voor Simon zijn. Minder hoge ballen en nog meer werk voor een shotstopper op balletjes van kortbij.
Gebruikersavatar
Brusselmans
Berichten: 3162
Lid geworden op: 22 okt 2010, 22:19

Re: Simon Mignolet

Bericht door Brusselmans »

Zouden wij hem nie kunnen huren voor een prijske, de duur van zijn contract, als Liverpool zijn loon verder betaalt ?
Kwestie de abo-campagne een boost te geven !
Dan gaan we voor de titel en bijbehorende CL !
Hier is het toch overal kwakkel dit seizoen, dus een uitgelezen kans, en RD wordt gelijk alles vergeven ...
Naar het voorbeeld van Leicester ...
15 miljoen startpremie voor RD, en wij allemaal content, da's toch het nadenken waard !
Win - Win voor iedereen, zelfs Japan zou bolle ogen krijgen ipv spleten, en afkomen met tonnen yen's !
De manager van Simon is de schoonpa van den DJ in de boogie-woogieroom, dus moet er iets te regelen zijn toch ?
Ik ken Guy ook, ben nog op de babyborrel geweest van zijn kleindochter, dus !!!

Als ge toch out-of-the-box wilt denken, awel, ik kan da ook !!!

:lol:
Gebruikersavatar
Since '54
Berichten: 3757
Lid geworden op: 04 okt 2010, 17:59
Supporter van: K. STVV
Locatie: Sint-Truiden

Re: Simon Mignolet

Bericht door Since '54 »

Brusselmans schreef:Zouden wij hem nie kunnen huren voor een prijske, de duur van zijn contract, als Liverpool zijn loon verder betaalt ?
Kwestie de abo-campagne een boost te geven !
Dan gaan we voor de titel en bijbehorende CL !
Hier is het toch overal kwakkel dit seizoen, dus een uitgelezen kans, en RD wordt gelijk alles vergeven ...
Naar het voorbeeld van Leicester ...
15 miljoen startpremie voor RD, en wij allemaal content, da's toch het nadenken waard !
Win - Win voor iedereen, zelfs Japan zou bolle ogen krijgen ipv spleten, en afkomen met tonnen yen's !
De manager van Simon is de schoonpa van den DJ in de boogie-woogieroom, dus moet er iets te regelen zijn toch ?
Ik ken Guy ook, ben nog op de babyborrel geweest van zijn kleindochter, dus !!!

Als ge toch out-of-the-box wilt denken, awel, ik kan da ook !!!

:lol:
:lol: :lol: :lol:
simon
Berichten: 321
Lid geworden op: 01 sep 2012, 18:56
Supporter van: STVV

Re: Simon Mignolet

Bericht door simon »

Brusselmans schreef:Zouden wij hem nie kunnen huren voor een prijske, de duur van zijn contract, als Liverpool zijn loon verder betaalt ?
Kwestie de abo-campagne een boost te geven !
Dan gaan we voor de titel en bijbehorende CL !
Hier is het toch overal kwakkel dit seizoen, dus een uitgelezen kans, en RD wordt gelijk alles vergeven ...
Naar het voorbeeld van Leicester ...
15 miljoen startpremie voor RD, en wij allemaal content, da's toch het nadenken waard !
Win - Win voor iedereen, zelfs Japan zou bolle ogen krijgen ipv spleten, en afkomen met tonnen yen's !
De manager van Simon is de schoonpa van den DJ in de boogie-woogieroom, dus moet er iets te regelen zijn toch ?
Ik ken Guy ook, ben nog op de babyborrel geweest van zijn kleindochter, dus !!!

Als ge toch out-of-the-box wilt denken, awel, ik kan da ook !!!

:lol:
Herman, :toppie:

... teveel bokken gezopen zeker :beer: of teveel twenty two koffies aan het station of liep de wekker af...

Spijtig voor Big Si is dat Karius een transfer is van Klopp en daar wringt volgens mij het schoentje...
Plaats reactie