Simon Mignolet

Alle info over onze ex-spelers
Trunekson
Berichten: 333
Lid geworden op: 02 jul 2017, 23:36

Re: Simon Mignolet

Bericht door Trunekson »

City net 1-1 gekomen, lekker in de korte hoek bij Karius :lol:
enerkey
Berichten: 2080
Lid geworden op: 12 okt 2010, 19:32

Re: Simon Mignolet

Bericht door enerkey »

Zoon van zijn vriendje moet en zal spelen. Of Mignolet nu beter is of niet. We moeten dus hopen op meer blunders van Karius. Anders komt Mignolet geen minuut meer aan spelen toe.
Gebruikersavatar
zipke373
Berichten: 1417
Lid geworden op: 29 sep 2010, 06:52
Supporter van: K.STVV

Re: Simon Mignolet

Bericht door zipke373 »

Hopelijk voor Klopp blijft Liverpool zo veel scoren, want Karius gaat hem echt geen punten pakken...
Alain
Berichten: 991
Lid geworden op: 04 okt 2010, 13:50

Re: Simon Mignolet

Bericht door Alain »

Hij moet gewoon naar Spanje of Italië trekken. Daar kan hij met een frisse kop beginnen, en kan hij probleemloos mee bij teams van positie 4 tot 8.
Jones
Berichten: 3167
Lid geworden op: 19 dec 2015, 20:32

Re: Simon Mignolet

Bericht door Jones »

Ik heb al geboekt om te gaan kijken tegen Watford in maart. Dat hij dan nog maar daar is. Mijn geld zal ik niet terug krijgen vrees ik
StellaWADASWAD
Berichten: 118
Lid geworden op: 27 dec 2017, 21:31

Re: Simon Mignolet

Bericht door StellaWADASWAD »

Mignolet heeft altijd gezegd dat de PL zijn droom was. Italie of Spanje zie ik hem niet heen trekken. Ook qua verloning zal hij bij een subtopper uit Engeland meer krijgen in eerder genoemde landen. Of hij kan terug komen naar STVV....
Gebruikersavatar
stvvilvoorde
Berichten: 4139
Lid geworden op: 19 okt 2010, 11:07

Re: Simon Mignolet

Bericht door stvvilvoorde »

Denk nu wel dat Simon zijn verhaal afgelopen is bij Liverpool.

Klopp komt er openlijk voor uit dat Karius zijn nr1 is.

https://www.hln.be/sport/voetbal/buiten ... ~a8d44b577
enerkey
Berichten: 2080
Lid geworden op: 12 okt 2010, 19:32

Re: Simon Mignolet

Bericht door enerkey »

StellaWADASWAD schreef:Mignolet heeft altijd gezegd dat de PL zijn droom was. Italie of Spanje zie ik hem niet heen trekken. Ook qua verloning zal hij bij een subtopper uit Engeland meer krijgen in eerder genoemde landen. Of hij kan terug komen naar STVV....
Ja maar die droom is dubbel en dik waargemaakt. Hij heeft niet enkel en alleen meegespeeld in de PL, maar ook voor één van de meest prestizeuze clubs gespeeld. Als je voor Liverpool gaat spelen is je houdbaarheidsdatum als keeper sowieso beperkt. Dudek, Reina,... allen beschimpt en buitengeshot. Dus de normale gang van zaken was sowieso geweest dat ze een andere doelman met naam kochten in januari of juni.

Als het enkel om verloning draait: gewoon bij Liverpool blijven en op de bank zitten zou ik zeggen.
tweety
Berichten: 876
Lid geworden op: 13 okt 2010, 18:10

Re: Simon Mignolet

Bericht door tweety »

ach bij Liverpool leven ze nog steeds in de waan dat ze eens voor de titel kunnen meedoen.
Ze hebben hun kans gemist een paar jaar geleden met Suarez in de spits.
Nooit anders geweten dat een keeper er werd uitgescheten. Terwijl de verdediging nog altijd op niks trekt.
Offensief super, maar defensief een drama.
In Juli komt er een andere keeper, want Karius kan het niet en Klopp moet Simon duidelijk niet.
Tijd om te vertrekken..
Gebruikersavatar
Jacques
Berichten: 6716
Lid geworden op: 10 okt 2010, 14:09

Re: Simon Mignolet

Bericht door Jacques »

StellaWADASWAD schreef:Mignolet heeft altijd gezegd dat de PL zijn droom was. Italie of Spanje zie ik hem niet heen trekken. Ook qua verloning zal hij bij een subtopper uit Engeland meer krijgen in eerder genoemde landen. Of hij kan terug komen naar STVV....
Ik schat Italië en Spanje toch nog net iets hoger (sportief en financieel) in en Simon ook denk ik. :)
Ook in Duitsland zijn er mooie clubs met doelmannen die niet beter zijn dan Simon en in Porto kan hij makkelijk Casillas gaan opvolgen, al is die competitie (toch zeker de concurrentie) meteen 2-3 trapjes lager. In mijn dromen zie ik hem als opvolger van de almachtige Buffon bij Juve, maar soit, het belangrijkste is dat het een mooie club is waar hij het vertrouwen voelt.

Bij Sporza wordt er gealludeerd op een conflict tussen Mignolet en Klopp. Zou zowel oorzaak als gevolg van de verwijzing naar de bank kunnen zijn. Soit, Klopp zal sowieso zijn Duitse vriendje blijven pushen en die dus om de zoveel tijd weer in doel plaatsen, om dan weer in de fout te gaan, vervangen te worden door Simon, een paar maanden later weer om god weet welke reden een kans te krijgen etc. Een soap die nu al 1,5 jaar duurt en telkens is de uitkomst dezelfde: Simon is niet foutloos, maar Karius nog veel minder. Simon zal telkens plichtsbewust zijn job doen, maar eigenlijk verdienen zowel coach als supporters van LFC, zeker de nozems online, niet meer dan een welgemeende f*ck you. "Ondankbaar" is de minst onvriendelijke term die bij hen past, "gatachterlijk" is eigenlijk meer correct. Liverpool is an sich een mooie club met rijke traditie, maar als ze je niet appreciëren, kan je beter je heil elders zoeken.

Coaches die de verkeerde doelman in de basis zetten, het lijkt haast een foute trend te worden. ;)

http://sporza.be/permalink/1.3126652
Overdrijven is een kunst
Jan Bulder
Berichten: 1648
Lid geworden op: 17 okt 2010, 14:35

Re: Simon Mignolet

Bericht door Jan Bulder »

tweety schreef:ach bij Liverpool leven ze nog steeds in de waan dat ze eens voor de titel kunnen meedoen.
Ze hebben hun kans gemist een paar jaar geleden met Suarez in de spits.
Nooit anders geweten dat een keeper er werd uitgescheten. Terwijl de verdediging nog altijd op niks trekt.
Offensief super, maar defensief een drama.
In Juli komt er een andere keeper, want Karius kan het niet en Klopp moet Simon duidelijk niet.
Tijd om te vertrekken..
Met het risico de hoon van half Sint-Truiden over mij uit te krijgen.

Tuurlijk is Mignolet beter dan Karius. Dat is ook de teneur die je in Engeland wel hoort bij de analisten. Maar die zeggen er dikwijls ook bij dat Mignolet net niet goed genoeg is voor een ploeg die voor de prijzen speelt.

Je haalt hier het seizoen van enkele jaren geleden aan, waar Liverpool net naast de titel grijpt. Toen zat Mignolet er tijdens enkele toppers niet lekker bij, wat enkele keren tot puntenverlies leidde. Onlangs op het veld van Arsenal gaat hij ook niet vrijuit. Het is gewoon een feit dat Mignolet meerdere van die foutjes maakt, in vergelijking met bijvoorbeeld een David de Gea.

Los daarvan vind ik Mignolet zeker wel een goeie doelman. Hij wordt in maart 30. De tijd dat keepers 'op hun best' zijn tussen hun 30 en 35 is toch stilaan achterhaald, zeker op het allerhoogste niveau. Al zijn er altijd uitzonderingen, maar dat zijn de absolute toppers. De Premier League is voor een doelman een erg intensieve competitie. Het lijkt me inderdaad beter dat hij nog een jaartje of 2 bij een suptopper in Italie of Spanje speelt. Of waarom niet bij Anderlecht of Club. Mignolet zelf zal waarschijnlijk nog interessantere alternatieven hebben, maar voor deze 2 Belgische clubs zou hij op deze leeftijd en met zijn ervaring een absolute opportuniteit zijn. Hun keepersprobleem zou meteen voor een jaar of 4 opgelost zijn. Dat mag wel iets kosten.
enerkey
Berichten: 2080
Lid geworden op: 12 okt 2010, 19:32

Re: Simon Mignolet

Bericht door enerkey »

Jan Bulder schreef:De Premier League is voor een doelman een erg intensieve competitie. Het lijkt me inderdaad beter dat hij nog een jaartje of 2 bij een suptopper in Italie of Spanje speelt.
Er is volgens mij met Mignolet overmatig gefocused op luchtduels. Hij is nu dubbel zo breed als weleer. Maar ik vind hem dezer dagen ook gewoon te log daardoor. Die geweldige "mirakel" reflexen vinden daardoor niet meer plaats. Hij is ook niet meer zo snel in de voeten als weleer. Hij kan nu wel beter een bal wegboxen daardoor "Woehoe :roll: "
Laatst gewijzigd door enerkey op 15 jan 2018, 15:27, 1 keer totaal gewijzigd.
Geel-Blauw
Berichten: 820
Lid geworden op: 03 dec 2014, 23:04

Re: Simon Mignolet

Bericht door Geel-Blauw »

Je wist al van het begin dat Klopp een voorkeur heeft op Karius, Duitser en komt van Mainz. Blijkbaar hebben ze dezelfde manager en is Klopp beste vriendjes met de vader van Karius, heb het maar horen zeggen dus ben hier niet zeker van.
Feit is wel dat Klopp door constante rotaties van de doelmannen ze beide geen vertrouwen geeft. Je kan duidelijke afspraken maken aan het begin van het seizoen (bv. Karius CL, Mignolet PL), al vind ik niet dat je moet roteren met doelmannen in verschillende competities tenzij je echt 2 wereld doelmannen hebt. Dat is niet gebeurd, Mignolet mocht spelen in de CL maar dan veranderde hij weer naar Karius in de groepsfase van de CL. Ook in de meest random wedstrijden gaf hij Mignolet ‘rust’. Voor de wedstrijd tegen City vertelde hij dat Karius de nieuwe #1 is, tenzij hij echt een slechte wedstrijd ging spelen. Die Karius heeft denk ik geen bal gepakt, en na de match vertelt Klopp dan dat de keeper van City ook foutjes had gemaakt dus het geen probleem was. :lol:
Nie zievere, speile!
BoemBoem
Berichten: 2934
Lid geworden op: 07 sep 2015, 11:39

Re: Simon Mignolet

Bericht door BoemBoem »

Jan Bulder schreef:
tweety schreef:ach bij Liverpool leven ze nog steeds in de waan dat ze eens voor de titel kunnen meedoen.
Ze hebben hun kans gemist een paar jaar geleden met Suarez in de spits.
Nooit anders geweten dat een keeper er werd uitgescheten. Terwijl de verdediging nog altijd op niks trekt.
Offensief super, maar defensief een drama.
In Juli komt er een andere keeper, want Karius kan het niet en Klopp moet Simon duidelijk niet.
Tijd om te vertrekken..
Met het risico de hoon van half Sint-Truiden over mij uit te krijgen.

Tuurlijk is Mignolet beter dan Karius. Dat is ook de teneur die je in Engeland wel hoort bij de analisten. Maar die zeggen er dikwijls ook bij dat Mignolet net niet goed genoeg is voor een ploeg die voor de prijzen speelt.

Je haalt hier het seizoen van enkele jaren geleden aan, waar Liverpool net naast de titel grijpt. Toen zat Mignolet er tijdens enkele toppers niet lekker bij, wat enkele keren tot puntenverlies leidde. Onlangs op het veld van Arsenal gaat hij ook niet vrijuit. Het is gewoon een feit dat Mignolet meerdere van die foutjes maakt, in vergelijking met bijvoorbeeld een David de Gea.

Los daarvan vind ik Mignolet zeker wel een goeie doelman. Hij wordt in maart 30. De tijd dat keepers 'op hun best' zijn tussen hun 30 en 35 is toch stilaan achterhaald, zeker op het allerhoogste niveau. Al zijn er altijd uitzonderingen, maar dat zijn de absolute toppers. De Premier League is voor een doelman een erg intensieve competitie. Het lijkt me inderdaad beter dat hij nog een jaartje of 2 bij een suptopper in Italie of Spanje speelt. Of waarom niet bij Anderlecht of Club. Mignolet zelf zal waarschijnlijk nog interessantere alternatieven hebben, maar voor deze 2 Belgische clubs zou hij op deze leeftijd en met zijn ervaring een absolute opportuniteit zijn. Hun keepersprobleem zou meteen voor een jaar of 4 opgelost zijn. Dat mag wel iets kosten.
Ik veronderstel dat die 'hoon' slaat op het feit dat je hem bij Anderlecht of Club zet en niet bij ons? ;) ..

Buiten dat, akkoord trouwens hoor..
Het Is geen schande om tussen de 4e en 7e beste keeper van de Premier League te horen he ;)..
STVV : Waar voetbal bijzaak is.
Jan Bulder
Berichten: 1648
Lid geworden op: 17 okt 2010, 14:35

Re: Simon Mignolet

Bericht door Jan Bulder »

enerkey schreef:
Jan Bulder schreef:De Premier League is voor een doelman een erg intensieve competitie. Het lijkt me inderdaad beter dat hij nog een jaartje of 2 bij een suptopper in Italie of Spanje speelt.
Er is volgens mij met Mignolet overmatig gefocused op luchtduels. Hij is nu dubbel zo breed als weleer. Maar ik vind hem dezer dagen ook gewoon te log daardoor. Die geweldige "mirakel" reflexen vinden daardoor niet meer plaats. Hij is ook niet meer zo snel in de voeten als weleer. Hij kan nu wel beter een bal wegboxen daardoor "Woehoe :roll: "
Inderdaad, heb ik een tijdje geleden ook al aangehaald in deze topic.
Plaats reactie