Simon Mignolet

Alle info over onze ex-spelers
Vouch
Berichten: 1102
Lid geworden op: 30 jun 2015, 23:06

Re: Simon Mignolet

Bericht door Vouch »

Tompie schreef:Karius gisterenavond alweer bijzonder pover tegen Dortmund (1-3 nederlaag). Hij werd opnieuw hard aangepakt op sociale media.

Aan een hersenschudding kan het nu toch niet meer liggen... ;) Simon zoekt best andere oorden op maar ben ook benieuwd of die Karius zijn carrière nog kan redden.
Die jonge moet daar weg en zo snel mogelijk. Mignolet had dat ook beter gedaan. Vertrouwen is alles en zeker voor een keeper, Karius zit heel, heel, heel diep, en zijn eigen supporters duwen hem nog wat dieper. Als je het veld op komt met het gevoel dat iedereen je wil zien blunderen, dan kan je niet goed keepen, onmogelijk.
Natuurlijk kan hij pakken, op het niveau van Liverpool is wat anders maar een slechte keeper is dat zeker niet. Nu kan hij kiezen voor het geld en daar blijven of voor het sportieve en met een klein stapje terug, toch nog iets maken van zijn carrière.

Mignolet had dat ook beter gedaan ipv de koppige Truienaar uit te hangen. Hij had, sportief gezien, veel verder gestaan in zijn carrière, financieel is natuurlijk iets anders.

Even tussendoor: het is niet de fout van Karius dat Mignolet niet meer in doel mocht staan.
Gebruikersavatar
Jacques
Berichten: 6716
Lid geworden op: 10 okt 2010, 14:09

Re: Simon Mignolet

Bericht door Jacques »

Napoli zou zich opnieuw gemeld hebben voor Simon. Hopelijk komt het tot een uitleenbeurt/transfer. De Italiaanse competitie ziet er komend seizoen erg aantrekkelijk uit.
Overdrijven is een kunst
lakie
Berichten: 1166
Lid geworden op: 06 nov 2010, 13:37

Re: Simon Mignolet

Bericht door lakie »

Jacques schreef:Napoli zou zich opnieuw gemeld hebben voor Simon. Hopelijk komt het tot een uitleenbeurt/transfer. De Italiaanse competitie ziet er komend seizoen erg aantrekkelijk uit.
Dan zal Liverpool toch water bij de wijn moeten doen...
Ze willen immers naast de overname van het volledige loon door Napoli ook nog een 'huursom' krijgen. En daar valt Napoli voorlopig over.
"Play for the name on the front of the shirt and they'll remember the name on the back" (Tony Adams)
Mikman
Berichten: 3664
Lid geworden op: 12 okt 2010, 11:51

Re: Simon Mignolet

Bericht door Mikman »

Jacques schreef:Napoli zou zich opnieuw gemeld hebben voor Simon. Hopelijk komt het tot een uitleenbeurt/transfer. De Italiaanse competitie ziet er komend seizoen erg aantrekkelijk uit.
En -misschien nog het belangrijkste- ik denk dat de kwaliteiten van Simon in Italië toch wat meer gewaardeerd zouden worden dan in Engeland.
mourinho
Berichten: 339
Lid geworden op: 31 jul 2011, 09:39

Re: Simon Mignolet

Bericht door mourinho »

Ik denk dat het hoog tijd is dat Simon zijn zaakwaarnemer buiten kegelt en een andere neemt . Niet te begrijpen dat hij nog steeds geen andere club heeft. :rood:
Giel en Peter hadden heel veel diepgang.( Guido Brepoels na KVM-STVV)
Bartman
Berichten: 901
Lid geworden op: 24 jul 2011, 21:23

Re: Simon Mignolet

Bericht door Bartman »

Blijkbaar sluit de transfermarkt ook in Italië vroeger dan 31/08. Als Simon naar Napoli wil moet het overmorgen helemaal rond zijn ....


Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk
mourinho
Berichten: 339
Lid geworden op: 31 jul 2011, 09:39

Re: Simon Mignolet

Bericht door mourinho »

Bartman schreef:Blijkbaar sluit de transfermarkt ook in Italië vroeger dan 31/08. Als Simon naar Napoli wil moet het overmorgen helemaal rond zijn ....


Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk
Ik begrijp echt niet dat Simon nog steeds die Nico Vaesen als zaakwaarnemer heeft. Who the fuck is he ? Die gast betekent nul komme nul op dat niveau.
Giel en Peter hadden heel veel diepgang.( Guido Brepoels na KVM-STVV)
Dreke
Berichten: 3623
Lid geworden op: 10 okt 2010, 20:25

Re: Simon Mignolet

Bericht door Dreke »

mourinho schreef: Ik begrijp echt niet dat Simon nog steeds die Nico Vaesen als zaakwaarnemer heeft. Who the fuck is he ? Die gast betekent nul komme nul op dat niveau.
Zat die niet bij Frenay?

Zijn manager en vooral hijzelf zullen wel weten waar ze mee bezig zijn. Chill.
A loyal football fan only supports the shirt...
Gebruikersavatar
Jacques
Berichten: 6716
Lid geworden op: 10 okt 2010, 14:09

Re: Simon Mignolet

Bericht door Jacques »

mourinho schreef:
Bartman schreef:Blijkbaar sluit de transfermarkt ook in Italië vroeger dan 31/08. Als Simon naar Napoli wil moet het overmorgen helemaal rond zijn ....


Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk
Ik begrijp echt niet dat Simon nog steeds die Nico Vaesen als zaakwaarnemer heeft. Who the fuck is he ? Die gast betekent nul komme nul op dat niveau.
En jij bent Jorge Mendes zeker? :mrgreen:
Overdrijven is een kunst
mourinho
Berichten: 339
Lid geworden op: 31 jul 2011, 09:39

Re: Simon Mignolet

Bericht door mourinho »

Jacques schreef:
mourinho schreef:
Bartman schreef:Blijkbaar sluit de transfermarkt ook in Italië vroeger dan 31/08. Als Simon naar Napoli wil moet het overmorgen helemaal rond zijn ....


Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk
Ik begrijp echt niet dat Simon nog steeds die Nico Vaesen als zaakwaarnemer heeft. Who the fuck is he ? Die gast betekent nul komme nul op dat niveau.
En jij bent Jorge Mendes zeker? :mrgreen:
Napoli gaat niet door bron : hln. Wat ik wil aanhalen is simpelweg dat transfers door clubs op niveau champions league steeds gedaan worden door een handvol makelaars die steeds weer terugkeren en niet door kleine garnalen als Frenay of Vaesen.Als hij wil spelen bij een club op het hoogste niveau dan moet hij zich ook omringen met mensen die thuis zijn in deze kringen . Anders komt hij maar terug naar STVV :beer:
Giel en Peter hadden heel veel diepgang.( Guido Brepoels na KVM-STVV)
Mobius
Berichten: 281
Lid geworden op: 20 okt 2010, 10:53

Re: Simon Mignolet

Bericht door Mobius »

Het begint er op deze manier een beetje somber uit te zien voor Simon. Hoe is het mogelijk dat een speler van dit kaliber geen club kan vinden? Oke, de vraagprijs van Liverpool is ook aan de hoge kant voor een derde keeper wat mij de indruk geeft dat men hem helemaal niet wil laten gaan. Jammer, zijn overstap naar Liverpool heeft uiteindelijk meer slecht dan goed voor zijn carrière gedaan vrees ik. Hopelijk komt alles nog goed voor hem.
Gebruikersavatar
Jacques
Berichten: 6716
Lid geworden op: 10 okt 2010, 14:09

Re: Simon Mignolet

Bericht door Jacques »

mourinho schreef:
Jacques schreef:
mourinho schreef:
Bartman schreef:Blijkbaar sluit de transfermarkt ook in Italië vroeger dan 31/08. Als Simon naar Napoli wil moet het overmorgen helemaal rond zijn ....


Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk
Ik begrijp echt niet dat Simon nog steeds die Nico Vaesen als zaakwaarnemer heeft. Who the fuck is he ? Die gast betekent nul komme nul op dat niveau.
En jij bent Jorge Mendes zeker? :mrgreen:
Napoli gaat niet door bron : hln. Wat ik wil aanhalen is simpelweg dat transfers door clubs op niveau champions league steeds gedaan worden door een handvol makelaars die steeds weer terugkeren en niet door kleine garnalen als Frenay of Vaesen.Als hij wil spelen bij een club op het hoogste niveau dan moet hij zich ook omringen met mensen die thuis zijn in deze kringen . Anders komt hij maar terug naar STVV :beer:
Nochtans hebben die kleine garnalen hem destijds ook naar Liverpool gebracht...
Er moet (snel) een oplossing uit de bus komen en nu de transfermarkten in een aantal landen op een ander tijdstip sluiten wordt het er niet makkelijker op. Het is dan een optie om je "garnalen" te dumpen en je lot te verbinden aan haaien als Raiola en Mendes. Waarschijnlijk hebben die wel betere connecties bij de topclubs, maar weet dan wel dat je niet meer alleen/zelf beslist waar je zal gaan spelen. Raiola zorgde er bv. voor dat Lukaku bij Man Utd en niet bij Chelsea belandde. Niet iedereen is daar altijd even gelukkig mee of goed mee gevaren. Voor je het weet steken ze je bij Wolves (Mendes) of beland je in een bizarre constructie tussen Watford en Udinese (Bayat).
Overdrijven is een kunst
Gebruikersavatar
stvvilvoorde
Berichten: 4139
Lid geworden op: 19 okt 2010, 11:07

Re: Simon Mignolet

Bericht door stvvilvoorde »

Nee het ziet er niet zo goed uit.
Morgen sluit de transfermarkt in Italie, die in Engeland is al gesloten.
Een transfer naar die twee competities is bij deze al uitgesloten.
Blijven nog over Spanje, Duitsland en in mindere mate Frankrijk.
mourinho
Berichten: 339
Lid geworden op: 31 jul 2011, 09:39

Re: Simon Mignolet

Bericht door mourinho »

Raiola en Mendes zijn inderdaad geen ideale schoonzonen maar nogmaals wanneer Simon aan de slag wil blijven bij een club uit de (sub)top van Europa lijkt het mij toch aangewezen om zich te laten helpen door makelaars van dat kaliber. Die mannen hebben het voor het zeggen op dat niveau. Uiteindelijk is het belangrijkste toch dat hij weer aan spelen toekomt want een jaar in de tribune zitten bij Liverpool = carriere naar de vaantjes . Dat zou toch echt zonde zijn.
Giel en Peter hadden heel veel diepgang.( Guido Brepoels na KVM-STVV)
STimVV
Berichten: 2699
Lid geworden op: 23 okt 2010, 13:34

Re: Simon Mignolet

Bericht door STimVV »

Dat Mignolet niet bij Napoli zit heeft met hemzelf te maken. Hij wil financieel niet inleveren.
Spijtig dat hij niet kiest voor de sportieve uitdaging + nog altijd heel veel geld verdienen, IPV een toploon + 3e keeper zijn bij Liverpool.
Plaats reactie