Simon Mignolet

Alle info over onze ex-spelers
Jebus4life
Berichten: 1233
Lid geworden op: 12 dec 2014, 22:20

Re: Simon Mignolet

Bericht door Jebus4life »

zipke373 schreef:
fruitboerke schreef:
B. De Wever schreef:60.000£ per week.

67.000€ x 52 weken = 3.384.000€ per jaar.
Omgerekend naar de oude BFR = 139.360.000, om de inpakt ervan goed laten door te dringen.
9.570€ per dag!
Zonder alle andere voordeeltjes, premies en gunsten.
En hij draait daar toch al een 4-tal jaar mee dacht ik.

Ik moet nergens anders zijn dan hoor, ik krijg zelfs geen kritiek meer, geen stress, de mensen vinden me zelfs leuk omdat ik zo een positieve attitude heb, en ben er toch overal bij.
Beter als +30 voetballer kan je het toch niet hebben denk ik dan maar.
Ge kunt zelfs nog koffie van 3 euro gaan drinken om zijn rekening nog wat extra te spekken moest ge medelijden krijgen omdat hij teveel belastingen moet betalen.
Tja , in principe hoeft die man totaal niks meer te doen en kan hij eigenlijk elke dag wat gaan vissen.Hij zou perfect terug naar STVV kunnen komen en aan de Japanners maandelijks wat zakgeld vragen om zijn visvoer te kopen .........en toen ging de wekker af. :roll:
Kunnen gelijk eens bij Sturridge en Moreno polsen...die hun contract is ook niet verlengd.
Dan hebben we wel een tof ploegske om mee te strijden voor PO1 :cool:
Misschien ineens een ruil Van Dijk - Tomiyasu voorstellen? :geelblauw:
Gebruikersavatar
Jacques
Berichten: 6717
Lid geworden op: 10 okt 2010, 14:09

Re: Simon Mignolet

Bericht door Jacques »

Sturridge zou hier al snel geboekstaafd worden als zikke hin en Moreno zijn vrouw is waarschijnlijk gewoon de zoveelste golddigger in de rij. :roll: ;)
Overdrijven is een kunst
Gebruikersavatar
zipke373
Berichten: 1417
Lid geworden op: 29 sep 2010, 06:52
Supporter van: K.STVV

Re: Simon Mignolet

Bericht door zipke373 »

Jacques schreef:Sturridge zou hier al snel geboekstaafd worden als zikke hin en Moreno zijn vrouw is waarschijnlijk gewoon de zoveelste golddigger in de rij. :roll: ;)
:grappig: Probably...
fruitboerke
Berichten: 621
Lid geworden op: 27 dec 2018, 10:53

Re: Simon Mignolet

Bericht door fruitboerke »

Volgens VoetbalBelgie zou Mignolet beslist hebben om gewoon bij Liverpool te blijven als doublure van Allison Becker. :roll: Spijtig dat het geld hier weer maar eens de bovenhand krijgt boven het sportieve. Dacht toch echt dat hij nog iets meer ambitie had dan eeuwige bankzitter . De nationale ploeg lijkt mij bij deze dan ook een afgesloten hoofdstuk . Casteels zal dan wel 2 de doelman worden en verdiend dat ook.
Ons doel ? top 5 in Belgie ( Yusuke Maranaka , hbvl 26 januari 2019 )
Geel-Blauw
Berichten: 820
Lid geworden op: 03 dec 2014, 23:04

Re: Simon Mignolet

Bericht door Geel-Blauw »

Het is vooral Liverpool dat Mignolet daar wil houden. Denk dat hijzelf niet veel te zeggen heeft, zijn contract loopt daar nog 2 jaar en ze vragen een prijs die (tot nu toe) geen enkele club wil betalen.
Nie zievere, speile!
fruitboerke
Berichten: 621
Lid geworden op: 27 dec 2018, 10:53

Re: Simon Mignolet

Bericht door fruitboerke »

Geel-Blauw schreef:Het is vooral Liverpool dat Mignolet daar wil houden. Denk dat hijzelf niet veel te zeggen heeft, zijn contract loopt daar nog 2 jaar en ze vragen een prijs die (tot nu toe) geen enkele club wil betalen.
Tja , dit is dan letterlijk een gouden kooi zekers .Vind het echt wel triestig vanwege Liverpool dan.Simon is een voorbeeldige prof en verdiend een beter behandeling dan hem gegijzeld houden door een absurde transfersom te vragen . Hij heeft zich genoeg weggecijferd mijn gedacht en zou een vrije transfer mogen krijgen voor bewezen diensten.
Ons doel ? top 5 in Belgie ( Yusuke Maranaka , hbvl 26 januari 2019 )
Gebruikersavatar
zipke373
Berichten: 1417
Lid geworden op: 29 sep 2010, 06:52
Supporter van: K.STVV

Re: Simon Mignolet

Bericht door zipke373 »

fruitboerke schreef:
Geel-Blauw schreef:Het is vooral Liverpool dat Mignolet daar wil houden. Denk dat hijzelf niet veel te zeggen heeft, zijn contract loopt daar nog 2 jaar en ze vragen een prijs die (tot nu toe) geen enkele club wil betalen.
Tja , dit is dan letterlijk een gouden kooi zekers .Vind het echt wel triestig vanwege Liverpool dan.Simon is een voorbeeldige prof en verdiend een beter behandeling dan hem gegijzeld houden door een absurde transfersom te vragen . Hij heeft zich genoeg weggecijferd mijn gedacht en zou een vrije transfer mogen krijgen voor bewezen diensten.
- modelprof
- geen gezaag
- staat er indien nodig
- belangrijk in de kleedkamer
- ligt nog onder contract

In Klopp zijn plaats zou ik hetzelfde doen...
Mobius
Berichten: 281
Lid geworden op: 20 okt 2010, 10:53

Re: Simon Mignolet

Bericht door Mobius »

zipke373 schreef: - modelprof
- geen gezaag
- staat er indien nodig
- belangrijk in de kleedkamer
- ligt nog onder contract

In Klopp zijn plaats zou ik hetzelfde doen...
En in Simon zijn plaats ook. Geen druk, rustig leven, mega veel geld verdienen, nooit nog een klop(p) hoeven te doen, huisje, tuintje, boompje, kindje. Beetje ondernemen (Twenty Two coffee),.... ik begrijp hem dus ook wel. En ambitieus: hij onderneemt, dat is ook een ambitie he.
Gebruikersavatar
Jack
Beheerder
Berichten: 3468
Lid geworden op: 28 sep 2010, 11:11
Supporter van: STVV

Re: Simon Mignolet

Bericht door Jack »

Ik ga er vanuit dat Simon bij zijn volle verstand was toen hij dat contract tekende dus eigenlijk heeft hij niks te klagen nu.

Nu, los daarvan hebben ze hem echt wel klote behandeld.
Als je de logica volgt was hij plots 3de keeper en is het onlogisch dat ze Karius dan lieten gaan en hem deden blijven.
Als je de logica volgt had hij dit jaar de CL hebben moeten mogen keepen.

Dus in dat opzicht, samen met zijn geprezen voorbeeldige houding, zou Liverpool misschien wel wat toegeeflijker mogen zijn.
Gebruikersavatar
Jacques
Berichten: 6717
Lid geworden op: 10 okt 2010, 14:09

Re: Simon Mignolet

Bericht door Jacques »

zipke373 schreef: In Klopp zijn plaats zou ik hetzelfde doen...
Als ge ne lul zijt wel. Een mens 2 jaar met zijn voeten spelen en u niet schamen om er nog een 3de bij te doen...

Ik snap Simon ook niet. Voorbeeldige prof, whoopty freaking doo. :fuck:
Wilt ge zo herinnerd worden? Wel dat valt tegen, want niemand herinnert zich een voorbeeldige bankzitter. Dat zijn ze al vergeten op de dag dat je je afscheid aankondigt, laat staan dat iemand je 2 jaar later nog zou kennen. Dan ga je gewoon Davy f*cking Schollen en andere professionele bankzitters achterna, weliswaar met een goed gespijsde bankrekening. Moet ge daar topsporter voor zijn? :roll:
Als hij niet weggeraakt of daar tenminste alles voor doet, heeft hij wat mij betreft ook geen plaats meer bij de nationale ploeg. Met Courtois, Casteels en Sels zijn er 3 doelmannen die wel wekelijks belangrijk zijn voor hun ploeg. Beetje meer eerzucht en een beetje meer smeerlap mag wel. Het braafste jongetje van de klas blijft altijd met lege handen achter, zeker in zo'n hypercompetitieve omgeving. Courtois is een lul, maar het zou bij hem geen waar zijn om hem drie jaar aan een stuk met zijn voeten te rammelen. Als ze in Liverpool niet wat inschikkelijker willen zijn, zou ik op training eens een paar keer bewust vol door gaan op Salah of Mané. Ze zullen de boodschap snel door hebben.

Dat is scherp gesteld, maar daar komt het voor mij wel op neer.
Overdrijven is een kunst
Gebruikersavatar
zipke373
Berichten: 1417
Lid geworden op: 29 sep 2010, 06:52
Supporter van: K.STVV

Re: Simon Mignolet

Bericht door zipke373 »

Jacques schreef:
zipke373 schreef: In Klopp zijn plaats zou ik hetzelfde doen...
Als ge ne lul zijt wel. Een mens 2 jaar met zijn voeten spelen en u niet schamen om er nog een 3de bij te doen...

Ik snap Simon ook niet. Voorbeeldige prof, whoopty freaking doo. :fuck:
Wilt ge zo herinnerd worden? Wel dat valt tegen, want niemand herinnert zich een voorbeeldige bankzitter. Dat zijn ze al vergeten op de dag dat je je afscheid aankondigt, laat staan dat iemand je 2 jaar later nog zou kennen. Dan ga je gewoon Davy f*cking Schollen en andere professionele bankzitters achterna, weliswaar met een goed gespijsde bankrekening. Moet ge daar topsporter voor zijn? :roll:
Als hij niet weggeraakt of daar tenminste alles voor doet, heeft hij wat mij betreft ook geen plaats meer bij de nationale ploeg. Met Courtois, Casteels en Sels zijn er 3 doelmannen die wel wekelijks belangrijk zijn voor hun ploeg. Beetje meer eerzucht en een beetje meer smeerlap mag wel. Het braafste jongetje van de klas blijft altijd met lege handen achter, zeker in zo'n hypercompetitieve omgeving. Courtois is een lul, maar het zou bij hem geen waar zijn om hem drie jaar aan een stuk met zijn voeten te rammelen. Als ze in Liverpool niet wat inschikkelijker willen zijn, zou ik op training eens een paar keer bewust vol door gaan op Salah of Mané. Ze zullen de boodschap snel door hebben.

Dat is scherp gesteld, maar daar komt het voor mij wel op neer.
Merci voor't compliment... :mrgreen: Klopp kiest gewoon de gemakkelijkste oplossing. Contract loopt nog en diene reageert niet als ik met zijn kl*ten rammel? Keepersprobleem opgelost... Zoals ge al zegt wil dat ook zeggen dat Simon er zich makkelijk bij neerlegt. En waaron zou hij niet? Volgend jaar veel makkelijker weg en keepers gaan toch een stuk langer mee. De nationale ploeg? Dan is Martinez al een even grote lul en legt Simon zich daar even makkelijk neer bij zijn bankzittersrol.Misschien kan hij daar dan eens vol doorgaan op de Kevin of Eden? ;)
Gebruikersavatar
Jacques
Berichten: 6717
Lid geworden op: 10 okt 2010, 14:09

Re: Simon Mignolet

Bericht door Jacques »

Ik kan Klopp ergens wel volgen in zijn denken, maar heb geen hoge dunk van zijn manier van handelen. Veel mooie praatjes, superprof, beste 2de doelman etc. maar als puntje bij paaltje komt, steekt hij wel het mes in uwe rug. Ik moet dat soort mensen niet. Vandaar: lul. Was uiteraard niet op u persoonlijk bedoeld. :)
Ik snap niet dat Simon zich zou neerleggen bij zijn situatie en bij uitbreiding dat daar hier zoveel begrip voor is. Alsof hij bij -ik zeg maar wat- Palace, Wolves, Lazio een boterham minder gaat kunnen eten. Als topsporter wil je toch spelen en belangrijk kunnen zijn voor je club, zelfs al is dat een trapje lager? Lukaku en De Bruyne, beiden weliswaar ng in volle ontwikkeling, hadden die les snel begrepen. Ik vraag me ook af welke club zit te wachten op een speler die aan het eind van zijn contract 4 jaar aan een stuk op de bank heeft gezeten. Eerlijk gezegd, ik sta daar niet dolenthousiast voor te springen, zelfs al gaat het dan om één van de meest succesvolle STVV'ers ooit. Zo lang op de bank zitten, steek je niet zomaar weg. Om nog eens te verwijzen naar Schollen: toen die hier terugkwam, was dat een stijve plank geworden, kwam nooit meer in de buurt van het niveau dat hij ooit gehaald had en moest even later via een achterpoortje vertrekken. Het zou triest zijn, moest Simon iets gelijkaardigs overkomen.
De analogie met Martinez snap ik niet. Misschien wel bij zijn aantreden, maar het kwaad was al geschied bij Wilmots. Als bondscoach lijkt het mij tegenwoordig moeilijker om hem wel op te roepen (en Sels of Casteels thuis te laten) dan omgekeerd. Moest Simon bij de nationale ploeg bewust vol door gaan op Hazard of De Bruyne zou het snel einde verhaal zijn. Het verschil is: bij je club ga je dan naar een andere ploeg en haal je in feite je slag thuis. Bij je nationale ploeg blijf je gewoon thuis en kan je op je kin kloppen. Enfin, laat ons hopen dat het zover niet hoeft te komen en hij zijn transfer wel krijgt.
Overdrijven is een kunst
Gebruikersavatar
stvvilvoorde
Berichten: 4139
Lid geworden op: 19 okt 2010, 11:07

Re: Simon Mignolet

Bericht door stvvilvoorde »

Crystal Palace heeft een bod van 10 Miljoen gedaan op Mignolet
Jones
Berichten: 3167
Lid geworden op: 19 dec 2015, 20:32

Re: Simon Mignolet

Bericht door Jones »

stvvilvoorde schreef:Crystal Palace heeft een bod van 10 Miljoen gedaan op Mignolet
Doen ! Bron ?
Gebruikersavatar
zipke373
Berichten: 1417
Lid geworden op: 29 sep 2010, 06:52
Supporter van: K.STVV

Re: Simon Mignolet

Bericht door zipke373 »

Jones schreef:
stvvilvoorde schreef:Crystal Palace heeft een bod van 10 Miljoen gedaan op Mignolet
Doen ! Bron ?
Dat bod is ondertussen al lang geweigerd...niet hoog genoeg. Vraagprijs is dacht ik 17 miljoen...
Plaats reactie