Hoe zou het zijn met...?

Alle info over onze ex-spelers
Gebruikersavatar
Jacques
Berichten: 6712
Lid geworden op: 10 okt 2010, 14:09

Re: Hoe zou het zijn met...?

Bericht door Jacques »

Ik ken er evenzeer die het omgekeerde beweren. Zal afhangen van wie je spreekt, zeker? Bij ons zijn het ook niet allemaal even grote lichten. ;) :mrgreen:
Overdrijven is een kunst
Gebruikersavatar
zipke373
Berichten: 1412
Lid geworden op: 29 sep 2010, 06:52
Supporter van: K.STVV

Re: Hoe zou het zijn met...?

Bericht door zipke373 »

Jacques schreef:Ik ken er evenzeer die het omgekeerde beweren. Zal afhangen van wie je spreekt, zeker? Bij ons zijn het ook niet allemaal even grote lichten. ;) :mrgreen:
Waarschijnlijk wel, maar de KV-fans die ik ken waren toch allemaal ( onafhankelijk van elkaar) een beetje teleurgesteld in zijn niveau. Probleem is dat hij mee verzoop met de rest vermoed ik. Diezelfde KV-fans waren evenzeer teleurgesteld in het niveau dat Rits haalde vorig seizoen :-)
Bartman
Berichten: 901
Lid geworden op: 24 jul 2011, 21:23

Re: Hoe zou het zijn met...?

Bericht door Bartman »

zipke373 schreef:
Jacques schreef:Ik ken er evenzeer die het omgekeerde beweren. Zal afhangen van wie je spreekt, zeker? Bij ons zijn het ook niet allemaal even grote lichten. ;) :mrgreen:
Waarschijnlijk wel, maar de KV-fans die ik ken waren toch allemaal ( onafhankelijk van elkaar) een beetje teleurgesteld in zijn niveau. Probleem is dat hij mee verzoop met de rest vermoed ik. Diezelfde KV-fans waren evenzeer teleurgesteld in het niveau dat Rits haalde vorig seizoen :-)
Tja, je kan er natuurlijk niet om heen dat Mechelen gedegradeerd is ... dus zo goed zal het niveau dan toch niet geweest zijn.
Gebruikersavatar
Halenaar
Berichten: 5275
Lid geworden op: 06 okt 2010, 18:22

Re: Hoe zou het zijn met...?

Bericht door Halenaar »

Tja Schoofs, een beetje door de pers omhoog gepraat en bestempeld als de nieuwe Kums, waardoor de verwachtingen (en de transfersom) bij Malinwa heel hoog waren. Komt ervan als je u teveel laat leiden door de Vlaamse pers ;)

Had STVV nooit mogen verlaten, hij was hier de held en kon uitgroeien tot een icoon zoals Delorge. En eerlijk is eerlijk: meer dan een degelijke speler voor de JPL zit er niet in voor hem, en zelfs dat is nu tegenwoordig moeilijk voor hem, want zijn seizoen vorig jaar bij KVM was echt wel dramatisch. En het lijkt er niet beter op te worden.
smol
Berichten: 1382
Lid geworden op: 25 jan 2011, 09:35

Re: Hoe zou het zijn met...?

Bericht door smol »

Dompé zorgde vanavond met een assist en een goede invalbeurt voor de ommekeer in Gent - Lokeren.
Ik blijf het jammer vinden dat we deze jongen zowel vorig seizoen als nu geen 2e kans gegeven hebben.
Geel-Blauw
Berichten: 820
Lid geworden op: 03 dec 2014, 23:04

Re: Hoe zou het zijn met...?

Bericht door Geel-Blauw »

Philippe Bormans is de nieuwe CEO van Union.
Nie zievere, speile!
Gebruikersavatar
Brusselmans
Berichten: 3162
Lid geworden op: 22 okt 2010, 22:19

Re: Hoe zou het zijn met...?

Bericht door Brusselmans »

Geel-Blauw schreef:Philippe Bormans is de nieuwe CEO van Union.
:grappig:
kenniksvanvoetbal
Berichten: 619
Lid geworden op: 21 feb 2016, 13:35

Re: Hoe zou het zijn met...?

Bericht door kenniksvanvoetbal »

Gaan we toch nog van een paar "banktoppers " afraken. :onfire: :onfire:
wij willen doorgaan als ambitieclub,maar zijn een gezelligheidsclub zonder volk. :toppie:
vdl
Berichten: 2344
Lid geworden op: 19 mei 2011, 23:13

Re: Hoe zou het zijn met...?

Bericht door vdl »

Abrahams scoort toch al voor Westerlo en wij zitten met Nazon en co :zot:
Geel-Blauw
Berichten: 820
Lid geworden op: 03 dec 2014, 23:04

Re: Hoe zou het zijn met...?

Bericht door Geel-Blauw »

vdl schreef:Abrahams scoort toch al voor Westerlo en wij zitten met Nazon en co :zot:
Waarom we hem niet verhuurde ipv verkochte snap ik ook niet..
Nie zievere, speile!
Gebruikersavatar
Tompie
Berichten: 3059
Lid geworden op: 05 okt 2010, 14:40
Supporter van: STVV
Locatie: Sint-Truiden

Re: Hoe zou het zijn met...?

Bericht door Tompie »

"Westerlo heeft in Leuven voor een kleine stunt gezorgd. De Kemphanen keren na een 1-3-zege met drie punten terug naar ’t Kuipje. Een meer dan verdiende overwinning overigens.

Voor de rust bekroonde een sterk spelende Abrahams zijn eerste helft met de 0-1. De gelijkmaker van Duplus deed na de pauze de Leuvense hoop terug opleven, maar Nader Ghandri - die scoorde bij zijn eerste baltoets - en Jens Naessens maakten de blamage voor een ontstellend zwak OHL compleet.
Westerlo komt dankzij de winstpartij naast Lommel op de eerste plaats, de Limburgers komen vanavond nog wel in actie op het veld van Roeselare."
Football is football and talent is talent. But the mindset of your team makes all the difference.
Mikman
Berichten: 3660
Lid geworden op: 12 okt 2010, 11:51

Re: Hoe zou het zijn met...?

Bericht door Mikman »

Vanavond om 18.30u FC Barcelona tegen Huesco. Bij Huesco, dat met 4 op 6 goed aan de competitie begon, stond Pulido de voorbije weken in de basis. Dus vanavond waarschijnlijk tegen Messi en co.
Dreke
Berichten: 3619
Lid geworden op: 10 okt 2010, 20:25

Re: Hoe zou het zijn met...?

Bericht door Dreke »

Pijnlijke affaire. 8 tegen waarvan eentje zelf gescoord...
A loyal football fan only supports the shirt...
stvv'er
Berichten: 2430
Lid geworden op: 16 okt 2010, 21:00

Re: Hoe zou het zijn met...?

Bericht door stvv'er »

Dreke schreef:Pijnlijke affaire. 8 tegen waarvan eentje zelf gescoord...
Als ge dan toch een owngoal maakt, doet ge dat beter in Camp Nou, wor :cool: :lol:
STimVV
Berichten: 2696
Lid geworden op: 23 okt 2010, 13:34

Re: Hoe zou het zijn met...?

Bericht door STimVV »

Ik denk niet dat er veel ex-stvv spelers zijn die kunnen zeggen dat ze scoorden in Camp Nou. Nog nooit iemand zeker?
Hij doet het toch maar schoon hé. :P
Plaats reactie