Hoe zou het zijn met...?

Alle info over onze ex-spelers
Gebruikersavatar
Halenaar
Berichten: 5278
Lid geworden op: 06 okt 2010, 18:22

Re: Hoe zou het zijn met...?

Bericht door Halenaar »

Since '54 schreef:
Halenaar schreef:
Yannick Ferrera stond begin dit seizoen aan het roer bij KV Mechelen, maar werd in oktober aan de deur gezet. Verleden week haalde voorzitter Johan Timmermans aan dat de huidige problemen deels de schuld zijn van de ex-coach. Hij zou niet genoeg strijd in het elftal gepompt hebben.

Bij Sporza reageert Ferrera nu. "Blijkbaar ben ik de reden van alle problemen bij KV Mechelen. Het is zo belachelijk dat ik er eigenlijk zelfs niet wil op antwoorden. Ik heb met meneer Timmermans nooit over voetbal gesproken omdat hij zei dat hij er toch niets over wist. En Piet den Boer heb ik nog nooit in het echt gezien. Hij kent mij niet en ik ken hem niet."

Ferrera is niet gediend met hun uitspraken. "Als ze hun mening willen geven, heb ik er geen probleem mee. Ze hebben stress en zoeken een zondebok om de druk van zich af te houden."

"Ik zou een uur kunnen vertellen over mijn visie, maar dat heeft geen zin. Het gaat over voetbal en ik ken zoveel meer over voetbal dan die twee mensen, dat ik maar beter niets zeg. Het zou een oneerlijke strijd zijn."
Wat een narcist :roll: hopelijk komt die kerel hier nooit meer in aanmerking voor T1.
Heeft u er zo veel anderen in uw kortlijst staan?
Wat ben ik, TD?
Gebruikersavatar
Halenaar
Berichten: 5278
Lid geworden op: 06 okt 2010, 18:22

Re: Hoe zou het zijn met...?

Bericht door Halenaar »

Onlangs met een kameraad nog herinneringen opgehaald aan de kampioenenviering onder Brepoels, en de geniale toespraak van Mario Cantaluppi op de grote markt.

Heeft er iemand nog beelden van Mario zijn toespraak? Zou het nog eens graag willen terug zien.

@Krisaias
Gebruikersavatar
stvvilvoorde
Berichten: 4139
Lid geworden op: 19 okt 2010, 11:07

Re: Hoe zou het zijn met...?

Bericht door stvvilvoorde »

Halenaar schreef:Onlangs met een kameraad nog herinneringen opgehaald aan de kampioenenviering onder Brepoels, en de geniale toespraak van Mario Cantaluppi op de grote markt.

Heeft er iemand nog beelden van Mario zijn toespraak? Zou het nog eens graag willen terug zien.

@Krisaias
Who the f*ck is Lierse? :D
stvv'er
Berichten: 2431
Lid geworden op: 16 okt 2010, 21:00

Re: Hoe zou het zijn met...?

Bericht door stvv'er »

't Is niet exact hetgeen je zoekt denkt ik, maar komt toch in de buurt:

https://www.youtube.com/watch?v=pCjCYKBwoyY
Gebruikersavatar
Halenaar
Berichten: 5278
Lid geworden op: 06 okt 2010, 18:22

Re: Hoe zou het zijn met...?

Bericht door Halenaar »

stvv'er schreef:'t Is niet exact hetgeen je zoekt denkt ik, maar komt toch in de buurt:

https://www.youtube.com/watch?v=pCjCYKBwoyY
Dat is het, dikke merci :D echt een zalig moment toen.
Gebruikersavatar
Jack
Beheerder
Berichten: 3468
Lid geworden op: 28 sep 2010, 11:11
Supporter van: STVV

Re: Hoe zou het zijn met...?

Bericht door Jack »

Geweldig was dat.
Wat een voetballer toch ook!
Jones
Berichten: 3167
Lid geworden op: 19 dec 2015, 20:32

Re: Hoe zou het zijn met...?

Bericht door Jones »

Voor mij mogen ze met zijn manager nog eens contact zoeken, die heeft Sidibé hier ook binnengebracht
Jones
Berichten: 3167
Lid geworden op: 19 dec 2015, 20:32

Re: Hoe zou het zijn met...?

Bericht door Jones »

Patro Eisden haalt Stijn Stijnen als coach en schuift Brepoels opzij. De weg open voor Guido voor een functie bij STVV ?
Dreke
Berichten: 3623
Lid geworden op: 10 okt 2010, 20:25

Re: Hoe zou het zijn met...?

Bericht door Dreke »

Jones schreef:Patro Eisden haalt Stijn Stijnen als coach en schuift Brepoels opzij. De weg open voor Guido voor een functie bij STVV ?
Dat is daar toch ook een klucht, hoor...
A loyal football fan only supports the shirt...
Jones
Berichten: 3167
Lid geworden op: 19 dec 2015, 20:32

Re: Hoe zou het zijn met...?

Bericht door Jones »

Dreke schreef:
Jones schreef:Patro Eisden haalt Stijn Stijnen als coach en schuift Brepoels opzij. De weg open voor Guido voor een functie bij STVV ?
Dat is daar toch ook een klucht, hoor...
Vind ik ook. Brepoels en Ferrera waren blijkbaar op de oefenmatch op Stayen tegen Lierse. Ze blijven blijkbaar verknocht aan onze club.
STVV-fan
Berichten: 5975
Lid geworden op: 06 jul 2013, 03:15
Supporter van: STVV

Re: Hoe zou het zijn met...?

Bericht door STVV-fan »

Ferrera terug als trainer met een carte blanche van de Japanners en het budget iets groter dan onder Roland en Guido die TVA vervoegd als "talentscout".

Dan wil ik het nog wel eens ne vaart zien gaan....
enerkey
Berichten: 2080
Lid geworden op: 12 okt 2010, 19:32

Re: Hoe zou het zijn met...?

Bericht door enerkey »

Jones schreef:
Dreke schreef:
Jones schreef:Patro Eisden haalt Stijn Stijnen als coach en schuift Brepoels opzij. De weg open voor Guido voor een functie bij STVV ?
Dat is daar toch ook een klucht, hoor...
Vind ik ook. Brepoels en Ferrera waren blijkbaar op de oefenmatch op Stayen tegen Lierse. Ze blijven blijkbaar verknocht aan onze club.
Ferrera is vooral verknocht aan iemand die vlakbij woont ;) Dus vr hem was het maar een kleine moeite om 15 min te rijden.
Alain
Berichten: 991
Lid geworden op: 04 okt 2010, 13:50

Re: RE: Re: Hoe zou het zijn met...?

Bericht door Alain »

STVV-fan schreef:Ferrera terug als trainer met een carte blanche van de Japanners en het budget iets groter dan onder Roland en Guido die TVA vervoegd als "talentscout".

Dan wil ik het nog wel eens ne vaart zien gaan....
Bedoelt ge dat soort carte blanche dat hij afgelopen zomer in Mechelen heeft gekregen? ;-)

Verstuurd vanaf mijn SM-A310F met Tapatalk
STVV-fan
Berichten: 5975
Lid geworden op: 06 jul 2013, 03:15
Supporter van: STVV

Re: RE: Re: Hoe zou het zijn met...?

Bericht door STVV-fan »

Alain schreef:
STVV-fan schreef:Ferrera terug als trainer met een carte blanche van de Japanners en het budget iets groter dan onder Roland en Guido die TVA vervoegd als "talentscout".

Dan wil ik het nog wel eens ne vaart zien gaan....
Bedoelt ge dat soort carte blanche dat hij afgelopen zomer in Mechelen heeft gekregen? ;-)

Verstuurd vanaf mijn SM-A310F met Tapatalk
Die hij onder :Roland: heeft gekregen in 2de en later ook nog voor een half seizoen in eerste ;) :cool:
Alain
Berichten: 991
Lid geworden op: 04 okt 2010, 13:50

Re: Hoe zou het zijn met...?

Bericht door Alain »

Ik ga eerlijk zijn: ik ben nooit een grote fan van YF geweest. Vooral omdat het bij Ferrera vaak om Ferrera moet draaien. Ik kon het dan ook niet laten om eens te gniffelen bij zijn laatste prestatie. Bij ons zal hij zeker zijn verdiensten hebben, maar die promotie is er in de eerste plaats gekomen omdat we met Edmilson, Schoofs en Dequevy toen de beste spelers van de reeks hadden. Tijdens een fantastische maand hebben we FCB en KRC kunnen verrassen dankzij enkele voor de JPL onbekende talenten, maar eind augustus stonden we ook al weer te knoeien op OHL. YF heeft toen eieren voor zijn geld gekozen. Bij STVV kon het immers alleen maar naar beneden, dat wist hij ook. Zeker als hij dan ook nog eens zou meehelpen aan de transferitis in onze spelerskern.
Plaats reactie