Hoe zou het zijn met...?

Alle info over onze ex-spelers
Vouch
Berichten: 1102
Lid geworden op: 30 jun 2015, 23:06

Re: Hoe zou het zijn met...?

Bericht door Vouch »

Antismurf schreef:Jorge Pulido afgelopen weekend op tv bezig gezien met Huesca tegen Real Madrid. Je zou niet zeggen dat Huesca laatste staat in Spanje, Courtois heeft een paar serieuze reddingen moeten doen. Ook de verdediging met Pulido stond goed, verzorgde opbouw van achteruit. Leek een beetje op uitvoering van instructies die Brys geeft.
Ze zeggen altijd dat de Spaanse competitie zo hoogstaand is. Pulido kon hier niet volgen en Djené heeft ons véél punten gekost. De ene speelt zich daar in de kijker en de andere draait goed mee (als ik u mag geloven), hoe valt dat te verklaren?
Dreke
Berichten: 3623
Lid geworden op: 10 okt 2010, 20:25

Re: Hoe zou het zijn met...?

Bericht door Dreke »

Ontwikkeling, vertrouwen, speelstijl, trainer,... Zoveel mogelijke verklaringen.
A loyal football fan only supports the shirt...
Gebruikersavatar
Halenaar
Berichten: 5278
Lid geworden op: 06 okt 2010, 18:22

Re: Hoe zou het zijn met...?

Bericht door Halenaar »

Raar dat Charisis ook weinig aan de bak komt in KV Kortrijk.
Gebruikersavatar
stvvilvoorde
Berichten: 4139
Lid geworden op: 19 okt 2010, 11:07

Re: Hoe zou het zijn met...?

Bericht door stvvilvoorde »

Halenaar schreef:Raar dat Charisis ook weinig aan de bak komt in KV Kortrijk.
Helemaal op het einde van de zomer toegekomen.
Als hij zo werinig speelt, dan kunnen we hem misschien einde seizoen gratis overnemen ;)
Gebruikersavatar
Jacques
Berichten: 6716
Lid geworden op: 10 okt 2010, 14:09

Re: Hoe zou het zijn met...?

Bericht door Jacques »

Charisis, Kitsiou, Akpom hadden alle drie beter hier kunnen blijven. dat was voor iedereen beter geweest, al hadden Charisis en Kitsiou daar misschien niet zo heel veel in te zeggen. PAOK staat wel autoritair aan de leiding in Griekenland. (ook Karelis komt daar trouwens amper aan de bak)
Overdrijven is een kunst
Gebruikersavatar
Antismurf
Berichten: 253
Lid geworden op: 22 jun 2017, 11:08

Re: Hoe zou het zijn met...?

Bericht door Antismurf »

Vouch schreef:
Antismurf schreef:Jorge Pulido afgelopen weekend op tv bezig gezien met Huesca tegen Real Madrid. Je zou niet zeggen dat Huesca laatste staat in Spanje, Courtois heeft een paar serieuze reddingen moeten doen. Ook de verdediging met Pulido stond goed, verzorgde opbouw van achteruit. Leek een beetje op uitvoering van instructies die Brys geeft.
Ze zeggen altijd dat de Spaanse competitie zo hoogstaand is. Pulido kon hier niet volgen en Djené heeft ons véél punten gekost. De ene speelt zich daar in de kijker en de andere draait goed mee (als ik u mag geloven), hoe valt dat te verklaren?
Het moet ook klikken tussen trainer/club en speler. Brys heeft met de huidige basisspelers blijkbaar een goede band, Bezus presteert nu ook beter en constanter dan in het verleden. Wellicht voelde Pulido zich niet helemaal thuis of miste hij gewoon zijn thuisland. Djené heeft leergeld moeten betalen en zit nu blijkbaar op schema. Wellicht ook een voorbeeld dat je jonge spelers niet te snel moet afschrijven, zie ook De Norre bij wie de uitleenbeurt speelkansen bracht die achteraf voor STVV ook een meerwaarde zijn.
STimVV
Berichten: 2699
Lid geworden op: 23 okt 2010, 13:34

Re: Hoe zou het zijn met...?

Bericht door STimVV »

Vouch schreef:
Antismurf schreef:Jorge Pulido afgelopen weekend op tv bezig gezien met Huesca tegen Real Madrid. Je zou niet zeggen dat Huesca laatste staat in Spanje, Courtois heeft een paar serieuze reddingen moeten doen. Ook de verdediging met Pulido stond goed, verzorgde opbouw van achteruit. Leek een beetje op uitvoering van instructies die Brys geeft.
Ze zeggen altijd dat de Spaanse competitie zo hoogstaand is...
Ik hoor nochtans regelmatig zeggen dat het niveau in Spanje net niet zo hoog is als je kijkt naar de ploegen uit de 2e kolom.
Zou STVV niet gewoon kunnen winnen van Huesca, Rayo Vallecano, Eibar, Leganés? Zou me niet verwonderen...
Een paar jaar geleden haalde Club Brugge bijvb eens een centrale verdediger die al een paar jaar een vaste waarde was in La Liga. (zijn naam kwijt)
Die kwam hopeloos te kort voor het niveau van Brugge. En zo zijn er nog wel voorbeelden van spelers die uit Spanje kwamen en het niveau hier onderschat hebben.
Gebruikersavatar
stvvilvoorde
Berichten: 4139
Lid geworden op: 19 okt 2010, 11:07

Re: Hoe zou het zijn met...?

Bericht door stvvilvoorde »

Jordi Figueras
enerkey
Berichten: 2080
Lid geworden op: 12 okt 2010, 19:32

Re: Hoe zou het zijn met...?

Bericht door enerkey »

Jawatte man. Het volgende is een zeer persoonlijke opvatting. Maar het is dikwijls sterker dan mijzelf om te onderstrepen hoe degoutant ik die Wouter Vrancken eigenlijk vind :) . Dus neem dit gerust met een korrel zout.

Het is mij altijd een groot vraagteken geweest hoe het komt dat Vrancken het overal goed doet als hoofdtrainer. Ik heb dit altijd een zeer onbeschofte domme impulsieve persoon gevonden. Van de tijd als STVV-speler waarop hij pertinent weigerde een kind van 8 jaar een handtekening te geven, het Genklogo stond te lekken, mij in het Nieuwscafe aanviel omdat ik hem blijkbaar in de baan liep bij het binnenkomen van de WC. Toen hij bij ING werkte en hij mij advies ging geven over een verzekering :lol: Ze hadden er net zo goed een kleuter kunnen posteren.
Gebruikersavatar
Jacques
Berichten: 6716
Lid geworden op: 10 okt 2010, 14:09

Re: Hoe zou het zijn met...?

Bericht door Jacques »

Vreven is natuurlijk ook geen onbesproken figuur. Ik vind het wat triest dat beiden zo met elkaar omgaan. Als je dan vergelijkt met Brys vorige week: niks over Clement zijn Preud'homme-iaans theater naast de lijn, niks over Malinovskiy zijn laag bij de grondse uitlatingen dat we onze klassering louter danken aan ons kunstgras, niks over Trossard zijn ondermaats IQ en dito actie,...Nee, gewoon correct, misschien soms zelfs iets te correct, maar liever te correct dan plaatsvervangende schaamte.
Dat van dat destabiliseren in aanloop naar en tijdens een match hoort er nu éénmaal bij. Vreven blijkt daar trouwens zeer goed in te zijn. Herinner u hoe hij destijds ook Ferrera hier bloednerveus maakte. Vrancken liet zich als speler ook nooit onbetuigd op dat vlak, dus dit is ook een beetje "de pot verwijt de ketel...". Overigens moet KVM de anderen de les niet spellen. Eupen beschuldigde hen vorig jaar van exact hetzelfde (o.a. schemeren met contractaanbiedingen) en dan hebben we het nog niet over het matchfixing gedeelte...Ze mogen Achter de Kazerne gerust een toontje (of wordt het reeks?) lager zingen.
Overdrijven is een kunst
STimVV
Berichten: 2699
Lid geworden op: 23 okt 2010, 13:34

Re: Hoe zou het zijn met...?

Bericht door STimVV »

Een belangrijk punt wat de fantastische media vergeten te vermelden is wel dat Wouter Vrancken hier net hetzelfde doet als Vreven vorige week na de match tegen het Westerlo van Bob Peeters.
Toen verliet Vreven ook de perconferentie met net dezelfde woorden: zijnde dat "hij een belangrijke match moest gaan voorbereiden" enz.
Vrancken gebruikte dus ongeveer dezelfde woorden als Vreven eerder.
Daarom nam Vreven dit dus ook persoonlijk, want dat was het ook.



"zaterdag, 19 januari, 2019 - 23:35
Beerschot-Westerlo
Stijn Vreven moet vanavond het wereldrecord "kortste persconferentie ooit" gebroken hebben. Onze coach kon zich niet vinden in de wedstrijdanalyse van zijn collega Bob Peeters, toen die stelde dat Westerlo veruit de meeste en beste kansen had versierd, en op basis van een sterke tweede helft misschien zelfs méér verdiende dan het 1-1-gelijkspel. Toen Peeters ook nog eens de arbitrage in vraag stelde én de penalty die Beerschot Wilrijk in de slotfase kreeg "een lachertje" noemde, was voor Vreven de maat vol.

"ik ga het vanavond niet zo uitgebreid doen als mijn collega", begon hij. "Het was een slechte wedstrijd, een non-match, waarin we niet verder kwamen dan een puntendeling. Meer wil ik daar nu niet over kwijt. Als jullie mij nu willen excuseren, want ik heb een enorm belangrijke wedstrijd tegen KV Mechelen voor te bereiden." Vreven stond recht, schudde Bob Peeters nog even de hand; en weg was ie... iedereen in de perszaal verbouwereerd achterlatend."
Jebus4life
Berichten: 1232
Lid geworden op: 12 dec 2014, 22:20

Re: Hoe zou het zijn met...?

Bericht door Jebus4life »

Mmmm, hoewel ze gelijkaardig zijn, vind ik Vreven net iets meer gentleman (hoewel dat waarschijnlijk net een beetje overdreven is :D ).
Vreven heeft Peeters laten uitpraten, heeft er zich erg kort vanaf gemaakt, een hand gegeven en is vertrokken.
Vrancken voert zelf 5 minuten het woord, en is dan zonder boe of ba weg.

Misschien zou Vreven ook opgestapt zijn indien hij als eerste aan het woord gekomen was, maar dat zullen we nooit weten. Hij had in alle geval nog het fantsoen om Peeters een hand te geven.
Gebruikersavatar
stvvilvoorde
Berichten: 4139
Lid geworden op: 19 okt 2010, 11:07

Re: Hoe zou het zijn met...?

Bericht door stvvilvoorde »

Reza Goochannejhad verlaat APOEL Nicosia en trekt naar Sydney FC
Dreke
Berichten: 3623
Lid geworden op: 10 okt 2010, 20:25

Re: Hoe zou het zijn met...?

Bericht door Dreke »

stvvilvoorde schreef:Reza Goochannejhad verlaat APOEL Nicosia en trekt naar Sydney FC
Dan kan hij kijken hoe na de schijterij het draaikolkje van de WC in de andere richting draait.
A loyal football fan only supports the shirt...
Plaats reactie