Hoe zou het zijn met...?

Alle info over onze ex-spelers
Gebruikersavatar
stvvilvoorde
Berichten: 4139
Lid geworden op: 19 okt 2010, 11:07

Re: Hoe zou het zijn met...?

Bericht door stvvilvoorde »

Na een moeilijk seizoensbegin, begint Wolke Janssens steeds meer zijn draai bij Lierse te vinden.
Afgelopen weekend was hij 1 van de beteren in het beladen duel tegen Beerschot.
Zijn prima prestatie leverde hem een plaats in het 1B elftal van de week op.
Trunekson
Berichten: 333
Lid geworden op: 02 jul 2017, 23:36

Re: Hoe zou het zijn met...?

Bericht door Trunekson »

Yvan Erichot tekende een contract van 1 jaar bij de Ijslandse eersteklasser ÍBV Vestmannaeyjar.
Gebruikersavatar
Halenaar
Berichten: 5278
Lid geworden op: 06 okt 2010, 18:22

Re: Hoe zou het zijn met...?

Bericht door Halenaar »

Oostende-doelman William Dutoit heeft een opmerkelijke uitspraak gedaan in een interview met Sport/Voetbalmagazine. “Roland Duchâtelet begreep niet waarom ik nog geen assist had gegeven”, vertelde hij over de toenmalige voorzitter van zijn ex-club STVV.

Dutoit sprak in zijn periode bij STVV maar één keer met grote baas Roland Duchâtelet, onthult hij. De twee woonden allebei in het complex rond Stayen en toen Duchâtelet zijn doelman op zijn terras met zijn zoontje zag spelen, nodigde hij hem uit langs te komen op een feestje. “We geraakten aan de praat en al snel ging ons gesprek over voetbal”, herinnert Dutoit zich bij Sport/Voetbalmagazine.

“Ik had in mijn eerste wedstrijden een paar clean sheets behaald, waaronder een tegen Anderlecht, maar toch was Duchâtelet teleurgesteld over mijn seizoensbegin. Hij begreep niet waarom ik nog geen assist had gegeven aan onze aanvallers… Hij wilde dat ik meer passes zou geven richting onze snelle spitsen. Ik wist eerst niet wat te denken: was hij nu serieus of maakte hij een grap? Maar hij meende het dus echt.”
Ik moet het hem wel nageven, na al die jaren weet Roland me soms nog steeds te verbazen :grappig:
Gebruikersavatar
Jack
Beheerder
Berichten: 3468
Lid geworden op: 28 sep 2010, 11:11
Supporter van: STVV

Re: RE: Re: Hoe zou het zijn met...?

Bericht door Jack »

Halenaar schreef:
Oostende-doelman William Dutoit heeft een opmerkelijke uitspraak gedaan in een interview met Sport/Voetbalmagazine. “Roland Duchâtelet begreep niet waarom ik nog geen assist had gegeven”, vertelde hij over de toenmalige voorzitter van zijn ex-club STVV.

Dutoit sprak in zijn periode bij STVV maar één keer met grote baas Roland Duchâtelet, onthult hij. De twee woonden allebei in het complex rond Stayen en toen Duchâtelet zijn doelman op zijn terras met zijn zoontje zag spelen, nodigde hij hem uit langs te komen op een feestje. “We geraakten aan de praat en al snel ging ons gesprek over voetbal”, herinnert Dutoit zich bij Sport/Voetbalmagazine.

“Ik had in mijn eerste wedstrijden een paar clean sheets behaald, waaronder een tegen Anderlecht, maar toch was Duchâtelet teleurgesteld over mijn seizoensbegin. Hij begreep niet waarom ik nog geen assist had gegeven aan onze aanvallers… Hij wilde dat ik meer passes zou geven richting onze snelle spitsen. Ik wist eerst niet wat te denken: was hij nu serieus of maakte hij een grap? Maar hij meende het dus echt.”
Ik moet het hem wel nageven, na al die jaren weet Roland me soms nog steeds te verbazen :grappig:
Dat verhaal was toch al gekend?
Gebruikersavatar
lindoke
Berichten: 4113
Lid geworden op: 09 okt 2010, 21:45
Supporter van: STVV

Re: Hoe zou het zijn met...?

Bericht door lindoke »

Daarnet de match KV Mechelen-Exc. Moeskroen gezien 0-2. Vojvoda ex-STVV deed het daar helemaal niet slecht bij Moeskroen. Was die indertijd gehuurd van Standard?
Professionaliteit: het deskundig, op een kwalitatief goede manier uitoefenen van een beroep door de beroepskracht.
BoemBoem
Berichten: 2934
Lid geworden op: 07 sep 2015, 11:39

Re: Hoe zou het zijn met...?

Bericht door BoemBoem »

lindoke schreef:Daarnet de match KV Mechelen-Exc. Moeskroen gezien 0-2. Vojvoda ex-STVV deed het daar helemaal niet slecht bij Moeskroen. Was die indertijd gehuurd van Standard?
Ik denk het..
Daarna (Als ik mij niet vergis) naar 2 klasse gegaan en later terug opgedoken bij Moeskroen?
Ofwel verwar ik hem bij iemand anders..

Ik dacht zelfs dat die indertijd niet zò slecht speelde bij ons..
Was natuurlijk ook een pak jonger en zonder ervaring..
STVV : Waar voetbal bijzaak is.
Gebruikersavatar
lindoke
Berichten: 4113
Lid geworden op: 09 okt 2010, 21:45
Supporter van: STVV

Re: Hoe zou het zijn met...?

Bericht door lindoke »

BoemBoem schreef:
lindoke schreef:Daarnet de match KV Mechelen-Exc. Moeskroen gezien 0-2. Vojvoda ex-STVV deed het daar helemaal niet slecht bij Moeskroen. Was die indertijd gehuurd van Standard?
Ik denk het..
Daarna (Als ik mij niet vergis) naar 2 klasse gegaan en later terug opgedoken bij Moeskroen?
Ofwel verwar ik hem bij iemand anders..

Ik dacht zelfs dat die indertijd niet zò slecht speelde bij ons..
Was natuurlijk ook een pak jonger en zonder ervaring..
Speelde op de rechterflank en toverde een aantal puike acties/dribbels uit zijn voeten. Zo'n speler had nu niet misstaan bij ons.
Professionaliteit: het deskundig, op een kwalitatief goede manier uitoefenen van een beroep door de beroepskracht.
enerkey
Berichten: 2080
Lid geworden op: 12 okt 2010, 19:32

Re: Hoe zou het zijn met...?

Bericht door enerkey »

Is wat rond gestuurd in het netwerk. Door Standard gekocht, naar ons, Carl Zeiss Jena, daarna transfervrij naar Mouscron.
BoemBoem
Berichten: 2934
Lid geworden op: 07 sep 2015, 11:39

Re: Hoe zou het zijn met...?

Bericht door BoemBoem »

enerkey schreef:Is wat rond gestuurd in het netwerk. Door Standard gekocht, naar ons, Carl Zeiss Jena, daarna transfervrij naar Mouscron.
Just! :D
STVV : Waar voetbal bijzaak is.
lakie
Berichten: 1166
Lid geworden op: 06 nov 2010, 13:37

Re: Hoe zou het zijn met...?

Bericht door lakie »

Bagayoko naar KV Mechelen...
"Play for the name on the front of the shirt and they'll remember the name on the back" (Tony Adams)
Gebruikersavatar
AirMontella
Berichten: 1315
Lid geworden op: 25 jan 2011, 09:36

Re: Hoe zou het zijn met...?

Bericht door AirMontella »

Rubin Okotie... Heeft blijkbaar getekend bij Beerschot-Wilrijk.

https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20180212_03352682
Gebruikersavatar
stvvilvoorde
Berichten: 4139
Lid geworden op: 19 okt 2010, 11:07

Re: Hoe zou het zijn met...?

Bericht door stvvilvoorde »

Philippe Bormans staat bij KVO op de shortlist om Luc Devroe te vervangen.
Gebruikersavatar
Halenaar
Berichten: 5278
Lid geworden op: 06 okt 2010, 18:22

Re: Hoe zou het zijn met...?

Bericht door Halenaar »

Yannick Ferrera stond begin dit seizoen aan het roer bij KV Mechelen, maar werd in oktober aan de deur gezet. Verleden week haalde voorzitter Johan Timmermans aan dat de huidige problemen deels de schuld zijn van de ex-coach. Hij zou niet genoeg strijd in het elftal gepompt hebben.

Bij Sporza reageert Ferrera nu. "Blijkbaar ben ik de reden van alle problemen bij KV Mechelen. Het is zo belachelijk dat ik er eigenlijk zelfs niet wil op antwoorden. Ik heb met meneer Timmermans nooit over voetbal gesproken omdat hij zei dat hij er toch niets over wist. En Piet den Boer heb ik nog nooit in het echt gezien. Hij kent mij niet en ik ken hem niet."

Ferrera is niet gediend met hun uitspraken. "Als ze hun mening willen geven, heb ik er geen probleem mee. Ze hebben stress en zoeken een zondebok om de druk van zich af te houden."

"Ik zou een uur kunnen vertellen over mijn visie, maar dat heeft geen zin. Het gaat over voetbal en ik ken zoveel meer over voetbal dan die twee mensen, dat ik maar beter niets zeg. Het zou een oneerlijke strijd zijn."
Wat een narcist :roll: hopelijk komt die kerel hier nooit meer in aanmerking voor T1.
BoemBoem
Berichten: 2934
Lid geworden op: 07 sep 2015, 11:39

Re: Hoe zou het zijn met...?

Bericht door BoemBoem »

Halenaar schreef:
Yannick Ferrera stond begin dit seizoen aan het roer bij KV Mechelen, maar werd in oktober aan de deur gezet. Verleden week haalde voorzitter Johan Timmermans aan dat de huidige problemen deels de schuld zijn van de ex-coach. Hij zou niet genoeg strijd in het elftal gepompt hebben.

Bij Sporza reageert Ferrera nu. "Blijkbaar ben ik de reden van alle problemen bij KV Mechelen. Het is zo belachelijk dat ik er eigenlijk zelfs niet wil op antwoorden. Ik heb met meneer Timmermans nooit over voetbal gesproken omdat hij zei dat hij er toch niets over wist. En Piet den Boer heb ik nog nooit in het echt gezien. Hij kent mij niet en ik ken hem niet."

Ferrera is niet gediend met hun uitspraken. "Als ze hun mening willen geven, heb ik er geen probleem mee. Ze hebben stress en zoeken een zondebok om de druk van zich af te houden."

"Ik zou een uur kunnen vertellen over mijn visie, maar dat heeft geen zin. Het gaat over voetbal en ik ken zoveel meer over voetbal dan die twee mensen, dat ik maar beter niets zeg. Het zou een oneerlijke strijd zijn."
Wat een narcist :roll: hopelijk komt die kerel hier nooit meer in aanmerking voor T1.
Ondanks dat zo een discussies tussen ex trainers en voorzitters tot niets positief leiden, zou er niet éénige waarheid zitten in wat YF zegt?
STVV : Waar voetbal bijzaak is.
Gebruikersavatar
Since '54
Berichten: 3757
Lid geworden op: 04 okt 2010, 17:59
Supporter van: K. STVV
Locatie: Sint-Truiden

Re: Hoe zou het zijn met...?

Bericht door Since '54 »

Halenaar schreef:
Yannick Ferrera stond begin dit seizoen aan het roer bij KV Mechelen, maar werd in oktober aan de deur gezet. Verleden week haalde voorzitter Johan Timmermans aan dat de huidige problemen deels de schuld zijn van de ex-coach. Hij zou niet genoeg strijd in het elftal gepompt hebben.

Bij Sporza reageert Ferrera nu. "Blijkbaar ben ik de reden van alle problemen bij KV Mechelen. Het is zo belachelijk dat ik er eigenlijk zelfs niet wil op antwoorden. Ik heb met meneer Timmermans nooit over voetbal gesproken omdat hij zei dat hij er toch niets over wist. En Piet den Boer heb ik nog nooit in het echt gezien. Hij kent mij niet en ik ken hem niet."

Ferrera is niet gediend met hun uitspraken. "Als ze hun mening willen geven, heb ik er geen probleem mee. Ze hebben stress en zoeken een zondebok om de druk van zich af te houden."

"Ik zou een uur kunnen vertellen over mijn visie, maar dat heeft geen zin. Het gaat over voetbal en ik ken zoveel meer over voetbal dan die twee mensen, dat ik maar beter niets zeg. Het zou een oneerlijke strijd zijn."
Wat een narcist :roll: hopelijk komt die kerel hier nooit meer in aanmerking voor T1.
Heeft u er zo veel anderen in uw kortlijst staan?
Plaats reactie