Hoe zou het zijn met...?

Alle info over onze ex-spelers
Gebruikersavatar
Tompie
Berichten: 3059
Lid geworden op: 05 okt 2010, 14:40
Supporter van: STVV
Locatie: Sint-Truiden

Re: Hoe zou het zijn met...?

Bericht door Tompie »

Aantal reacties vanop het Westerlo-forum over Abrahams:
"Uitstekende overwinning met Abrahams meteen in een glansrol. Bij zijn eerste balcontact zag je meteen dat die jongen veel voetballend vermogen heeft. Snelheid, inzicht, techniek,..."

"Benieuwd of Abrahams deze uitstekende prestatie kan doortrekken, dan hebben we hier een potentieel goudhaantje in de rangen. Snelheid, creativiteit, inzicht. Iets wat we graag zien!"

"Mooie overwinning aan den thaise dreef! Schoon herpakt en nu blijven gaan! Ook een goeie wissel van Bob door Ghandri erin te gooien op corner! Abrahams daar gaan we hopelijk plezier aan beleven."
Football is football and talent is talent. But the mindset of your team makes all the difference.
tweety
Berichten: 876
Lid geworden op: 13 okt 2010, 18:10

Re: Hoe zou het zijn met...?

Bericht door tweety »

Tompie schreef:Aantal reacties vanop het Westerlo-forum over Abrahams:
"Uitstekende overwinning met Abrahams meteen in een glansrol. Bij zijn eerste balcontact zag je meteen dat die jongen veel voetballend vermogen heeft. Snelheid, inzicht, techniek,..."

"Benieuwd of Abrahams deze uitstekende prestatie kan doortrekken, dan hebben we hier een potentieel goudhaantje in de rangen. Snelheid, creativiteit, inzicht. Iets wat we graag zien!"

"Mooie overwinning aan den thaise dreef! Schoon herpakt en nu blijven gaan! Ook een goeie wissel van Bob door Ghandri erin te gooien op corner! Abrahams daar gaan we hopelijk plezier aan beleven."
Ik had niks anders verwacht..
toyotacorolla
Berichten: 2021
Lid geworden op: 10 okt 2010, 01:35
Locatie: Limburg

Re: Hoe zou het zijn met...?

Bericht door toyotacorolla »

Waarom hij bij Stvv geen eerlijke kans heeft gekregen na een puike play-off II gespeeld te hebben is mij nog steeds een raadsel.
STimVV
Berichten: 2699
Lid geworden op: 23 okt 2010, 13:34

Re: Hoe zou het zijn met...?

Bericht door STimVV »

Babacar Gueye tekende een contract tot 2020 bij SC Paderborn. (2e bundesliga)
Ben benieuwd hoe hij het daar zal doen. Ik heb altijd gevonden dat hij de kwaliteiten heeft om een heel sterke targetspits te zijn. Maar hier was hij nooit 100% fit en heeft hij nooit iets laten zien.
Laat ons hopen dat de kwaliteiten van Nazon en Gladon die van Gueye overstijgen...
Franz
Berichten: 1764
Lid geworden op: 04 apr 2015, 15:19

Re: Hoe zou het zijn met...?

Bericht door Franz »

STimVV schreef:Babacar Gueye tekende een contract tot 2020 bij SC Paderborn. (2e bundesliga)
Ben benieuwd hoe hij het daar zal doen. Ik heb altijd gevonden dat hij de kwaliteiten heeft om een heel sterke targetspits te zijn. Maar hier was hij nooit 100% fit en heeft hij nooit iets laten zien.
Laat ons hopen dat de kwaliteiten van Nazon en Gladon die van Gueye overstijgen...
Klopt heeft niets (kunnen) laten zien maar ik vond hem ook een spits met veel potentieel. Voor mij had hij zeker nog een kans mogen krijgen. Toch straf ook dat hij nu al jaren quasi voortdurend geblesseerd is.
STVV Sint-Truidense Voetbal Vitrine
Mikman
Berichten: 3664
Lid geworden op: 12 okt 2010, 11:51

Re: Hoe zou het zijn met...?

Bericht door Mikman »

Abrahams wéér beslissend voor Westerlo:

https://www.gva.be/cnt/dmf20180905_0370 ... -oh-leuven


Waarom trainers als De Roeck en Brys niet zagen wat alle anderen wel zagen, blijft een raadsel.
enerkey
Berichten: 2080
Lid geworden op: 12 okt 2010, 19:32

Re: Hoe zou het zijn met...?

Bericht door enerkey »

Fantastiche goal lees ik. Tja ik snap er ook compleet niks van. Amper 1 wedstrijd in de basis begonnen hier. Onder Leko dan nog.

Maar ja dat is zoals zoveel. Ik hoefde bvb ook Swers geen 18 matchen in de basis te zien om te beseffen dat hij compleet ongeschikt was.
tweety
Berichten: 876
Lid geworden op: 13 okt 2010, 18:10

Re: Hoe zou het zijn met...?

Bericht door tweety »

Mikman schreef:Abrahams wéér beslissend voor Westerlo:

https://www.gva.be/cnt/dmf20180905_0370 ... -oh-leuven


Waarom trainers als De Roeck en Brys niet zagen wat alle anderen wel zagen, blijft een raadsel.
Hij stond bovenaan het lijstje van bob peeters. Die had het dus wel gezien blijkbaar. Nu westerlo kan er maar goed mee varen. Ik hoop alleen dat er nog een doorverkoopclausule is.
Gebruikersavatar
lindoke
Berichten: 4113
Lid geworden op: 09 okt 2010, 21:45
Supporter van: STVV

Re: Hoe zou het zijn met...?

Bericht door lindoke »

Ik heb me er ook aan dood geërgerd dat men Abrahams verkocht heeft en die jongen nooit een eerlijke kans bij ons gekregen heeft. Het zou me.niks verwonderen dat hij de revelatie van 1b wordt en hij volgend seizoen weer in 1a te zien is bij een club uit de g5.
Professionaliteit: het deskundig, op een kwalitatief goede manier uitoefenen van een beroep door de beroepskracht.
Gebruikersavatar
Brusselmans
Berichten: 3162
Lid geworden op: 22 okt 2010, 22:19

Re: Hoe zou het zijn met...?

Bericht door Brusselmans »

Mikman schreef:Abrahams wéér beslissend voor Westerlo:

https://www.gva.be/cnt/dmf20180905_0370 ... -oh-leuven


Waarom trainers als De Roeck en Brys niet zagen wat alle anderen wel zagen, blijft een raadsel.
:grappig:

:roll:
Gebruikersavatar
Jacques
Berichten: 6717
Lid geworden op: 10 okt 2010, 14:09

Re: Hoe zou het zijn met...?

Bericht door Jacques »

tweety schreef:
Mikman schreef:Abrahams wéér beslissend voor Westerlo:

https://www.gva.be/cnt/dmf20180905_0370 ... -oh-leuven


Waarom trainers als De Roeck en Brys niet zagen wat alle anderen wel zagen, blijft een raadsel.
Hij stond bovenaan het lijstje van bob peeters. Die had het dus wel gezien blijkbaar. Nu westerlo kan er maar goed mee varen. Ik hoop alleen dat er nog een doorverkoopclausule is.
Of een terugkoopclausule
Overdrijven is een kunst
Gebruikersavatar
Tompie
Berichten: 3059
Lid geworden op: 05 okt 2010, 14:40
Supporter van: STVV
Locatie: Sint-Truiden

Re: Hoe zou het zijn met...?

Bericht door Tompie »

Abrahams scoorde net zijn derde doelpunt in evenveel wedstrijden. Tussenstand in Westerlo-Lommel is momenteel 4-1.
Football is football and talent is talent. But the mindset of your team makes all the difference.
Mikman
Berichten: 3664
Lid geworden op: 12 okt 2010, 11:51

Re: Hoe zou het zijn met...?

Bericht door Mikman »

Eerste doelpunt zet Abrahams goed druk ( tot 2x toe ) waarbij de balverovering tot de 1-0 leidt.
Derde doelpunt haakt hij goed af op een voorzet en wordt de rebound op zijn laag schot tot een doelpunt herleidt.
Vierde doelpunt maakt hij beheerst af met een halve volley.
Kortom, dé smaakmaker bij de leider in 1B.
Telkens hij aan de bal is ( hij speelde als hangende spits ) was het alle hens aan dek bij Lommel.


Tactisch nog stappen zetten? Vooral De Roeck en Brys moeten dan nog doen ja :vomit: Als je het talent van Abrahams niet onderkent hoor je niet eens een café-ploeg te trainen, wat een afgang.

Ondertussen zit onze recordaankoop van 2 miljoen vanavond niet eens in de selectie. :clap:
Mikman
Berichten: 3664
Lid geworden op: 12 okt 2010, 11:51

Re: Hoe zou het zijn met...?

Bericht door Mikman »

Weet-je-dat-je: Jan Boden gaan als video-analyst aan de slag bij KV Mechelen, op voorsprak van Wouter Vrancken met wie hij eerder bij THES samenwerkte. Leuk omdat hij in het verleden een regelmatige poster op ons STVV-forum was ( zijn nickname ontgaat me nu even ).
Gebruikersavatar
stvvilvoorde
Berichten: 4139
Lid geworden op: 19 okt 2010, 11:07

Re: Hoe zou het zijn met...?

Bericht door stvvilvoorde »

Mikman schreef:Weet-je-dat-je: Jan Boden gaan als video-analyst aan de slag bij KV Mechelen, op voorsprak van Wouter Vrancken met wie hij eerder bij THES samenwerkte. Leuk omdat hij in het verleden een regelmatige poster op ons STVV-forum was ( zijn nickname ontgaat me nu even ).
idd werkte toen bij yappa dacht ik?
Plaats reactie