Abonnementen seizoen 2017-2018

Alle info over abonnementen en tickets (thuis - en uitwedstrijden) vind je hier.
tweety
Berichten: 876
Lid geworden op: 13 okt 2010, 18:10

Re: Abonnementen seizoen 2017-2018

Bericht door tweety »

Niet alleen de gereserveerde T-shirts zijn er niet allemaal.
Ook gewone shirts niet.
Ik had mijn zoontje van bijna 7 meegenomen naar zijn eerste wedstrijd (kindermishandeling, ik weet het :mrgreen: ) en het ventje wou graag een shirt.
GEEN ENKEL shirt in een kindermaat te krijgen. Medium was de kleinste maat die ze hadden.
Hoe kan je de 2e wedstrijd van het seizoen geen kindermaten beschikbaar hebben ?? :roll:
Eigenlijk had ik het kunnen weten.. :boemel:
Gebruikersavatar
Jack
Beheerder
Berichten: 3468
Lid geworden op: 28 sep 2010, 11:11
Supporter van: STVV

Re: Abonnementen seizoen 2017-2018

Bericht door Jack »

Eens effe mijn licht opgestoken op Stayen.
Over 2 matchen begint de terugronde namelijk...
Er komen geen halfjaar-abonnementen. Een gemiste kans in mijn ogen. Zoveel moeite is het ook niet dat even te bundelen en er een paar euro korting op te zetten...

Voor de 4 resterende matchen van de reguliere competitie die nog volgen na 31/12 zal er wel een iets goedkopere combi uitgewerkt worden waarbij je dan ook een sjaal krijgt (soort van cadeaupakket voor onder de Kerstboom te leggen).
VaNeSsA
Berichten: 36
Lid geworden op: 26 apr 2015, 16:03
Locatie: Sint-Truiden

Re: Abonnementen seizoen 2017-2018

Bericht door VaNeSsA »

Ik zou graag een vraag willen stellen onder de leden die een abo hebben (zullen er niet veel zijn, maar ik kan het maar vragen).
Heeft iedere abonnee zijn gratis t-shirt al ontvangen?
Ik stond bij de fandag aan te schuiven voor mijn gratis t-shirt. Bij het passen vond ik mijn shirt wat te nipt en zei de mevrouw tegen mij dat ik altijd een maat groter mocht bestellen en dat ik dit dan nadien kon gaan afhalen (zij gingen mij dan contacteren).
Ik heb tot op heden al meerdere keren gemaild + getelefoneerd om te vragen waar mijn t-shirt bleef.
Nu kreeg ik vandaag deze mail:
"Beste Vanessa,

Het spijt me u dit te melden. Maar wij hebben de actie stopgezet.
Wij hebben algemeen gecommuniceerd alle maten aanwezig waren & dat u tot een bepaalde wedstrijd tijd had om deze af te halen.

Helaas is deze termijn verstreken & hebben wij de truitjes niet meer op voorraad.

Ik kan u dus helaas niet meer verder helpen.

Bedankt voor uw begrip!"

Kun je dit nu begrijpen? Dus ik kan gewoon fluiten achter mijn gratis t-shirt! Van "klantenbinding" gesproken! Dan ben je al zo dom om een abo te kopen en dan is dit mijn dank? Ik begrijp steeds beter waarom de supporters thuis blijven! Foei foei foei!
Gebruikersavatar
Halenaar
Berichten: 5278
Lid geworden op: 06 okt 2010, 18:22

Re: Abonnementen seizoen 2017-2018

Bericht door Halenaar »

Wat een klucht weeral :lol: :lol: :lol:

Ik heb mijn shirt uiteindelijk wel gehad. Wel pas eind oktober/ begin november, maar bon :lol:

Mij gingen ze ook zogezegd op de hoogte houden...nooit iets van gehoord, dus dan stond ik iedere keer voor de match bij dat kraampke om nog eens te horen hoe het zat. En uiteindelijk met succes.
enerkey
Berichten: 2080
Lid geworden op: 12 okt 2010, 19:32

Re: Abonnementen seizoen 2017-2018

Bericht door enerkey »

Ik heb mijn shirt. Maar ik heb bvb wel 2 verschillend e-mails gekregen, waarin me mij vroeg om om mijn maat door te geven. Wat ik dan ook deed. Ik had ook mijn maat al heb moeten doorgeven bij hernieuwing van abbo. 3x in totaal dus. Bij afhaling vroeg men mijn maat een 4de keer, want ik had die blijkbaar niet doorgegeven. :lol: Gelukkig heb ik een de meest standaard maat of ik kon er ook naar fluiten.
Gebruikersavatar
Jacques
Berichten: 6717
Lid geworden op: 10 okt 2010, 14:09

Re: Abonnementen seizoen 2017-2018

Bericht door Jacques »

Best grappig, maar tegelijk oh zo triestig en typisch. Dat er dingen fout lopen, ok (wat verwacht je anders bij STVV?), maar als ik een zin lees als "Helaas is deze termijn verstreken & hebben wij de truitjes niet meer op voorraad. Ik kan u dus helaas niet meer verder helpen" begin ik te steigeren. Alsof er op deze hele planeet geen truike van STVV meer te vinden zou zijn. Allemaal uitverkocht zeker? :roll:
Nee, liever lui dan moe en klantvriendelijkheid nihil.

Enfin, ze zijn niet aan hun proefstuk toe. Ze hebben nog zo eens iets gedaan waarbij mensen die een ticket kochten voor de kampioenenmatch het jaar nadien ook voorrang zouden krijgen bij de eerste thuismatch (tegen Bruhhe?), maar die nooit gehad hebben, want toen gingen de tickets als zoete broodjes de deur uit en was hebzucht belangrijker dan gedane beloftes. Hun eigen klanten beliegen en bedriegen en vervolgens niet snappen waarom ze afhaken, dat kom je enkel bij STVV tegen. Er zijn veel plekken waar je voor zulke houding in een sales/vertegenwoordigersfunctie je boeltje mag pakken.
Overdrijven is een kunst
Mikman
Berichten: 3664
Lid geworden op: 12 okt 2010, 11:51

Re: Abonnementen seizoen 2017-2018

Bericht door Mikman »

Er werd vroeger gelachen dat de bakker en de slager de club runden, maar bij hun had je zulke dingen wel niet voor. Er is gewoon geen enkele aandacht voor de gevoeligheden onder de supporters. Men gaat verder op wat men ooit in cursussen heeft geleerd, maar het aanvoelen van een situatie is er niet meer bij.

Ook vreemd: vorig jaar kreeg ik een paar uitnodigingen voor de Nieuwjaarsreceptie ( ik bestel mijn tickets op naam van de zaak ) , dit jaar plots niet meer. Nochtans niet minder gaan kijken dan de vorige jaren, integendeel. Niet dat ik er mijn slaap voor laat ( het was vorig jaar nochtans echt top, het mag zeker gezegd ) maar dan vraag je je toch wel af waarom het ene jaar wel een uitnodiging komt en het volgende jaar plots weer niet? Dat is toch geen manier om met je klanten om te gaan?
VaNeSsA
Berichten: 36
Lid geworden op: 26 apr 2015, 16:03
Locatie: Sint-Truiden

Re: Abonnementen seizoen 2017-2018

Bericht door VaNeSsA »

Ik vind het gewoon geen manier van doen! Ik heb even veel recht op dat shirt dan een andere abonnee. Al gaat het mij niet echt om dat shirt, maar is het nu zo moeilijk om je aan je belofte te houden? Dat probeer ik de kids van mijn zussen zo duidelijk te maken en als je dan merkt dat volwassenen het nog niet kunnen... Tja!
Nu, mijn mails beantwoorden ze niet meer en als ik bel dan kan de persoon aan de telefoon mij nooit helpen :roll:
Kameraden hebben mij al gezegd dat ik contact moet opnemen met HBVL (rubriek "Opgelost" of zoiets), maar ik heb geen zin om met mijn hoofd in de gazet te staan... ;)
StellaWADASWAD
Berichten: 118
Lid geworden op: 27 dec 2017, 21:31

Re: Abonnementen seizoen 2017-2018

Bericht door StellaWADASWAD »

Gewoon contact opnemen met Test Aankoop, in feite is dit een vorm van consumentenbedrog. Laat hen het afhandelen, indien niet stuur je een bericht naar HbvL. Die dingen kan je allemaal in je vrije tijd doen, dus moet je er niet te veel zorgen om maken. Maar laat ze maar voelen dat klant koning is. Hoe meer van deze voorvallen opgelost of onder de aandacht komen, hoe groter de kans er uiteindelijk ooit een deftige klantenservice komt. Want dat kennen ze over het algemeen idd niet bij STVV (om nog maar te zwijgen over het online ticket systeem en het feit dat ze niet eens een deftige webshop hebben).
VaNeSsA
Berichten: 36
Lid geworden op: 26 apr 2015, 16:03
Locatie: Sint-Truiden

Re: Abonnementen seizoen 2017-2018

Bericht door VaNeSsA »

Even een update:
* deze mail heb ik 10/01/2018 ontvangen (na een redelijk boos mailtje van mij):
Beste Vanessa,
Opnieuw zou ik je moeten vertellen dat de actie afgelopen & ook afgesloten is.
We zijn nu bijna 6 maanden na datum & onze stock met truitjes zijn terug naar afzender.
Omdat ik niet kan controleren waar de fout gemaakt werd, zal ik uitzonderlijk vragen of er nog een shirt te verkrijgen is.
Je mag me over 1 week opnieuw contacteren, dan heb ik meer nieuws i.v.m. het truitje!
Onze excuses nogmaals voor het ongemak.
Ik hoop u bij deze voldoende geholpen te hebben.

* deze mail heb ik dan 12/01/2018 ontvangen:
Beste Vanessa,
Er zal een truitje voor u klaarliggen vanaf morgen 12.00 uur aan de Hotel Receptie.
Gelieve het truitje binnen de twee weken te komen afhalen.
Wij zijn elke dag geopend van 7.00 uur tot 22.00 uur.
Op wedstrijddagen sluiten wij vanaf 12.00 uur.
Bedankt!

Uiteindelijk heb ik mijn shirt dus ontvangen!
enerkey
Berichten: 2080
Lid geworden op: 12 okt 2010, 19:32

Re: Abonnementen seizoen 2017-2018

Bericht door enerkey »

:party: De aanhouder wint. Ze zijn dan toch niet zo halsstarrig als ik dacht. Nu moeten ze nog gewoon leren de klant als zodoende te behandelen. Ondertoon is nog altijd dat hun geen schuld betreft (hoe zou dat immers ooit kunnen :gek: ) . We zouden dit niet moeten doen maar we gaan het toch doen om van uw gezaag af te zijn :lol: Als het om de Delhaize betrof ging je nu al een half jaar naar de Carrefour denk ik zo ;)
Black Husky
Berichten: 9
Lid geworden op: 22 jan 2018, 07:41

Re: Abonnementen seizoen 2017-2018

Bericht door Black Husky »

ik heb ook tot eind november moeten wachten op mijn truitje.
aangezien dat ik niet naar fandag kon komen, ben ik op de eerste match gaan horen.
Mijn vader kreeg zijn truitje ook maar pas in oktober, waarna ik meerdere malen gemaild had voor informatie.
Aangezien ik niet dicht bij sint truiden woon, heb ik gevraagd dit voor de match te kunnen ophalen en had men geen moeite mee om dit aan kant te leggen.
echter lag dit waar de supporters niet konden komen, maar via stvv shop toch direct aan mijn truitje geraakt.
Ik kan niet echt zeggen dat ik veel problemen gehad heb om te bekomen, maar wel veel geduld moeten hebben.
Plaats reactie