Best grappig, maar tegelijk oh zo triestig en typisch. Dat er dingen fout lopen, ok (wat verwacht je anders bij STVV?), maar als ik een zin lees als "Helaas is deze termijn verstreken & hebben wij de truitjes niet meer op voorraad. Ik kan u dus helaas niet meer verder helpen" begin ik te steigeren. Alsof er op deze hele planeet geen truike van STVV meer te vinden zou zijn. Allemaal uitverkocht zeker?
Nee, liever lui dan moe en klantvriendelijkheid nihil.
Enfin, ze zijn niet aan hun proefstuk toe. Ze hebben nog zo eens iets gedaan waarbij mensen die een ticket kochten voor de kampioenenmatch het jaar nadien ook voorrang zouden krijgen bij de eerste thuismatch (tegen Bruhhe?), maar die nooit gehad hebben, want toen gingen de tickets als zoete broodjes de deur uit en was hebzucht belangrijker dan gedane beloftes. Hun eigen klanten beliegen en bedriegen en vervolgens niet snappen waarom ze afhaken, dat kom je enkel bij STVV tegen. Er zijn veel plekken waar je voor zulke houding in een sales/vertegenwoordigersfunctie je boeltje mag pakken.