Simon Mignolet

Alle info over onze ex-spelers
StellaWADASWAD
Berichten: 118
Lid geworden op: 27 dec 2017, 21:31

Re: Simon Mignolet

Bericht door StellaWADASWAD »

Ik denk dat hij gewoon wat kritiek wil uiten op Mignolet, wat zeker niet onterecht is. Ik ben er wel vrij van overtuigd dat noch Anderlecht, noch Brugge interesse/het geld kunnen opbrengen voor Simon.
Jan Bulder
Berichten: 1648
Lid geworden op: 17 okt 2010, 14:35

Re: Simon Mignolet

Bericht door Jan Bulder »

StellaWADASWAD schreef:Ik denk dat hij gewoon wat kritiek wil uiten op Mignolet, wat zeker niet onterecht is. Ik ben er wel vrij van overtuigd dat noch Anderlecht, noch Brugge interesse/het geld kunnen opbrengen voor Simon.
Mischien. Als Coucke Proto kon halen bij Oostende, misschien is het niet onmogelijk dat hij dan Mignolet kan halen bij Anderlecht. Al zal hij inderdaad nog wel wat moeten inleveren.

Werken zal hij na zijn carrière nooit meer moeten doen. Dan heb ik liever een titel of 2 met Anderlecht op mijn palmares staan (dacht niet dat Mignolet al een noemenswaardige prijs gewonnen heeft), dan nog een paar ereplaatsen in de Spaanse of Italiaanse competitie. Maar goed, da's ieder zijn goesting.
Gebruikersavatar
Jacques
Berichten: 6717
Lid geworden op: 10 okt 2010, 14:09

Re: Simon Mignolet

Bericht door Jacques »

Pak dan Portugal ofzo als het om een prijs te doen is (wat op zich een mooi objectief is). Anderlecht/Brugge is toch wel zwaar onder zijn niveau. Dat is van de zwaarste competitie ter wereld naar de Jupkes liga die vaker 0/18 scoort in de CL dan ze overwintert. Als ik van LFC naar A'lecht moet gaan, of nog erger naar Brugge, zou ik nog liever gewoon meteen stoppen. :P
Overdrijven is een kunst
Mobius
Berichten: 281
Lid geworden op: 20 okt 2010, 10:53

Re: Simon Mignolet

Bericht door Mobius »

Jacques schreef: Als ik van LFC naar A'lecht moet gaan, of nog erger naar Brugge, zou ik nog liever gewoon meteen stoppen. :P
Of nog wat ballen gaan pakken bij de club van zijn (en mijn) hart he :lol: :lol: :lol:
Gebruikersavatar
Jack
Beheerder
Berichten: 3468
Lid geworden op: 28 sep 2010, 11:11
Supporter van: STVV

Re: Simon Mignolet

Bericht door Jack »

De JPL is momenteel gewoonweg triestig. Dat is de eerste 5 jaar toch nog absoluut niks voor Mignolet.

Dat Karius hem vervangt stond in de sterren geschreven. Maar die gaat op zijn beurt in de zomer moeten schuiven voor een nieuwe.
Karius is absoluut de mindere van Mignolet, dus op zich is het schandalig hoe hij hier aan de kant geschoven wordt. Maar ik begrijp ook wel dat Liverpool Mignolet niet voldoende acht. Hij gaat gewoon net iets teveel in de fout. Neem daar nog bij dat zijn mirakelsaves, reddingen 1-op-1,...afgenomen zijn dan begrijp ik het wel.
Maar dat ze dan ook eindelijk eens een deftige verdediging neerzetten, want die schiet al jaren tekort. Dat heeft Mignolet zeker niet geholpen en hij kreeg vaak als enige de zwarte piet van de fans.

Hij moet zich een ploegje zoeken in Spanje tussen plaats 3 en 7.
Lekker weer, leuke competitie en het gaat 'm daar qua spel ook veel meer liggen.
Gebruikersavatar
Since '54
Berichten: 3757
Lid geworden op: 04 okt 2010, 17:59
Supporter van: K. STVV
Locatie: Sint-Truiden

Re: Simon Mignolet

Bericht door Since '54 »

't Ligt allemaal niet zo simpel. Wie gaat Simons' financieel contract overnemen? Ik zou voor de Bundesliga kiezen maar daar zou hij voor de helft van de centen gaan spelen bij bv Eintracht Frankfurt of VFB Stuttgart. Wel twee dikke ploegen die wekelijks voor evenveel volk spelen dat Liverpool FC.
Gebruikersavatar
Jacques
Berichten: 6717
Lid geworden op: 10 okt 2010, 14:09

Re: Simon Mignolet

Bericht door Jacques »

Ik denk dat hij ook wel zal beseffen dat hij zal moeten inleveren om elders aan spelen toe te komen. Het hangt er natuurlijk vanaf hoeveel je moet inleveren en waar je heen kan, maar als je dan de naam Napoli ziet opduiken...inleveren (maar nog altijd dik verdienen) in ruil voor een plek bij de op één na mooiste club van Italië en een villa aan de Amalfitaanse kust. Ik zou er bijna compassie mee krijgen. :D
Overdrijven is een kunst
Mikman
Berichten: 3664
Lid geworden op: 12 okt 2010, 11:51

Re: Simon Mignolet

Bericht door Mikman »

Inderdaad, Napels is een schitterend alternatief. Niet voor niks dat Dries Mertens er graag bijtekende.

Liverpool wil tussen de 15 à 20 miljoen voor hem, en zelfs als hij 70% inlevert op zijn loon ( welke gek zou dat doen? ) zou hij met voorsprong de best betaalde speler uit de JPL zijn. Je spreekt dan over een investering van 30-35 miljoen Euro. Voor een doelman wiens doorverkoopwaarde zeker niet meer zal stijgen. Totaal onrealistisch dus.

Mee eens dat hij van zijn kwaliteiten is kwijtgespeeld door meer spieren te kweken. Was veel meer een fan van de soepele Simon. Hopelijk verandert dat dus ook als hij naar een andere club zou trekken.
Vouch
Berichten: 1102
Lid geworden op: 30 jun 2015, 23:06

Re: Simon Mignolet

Bericht door Vouch »

Since '54 schreef:'t Ligt allemaal niet zo simpel. Wie gaat Simons' financieel contract overnemen? Ik zou voor de Bundesliga kiezen maar daar zou hij voor de helft van de centen gaan spelen bij bv Eintracht Frankfurt of VFB Stuttgart. Wel twee dikke ploegen die wekelijks voor evenveel volk spelen dat Liverpool FC.
Since, alle respect hoor, maar je mag je kennis over de Bundesliga wel eens opkuisen. In het verleden je uitspraken over FC Köln, nu deze... Eintracht Frankfurt is niet meer dan een middenmotor en VfB Stuttgart niet meer dan een degradatiekandidaat. Simon kan wel terecht bij een betere club, me dunkt.

Alleen is het bij keepers wel wat moeilijker dan met veldspelers, er moet "plaats" zijn. Als ik hem was, ik zou direct tekenen bij Napoli als ik kon. Het enige nadeel is de infrastructuur, die is in Italië toch wel net wat minder dan in Engeland. Spijtige is ook dat hij nooit een prijs heeft kunnen pakken met Liverpool.

Maar van een mooie carrière gesproken: STVV, Sunderland, Liverpool, Napoli en hopelijk terug STVV. Ik wil ze direct! :)
Gebruikersavatar
Since '54
Berichten: 3757
Lid geworden op: 04 okt 2010, 17:59
Supporter van: K. STVV
Locatie: Sint-Truiden

Re: Simon Mignolet

Bericht door Since '54 »

Vouch schreef:
Since '54 schreef:'t Ligt allemaal niet zo simpel. Wie gaat Simons' financieel contract overnemen? Ik zou voor de Bundesliga kiezen maar daar zou hij voor de helft van de centen gaan spelen bij bv Eintracht Frankfurt of VFB Stuttgart. Wel twee dikke ploegen die wekelijks voor evenveel volk spelen dat Liverpool FC.
Since, alle respect hoor, maar je mag je kennis over de Bundesliga wel eens opkuisen. In het verleden je uitspraken over FC Köln, nu deze... Eintracht Frankfurt is niet meer dan een middenmotor en VfB Stuttgart niet meer dan een degradatiekandidaat. Simon kan wel terecht bij een betere club, me dunkt.

Alleen is het bij keepers wel wat moeilijker dan met veldspelers, er moet "plaats" zijn. Als ik hem was, ik zou direct tekenen bij Napoli als ik kon. Het enige nadeel is de infrastructuur, die is in Italië toch wel net wat minder dan in Engeland. Spijtige is ook dat hij nooit een prijs heeft kunnen pakken met Liverpool.

Maar van een mooie carrière gesproken: STVV, Sunderland, Liverpool, Napoli en hopelijk terug STVV. Ik wil ze direct! :)
Maar Vouch je geeft de reden toch zelf aan ... alle Bundesliga topploegen hebben topkeepers die niet weggaan. Ik heb verleden jaar BVB Dortmund toch al aangegeven als uitzondering waar Ramon Weidenfeller aan een van zijn laatste seizoenen bezig was maar blijkbaar heeft u dat niet gelezen en inderdaad ook 1.FC Köln heb ik toen aangegeven want die stonden verleden seizoen ei zo na in Europa. Dat moet je toch ook gelezen hebben. Dat ze nu zo'n absoluut kwakkeljaar kennen kon niemand voorzien. Ik niet en u toch ook niet tenzij u een kristallen bol zou hebben.
Condor
Berichten: 49
Lid geworden op: 11 apr 2014, 11:54
Supporter van: STVV

Re: Simon Mignolet

Bericht door Condor »

Simon moet zo snel mogelijk weg van Liverpool en Klopp. Deze laatste heeft dezelfde spelersmakelaar dan Karius en aan deze tandem is een smakgeld binnen te halen door de betrokkenen. Voor Simon zie ik Napoli als beste oplossing,zij staan eerste en Dries zal een toffe medemaat zijn voor Simon.
Niet wachten Simon,de zon schijnt in Napels en niet in het kille Liverpool.
BoemBoem
Berichten: 2934
Lid geworden op: 07 sep 2015, 11:39

Re: Simon Mignolet

Bericht door BoemBoem »

Condor schreef:Simon moet zo snel mogelijk weg van Liverpool en Klopp. Deze laatste heeft dezelfde spelersmakelaar dan Karius en aan deze tandem is een smakgeld binnen te halen door de betrokkenen. Voor Simon zie ik Napoli als beste oplossing,zij staan eerste en Dries zal een toffe medemaat zijn voor Simon.
Niet wachten Simon,de zon schijnt in Napels en niet in het kille Liverpool.
Goh Napoli..
Ik weet het toch niet of dit het ideale moment is om naar daar te trekken hoor..

Stel,
Simon gaat, wordt meteen nummer 1..
Enkele foutjes op beslissende momenten en Napoli speelt geen kampioen..
Dan vrees ik dat het wel eens helemaal over zou kunnen zijn voor Simon..
Het omgekeerde zou natuurlijk ook helemaal kunnen he..

Wil maar zeggen, Napoli is geen "veilige keuze"..
Langs de andere kant, presteren moet ge altijd bij een topclub..
STVV : Waar voetbal bijzaak is.
Mobius
Berichten: 281
Lid geworden op: 20 okt 2010, 10:53

Re: Simon Mignolet

Bericht door Mobius »

http://m.sporza.be/#!/snippet/5a6200f4c447b0337829a84a

Ik zou toch maken dat ik weg ben hoor. Jongens toch.
Dreke
Berichten: 3625
Lid geworden op: 10 okt 2010, 20:25

Re: Simon Mignolet

Bericht door Dreke »

BoemBoem schreef: Stel,
Simon gaat, wordt meteen nummer 1..
Enkele foutjes op beslissende momenten en Napoli speelt geen kampioen..
Dan vrees ik dat het wel eens helemaal over zou kunnen zijn voor Simon..
Het gaat hier om de beste spelers en ploegen ter wereld. Niet om Vechmaal of Jeuk, hè. Als hij dat risico niet wilt nemen, kan hij even goed terug bij ons komen spelen.
A loyal football fan only supports the shirt...
BoemBoem
Berichten: 2934
Lid geworden op: 07 sep 2015, 11:39

Re: Simon Mignolet

Bericht door BoemBoem »

Dreke schreef:
BoemBoem schreef: Stel,
Simon gaat, wordt meteen nummer 1..
Enkele foutjes op beslissende momenten en Napoli speelt geen kampioen..
Dan vrees ik dat het wel eens helemaal over zou kunnen zijn voor Simon..
Het gaat hier om de beste spelers en ploegen ter wereld. Niet om Vechmaal of Jeuk, hè. Als hij dat risico niet wilt nemen, kan hij even goed terug bij ons komen spelen.
Bij ons zou hij anders wel welkom zijn ;)
STVV : Waar voetbal bijzaak is.
Plaats reactie