Bouw nieuwe tribune spoorweg

Alles over het beleid van onze club
Dreke

Re: Bouw nieuwe tribune spoorweg

Berichtdoor Dreke » 17 Mar 2018, 00:48

Pro:
- lelijk is het zeker niet
- op die manier verdoezel je gemakkelijker lege plekken

Contra:
- met een beetje creativiteit kon er echt iets meer uitgehaald worden
- op die manier verdoezeld je gemakkelijker lege plekken

A loyal football fan only supports the shirt...

Mikman

Berichtdoor Mikman » 17 Mar 2018, 11:18

Eigenlijk is het logisch zoals ze het nu gedaan hebben, want nu is er eindelijk conformiteit met de andere tribunes. Alleen had men in het centrale gedeelte misschien het clublogo kunnen illustreren. En dan naar de buitenkant van de tribunes toe meer en meer gemixte zitjes.

Jan Bulder

Berichtdoor Jan Bulder » 17 Mar 2018, 12:11

Ik herinner me dat ik bij de bouw van de tribune, nog voor de blauwe zitjes op werden geplaatst, een discussie had met toenmalig bestuurder Ludwig Sneyers. Mijn punt was toen al dat gele zitjes de tribune veel meer karakter zouden geven, indrukwekkender maken.

Dat is bij deze dus bewezen. Veel beter.

Voor een beter Staaien, zonder Duchâtelet en parasiterende aanhangsels.

enerkey

Berichtdoor enerkey » 17 Mar 2018, 12:51

enerkey schreef:Nu zijn alle 3 tribunes de zitjes op zen chaos. :lol: :toppie:

Since '54 schreef:Maar velen wilden het toch zo ...

Voor alle duidelijkheid ik ben pro. Over smaken en kleuren valt niet te twisten. Dus daar laat ik mij niet over uit. Maar iedere tribune verschillend leek nergens naar vond ik. Dat is zoals thuis een landelijk interieur gemengd met modern.

Hopelijk snel een oplossing voor de spoorweg tribune en we kunnen 10-15 jaar verder.

Mikman

Berichtdoor Mikman » 17 Mar 2018, 16:27

Jan Bulder schreef:Ik herinner me dat ik bij de bouw van de tribune, nog voor de blauwe zitjes op werden geplaatst, een discussie had met toenmalig bestuurder Ludwig Sneyers. Mijn punt was toen al dat gele zitjes de tribune veel meer karakter zouden geven, indrukwekkender maken.

Als ik me niet vergis was de argumentatie van de club toen dat de gele stoeltjes veel sneller zouden afschieten in de zon dan de blauwe zitjes.

Ik herinner me ook nog dat ze de 'S T V V' indertijd onzorgvuldig hadden aangebracht, met drie rijen zitjes voor het bovenste van de S en twee voor de onderste of zoiets. En dat er ook geen 'kromming' in de S zat, men had ze vierkant gemaakt. Een paar supporters hebben dat toen aangepast.

Brusselmans

Berichtdoor Brusselmans » 17 Mar 2018, 18:09

Mikman schreef:
Jan Bulder schreef:Ik herinner me dat ik bij de bouw van de tribune, nog voor de blauwe zitjes op werden geplaatst, een discussie had met toenmalig bestuurder Ludwig Sneyers. Mijn punt was toen al dat gele zitjes de tribune veel meer karakter zouden geven, indrukwekkender maken.

Als ik me niet vergis was de argumentatie van de club toen dat de gele stoeltjes veel sneller zouden afschieten in de zon dan de blauwe zitjes.

Ik herinner me ook nog dat ze de 'S T V V' indertijd onzorgvuldig hadden aangebracht, met drie rijen zitjes voor het bovenste van de S en twee voor de onderste of zoiets. En dat er ook geen 'kromming' in de S zat, men had ze vierkant gemaakt. Een paar supporters hebben dat toen aangepast.

Ich !!!
Heeft wel nen halven dag geduurd eer ze het doorhadden dat ze iets Dolf-achtig gemaakt hadden !!!
Na de aanpassing, en 10 keer argumenteren was het van: 'ah jaa, naa zien ich het wa dzjee wilt bedoele".
:roll:

Mikman

Berichtdoor Mikman » 18 Mar 2018, 08:21

Brusselmans schreef:
Mikman schreef:

Ich !!!
Heeft wel nen halven dag geduurd eer ze het doorhadden dat ze iets Dolf-achtig gemaakt hadden !!!
Na de aanpassing, en 10 keer argumenteren was het van: 'ah jaa, naa zien ich het wa dzjee wilt bedoele".
:roll:

:heil: :heil: :heil:

Jones

Berichtdoor Jones » 18 Mar 2018, 23:15

Nog iets gehoord van de nieuwe tribune zuid iemand ? Ik hoorde vandaag dat STVV een eigen bus zou krijgen ?

Terug naar “Beleid en visie”