STVV in VM

Een krantenartikel gelezen? Een reportage in een magazine of op tv?
Vouch

Re: STVV in VM

Berichtdoor Vouch » 12 Apr 2018, 18:39

Jan Bulder schreef:Het is geen gerucht. Maar er zijn in Sint-Truiden op dit moment geen recreatiezones die daarvoor op korte termijn in aanmerking komen.

Daar kan toch een mouw aan gepast worden? Ten andere, Haspengouw is groter dan Sint-Truiden alleen, moet dat echt in Sint-Truiden zijn? NAC Breda heeft een oefencomplex in Zundert vb, op wandelafstand van de Belgische grens.

Maar zoals hier eerder al stond lijkt Brustem mij ook de ideale plaats, beter iets écht voor de jeugd uit de streek dan de luchtgitaren die daar al jaren spelen.

Jong STVV, hoe lang gaat die farce nog blijven bestaan? Welk nut heeft dat? Spijtig voor de mensen van Kortenbos en Melveren dat hun club weg is, in zulke dorpjes heeft zo'n club wel een meerwaarde, op de manier dat ze nu gebruikt wordt ontgaat mij die compleet.

Jacques

Re: STVV in VM

Berichtdoor Jacques » 12 Apr 2018, 23:31

Is dat een kwestie van een RUP aanpassen? Dat is maar een kleine moeite, want dat schijnt tegenwoordig in de mode te zijn, als ik de laatste gemeenteraad mag geloven. ;)

Effen serieus:
We zitten met één van de grootste (het grootste?) grondgebied in Limburg en het is nu niet dat het hier vol bedrijventerreinen ligt (dat is toch altijd het excuus dat men bovenhaalt voor de zwakke commerciële inkomsten). Als hier op middellange termijn (5 jaar) geen oplossing voor te vinden valt, is dat imo vooral een teken van die "ja maar" mentaliteit. Voor de lokale verankering is het wel wenselijk dat het op Truiens grondgebied blijft.

"We zijn ver van huis en van de oorspronkelijke bedoeling van voetbal ... als zo weinig mogelijk investeren en zoveel mogelijk profiteren de trend wordt." Hans Vandeweghe

Terug naar “STVV in de media”