PO II speeldag 3: Oostende - STVV

Alles over de wedstrijden van STVV
Dreke
Berichten: 3624
Lid geworden op: 10 okt 2010, 20:25

PO II speeldag 3: Oostende - STVV

Bericht door Dreke »

Vandaag match...
A loyal football fan only supports the shirt...
Gebruikersavatar
lindoke
Berichten: 4113
Lid geworden op: 09 okt 2010, 21:45
Supporter van: STVV

Re: PO II speeldag 3: Oostende - STVV

Bericht door lindoke »

2-0 achter bij de rust. Kort gezegd, alweer heel zwak, alweer geen systeem. Op die manier kan je geen doelpunt scoren, laat staan een match winnen.
Professionaliteit: het deskundig, op een kwalitatief goede manier uitoefenen van een beroep door de beroepskracht.
toyotacorolla
Berichten: 2021
Lid geworden op: 10 okt 2010, 01:35
Locatie: Limburg

Re: PO II speeldag 3: Oostende - STVV

Bericht door toyotacorolla »

Zwak.
Akpom geen 5x aan de bal.
Vetokele steeds problemen met aanname van de bal.
Bezus onbestaande.
2-0 bij de rust.

Een poot sneller lopen bij Stvv is onbekend blijkbaar.
metser
Berichten: 355
Lid geworden op: 26 sep 2016, 17:21

Re: PO II speeldag 3: Oostende - STVV

Bericht door metser »

Match......speeltuin voor Oostende mijn gedacht ! 2 keer snelheid in het centrum,en 2 keer bingo. Vetokele......weer uitblinker in het verknoeien van een paar goede kansen. Bij welke bank dat die jongen zijn krediet heeft lopen is mij een raadsel , is gewoon een spits voor amateurvoetbal. Maakt maximum 1 doelpunt op 50 kansen, dus dik gebuisd. Volgende matchen spelen onze helden nog voor " de eer ! ". Bende sukkelaars !
metser
Berichten: 355
Lid geworden op: 26 sep 2016, 17:21

Re: PO II speeldag 3: Oostende - STVV

Bericht door metser »

Nog 2 nieuwe helden op de mat. ...zou er morgen geen bosloop opnhet programma staan, kwestie van wat snelheid en uithouding te kweken, of een zeeloods misschien ? Kunnen ze nog een nachtje genieten van de zeelucht ! Ik kots gewoon van die bende, dat zijn poenpakkers en geen ploegspelers. Waar is de goeie " oude tijd " .
toyotacorolla
Berichten: 2021
Lid geworden op: 10 okt 2010, 01:35
Locatie: Limburg

Re: PO II speeldag 3: Oostende - STVV

Bericht door toyotacorolla »

Toch 2-2 na invalbeurt De Sart., en is alles gezegd.
Hasselt Steunt STVV
Berichten: 214
Lid geworden op: 20 apr 2012, 20:34

Re: PO II speeldag 3: Oostende - STVV

Bericht door Hasselt Steunt STVV »

metser schreef:Nog 2 nieuwe helden op de mat. ...zou er morgen geen bosloop opnhet programma staan, kwestie van wat snelheid en uithouding te kweken, of een zeeloods misschien ? Kunnen ze nog een nachtje genieten van de zeelucht ! Ik kots gewoon van die bende, dat zijn poenpakkers en geen ploegspelers. Waar is de goeie " oude tijd " .
Maak je niet zo druk, man. Uw ploegje om van te kotsen had de match nog bijna gewonnen op het einde.
Schimpen steunt STVV
Gebruikersavatar
Tompie
Berichten: 3059
Lid geworden op: 05 okt 2010, 14:40
Supporter van: STVV
Locatie: Sint-Truiden

Re: PO II speeldag 3: Oostende - STVV

Bericht door Tompie »

Eerste 20 minuten waren best in orde maar je vergeet die goede periode te benutten. Daarna slik je te gemakkelijk die twee doelpunten waardoor ik vreesde voor een troosteloze tweede helft.

Maar al bij al ging STVV toch op zoek naar die aansluitingstreffer en ik vond ons zeker na die 2-1 echt wel gretig met een verdiende gelijkmaker. Bourard mist bovendien nog de 2-3.

Nee, dan vond ik de wedstrijd in Lokeren 10x zo erg.
Football is football and talent is talent. But the mindset of your team makes all the difference.
ronnieking
Berichten: 383
Lid geworden op: 26 nov 2010, 13:23

Re: PO II speeldag 3: Oostende - STVV

Bericht door ronnieking »

Aangenaam verrast met de reactie in de tweede helft, zeker na de inbreng van vooral Desart en ook wel Accolatse. Verdiend punt dat bijna nog een driepunter werd maar de andere invaller Bourard miste dé kans op 2-3.

Goed begin van de match waar Vetokele ook een paar opgelegde kansen laat liggen... scoort toch o zo moeilijk... dan komt Oostende beter in de match maar geef je toch veel te gemakkelijk 2 goals weg. Je vreest dan inderdaad voor een troosteloos schouwspel in de 2de helft, Oostende dat controleert en er nog eentje bijduwt... dat verhaal leek zo ook geschreven te worden tot de invalbeurt van Desart en Accolatse... al bij al een leuke play-off 2 match, zeker niet te vergelijken met de miskleun in Lokeren...

Onvoldoende voor aanvallers Vetokele en Akpom... Bezus werkte hard tot de laatste minuut, niet altijd even gelukkig maar toch was hij voor mij de beste man bij STVV...
Jones
Berichten: 3167
Lid geworden op: 19 dec 2015, 20:32

Re: PO II speeldag 3: Oostende - STVV

Bericht door Jones »

ronnieking schreef:Aangenaam verrast met de reactie in de tweede helft, zeker na de inbreng van vooral Desart en ook wel Accolatse. Verdiend punt dat bijna nog een driepunter werd maar de andere invaller Bourard miste dé kans op 2-3.

Goed begin van de match waar Vetokele ook een paar opgelegde kansen laat liggen... scoort toch o zo moeilijk... dan komt Oostende beter in de match maar geef je toch veel te gemakkelijk 2 goals weg. Je vreest dan inderdaad voor een troosteloos schouwspel in de 2de helft, Oostende dat controleert en er nog eentje bijduwt... dat verhaal leek zo ook geschreven te worden tot de invalbeurt van Desart en Accolatse... al bij al een leuke play-off 2 match, zeker niet te vergelijken met de miskleun in Lokeren...

Onvoldoende voor aanvallers Vetokele en Akpom... Bezus werkte hard tot de laatste minuut, niet altijd even gelukkig maar toch was hij voor mij de beste man bij STVV...
Voor mij dezelfde analyse. Wederom weer geen flanken gezien. Botaka scoort weer nadat hij centraler gaat spelen maar vooral als het spelpeil zakt. We krijgen meer ruimte en minder tegenstand in de tweede helft en plots komen ze.
Welk een zwak tempo, soft, weinig grinta. Uw trainer komt toch tekort. Hij krijgt er te weinig ingeslepen. Het vuur dat tot op de tribunes moet overwaaien bedoel ik. Kitsiou en Charisis tonen wel de grinta die de Haspengouwer graag ziet.
Geef mij maar een trainer als Hasi volgend seizoen, onder het mom van : het mag wat kosten.
Gebruikersavatar
Halenaar
Berichten: 5278
Lid geworden op: 06 okt 2010, 18:22

Re: PO II speeldag 3: Oostende - STVV

Bericht door Halenaar »

Hasi :grappig: :grappig: :grappig: :grappig: :grappig:
toyotacorolla
Berichten: 2021
Lid geworden op: 10 okt 2010, 01:35
Locatie: Limburg

Re: PO II speeldag 3: Oostende - STVV

Bericht door toyotacorolla »

Toch raar dat ze beginnen te voetballen na een achterstand.
STVV-fan
Berichten: 5975
Lid geworden op: 06 jul 2013, 03:15
Supporter van: STVV

Re: PO II speeldag 3: Oostende - STVV

Bericht door STVV-fan »

De trainer is dood, lang leve de trainer!

80 minuten de betere van Oostende, op 10 minuten laat ge u tehen de mat kloppen....

In ieder geval, woensdag hopelijk (echt erg dat ik het zo moet zeggen) verliezen op Beerschot, dan moet het besluit van de jappies vaststaan (voor zover dat als niet het geval was) en De roeck buitenzwieren na de play offs.

De resterende matchen kansen geven aan een aantal jongeren met oog op volgend seizoen.
Gebruikersavatar
stvvilvoorde
Berichten: 4139
Lid geworden op: 19 okt 2010, 11:07

Re: PO II speeldag 3: Oostende - STVV

Bericht door stvvilvoorde »

Match deed me denken aan dezelfde uitmatch +/- een maand geleden.
Alleen konden we nu wel twee van onze kansen scoren.
Hadden er drie moeten/kunnen zijn, Bourard of De Petter hadden nog makkelijk het tij kunnen laten keren in de allerlaatste minuten.

Goede invalbeurten van Acolatse en De Sart.
Positivo
Berichten: 1853
Lid geworden op: 12 jul 2017, 17:57

Re: PO II speeldag 3: Oostende - STVV

Bericht door Positivo »

stvvilvoorde schreef:Match deed me denken aan dezelfde uitmatch +/- een maand geleden.
Alleen konden we nu wel twee van onze kansen scoren.
Hadden er drie moeten/kunnen zijn, Bourard of De Petter hadden nog makkelijk het tij kunnen laten keren in de allerlaatste minuten.

Goede invalbeurten van Acolatse en De Sart.
Invalbeurten : Maar waarom daar nog een kwartier in de tweede helft mee wachten ?
Plaats reactie