Zomertransfers 2018-2019: De eerste Japanse transferzomer

Alles over (mogelijke) transfers bij STVV

Moderator: stvvilvoorde

Gebruikersavatar
Jacques
Berichten: 6716
Lid geworden op: 10 okt 2010, 14:09

Re: Zomertransfers 2018-2019: De eerste Japanse transferzomer

Bericht door Jacques »

Ik zit ook niet te wachten op Hasi. Zoals stvvilvoorde aangeeft: alleen kortstondig succes met Anderlecht, ondanks dat hij met Anderlecht, Legia en Olympiakos 3 keer de grootste club van resp. België, Polen en Griekenland mocht coachen. Managede de groep bij Anderlecht ook dermate slecht dat Weiler nadien werd aangesteld met als eerste opdracht de kleedkamer opkuisen en discipline aanscherpen. Nee dank u.
Laatst gewijzigd door Jacques op 18 apr 2018, 12:53, 1 keer totaal gewijzigd.
Overdrijven is een kunst
BoemBoem
Berichten: 2934
Lid geworden op: 07 sep 2015, 11:39

Re: Zomertransfers 2018-2019: De eerste Japanse transferzomer

Bericht door BoemBoem »

stvvilvoorde schreef:Hasi hopelijk toch niet...
En van Ferrera ben ik evenmin nog fan, na wat hij hier twee seizoenen terug heeft uitgestoken.

btw Hasi leidde Warschau niet naar de titel. Hij werd daar vrij snel ontslagen, net als bij Olympiakos.
Anderlecht heeft hij een titel bezorgd, door in de play-offs van Van Den Brom over te nemen.
Klopt..

Anderzijds, waarom niet?
Kent de competitie, heeft door zijn buitenlandse ervaring waarschijnlijk voldoende contacten, spreekt zowel Nederlands als Frans, ...
Zet daar een onbekende Japanner tegenover en mijn keuze is wel gemaakt..
STVV : Waar voetbal bijzaak is.
Smurf
Berichten: 384
Lid geworden op: 30 nov 2012, 13:38
Supporter van: STVV

Re: Zomertransfers 2018-2019: De eerste Japanse transferzomer

Bericht door Smurf »

Ik ben ook niet wild van Besnik Hasi, maar ik denk wel dat we de volgende bedenking kunnen maken: Hasi heeft inderdaad de grootste clubs van België, Polen en Griekenland getraind en zal dus ook wel navenant betaald geweest zijn. Als STVV op dergelijke namen mikt, duidt dit toch op enige ambitie. Als ze qua spelers ook in dezelfde categorie gaan zoeken...
Mikman
Berichten: 3664
Lid geworden op: 12 okt 2010, 11:51

Re: Zomertransfers 2018-2019: De eerste Japanse transferzomer

Bericht door Mikman »

save-stvv schreef:Hasi en Yannick Ferrera zijn de topkandidaten op stvv.... verder nog:

Ook voor Chris O'Loughlin zou er geen plaats meer zijn bij de Kanaries. Fysical-coach Eddie Rob en keeperstrainer Jos Beckx zouden ook de baan moeten ruimen. De Japanse eigenaars en sportief directeur Tom Van den Abbeele zouden ook grondige wijzigingen willen doorvoeren binnen de medische staf.

Yannick Ferrera werd al enkele keren op Stayen gespot, ook op niet-matchdagen. In de wandelgangen valt echter te horen dat Besnik Hasi bovenaan op de verlanglijst staat. Het Japanse DMM wil een trainer met een erelijst. Hasi leidde Anderlecht en Legia Warschau naar de landstitel.
Het klopt alleszins dat Ferrera tegenwoordig heel vaak op en rond Stayen vertoeft, maar ik dacht laatst ergens gelezen te hebben dat dat ook met zijn privé-leven te maken had?
Gebruikersavatar
Antismurf
Berichten: 253
Lid geworden op: 22 jun 2017, 11:08

Re: Zomertransfers 2018-2019: De eerste Japanse transferzomer

Bericht door Antismurf »

Smurf schreef: Als ze qua spelers ook in dezelfde categorie gaan zoeken...
...dan gaat Dussaut binnenkort opslag vragen! :zot:
STVV-fan
Berichten: 5975
Lid geworden op: 06 jul 2013, 03:15
Supporter van: STVV

Re: Zomertransfers 2018-2019: De eerste Japanse transferzomer

Bericht door STVV-fan »

Smurf schreef:Ik ben ook niet wild van Besnik Hasi, maar ik denk wel dat we de volgende bedenking kunnen maken: Hasi heeft inderdaad de grootste clubs van België, Polen en Griekenland getraind en zal dus ook wel navenant betaald geweest zijn. Als STVV op dergelijke namen mikt, duidt dit toch op enige ambitie. Als ze qua spelers ook in dezelfde categorie gaan zoeken...
Inderdaad, dus dan zal het wel wat mogen gaan kosten dan.

Kan dan wel goed zijn dat we hier een paar "topspelers" uit de J-League gaan zien neerstrijken
Gebruikersavatar
stvvilvoorde
Berichten: 4139
Lid geworden op: 19 okt 2010, 11:07

Re: Zomertransfers 2018-2019: De eerste Japanse transferzomer

Bericht door stvvilvoorde »

BoemBoem schreef:
stvvilvoorde schreef:Hasi hopelijk toch niet...
En van Ferrera ben ik evenmin nog fan, na wat hij hier twee seizoenen terug heeft uitgestoken.

btw Hasi leidde Warschau niet naar de titel. Hij werd daar vrij snel ontslagen, net als bij Olympiakos.
Anderlecht heeft hij een titel bezorgd, door in de play-offs van Van Den Brom over te nemen.
Klopt..

Anderzijds, waarom niet?
Kent de competitie, heeft door zijn buitenlandse ervaring waarschijnlijk voldoende contacten, spreekt zowel Nederlands als Frans, ...
Zet daar een onbekende Japanner tegenover en mijn keuze is wel gemaakt..
persoonlijk, zou ik er De Roeck niet voor willen ruilen.
Gebruikersavatar
Jack
Beheerder
Berichten: 3468
Lid geworden op: 28 sep 2010, 11:11
Supporter van: STVV

Re: Zomertransfers 2018-2019: De eerste Japanse transferzomer

Bericht door Jack »

Hasi...overal gebuisd.
Enkel in Anderlecht zogezegd niet, maar wel weggejaagd omdat het een zootje ongeregeld geworden was.
Liever niet.
BoemBoem
Berichten: 2934
Lid geworden op: 07 sep 2015, 11:39

Re: Zomertransfers 2018-2019: De eerste Japanse transferzomer

Bericht door BoemBoem »

stvvilvoorde schreef:
BoemBoem schreef:
stvvilvoorde schreef:Hasi hopelijk toch niet...
En van Ferrera ben ik evenmin nog fan, na wat hij hier twee seizoenen terug heeft uitgestoken.

btw Hasi leidde Warschau niet naar de titel. Hij werd daar vrij snel ontslagen, net als bij Olympiakos.
Anderlecht heeft hij een titel bezorgd, door in de play-offs van Van Den Brom over te nemen.
Klopt..

Anderzijds, waarom niet?
Kent de competitie, heeft door zijn buitenlandse ervaring waarschijnlijk voldoende contacten, spreekt zowel Nederlands als Frans, ...
Zet daar een onbekende Japanner tegenover en mijn keuze is wel gemaakt..
persoonlijk, zou ik er De Roeck niet voor willen ruilen.
Hmm..
Mijn voorkeur blijft YF :D ..
STVV : Waar voetbal bijzaak is.
Gebruikersavatar
tesneusdoek
Berichten: 1867
Lid geworden op: 03 aug 2016, 18:20

Re: Zomertransfers 2018-2019: De eerste Japanse transferzomer

Bericht door tesneusdoek »

Voor mij mag Yannick Fererra ook terugkomen. Die zal ondertussen, na zijn ervaringen in Luik en Mechelen en met de nieuwe eigenaars op Stayen, wel wat minder op STVV neerkijken en in het algemeen wat volwassener zijn.

Stijn Vreven mag het voor mij ook eens komen proberen.

Dat zijn toch twee trainers die het niveau van een ploeg kunnen omhoog tillen, die tactisch onderlegd zijn en de spelers op scherp krijgen.

Als de zomercampagne van onze nieuwe eigenaars geen farce is en als er effectief met de spierballen gerold wordt op de transfermarkt, zullen zo een jonge, ambitieuze trainers ook wel beseffen dat het een goed moment is om mee te surfen op deze nieuwe golf van ambitie. Misschien is Vreven dan nog net iets interessanter, want die kent naast de Belgische nu ook de Nederlandse competitie en weet wat er daar qua talent rondloopt. Op ons kunstgras zouden technisch vaardige, snelle spelers, met ervaring in Nederland, goed uit de voeten moeten kunnen.
En als we toch het Belgische "Atlético de Madrid" willen zijn/worden, dan zie ik in Vreven wel een soort Simeone-type.
bert1924
Berichten: 839
Lid geworden op: 11 okt 2010, 14:48

Re: Zomertransfers 2018-2019: De eerste Japanse transferzomer

Bericht door bert1924 »

Het niet behouden van de keepertrainer en de physical trainer zou de eerste grote flater zijn.
Beiden behoren tot de top in de competitie.
BoemBoem
Berichten: 2934
Lid geworden op: 07 sep 2015, 11:39

Re: Zomertransfers 2018-2019: De eerste Japanse transferzomer

Bericht door BoemBoem »

tesneusdoek schreef:Voor mij mag Yannick Fererra ook terugkomen. Die zal ondertussen, na zijn ervaringen in Luik en Mechelen en met de nieuwe eigenaars op Stayen, wel wat minder op STVV neerkijken en in het algemeen wat volwassener zijn.

Stijn Vreven mag het voor mij ook eens komen proberen.

Dat zijn toch twee trainers die het niveau van een ploeg kunnen omhoog tillen, die tactisch onderlegd zijn en de spelers op scherp krijgen.

Als de zomercampagne van onze nieuwe eigenaars geen farce is en als er effectief met de spierballen gerold wordt op de transfermarkt, zullen zo een jonge, ambitieuze trainers ook wel beseffen dat het een goed moment is om mee te surfen op deze nieuwe golf van ambitie. Misschien is Vreven dan nog net iets interessanter, want die kent naast de Belgische nu ook de Nederlandse competitie en weet wat er daar qua talent rondloopt. Op ons kunstgras zouden technisch vaardige, snelle spelers, met ervaring in Nederland, goed uit de voeten moeten kunnen.
En als we toch het Belgische "Atlético de Madrid" willen zijn/worden, dan zie ik in Vreven wel een soort Simeone-type.
In de rubriek "het mag wat kosten" :
Ampomah, Jans en bojovic van Beveren..
Trossard en Schrijvers van Genk..

Natuurlijk niet allemaal, maar toch namen die niet slecht zouden staan bij STVV als PO1 kandidaat..
STVV : Waar voetbal bijzaak is.
Gebruikersavatar
AirMontella
Berichten: 1315
Lid geworden op: 25 jan 2011, 09:36

Re: Zomertransfers 2018-2019: De eerste Japanse transferzomer

Bericht door AirMontella »

Trossard? Genk heeft vorige zomer een bod van 5 miljoen op Trossard geweigerd.... hoe zou STVV die dan ooit kunnen halen.

Laat staan dat hij wil en dat Genk hem uberhaupt wil laten gaan. Anders wil ik die met zijn hanekam van Roma ook wel. ;)
Gebruikersavatar
Halenaar
Berichten: 5278
Lid geworden op: 06 okt 2010, 18:22

Re: Zomertransfers 2018-2019: De eerste Japanse transferzomer

Bericht door Halenaar »

Wat je hier soms leest...waanzin gewoon :roll:

Trossard is voor geen enkele Belgische ploeg haalbaar. En laten we De Sart aub niet ophemelen, want hij heeft echt niet het potentieel om een topspeler in deze competitie te worden. Subtop kan hij misschien nog aan op termijn, maar daar stopt het dan ook voor hem.
tesneusdoek schreef:Voor mij mag Yannick Fererra ook terugkomen. Die zal ondertussen, na zijn ervaringen in Luik en Mechelen en met de nieuwe eigenaars op Stayen, wel wat minder op STVV neerkijken en in het algemeen wat volwassener zijn.

Stijn Vreven mag het voor mij ook eens komen proberen.

Dat zijn toch twee trainers die het niveau van een ploeg kunnen omhoog tillen, die tactisch onderlegd zijn en de spelers op scherp krijgen.

Als de zomercampagne van onze nieuwe eigenaars geen farce is en als er effectief met de spierballen gerold wordt op de transfermarkt, zullen zo een jonge, ambitieuze trainers ook wel beseffen dat het een goed moment is om mee te surfen op deze nieuwe golf van ambitie. Misschien is Vreven dan nog net iets interessanter, want die kent naast de Belgische nu ook de Nederlandse competitie en weet wat er daar qua talent rondloopt. Op ons kunstgras zouden technisch vaardige, snelle spelers, met ervaring in Nederland, goed uit de voeten moeten kunnen.
En als we toch het Belgische "Atlético de Madrid" willen zijn/worden, dan zie ik in Vreven wel een soort Simeone-type.
Waarom eigenlijk die affectie hier op Ferrera van de meeste? Want wat heeft die objectief al bewezen?

Een paar goeie maanden bij ons, en dat is het. Bij Standard gebuisd, en bij Malinwa één van de grote verantwoordelijken van de degradatie omdat hij quasi heel het sportief beleid op zich nam vorige zomer. En dan zijn er precies hier velen vergeten wat voor een arrogante zak die kerel is? Voor de supporters staan liegen (er is geen contact met Standard -> dag later naar Standard), dan nog wat komen uitdagen bij het vak van de STVV supporters nadien voor god weet welke reden dan ook... Daar laten aub. Verschrikkelijk overschatte trainer die zichzelf ook veel te goed vind.

Geef mij dan maar Vreven. Nu de titelstrijd en het bijhorende bekvechten in 2de klasse al een tijdje achter ons is, kan dit wel eens een goede match vormen bij dit STVV. Charismatisch, gaat voor aanvallend voetbal, wilt altijd voor de drie punten gaan en weet wat de doorsnee STVV supporter wilt zien op het veld. Geen perfecte trainer wel, met de nodige minpunten, maar toch zie ik hem goed passen hier.
Gebruikersavatar
lindoke
Berichten: 4113
Lid geworden op: 09 okt 2010, 21:45
Supporter van: STVV

Re: Zomertransfers 2018-2019: De eerste Japanse transferzomer

Bericht door lindoke »

Mocht ik een trainer mogen kiezen op dit moment zou het Vercauteren zijn.
Professionaliteit: het deskundig, op een kwalitatief goede manier uitoefenen van een beroep door de beroepskracht.
Plaats reactie