Welkom Marc Brys

Alles over (mogelijke) transfers bij STVV

Moderator: stvvilvoorde

Gebruikersavatar
Brusselmans
Berichten: 3162
Lid geworden op: 22 okt 2010, 22:19

Re: Welkom Marc Brys

Bericht door Brusselmans »

Positivo schreef:Zo van die mannen à la Edmilson en Carcela
Toch uitgekotst hier, of vergis ik mij ?
Gebruikersavatar
Jacques
Berichten: 6716
Lid geworden op: 10 okt 2010, 14:09

Re: Welkom Marc Brys

Bericht door Jacques »

En volledig terecht voor zijn puberaal gedrag dat ons geld en punten gekost heeft.
't Is niet omdat ge beter dan gemiddeld tegen een balt kunt shotten dat ge u als een prima donna met kapsones moet gaan gedragen. Ze zouden wat meer van die kindjes moeten uitspuwen en (al dan niet letterlijk) ne stamp onder hun kl*ten moeten geven i.p.v. ze op een piëdestal te zetten na 5 goeie matchen. Dat is deel van het leerproces.
Overdrijven is een kunst
Gebruikersavatar
Brusselmans
Berichten: 3162
Lid geworden op: 22 okt 2010, 22:19

Re: Welkom Marc Brys

Bericht door Brusselmans »

Jacques schreef:En volledig terecht voor zijn puberaal gedrag dat ons geld en punten gekost heeft.
't Is niet omdat ge beter dan gemiddeld tegen een balt kunt shotten dat ge u als een prima donna met kapsones moet gaan gedragen. Ze zouden wat meer van die kindjes moeten uitspuwen en (al dan niet letterlijk) ne stamp onder hun kl*ten moeten geven. Dat is deel van het leerproces.
Dan moet men hem ook niet meer vernoemen !
Puberaal gedrag enerzijds ... akkoord !
Puberaal gedrag van supporters anderzijds die met hun frustatie geen blijf wisten (bvb een selfie met familie in Genk), en dan maar alles uitwerken op de betere spelers. Al wel vaker gebeurd in ST, niet alleen met Edmilson.
Gebruikersavatar
Since '54
Berichten: 3757
Lid geworden op: 04 okt 2010, 17:59
Supporter van: K. STVV
Locatie: Sint-Truiden

Re: Welkom Marc Brys

Bericht door Since '54 »

Het getuigt van weinig logica in de bovenkamer dat door sommigen Marc Brys nu al wordt uitgespuwd. Niemand heeft dat op voorhand gedaan met Jonas De Roeck. Het is er wel van gekomen door zijn onduidelijke en onbegrijpelijke vervangingen enerzijds en zijn sloeferige gedragingen anderzijds en vooral bij mij en vele anderen door het halsstarrig weigeren van Kurt Abrahams een behoorlijke kans te geven. Uiteindelijk zat de STVV-belofte niet eens meer in de selectie van De Roeck.
Zo ver is het nog zeker niet met Marc Brys die, zoals iedereen trouwens, een behoorlijke kans verdient.
Franz
Berichten: 1764
Lid geworden op: 04 apr 2015, 15:19

Re: Welkom Marc Brys

Bericht door Franz »

Since '54 schreef:Het getuigt van weinig logica in de bovenkamer dat door sommigen Marc Brys nu al wordt uitgespuwd. Niemand heeft dat op voorhand gedaan met Jonas De Roeck. Het is er wel van gekomen door zijn onduidelijke en onbegrijpelijke vervangingen enerzijds en zijn sloeferige gedragingen anderzijds en vooral bij mij en vele anderen door het halsstarrig weigeren van Kurt Abrahams een behoorlijke kans te geven. Uiteindelijk zat de STVV-belofte niet eens meer in de selectie van De Roeck.
Zo ver is het nog zeker niet met Marc Brys die, zoals iedereen trouwens, een behoorlijke kans verdient.
Niet overdrijven: Brys wordt niet uitgespuwd, wel is het zo dat sommigen/velen kritisch zijn bij zijn komst.
Van JDR wisten we niet veel, die had enkel bij Berchem in de onzichtbare 1ste amateur-divisie gewerkt.
Van MB weten we wel wat, die heeft al drie eersteklassers getraind en gaat al jaren mee.
En daar zijn de feiten: ernstige man zonder show langs de lijn en voor de camera's (we krijgen dus geen Preud'homme- of Sa Pinto-aanpak),
tactisch uitgangspunt is de tegenstander lam te leggen en pas in tweede instantie zelf te creëren (we krijgen dus compact en vrij defensief voetbal),
nadruk op verzorgd combinatiespel en geen vechtvoetbal (we krijgen dus geen kick & rush, geen potig Antwerp-spel).
Van die drie zaken kan je vrij zeker zijn - al weet je natuurlijk nooit hoe trainers veranderen.
Sommigen/velen worden daar niet echt enthousiast van...
Maar alleszins vanwege mezelf: Welkom Marc, ik hoop dat je slaagt!
STVV Sint-Truidense Voetbal Vitrine
Gebruikersavatar
Jacques
Berichten: 6716
Lid geworden op: 10 okt 2010, 14:09

Re: Welkom Marc Brys

Bericht door Jacques »

Brusselmans schreef:
Jacques schreef:En volledig terecht voor zijn puberaal gedrag dat ons geld en punten gekost heeft.
't Is niet omdat ge beter dan gemiddeld tegen een balt kunt shotten dat ge u als een prima donna met kapsones moet gaan gedragen. Ze zouden wat meer van die kindjes moeten uitspuwen en (al dan niet letterlijk) ne stamp onder hun kl*ten moeten geven. Dat is deel van het leerproces.
Dan moet men hem ook niet meer vernoemen !
Puberaal gedrag enerzijds ... akkoord !
Puberaal gedrag van supporters anderzijds die met hun frustatie geen blijf wisten (bvb een selfie met familie in Genk), en dan maar alles uitwerken op de betere spelers. Al wel vaker gebeurd in ST, niet alleen met Edmilson.
Er zijn ook supporters die een stamp onder hun kl*ten verdienen. ;)
Overdrijven is een kunst
voetballiefhebber
Berichten: 2681
Lid geworden op: 29 okt 2010, 18:18

Re: Welkom Marc Brys

Bericht door voetballiefhebber »

Vraag is welk materiaal hij gaat krijgen. Voorlopig zijn er nog geen tekenen van versterking. Wel een paar jonge spelers die een profcontract krijgen, maar die moeten nog alles bewijzen natuurlijk. Hopelijk komen er ook versterkingen die wel al wat bewezen hebben en liefst nog progressiemarge hebben.

Tot nu toe lijkt het nieuwe bestuur nog teveel op het oude. Tijd genoeg, het mag niks kosten, op een bepaald moment gaven ze de jeugd ook kansen, maar die braken totaal niet door.
enrique
Berichten: 2853
Lid geworden op: 13 okt 2010, 19:24

Re: Welkom Marc Brys

Bericht door enrique »

Heeft hij nu getekend?
Niks officieel?
Raar...
STVV-fan
Berichten: 5975
Lid geworden op: 06 jul 2013, 03:15
Supporter van: STVV

Re: Welkom Marc Brys

Bericht door STVV-fan »

enrique schreef:Heeft hij nu getekend?
Niks officieel?
Raar...
Zou maandag tekenen heb ik gehoord
Gebruikersavatar
Jack
Beheerder
Berichten: 3468
Lid geworden op: 28 sep 2010, 11:11
Supporter van: STVV

Re: Welkom Marc Brys

Bericht door Jack »

Zou maandag voorgesteld worden stond in HNB.
Gebruikersavatar
stvvilvoorde
Berichten: 4139
Lid geworden op: 19 okt 2010, 11:07

Re: Welkom Marc Brys

Bericht door stvvilvoorde »

Ik stond wat twijfelachtig tgo zijn komst.
Maar amai wat heeft hij me verbaasd, chapeau Marc. :geelblauw:
Gebruikersavatar
Brusselmans
Berichten: 3162
Lid geworden op: 22 okt 2010, 22:19

Re: Welkom Marc Brys

Bericht door Brusselmans »

Geweldig om dit eens allemaal terug te lezen ! :o
De stille zwijger Brusselmans gaf geen commentaar ! Verstandige mens toch, die zch alleen op feiten baseert ! :cool:
Positivo
Berichten: 1853
Lid geworden op: 12 jul 2017, 17:57

Re: Welkom Marc Brys

Bericht door Positivo »

Grapjas . Ik heb hier een kwartier plat gelegen van het lachen !
Hallo-Tokyo
Berichten: 369
Lid geworden op: 14 aug 2017, 12:28
Supporter van: FC Tokyo

Re: Welkom Marc Brys

Bericht door Hallo-Tokyo »

toyotacorolla schreef:Is er al iets getekend? Ik meen van niet
Gelukkig wel :-)
STVV1924
Berichten: 857
Lid geworden op: 14 sep 2015, 10:52

Re: Welkom Marc Brys

Bericht door STVV1924 »

Steunactie MB, lokale verankering?
Gesloten