Zomertransfers 2018-2019: De eerste Japanse transferzomer

Alles over (mogelijke) transfers bij STVV

Moderator: stvvilvoorde

Gebruikersavatar
Since '54
Berichten: 3757
Lid geworden op: 04 okt 2010, 17:59
Supporter van: K. STVV
Locatie: Sint-Truiden

Re: Zomertransfers 2018-2019: De eerste Japanse transferzomer

Bericht door Since '54 »

Jacques schreef:Dutoit heeft zijn voor- en nadelen en zijn voor- en tegenstanders. Niet mijn eerste keuze, maar ik zou er anderzijds ook niets op tegen hebben.
Zijn temperament, nou ja...dat kan alles en niks te betekenen hebben. Je kan een speler moeilijk afrekenen op wat je niet weet.

Als er een persconferentie zou komen waar ineens een aantal spelers voorgesteld worden, mag dat niet verbazen. Het ligt in de lijn van de communicatiestijl die de Japanners tot nu toe volgen.
Mijn beste Jacques, je bent toch de kampioen van Haspengouw in koud en warm blazen hoor. Zo'n beetje politicusachtig. Och als ik niet beter zou kennen. ;)
miel
Berichten: 1662
Lid geworden op: 15 feb 2014, 10:34
Supporter van: stvv

Re: Zomertransfers 2018-2019: De eerste Japanse transferzomer

Bericht door miel »

Since '54 schreef:
BoemBoem schreef:Coosemans voor 99% bij KVO..
Dutoit terughalen om de concurrentie aan te gaan met Steppe?

Pierard lag vertrekken van mij..
Qua keepers ben ik akkoord. Zeker is zeker.
Ik ben niet akkoord Since
Wij hebben geen keepers probleem , en bovendien zijn het Belgen
Er zijn op andere posities meer prioriteiten .
miel
Berichten: 1662
Lid geworden op: 15 feb 2014, 10:34
Supporter van: stvv

Re: Zomertransfers 2018-2019: De eerste Japanse transferzomer

Bericht door miel »

geelblauw schreef:de enige echte meldingen die er komen zijn van jeugdspelers. onze nieuwe spits en verdedigende middenvelder zijn zelfs nog niet officieel. Er zijn nog 8 dagen voor de eerste training en nog steeds niets. er zijn volgens mij toch zeker een stuk of 8-10 nieuwe spelers nodig. zowel achteraan, midden als vooraan is de spoeling erg dun
Als iedereen blijft die nog onder contract ligt zullen een 3-5 nieuwe spelers wel voldoende zijn , en zeker als het meer waarden zijn .
Kwestie van ook de jeugd kansen te geven , wij hebben geen kern van meer dan 30 spelers nodig .
Positivo
Berichten: 1853
Lid geworden op: 12 jul 2017, 17:57

Re: Zomertransfers 2018-2019: De eerste Japanse transferzomer

Bericht door Positivo »

Het is inderdaad toch opmerkelijk, dat vanuit het bestuur (buiten jeugdspelers) nog geen enkele transfer is voorgesteld. De 2 spelers waarvan sprake, is uitgelekt via andere bronnen. Van die spits had je toch een voorstelling kunnen verwachten (door Jones opgemerkt in het ziekenhuis) die was dus in Sint-Truiden.

En het begint inderdaad te dringen.
De abo verkoop is gestart en die stilte (en onzekerheid) doet daar ongetwijfeld niet goed aan. Dat men nu ineens niet klaar zou zijn op de afgesproken datum is echt on-Japans. (Ik herinner het me niet meer, die deadline is dat een gerucht of heeft VAB dat gezegd in een interview ? )

Er wordt ook niets gecommuniceerd over de komst van Japanners. ... Die gaan ertoch zeker komen. Ik gok ook op wat Vouch hier poste. Een persconferentie en boem ineens 5 namen. Dat moet dan wel deze week wel worden. Benieuwd !
Gebruikersavatar
Jacques
Berichten: 6717
Lid geworden op: 10 okt 2010, 14:09

Re: Zomertransfers 2018-2019: De eerste Japanse transferzomer

Bericht door Jacques »

Since '54 schreef:
Jacques schreef:Dutoit heeft zijn voor- en nadelen en zijn voor- en tegenstanders. Niet mijn eerste keuze, maar ik zou er anderzijds ook niets op tegen hebben.
Zijn temperament, nou ja...dat kan alles en niks te betekenen hebben. Je kan een speler moeilijk afrekenen op wat je niet weet.

Als er een persconferentie zou komen waar ineens een aantal spelers voorgesteld worden, mag dat niet verbazen. Het ligt in de lijn van de communicatiestijl die de Japanners tot nu toe volgen.
Mijn beste Jacques, je bent toch de kampioen van Haspengouw in koud en warm blazen hoor. Zo'n beetje politicusachtig. Och als ik niet beter zou kennen. ;)
Ik verklaar me nader:
Ik vind Dutoit beter dan Pirard, dus als we Pirard vervangen door Dutoit gaan we er op vooruit (voordeel). Een topper is het echter ook niet, want daarvoor is hij iets te zwak op hoge ballen en afstandsschoten (nadeel). Dus: ik zou eerst uitkijken of we niet nog iets beter kunnen vinden. Indien niet, pakken we Dutoit wel en gaan we er nog altijd op vooruit. Als het van mij afhangt, komt er in ieder geval wel een vervanger voor Pirard.
Overdrijven is een kunst
Gebruikersavatar
Since '54
Berichten: 3757
Lid geworden op: 04 okt 2010, 17:59
Supporter van: K. STVV
Locatie: Sint-Truiden

Re: Zomertransfers 2018-2019: De eerste Japanse transferzomer

Bericht door Since '54 »

Jacques schreef:
Since '54 schreef:
Jacques schreef:Dutoit heeft zijn voor- en nadelen en zijn voor- en tegenstanders. Niet mijn eerste keuze, maar ik zou er anderzijds ook niets op tegen hebben.
Zijn temperament, nou ja...dat kan alles en niks te betekenen hebben. Je kan een speler moeilijk afrekenen op wat je niet weet.

Als er een persconferentie zou komen waar ineens een aantal spelers voorgesteld worden, mag dat niet verbazen. Het ligt in de lijn van de communicatiestijl die de Japanners tot nu toe volgen.
Mijn beste Jacques, je bent toch de kampioen van Haspengouw in koud en warm blazen hoor. Zo'n beetje politicusachtig. Och als ik niet beter zou kennen. ;)
Ik verklaar me nader:
Ik vind Dutoit beter dan Pirard, dus als we Pirard vervangen door Dutoit gaan we er op vooruit (voordeel). Een topper is het echter ook niet, want daarvoor is hij iets te zwak op hoge ballen en afstandsschoten (nadeel). Dus: ik zou eerst uitkijken of we niet nog iets beter kunnen vinden. Indien niet, pakken we Dutoit wel en gaan we er nog altijd op vooruit. Als het van mij afhangt, komt er in ieder geval wel een vervanger voor Pirard.
Da's pas een duidelijke post sè (Jacques ik wist dat je het kon) :lol:
Bovendien ben ik nog 100 % akkoord.
sander0910
Berichten: 138
Lid geworden op: 12 jan 2017, 10:00

Re: Zomertransfers 2018-2019: De eerste Japanse transferzomer

Bericht door sander0910 »

Positivo schreef:Dat men nu ineens niet klaar zou zijn op de afgesproken datum is echt on-Japans. (Ik herinner het me niet meer, die deadline is dat een gerucht of heeft VAB dat gezegd in een interview ? )
https://youtu.be/IRxpMpNun3c?t=3m22s heeft hij gezegd in dit interview
Jones
Berichten: 3167
Lid geworden op: 19 dec 2015, 20:32

Re: Zomertransfers 2018-2019: De eerste Japanse transferzomer

Bericht door Jones »

Nu hebben die 2 nog niet getekend. Man man. Hoe langer het duurt, hoe meer mensen een degout krijgen en gaan afhaken. 2 man en de rest mag blijven dan ? Antunes ? Dussaut ? Nul komma nul communicatie.
Ik denk dat Dhr. Vandenabeele het wat onderschat heeft. No money, no players...
Het geduld van de Truiense supporter wordt aardig op de proef gesteld.
Gebruikersavatar
Jacques
Berichten: 6717
Lid geworden op: 10 okt 2010, 14:09

Re: Zomertransfers 2018-2019: De eerste Japanse transferzomer

Bericht door Jacques »

Maakt dat nu uit of die vandaag of morgen tekenen, als de eerste training volgende week is?
Overdrijven is een kunst
Gebruikersavatar
AirMontella
Berichten: 1315
Lid geworden op: 25 jan 2011, 09:36

Re: Zomertransfers 2018-2019: De eerste Japanse transferzomer

Bericht door AirMontella »

Jacques schreef:Maakt dat nu uit of die vandaag of morgen tekenen, als de eerste training volgende week is?
Morgen is alleszins ne dag minder betaald :D ;)
geelblauw
Berichten: 219
Lid geworden op: 09 jun 2018, 21:30

Re: Zomertransfers 2018-2019: De eerste Japanse transferzomer

Bericht door geelblauw »

ik mag hopen dat marc brys ondertussen wel ingelicht is over de spelers die hij tot zijn beschikking zal krijgen. het zou inderdaad goed zijn dat er snel bericht komt zodat mensen kunnen beslissen of ze een abonnement nemen.
Jones
Berichten: 3167
Lid geworden op: 19 dec 2015, 20:32

Re: Zomertransfers 2018-2019: De eerste Japanse transferzomer

Bericht door Jones »

Jacques schreef:Maakt dat nu uit of die vandaag of morgen tekenen, als de eerste training volgende week is?
Ik wil eigenlijk zeggen dat als men niks lost, er ook niks meer dreigt te komen. Voor 18/7 alles rond, of toch het meeste, dan denk ik niet dat er nog veel volgen.
Je laat 2 spitsen gaan, een rechtsback, een centrale verdediger, een nr. 8 en je zegt niets of zelfs niet dat er voor elke gehuurde vertrekker iemand in de plaats komt.
Gebruikersavatar
Antismurf
Berichten: 253
Lid geworden op: 22 jun 2017, 11:08

Re: Zomertransfers 2018-2019: De eerste Japanse transferzomer

Bericht door Antismurf »

Jones schreef:
Jacques schreef:Maakt dat nu uit of die vandaag of morgen tekenen, als de eerste training volgende week is?
Ik wil eigenlijk zeggen dat als men niks lost, er ook niks meer dreigt te komen. Voor 18/7 alles rond, of toch het meeste, dan denk ik niet dat er nog veel volgen.
Je laat 2 spitsen gaan, een rechtsback, een centrale verdediger, een nr. 8 en je zegt niets of zelfs niet dat er voor elke gehuurde vertrekker iemand in de plaats komt.
Misschien komt er niet voor elke vertrekker een nieuwkomer. Tomiasu is al gehaald als verdediger, misschien kunnen een aantal spelers de overstap naar de 1e ploeg maken. Bijv. Matarrese die vorig jaar ook de voorbereiding meedeed maar nadien naar de beloften verhuisde. Sowieso zou duidelijke communicatie daarover wenselijk zijn, liefst nog voor de start van het WK :)
Positivo
Berichten: 1853
Lid geworden op: 12 jul 2017, 17:57

Re: Zomertransfers 2018-2019: De eerste Japanse transferzomer

Bericht door Positivo »

sander0910 schreef:
Positivo schreef:Dat men nu ineens niet klaar zou zijn op de afgesproken datum is echt on-Japans. (Ik herinner het me niet meer, die deadline is dat een gerucht of heeft VAB dat gezegd in een interview ? )
https://youtu.be/IRxpMpNun3c?t=3m22s heeft hij gezegd in dit interview

Oei. Ik had dit hier op het forum ergens gelezen, maar dit interview had ik niet gezien.
Hier spreekt VAB van VEEL en van de een na de ander .... Dat is wel echt niet het geval. (En over jeugdspelers zal hij het toch wel niet gehad hebben zeker). Dan staat de teller officieel op 0 en dat nauwelijks 8 kalenderdagen voor het begin van de trainingen.

En dit interview laat ook NIET vermoeden dat men er 5 ineens gaat voorstellen. Dan ben ik wel benieuwd met welke uitleg VAB volgende maandag, bij een status quo, gaat komen.

De man houdt wel een slag om de arm......"We zouden graag met een volledige kern bij het begin van de voorbereiding willen starten" ..... (Wie niet ?) Een zaak is zeker.... dit kunnen ze ECHT niet blauwblauw laten.

Achteraf bekeken (altijd makkelijk) was dat niet slim van VAB.
Hij kan zich dat gewenst hebben, maar tenzij hij er quasi zeker van was, had hij natuurlijk beter niets gezegd. Er is een groot verschil tussen niet communiceren als strategie.... En niet communiceren omdat er niets is. Bovendien heeft hij met die uitspraak knal in de kaarten van de (vaak hebzuchtige) makelaars gespeeld (kan ik me zo voorstellen) . Die zullen het (onderhandelingsspel) nu extra hard spelen, nu ze weten dat hij onder tijdsdruk staat.

Bovendien is de abo verkoop begonnen !
Tja, beginnersfouten ....
Onthou, als die 2 aanwinsten er komen en Ceballos terug én Boli nu in de handen van een strenge trainer .... Vooruit (desnoods met de jongeren) stvv.
geelblauw
Berichten: 219
Lid geworden op: 09 jun 2018, 21:30

Re: Zomertransfers 2018-2019: De eerste Japanse transferzomer

Bericht door geelblauw »

ik verwacht toch ook wel wat japanse spelers die gaan komen. het is wel de ideale manier voor de eigenaars om zich te laten zien op een goede manier. het is wat beangstigend dat het van alle fronten muisstil is... Stilte voor de storm? ik hoop het :blauw: :geel:
Plaats reactie