Zomertransfers 2018-2019: De eerste Japanse transferzomer

Alles over (mogelijke) transfers bij STVV

Moderator: stvvilvoorde

Gebruikersavatar
lindoke
Berichten: 4113
Lid geworden op: 09 okt 2010, 21:45
Supporter van: STVV

Re: Zomertransfers 2018-2019: De eerste Japanse transferzomer

Bericht door lindoke »

Ik kan begrijpen dat er hier supporters zijn die zich zorgen maken. Maar komaan hé manne! Het is het einde van de wereld niet hé! Het is simpel. Zoals ik al eens schreef in een vorige post. Wacht op uw gemak af. Wij zijn de klanten en we willen geen kat in de zak kopen. Staat er, tegen de start van de competitie een deftige ploeg, neem een abonnement. Staat er iets op de plein waar ge u niet kunt in vinden, laat ze op hun honger zitten en laat de tribunes nog leger zijn dan vorig seizoen! Ik weet, het is spijtig maar het is niet anders. Koop zeker geen abonnement als je je niet goed voelt bij de samenstelling van de ploeg want je gaat een heel seizoen gefrustreerd zijn dat je je zuurverdiende centen "weg gegooid" hebt.

Trouwens, die "deftige ploeg" is voor iedereen anders. De een wil een een goede ploeg met mensen uit de streek en zal niet komen als het een ploeg is bestaande uit allemaal buitenlanders, zelfs al spelen ze goed. Voor een ander maakt het niks uit zolang ze maar winnen. En voor sommigen maakt niks iets uit zolang ze maar een pintje kunnen drinken in de kantine op zaterdagavond. Iedereen heeft andere normen en verwachtingen.

En last but not least. Geloof me, als de Jappen het te los gaan opnemen gaan ze snel merken dat de Truienaar zich niet met zijn kl*ten laat spelen en zullen de tribunes akelig leeg blijven. Doen ze er dan alsnog iets aan, zoveel te beter en pak je alsnog een abonnement. Doen ze er niks aan. Ook goed, maar dan verdienen ze niet beter dan lege tribunes.

In ieder geval de tijd dat ik me daar in opjaag is al lang voorbij. Daar heeft het beleid van RD goed voor gezorgd. Al hoop ik natuurlijk ook dat we een competitieve ploeg op de been krijgen en ik de drang en motivatie krijg om terug een abonnement te nemen. Ik ben er ondertussen ook al 50 en ik wil natuurlijk ook graag zo veel mogelijk mijn ploeg steunen in de hoogste voetbalklasse. Maar niet ten alle koste.
Professionaliteit: het deskundig, op een kwalitatief goede manier uitoefenen van een beroep door de beroepskracht.
Jones
Berichten: 3167
Lid geworden op: 19 dec 2015, 20:32

Re: Zomertransfers 2018-2019: De eerste Japanse transferzomer

Bericht door Jones »

lindoke schreef:Ik kan begrijpen dat er hier supporters zijn die zich zorgen maken. Maar komaan hé manne! Het is het einde van de wereld niet hé! Het is simpel. Zoals ik al eens schreef in een vorige post. Wacht op uw gemak af. Wij zijn de klanten en we willen geen kat in de zak kopen. Staat er, tegen de start van de competitie een deftige ploeg, neem een abonnement. Staat er iets op de plein waar ge u niet kunt in vinden, laat ze op hun honger zitten en laat de tribunes nog leger zijn dan vorig seizoen! Ik weet, het is spijtig maar het is niet anders. Koop zeker geen abonnement als je je niet goed voelt bij de samenstelling van de ploeg want je gaat een heel seizoen gefrustreerd zijn dat je je zuurverdiende centen "weg gegooid" hebt.

Trouwens, die "deftige ploeg" is voor iedereen anders. De een wil een een goede ploeg met mensen uit de streek en zal niet komen als het een ploeg is bestaande uit allemaal buitenlanders, zelfs al spelen ze goed. Voor een ander maakt het niks uit zolang ze maar winnen. En voor sommigen maakt niks iets uit zolang ze maar een pintje kunnen drinken in de kantine op zaterdagavond. Iedereen heeft andere normen en verwachtingen.

En last but not least. Geloof me, als de Jappen het te los gaan opnemen gaan ze snel merken dat de Truienaar zich niet met zijn kl*ten laat spelen en zullen de tribunes akelig leeg blijven. Doen ze er dan alsnog iets aan, zoveel te beter en pak je alsnog een abonnement. Doen ze er niks aan. Ook goed, maar dan verdienen ze niet beter dan lege tribunes.

In ieder geval de tijd dat ik me daar in opjaag is al lang voorbij. Daar heeft het beleid van RD goed voor gezorgd. Al hoop ik natuurlijk ook dat we een competitieve ploeg op de been krijgen en ik de drang en motivatie krijg om terug een abonnement te nemen. Ik ben er ondertussen ook al 50 en ik wil natuurlijk ook graag zo veel mogelijk mijn ploeg steunen in de hoogste voetbalklasse. Maar niet ten alle koste.
De Jappen hebben nog nooit volle tribunes gezien op Stayen, laat staan ouderwetse sfeer. Hoe kunnen ze dan weten of het terug is ? Voor de rest geef ik je gelijk
Gebruikersavatar
Antismurf
Berichten: 253
Lid geworden op: 22 jun 2017, 11:08

Re: Zomertransfers 2018-2019: De eerste Japanse transferzomer

Bericht door Antismurf »

Volgens HBVL is de transfer van Nazom helemaal rond. Voor Sankhon zou het enkel nog wachten zijn op het visum.
Anneke
Berichten: 112
Lid geworden op: 10 aug 2011, 13:27

Re: Zomertransfers 2018-2019: De eerste Japanse transferzomer

Bericht door Anneke »

STVV-voorzitter rekent op geduld en vertrouwen

http://www.voetbalbelgie.be/nl/article.php?id=137393
Anneke
Berichten: 112
Lid geworden op: 10 aug 2011, 13:27

Re: Zomertransfers 2018-2019: De eerste Japanse transferzomer

Bericht door Anneke »

Het lijkt er alleszins op dat Meekers nu zelf hun zelf vooropgestelde deadline, die van VDAB 18/6, bijschroeft..
Omdat er niemand hapt? Omdat er met "grotere namen" meer onderhandeld moet worden? Omdat hun huiswerk niet af was?

Op zich ben ik niet ongeduldig..maar als hij beweert dat er hard gewerkt wordt achter de schermen, hoop ik dat hij binnenkort kan uitpakken met degelijke namen.
Gebruikersavatar
Jacques
Berichten: 6717
Lid geworden op: 10 okt 2010, 14:09

Re: Zomertransfers 2018-2019: De eerste Japanse transferzomer

Bericht door Jacques »

Dit komt niet uit een interview met Meekers, dit kan je feitelijk zelfs geen artikel noemen. Dit is gewoon het voorwoord van de Meekers in de folder voor de nieuwe abonnementen en daar wat clichés rond geschreven. Topjournalistiek, te belachelijk voor woorden dit... :roll:

https://www.stvv.com/nl/tickets/magazine
Overdrijven is een kunst
Gebruikersavatar
tesneusdoek
Berichten: 1867
Lid geworden op: 03 aug 2016, 18:20

Re: Zomertransfers 2018-2019: De eerste Japanse transferzomer

Bericht door tesneusdoek »

Jacques schreef:Dit komt niet uit een interview met Meekers, dit kan je feitelijk zelfs geen artikel noemen. Dit is gewoon het voorwoord van de Meekers in de folder voor de nieuwe abonnementen en daar wat clichés rond geschreven. Topjournalistiek, te belachelijk voor woorden dit... :roll:

https://www.stvv.com/nl/tickets/magazine
Inderdaad...komkommertijd in het digitale tijdperk met inkomsten per aangeklikt artikel...
http://www.youtube.com/watch?v=8lfJ4EQ6gyw
Vouch
Berichten: 1102
Lid geworden op: 30 jun 2015, 23:06

Re: Zomertransfers 2018-2019: De eerste Japanse transferzomer

Bericht door Vouch »

http://www.kindiaguinee.com/2018/04/nat ... e-sur.html

Gevonden op het internet, titel van het artikel: "Que reproche le manager belge à Ibrahima Sory Sankhon du Horoya AC?" Artikel van 25 april jongstleden.
sander0910
Berichten: 138
Lid geworden op: 12 jan 2017, 10:00

Re: Zomertransfers 2018-2019: De eerste Japanse transferzomer

Bericht door sander0910 »

Vouch schreef:http://www.kindiaguinee.com/2018/04/nat ... e-sur.html

Gevonden op het internet, titel van het artikel: "Que reproche le manager belge à Ibrahima Sory Sankhon du Horoya AC?" Artikel van 25 april jongstleden.
Amai precies ook geen gemakkelijk geval dan. Altijd wanneer de transfer geregeld gaat worden komt hij niet opdagen of wordt het afgeblazen.
Gebruikersavatar
lindoke
Berichten: 4113
Lid geworden op: 09 okt 2010, 21:45
Supporter van: STVV

Re: Zomertransfers 2018-2019: De eerste Japanse transferzomer

Bericht door lindoke »

Vouch schreef:http://www.kindiaguinee.com/2018/04/nat ... e-sur.html

Gevonden op het internet, titel van het artikel: "Que reproche le manager belge à Ibrahima Sory Sankhon du Horoya AC?" Artikel van 25 april jongstleden.
Mijn frans is niet van het hoogste niveau, maar ze vernoemen daar een paar keer de club "Berscht"?!?! Geen idee wat ze daar mee bedoelen maar dat lijkt toch op geen kanten op STVV.

Soit, als het zo ene moeilijke vogel om te strikken is, dat ze hem dan maar laten waar hij is.
Professionaliteit: het deskundig, op een kwalitatief goede manier uitoefenen van een beroep door de beroepskracht.
BoemBoem
Berichten: 2934
Lid geworden op: 07 sep 2015, 11:39

Re: Zomertransfers 2018-2019: De eerste Japanse transferzomer

Bericht door BoemBoem »

lindoke schreef:
Vouch schreef:http://www.kindiaguinee.com/2018/04/nat ... e-sur.html

Gevonden op het internet, titel van het artikel: "Que reproche le manager belge à Ibrahima Sory Sankhon du Horoya AC?" Artikel van 25 april jongstleden.
Mijn frans is niet van het hoogste niveau, maar ze vernoemen daar een paar keer de club "Berscht"?!?! Geen idee wat ze daar mee bedoelen maar dat lijkt toch op geen kanten op STVV.

Soit, als het zo ene moeilijke vogel om te strikken is, dat ze hem dan maar laten waar hij is.
Sankhon stond vorig jaar in de belangstelling van Beerschot..
STVV : Waar voetbal bijzaak is.
Gebruikersavatar
lindoke
Berichten: 4113
Lid geworden op: 09 okt 2010, 21:45
Supporter van: STVV

Re: Zomertransfers 2018-2019: De eerste Japanse transferzomer

Bericht door lindoke »

BoemBoem schreef:
lindoke schreef:
Vouch schreef:http://www.kindiaguinee.com/2018/04/nat ... e-sur.html

Gevonden op het internet, titel van het artikel: "Que reproche le manager belge à Ibrahima Sory Sankhon du Horoya AC?" Artikel van 25 april jongstleden.
Mijn frans is niet van het hoogste niveau, maar ze vernoemen daar een paar keer de club "Berscht"?!?! Geen idee wat ze daar mee bedoelen maar dat lijkt toch op geen kanten op STVV.

Soit, als het zo ene moeilijke vogel om te strikken is, dat ze hem dan maar laten waar hij is.
Sankhon stond vorig jaar in de belangstelling van Beerschot..
Ah ok, dat trekt er al meer op. Het is in ieder geval weer zo e specialleke met een hoog "Dompé gehalte".
Professionaliteit: het deskundig, op een kwalitatief goede manier uitoefenen van een beroep door de beroepskracht.
Johan
Berichten: 405
Lid geworden op: 10 jan 2011, 13:54

Re: Zomertransfers 2018-2019: De eerste Japanse transferzomer

Bericht door Johan »

dezelfde soep als vorige jaren. Maak je maar geen illusies. die wereldvreemde Jappen gaan er juist niets van bakken. En die VDAB moet ook nog veel bokes eten. 18 juni alles klaar word nu reeds 28 juli. Wat is het volgende.
Gebruikersavatar
weekenders
Berichten: 1079
Lid geworden op: 29 jan 2012, 11:30
Supporter van: STVV

Re: Zomertransfers 2018-2019: De eerste Japanse transferzomer

Bericht door weekenders »

lindoke schreef:
BoemBoem schreef:
lindoke schreef:
Vouch schreef:http://www.kindiaguinee.com/2018/04/nat ... e-sur.html

Gevonden op het internet, titel van het artikel: "Que reproche le manager belge à Ibrahima Sory Sankhon du Horoya AC?" Artikel van 25 april jongstleden.
Mijn frans is niet van het hoogste niveau, maar ze vernoemen daar een paar keer de club "Berscht"?!?! Geen idee wat ze daar mee bedoelen maar dat lijkt toch op geen kanten op STVV.

Soit, als het zo ene moeilijke vogel om te strikken is, dat ze hem dan maar laten waar hij is.
Sankhon stond vorig jaar in de belangstelling van Beerschot..
Ah ok, dat trekt er al meer op. Het is in ieder geval weer zo e specialleke met een hoog "Dompé gehalte".
Lindoke met alle respect, maar gij kent hem precies, of ga jij ook alleen maar af op gazettenpraat ?
Gebruikersavatar
lindoke
Berichten: 4113
Lid geworden op: 09 okt 2010, 21:45
Supporter van: STVV

Re: Zomertransfers 2018-2019: De eerste Japanse transferzomer

Bericht door lindoke »

weekenders schreef:
lindoke schreef:
BoemBoem schreef:
lindoke schreef:
Vouch schreef:http://www.kindiaguinee.com/2018/04/nat ... e-sur.html

Gevonden op het internet, titel van het artikel: "Que reproche le manager belge à Ibrahima Sory Sankhon du Horoya AC?" Artikel van 25 april jongstleden.
Mijn frans is niet van het hoogste niveau, maar ze vernoemen daar een paar keer de club "Berscht"?!?! Geen idee wat ze daar mee bedoelen maar dat lijkt toch op geen kanten op STVV.

Soit, als het zo ene moeilijke vogel om te strikken is, dat ze hem dan maar laten waar hij is.
Sankhon stond vorig jaar in de belangstelling van Beerschot..
Ah ok, dat trekt er al meer op. Het is in ieder geval weer zo e specialleke met een hoog "Dompé gehalte".
Lindoke met alle respect, maar gij kent hem precies, of ga jij ook alleen maar af op gazettenpraat ?
Natuurlijk ken ik hem niet en ik heb het ook niet over de persoon maar over de transfer op zich. Bij Dompé ging de transfer naar STVV ook niet op de conventionele manier zoals dat meestal het geval is. Na het lezen van het artikel en het feit dat zijn transfer nog steeds niet officieel is, lijkt het erop dat de afhandeling van de transfer niet zonder horten of stoten zal gaan. Als ik me niet vergis deed de voormalige club van Dompé ook moeilijk bij zijn overgang en in dat artikel lees ik dan iets als: "Moi, j’ai dit au président du club belge que le Horoya AC est en champions League africaine. Les dirigeants ne vont pas le laisser, même si vous donnez des millions. Ce n’est pas une question d’argent .c’est une question de principe. Mr Souaré est très ambitieux et surtout pour la champions League, il a besoin de son meilleur joueur pour sortir de la phase des groupes. Après ça, il va le laisser."
Dan krijg ik een "deja vu" gevoel.
Professionaliteit: het deskundig, op een kwalitatief goede manier uitoefenen van een beroep door de beroepskracht.
Plaats reactie