STVV gaat over in Japanse handen

Alles over het beleid van onze club
Dreke
Berichten: 3624
Lid geworden op: 10 okt 2010, 20:25

Re: STVV gaat over in Japanse handen

Bericht door Dreke »

Vanaf het moment dat supporters als "klanten" in een "economische realiteit" gezien worden, ben je er al een pak kwijt.
A loyal football fan only supports the shirt...
STVV-fan
Berichten: 5975
Lid geworden op: 06 jul 2013, 03:15
Supporter van: STVV

Re: STVV gaat over in Japanse handen

Bericht door STVV-fan »

Wat de jappen dus moeten doen, nogmaals, is hun voor het moment niks, maar dan ook niks aantrekken van die supporters die wegblijven.

De meesten onder hun krijgen niet deftig verwoord waarom ze wegblijven en ze zijn toch o zo ongeduldig dat de Jappen nogeens geen tijd krijgen om IETS te doen.

De Jappen moeten hier gewoon neerzetten wat ze willen neerzetten en DAARNA werk maken van supportersbinding.
Dreke
Berichten: 3624
Lid geworden op: 10 okt 2010, 20:25

Re: STVV gaat over in Japanse handen

Bericht door Dreke »

STVV-fan schreef:De Jappen moeten hier gewoon neerzetten wat ze willen neerzetten en DAARNA werk maken van supportersbinding.
Couldn't agree less...
A loyal football fan only supports the shirt...
BoemBoem
Berichten: 2934
Lid geworden op: 07 sep 2015, 11:39

Re: STVV gaat over in Japanse handen

Bericht door BoemBoem »

STVV-fan schreef:Wat de jappen dus moeten doen, nogmaals, is hun voor het moment niks, maar dan ook niks aantrekken van die supporters die wegblijven.

De meesten onder hun krijgen niet deftig verwoord waarom ze wegblijven en ze zijn toch o zo ongeduldig dat de Jappen nogeens geen tijd krijgen om IETS te doen.

De Jappen moeten hier gewoon neerzetten wat ze willen neerzetten en DAARNA werk maken van supportersbinding.
:gek: whuuuuut?? :zot:
STVV : Waar voetbal bijzaak is.
Gebruikersavatar
Brusselmans
Berichten: 3162
Lid geworden op: 22 okt 2010, 22:19

Re: STVV gaat over in Japanse handen

Bericht door Brusselmans »

Op de grote markt waren er 5000 volgens de politie, 15000 volgens de organisatoren, en een 3000tal in werkelijkheid.
Het "grootste evenement van België" werd plotseling voorbijgestoken door zowat elke stad, en was een lauw voorgeprogrameerd familiefeestje door mensen zonder voetbalfeeling tout court !!!
In de aard van :"En nu gaan we allemaal ons gesponsord vlagske de lucht insteken, en zwaaien, want we worden gefilmd. 3-2-1 HUP !" A la K3 en de kindjes ! Het liefst van al nog met een politieker erbij, die van toeten of blazen weet, maar zijn verplicht nummertje toch maar opvoert ! En daarna met zijn alleen naar de blauwe "standingvolle" zaken !

Misschien had men daar eens moeten gaan, en een promotie gaan doen. Ticket voor de eerste match aan halve prijs voor iedereen die met iets geel komt, 2 drankbonnetjes, en daarna een afterparty met de Romeo's of Jettie Pallettie, want op dat niveau zitten de Belgische fans : verkleedpartijen en feest, in beeld komen en geilen op Dries.

Wat mezelf betreft ...
Ik heb er geen zin meer in om in een stadion gaan te zitten enerzijds.
Anderzijds heb ik verplichtingen op wedstrijddagen, dus dat gaat evenmin.
De combinatie maakt het mij echt makkelijk, ik blijf desnoods nog liever in mijne zetel liggen.

Is het vuur weg ? Ja !
Komt dat nog terug ? Nee !
Ook niet als ze dat en dat en dat gaan doen ? Nee !

Waar mogelijk kijk ik de match op TV, anders de samenvatting bij het thuiskomen.
Als het goed is zal ik het zeggen, in het andere geval ook.
Maar dat ik nog 1 milliseconde wakker ga liggen van een resultaat, no way ...
Af en toe eens comedie spelen, en meedoen met de hoop op social media, ach ja waarom niet, da doet toch iedereen ...

Als extra wat me tegenhoudt : de wetenschap dat als ik een ticket koop, er daar een paar euro's van naar RD gaan. Never ever !!!
En moest ik echt iets dringend nodig hebben, dat alleen maar in 1 van de winkels op Stayen te verkrijgen is, of in Antwerpen, awel, dan zal ik wel naar Antwerpen rijden !
STVV-fan
Berichten: 5975
Lid geworden op: 06 jul 2013, 03:15
Supporter van: STVV

Re: STVV gaat over in Japanse handen

Bericht door STVV-fan »

Danku voor EINDELIJK het verhelderende antwoord Brusselmans, echt waar.

De ballon is eindelijk doorprikt. Zoals Brusselmans zullen er wel veel meer zijn, duizenden blijkbaar.

Kan de club(leiding) ooit nog iets goed doen om die mensen terug te halen? NEE!

Moet de clubleiding dan moeite doen om die mensen terug te halen? ABSOLUUT NIET. Zelfs niet als die mensen zeggen van:"jama miss ooit toch nog waarschijnlijk ik weet niet of dit misschien dat,.....".

Nee, de clubleiding moet hun structuur die ze willen nu zetten zoals ze willen, zonder hun ne kloot aan te trekken van supporters als Brusselmans (no offence Brusselmans, echt niet) en daarna misschien moeite doen.

@Brusselmans: ik ben dat gezever op de Grote Markt met dat groot scherm ook beu, die fake sfeer met die vlagjes en dat gejuich :vomit:
Gebruikersavatar
Brusselmans
Berichten: 3162
Lid geworden op: 22 okt 2010, 22:19

Re: STVV gaat over in Japanse handen

Bericht door Brusselmans »

Gedaan is gedaan ...
Wat eens grote liefde was, is niet meer ...
Op een dag moet je de ogen openen voor jezelf ...
Je bent tenslotte geen speelbal ...
Een ander is er niet ...
Niet nagekomen beloftes werden lang vergeven ...
50 jaar horen en hopen dat je liefde stabiel gaat worden ...
Maar je toch blijven belachelijk maken omdat ze het niet kan laten ...
Tot de dag dat je voor jezelf uitmaakt dat het nie meer hoeft ...
Jones
Berichten: 3167
Lid geworden op: 19 dec 2015, 20:32

Re: STVV gaat over in Japanse handen

Bericht door Jones »

Publiekslievelingen (door supporters gekende en geprezen aanvallers) en mannen van de streek op het veld kunnen dit aanwakkeren. Maar daar hebben we er te weinig van en dat komt door 2 dingen onder andere : vroeger werden de namen van spelers gescandeerd door de supportersclan, nu nog nauwelijks. Spelers komen na het scoren niet met de spionkop vieren en lopen liever naar de cornervlag of naar hun familie in de westtribune.
Op verplaatsing blijven we de ene makke vertoning aan de andere rijgen : gevolg meer en meer mensen willen niet meer op verplaatsing.
Laatste punt : het stadion : de tribunes zijn veel te hoog nu. Er is hierdoor te weinig synergie met het veld en de spelers. DE OUDE STAYENSFEER IS WEG. Geen staantribune meer.

En natuurlijk kwaliteit, gekende spelers binnenhalen uit de Belgische competitie en eens wat geld daarvoor over hebben
wiekes
Berichten: 867
Lid geworden op: 15 jul 2017, 11:29

Re: STVV gaat over in Japanse handen

Bericht door wiekes »

goed gesproken Brusselmans ben van de zelfde mening mijn laatste jaar was 16-17 na 45jaar het doet pijn maar dat gaat over, ieder jaar opnieuw overal de bucht gaan halen,maar ale wat moet je doen als je geen centen hebt, zoals in de prive geen geld geen liefde Amen.
Alain
Berichten: 991
Lid geworden op: 04 okt 2010, 13:50

Re: STVV gaat over in Japanse handen

Bericht door Alain »

Jones schreef:Publiekslievelingen (door supporters gekende en geprezen aanvallers) en mannen van de streek op het veld kunnen dit aanwakkeren. Maar daar hebben we er te weinig van en dat komt door 2 dingen onder andere : vroeger werden de namen van spelers gescandeerd door de supportersclan, nu nog nauwelijks. Spelers komen na het scoren niet met de spionkop vieren en lopen liever naar de cornervlag of naar hun familie in de westtribune.
Op verplaatsing blijven we de ene makke vertoning aan de andere rijgen : gevolg meer en meer mensen willen niet meer op verplaatsing.
Laatste punt : het stadion : de tribunes zijn veel te hoog nu. Er is hierdoor te weinig synergie met het veld en de spelers. DE OUDE STAYENSFEER IS WEG. Geen staantribune meer.

En natuurlijk kwaliteit, gekende spelers binnenhalen uit de Belgische competitie en eens wat geld daarvoor over hebben
Ik ga nu mijn derde seizoen zonder abo in. Ik voel niet meer wat ik vroeger voelde. Dat heeft deels te maken met de teleurstellingen en ontgoochelingen binnen STVV zelf, maar ook zeker met enkele algemene trends in ons voetbal. Makelaars die er baat bij hebben dat er zoveel mogelijk van club gewisseld wordt. Elke zomer staan hier tegenwoordig tien of meer nieuwe spelers, waarvan ge er doorgaans 2 of 3 al kende, de rest ik weet niet waar bij elkaar gezocht. En tegen dat ge ze allemaal bij naam kent, is een groot deel alweer vertrokken. En dit geldt voor de ganse competitie. Het is fijn dat je eigen team herkenbaar is, maar ook dat tegenstanders herkenbaar zijn.

Daarnaast zorgt ook onze competitieformule voor enorme schade bij clubs zoals ons. Ja, PO1 kan sommige seizoen best spannend zijn, en speeldagen 27-30 is het soms ook boeiend op plaatsen 6 tot 9. Maar aan de keerzijde: topmatchen in de reguliere competitie (en meestal de enige topmatchen die wij spelen) zijn volledig gedevalueerd. Topclubs spelen voor 1,5 punt en dat is er ook aan te zien. Desinteresse, het maakt allemaal niet veel uit, en pas rond speeldag 20 beginnen ze stilaan naar het klassement te kijken.
Vroeger was het crisis als Anderlecht op Staaien kwam verliezen, nu is het van "bwa ja, het is pas in maart voor echt".

En dan is er natuurlijk nog de kers op de taart: PO2. Een straf voor een voetballiefhebber, een seizoen dat beetje bij beetje afsterft, en een nacompetitie die nog vers in het geheugen ligt wanneer men een nieuw abonnement in overweging neemt. PO2 = Engeland - België in Kalinigrad, maar dan in tienvoud.
Positivo
Berichten: 1854
Lid geworden op: 12 jul 2017, 17:57

Re: STVV gaat over in Japanse handen

Bericht door Positivo »

Het beleid en de visie van de Japanners tekent zich méér en méér af ….

Een trainer met ervaring.

Ze halen beloftevolle jongeren. Die weten ondertussen dat men bij stvv geduldiger is en hebben al enkele vb waarnaar ze kunnen kijken… Edmilson, Gerkens, Peeters, Alexis Desart ….

Verder is er tot nu toe slechts 1 huurspeler.

Als ik dan lees met welk type van speler men nog onderhandelt en waarmee men ook tot een overeenkomst kan komen ….
Stel dat men in de aanval én in de verdediging één speler kan halen van het niveau Bezus ( en Bezus OOK houden)…. Dat zou toch een geweldige stap voorwaarts zijn , niet ? En dàt op nauwelijks enkele maanden.

Stvv-fan heeft het hier geschreven : De Japanners moeten hun ding doen , hun visie volgen (twijfel daar maar niet aan). De supporters die STVV verloren is (en dat hier in der treure blijven herhalen… én herhalen) ok, het zij zo. Tijd om eindelijk van die ontgoochelde mensen definitief afscheid te nemen. De tijd voor een nieuwe generatie supporters, die hen vervangt, is gekomen.

Vooruit STVV.
Positivo
Berichten: 1854
Lid geworden op: 12 jul 2017, 17:57

Re: STVV gaat over in Japanse handen

Bericht door Positivo »

@ Boemboem

Hieronder wat wanbeleid is.
Ik denk niet dat er een stvv bestuurrder is die zich daaraan bezondigd heeft.

https://www.kadv.nl/nl/blog/3/100/wanne ... -wanbeleid
BoemBoem
Berichten: 2934
Lid geworden op: 07 sep 2015, 11:39

Re: STVV gaat over in Japanse handen

Bericht door BoemBoem »

Positivo schreef:@ Boemboem

Hieronder wat wanbeleid is.
Ik denk niet dat er een stvv bestuurrder is die zich daaraan bezondigd heeft.

https://www.kadv.nl/nl/blog/3/100/wanne ... -wanbeleid
:lollig:

Ik snap zelfs niet waarom ik u nog repliek geef..
Bij deze, het was de laatste keer..
STVV : Waar voetbal bijzaak is.
STVV-fan
Berichten: 5975
Lid geworden op: 06 jul 2013, 03:15
Supporter van: STVV

Re: STVV gaat over in Japanse handen

Bericht door STVV-fan »

Naar Belgisch recht (het is een Nederlandse site) bestaat identiek hetzelfde voor wat betreft de bestuurdersaansprakelijkheid
Positivo
Berichten: 1854
Lid geworden op: 12 jul 2017, 17:57

Re: STVV gaat over in Japanse handen

Bericht door Positivo »

@ boemboem

Aaaaaaahhhhhhh ... Je snapt van jezelf niet waarom je nog reageert …. Ik begrijp je, daarom kun je OOK niet snappen wat woord "wanbeleid" betekent …. niet erg.

Het is wél altijd op dezelfde nagel (RD) dat je blijft kloppen, én opnieuw én opnieuw ……… En van je belofte op mij niet meer te reageren, komt OOK al niets in huis.

Vooruit STVV ! Koop een abo !
Shankon komt, Bezus heeft het bijgelegd bij zijn vrouw …Nog 2 dikke(figuurlijk) spitsen en 1 achterspeler à la Cantaluppi en het is in de sacoche …
Plaats reactie